PainChiller Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Witam. mam dziwny problem z karabinami, otóż w rękach NPC, czy na ziemi wyglądają ładnie, bardzo ładnie, ale w moich rękach... robią się brzydkie jak noc... wie ktoś o co chodzi? dlaczego tylko w moich dłoniach są takiej słabej jakości? wszystko, w tym Filtrowanie tekstur mam na maksa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 A bump mapy ta broń ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Bump What? PS: jakby co - tyczy się każdej broni za wyjątkiem pistoletów :/ Edytowane 7 Stycznia 2016 przez PainChiller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Bumpmapy, mapowanie wypukłości w skrócie. Patrząc na to logicznie to wiadomo że tekstura będąc bliżej będzie brzydsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Masz na mysli te np: colt_bump itd? tylko niektóre... inne mają osobne tekstury do każdej części np: Mag, Frame itd ale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Tak. Dokładnie te. Zrób screen broni która "brzydko" wygląda jak jest w rękach i leży na ziemi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Dobra, to chwilę potrwa bo muszę takową znaleźć zaraz wracam. Prosze. Najgorzej ze wszystkeigo jest z Abakanem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Mi się wydaje mimowszystko że albo ustawienia masz zryte lub taki urok AA 2.1 i TT2. Napisz do twórców tejże sklejki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 a czy gdybym teksturki z OP2 i Arsenal Overhaul (bo tu i tu te same animacje i modele) dał, to mogło by przejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Ja też miałem takie tekstury w tym modzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 >Arsenal Overhaul Chodzi Ci o ten do CoPa? Jeśli tak to portuj modele i animki, poradnik masz na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PainChiller Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 w sensie że modele i animacje + tekstury (np Abakan) były takie same jak w TŚ2, więc tekstury by można, i wiesz co? z AO tekstury idealnie pasowały... Abakan (i nie tylko) teraz ładniejszy a jedyne com zrobił to tekstury podmienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Spróbuj do konsoli wklepać tę komendę. r2_aa off wyłącza ona pseudoantialiasing. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.