OldMan Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Witam. Od rana męczę się z zadaniem "Obrona Kompleksu" - jest to część zadania dla Swibłowa z Bagien a zleca zadanie Adrenalina. Wszystko jest fajnie pięknie razem z innymi Stalkerami rozbijamy Wojaków. Potem mam rozbić dwa BTR które stoją przy kompleksie. Po robiciu drugiego powinien pojawić się komunikat że ma wrócić i porozmawiać z Adrenaliną oraz sms od Adrenaliny... że wszystko ok tylko muszę jeszcze poszukać ciała dowódcy wojskowych. Problem polega na tym że ani komunikat o powrocie do Adrenaliny i ten sms od niego po rozwaleniu drugiego BTR się nie pojawia. Kompleks i oklica jest dokładnie wyczyszczona z wosjkowych jednak zdanie cały czas wisi w PDA. Oczywiście ciało dowódcy pomimo to odnajduję zabieram jego fanty i pojawia się komunikat żeby udać się do Swiebłowa na Bagna.Nie znam się aż tak bardzo na mechanizmach moda ale wygląda na to że jakiś skrypt nie chce zaskoczyć. Może ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić? Edytowane 21 Lutego 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 21 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Coś mi chodzi po głowie że BTR-y to trzy były. Jeden przy tunelu kolejowym, jeden w okolicy wejścia do podziemi i jeszcze jeden na drodze do kompleksu wojskowego. Może tu tkwi problem. A Adrenalina przypadkiem nie zrobił ci się wrogi? To też by mogło być przyczyną że nie chce z tobą gadać. Albo gdzieś się jeszcze kryje jakiś żołnierz. Jeżeli nic z powyższych to tylko wczytanie gry od autosave i powtórne podejście do tematu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...