Jump to content

PainChiller

Weteran
  • Content Count

    315
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

PainChiller last won the day on September 4 2016

PainChiller had the most liked content!

Community Reputation

54 Przyjacielski

2 Followers

About PainChiller

  • Rank
    Doświadczony
  • Birthday 04/04/2000

Contact Methods

  • Steam id
    steamcommunity.com/id/PainChillerPL
  • GG
    0

Profile Information

  • Ruble
    106
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    AMD Ryżen 5 3600X
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań
  • Broń Główna
    Róg Jednorożca
  • RAM
    16Gb
  • Karta graficzna
    Nividia GeForce GTX 1070
  • System operacyjny
    Shitdołs 10

Recent Profile Visitors

1,579 profile views
  1. @Dr_Sztychowka Największą trudnością NLC jest fakt że mod jest wyjątkowo niesprawiedliwy w stosunku do gracza. Nawet OPek daje Ci jakieś wyjście z każdej opresji(zawsze można po prostu uciec i wyjaśnić zagrożenie z większej odległości :v). NLC ma taką swoją śmieszną właściwość że przez większość gry praktycznie każdy mutant nie dość że jest okrutną gąbką na pociski to jeszcze porusza się szybciej niż ty. Uciec nie uciekniesz bo nie ma jak, zabić nie zabijesz bo amunicja nie dość że nieskuteczna to jeszcze ciągle jej brakuje. Moja, dość krótka rozgrywka w NLC wyglądała w taki sposób że prz
  2. Jeśli mod normalnie się uruchamia i nie crashuje, a błąd to tylko kwadracik w rogu ekranu co zostaje nawet po wyłączeniu moda to dużo z tym nie zrobisz, ale nie powinno być żadnych związanych z tym problemów w trakcie gry. Nie jest to wina spolszczenia, ale samego moda - Tak jak na Windowsie 7 działało u mnie normalnie to na Windowsie 10 Złota kula lubiła odwalać dziwne akcje - u mnie najczęstszym problemem były błędy związane z odwoływaniem się do nieistniejących/niedostępnych komórek pamięci, czy prób wyświetlania nieistniejących znaków.
  3. Mam problem na obrzeżach zony - gdy dochodzę do Wioski z "Niewidzialnym", każda próba wczytania zapisu zrobionego od tego momentu kończy się wylotami, konkretniej, nieskończoną pętlą wylotów. Wysyłam log, bo linii "FATAL_ERROR" jest zbyt dużo by wkleić je w poście. xray_j-kuc.log
  4. Z tego co pamiętam to wystarczył sam ibuprofen
  5. @Szczepan9205 Znalazłem problem - cały czas pobierałem spolszczenie z pobieralni forum, a to jest nieaktualne. Zassałem wersje z MEGA i problemy zniknęły. Wyrzućcie nieaktualny link by ktoś inny nie popełnił tego samego błędu :v
  6. Dla pewności przeinstalowałem moda i zaktualizowałem spolszczenie, ale dalej nic 😕 Na oryginale (bez spolszczenia) wszystko pięknie śmiga
  7. Kilka razy :v Szkoda tylko że na wersje z AA trzeba będzie jeszcze poczekać , zakładając że w ogóle mi pójdzie 😕
  8. Nie wiem, coś z tym modem jest u mnie bardzo nie tak. Każde użycie przedmiotu powoduje jego usunięcie a towarzyszy temu dźwięk windowosowego błędu oraz pojawienie się czegoś takiego na pulpicie: Chyba będę musiał sobie odpuścić to podejście
  9. @Szczepan9205 Właśnie że wszystko od dawna poinstalowane - inne mody śmigają bez żadnego problemu 😕
  10. Nie wiem czy to tylko u mnie takie problemy, ale w repacku z folderem bin jest coś bardzo nie tak. Sama gra niby działała, ale nie odtwarzały się dźwięki. Spróbowałem użyć plików .dll z oryginalnego cienia(okazało się że w porównaniu do normalnego cienia, folder z repacka jest bardzo wybrakowany), i po przerzuceniu czegoś o nazwie "wrap_oal.dll" audio zaczęło działać.
  11. U mnie pojawia się problem braku dźwięki zarówno ze spolszczeniem czy bez niego. W menu suwaki na 50%, w configach wartość 0.5 - słychać całe nic.
  12. Nie wiem, zupełnie inne odczucia z tą Diszką mamy. Ja jak z niej strzelałem to jak railgun - bez lunety(szczerze to nie wiem czy można ją zainstalować) idzie zdjąć przeciwnika z większych odległości.
  13. Pany, co Wy mówicie, DShk to przecież najlepszy karabin wyborowy w OGSR - zdejmuje wszystko na strzała a celniejsze od każdego automatu. Sam nie używałem tylko dlatego że było zbyt OP przez co sama gra była za łatwa i przestała dawać satysfakcje
  14. @smox Czyli wygląda na to że Łącznik jest wybredny i nie przyjmuje pierwszej lepszej broni. Czemu sam na to nie wpadłem to nie wiem. Dzięki za pomoc :v
  15. Panowie, utknąłem w martwym mieście. Po wyciągnięciu łącznika z anomalii przestrzennej w budynku z poltergeistem ten prosi mnie o danie mu jakiejś broni, ale obojętnie czego mu nie dam ten nie chce iść dalej a dialog się zapętla. 112.sav Przy okazji wrzucam zapis, może będzie potrzebny.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity