Jump to content

PainChiller

Weteran
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

PainChiller last won the day on September 4 2016

PainChiller had the most liked content!

Community Reputation

53 Przyjacielski

1 Follower

About PainChiller

  • Rank
    Twardziel
  • Birthday 04/04/2000

Contact Methods

  • Steam id
    steamcommunity.com/id/PainChillerPL
  • GG
    0

Profile Information

  • Ruble
    80
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    AMD FX 8350 Eight-Core 4GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań
  • Broń Główna
    Czoug Tygrys
  • RAM
    16Gb
  • Karta graficzna
    Nividia GeForce GTX 970
  • System operacyjny
    Shitdołs 10

Recent Profile Visitors

1385 profile views
  1. Ma ktoś jakiś działający link? Te podane w pierwszym poście informują o tym że "Plik jest w koszu właściciela"
  2. Propo Szpona i Venoma Najprawdopodobniej po wykonaniu fabuły cienia, ale pewności od którego momentu gry respy się uaktywniają nie mam, oba mutanty można z łatwością znaleźć też na Bagnach (Venom respi sie niedaleko chatki Kałmuka(często tam zagląda wybijając przy okazji towarzyszących Kałmukowi stalkerów) Szpony czasami biegają na zachodniej granicy mapy), Dolinie mroku(Szpony na północ od przejścia do parowa, Venoma raz spotkałem w fabryce z przejściem do X18) oraz w Prypeci (Szpony respią się przy garażach gdzie wala się pełno trupów Wolności)
  3. Dobra, nie wiem dlaczego mi się chciało, ale przeglądając rozpakowane pliki LADCE znalazłem problem braku stabilności LADCE, wylotu: FATAL ERROR [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitWindow [error]File : ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 85 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : global_wnd [error]Argument 1 : ui\game_tutorials_16.xml nawiedzającego nas w czasie wykonywania niektórych zadań fabularnych. Zarówno spolszczenie jak i angielska wersja językowa są spieprzone Problemem jest "game_tutorials_16", a raczej brak jego wersji z LADCE w gamedacie. Twórca LADCE do "game_tutorials_rus_16" dopisał kilka linijek kodu, a jako że w czasie tworzenia angielskiej a następnie polskiej wersji nikt tego pliku nie wziął pod uwagę to gra(która zarówno przy graniu po polsku jak i angielsku korzysta z game_tutorials_16, w tym wypadku pochodzącego ze zwykłej "LADC") próbuje odwoływać się do nieistniejących linijek kodu co skutkuje wylotem. Jedyne co musimy zrobić by rozwiązać problem to wrzucić te dwa(niżej) podchodzące z rosyjskiej wersji pliki do gamedata/config/ui. Gra powinna teraz działać bez żadnego problemu. game_tutorials.xml game_tutorials_16.xml
  4. Odpuściłem sobie już jakiś czas temu. Brak możliwości zapisywania gry w połączeniu z bardzo dużymi i czasochłonnymi w przejściu lokacjami oraz częstymi wylotami do pulpitu sprawia że mod jest w praktyce niegrywalny(chyba że ktoś lubi kilkukrotnie powtarzać niekiedy nawet godzinne etapy rozgrywki). Każdemu kto pomyśli o zagraniu w LADCE od razu wybijam ten pomysł z głowy - poczekajcie na bezwylotowe wydanie(xD) albo na łatkę która umożliwi swobodny zapis w każdym momencie gry.
  5. Zna ktoś sposób na włączenie zapisywania w każdej chwili? Ja rozumiem że pomysł ciekawy i w ogóle, ale biorąc pod uwagę stabilność i chęć do wylotów w LA to osoba która pomyślała że zaimplementowanie takiej mechaniki akurat do tego moda to dobry pomysł musiała chyba mieć dodatkowy chromosom.
  6. Nope, prosto z kordonu biegłem do zleceniodawny. Po drodze trzeba było kilka BRTów wysadzić, ale przy moim poprzednim przejściu zrobiłem to samo i problemów nie było. Pewnie jakiś skrypt nie zaskoczył
  7. Czyli lekcja na przyszłość. Starać się wykonywać zadania od razu(albo przynajmniej tak szybko jak można) po ich wzięciu. Cofnąłbym się w zapisach, ale wiąże się to ze stratą kilku dni grania xD Trudno, ważne że quest nie jest częścią którejś z fabuł
  8. Dostałem od Kostii zadanie by pogadać z Wargiem, ale nie mam żadnego dialogu. Ma ktoś pomysł co poszło nie tak?
  9. Jako że zgubiłem opcje edytowania posta to podbijam Jakby ktoś miał problem taki jak wyżej - U mnie zadziałało wyłączenie antywirusa - od tego momentu nic nie crashuje :v
  10. Pany, ostatnio zaczęły nawiedzać mnie wyloty - są one kompletnie losowe, czasami wywala kilka razy pod rząd chwilę po wczytaniu sejva a czasem dopiero po kilku godzinach. W logu coś takiego(pełny plik niżej) Patch 8.2, wgrany tylko spawner, zwiększony udźwig, zmniejszona odporność na broń "Terminatorów" bandytów i nielimitowany czas na zadania poboczne [05.06.20 19:04:55.954] *** break by StackWalk *** [05.06.20 19:04:55.954] stack trace: [05.06.20 19:04:55.954] [05.06.20 19:04:55.954] 0023:5D1C0DB9 (0x00000005 0x00B6D790 0x867999C4 0x53356968) xrRender_R1.dll, R_dsgraph_structure::r_dsgraph_render_R1_box(), s:\xr_3da\xrrender\r__dsgraph_render.cpp, 594 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:5D1ECCD4 (0x00000000 0x002AE584 0x002AE460 0x00000030) xrRender_R1.dll, CLightProjector::calculate(), s:\xr_3da\xrrender_r1\lightprojector.cpp, 289 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:5D1BB0B7 (0x562B43E2 0x002AE6F8 0x002AE460 0x002AE460) xrRender_R1.dll, CRender::Calculate(), s:\xr_3da\xrrender_r1\fstaticrender.cpp, 460 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:00205767 (0x002AE6F8 0x002AE460 0x002AE460 0x001D0227) XR_3DA.exe, IGame_Level::OnRender(), s:\xr_3da\igame_level.cpp, 123 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:562B43E2 (0x002AE6F8 0x088A2238 0x00236E2B 0x0000007F) xrGame.dll, CLevel::OnRender(), s:\xr_3da\xrgame\level.cpp, 681 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:001EFB8C (0x0000007F 0x00000000 0x002B1930 0x00987000) XR_3DA.exe, CRegistrator<pureRender>::Process(), s:\xr_3da\pure.h, 77 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:00236E2B (0x002B1930 0xFFFFFFFF 0x00B6FBE0 0x00200D50) XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run(), s:\xr_3da\device.cpp, 276 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:0020113A (0x00000000 0x002B1930 0x00CDFCC0 0xF576D143) XR_3DA.exe, Startup(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 291 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:00200D50 (0x001A0000 0x00000000 0x00CC2773 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain_impl(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 719 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:00200960 (0x001A0000 0x00000000 0x00CC2773 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 777 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:001FB6CB (0x00987000 0x77066340 0x00B6FCDC 0x779A7C24) XR_3DA.exe, __scrt_common_main_seh(), f:\dd\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl, 253 [05.06.20 19:04:55.954] 0023:77066359 (0x00987000 0x8264745F 0x00000000 0x00000000) KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk() [05.06.20 19:04:55.954] 0023:779A7C24 (0xFFFFFFFF 0x779C8FEF 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlGetAppContainerNamedObjectPath() [05.06.20 19:04:55.955] 0023:779A7BF4 (0x001FB73D 0x00987000 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlGetAppContainerNamedObjectPath() xray_user.log
  11. Tak na szybko zapytam Ma ktoś coś jakąś łatkę lub sposób jak zrobić by cykliczne zadania miały nielimitowany czas na wykonanie?
  12. @Anton Gorodecki Dzięki za pomoc :v Btw: Wiesz co mogło być powodem takiego zachowania grupy Pietruchy? Odpaliłeś zapis i u Ciebie działało, czy trzeba było coś naprawiać? Ja gram na najniższym, ze względu na zalecenia jak i błąd przez który nie mogę wyłączyć celownika i kołysania kamery na wyższych Edit: @Anton Gorodecki Dobrze, wczytałem Twój zapis i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to data zapisu(oraz to że ze względu na zmęcznie naznaczony porusza się jak astmatyk po potężnym posiłku). Czy dobrze rozumiem że powodem moich problemów było to że zgodnie z zaleceniami Doktora i Sidorowicza... poszedłem spać przed rozpoczęciem wykonywania zadań? xD Oraz szybkie pytanie - zauważyłem że grasz na wyższym poziomie trudności niż ja. Specjalnie by mi to nie przeszkadzało gdyby nie celownik... można go jakoś wyłączyć? Próbowałem wszystkiego, łącznie z odebraniem uprawnień do edytowania user.ltx wszystkim grupom w systemie... Jedyne co zadziałało to poziom trudności "nowicjusza". Celownik moim zdaniem strasznie zabija immersje, a w modzie pokroju NLC to grzech bardzo ciężki :v
  13. Próbowałem coś wywalczyć. Po wczytaniu zapisu sprzed pójścia spać dzików respi się tyle że nie mam problemu z obronieniem Tolika. Niestety problem jest jeszcze inny... teraz gdy podchodzę do Tolika, grupa Pietruchy natychmiast rusza do natarcia na baze bandytów(aby było śmieszniej - dzieje się to równiesz na starszym sejvie)... Załączam ostatni zapis, na chwilę przed wzięciem zadania od Sidorowicza. Za każdym razem to samo :/ 02 06.01-kordon.sav
  14. Mam problem z Tolikiem i grupą Pietruchy. Po odebraniu zadania by uratować Żwawego wyżej wymienieni zostają rozniesieni przez falę dzików (8 sztuk). Próbowałem wyeliminować je przed wzięciem zadania, ale te są okrutnymi gąbkami na pociski - nie starczy mi amunicji na wybicie wszystkich... Próbowałem też przenieść się do wcześniejszych zapisów, ale dziki za każdym razem przemierzają kordon zabijając wszystko na swojej drodze. Miał ktoś traki problem?
  15. Przy próbie odpalenia moda wywala taki błąd: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 443 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'zero_immunities' stack trace: Nie bardzo rozumiem czego stalker, który siedzi na dysku G szuka w partycji E... której nie ma. Wersja gry: 1.5.10, pudełkowa.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity