Jump to content

[CoC] HD Stalker Pack + Faction_reskins


Anton Gorodecki
 Share

Recommended Posts

UDhWpto.jpg

HD Stalker Pack + Faction_reskins

PLATFORMA:               Call of Chernobyl 1.4.22         

KATEGORIA:                Dodatek nieoficjalny                         

AUTOR:                        Ninja Nub [NOR]          

DATA PREMIERY:       13 stycznia 2017

OPIS:                          Dodatek graficzny uatrakcyjniający wygląd zewnętrzny większości stalkerów oraz członków frakcji. Jest to rozszerzona wersja dodatku HD Models - Build 1 dostępnego TUTAJ. Dodatek testowany był na CoC 1.4.22 PL.

ZRZUTY EKRANU:      

Spoiler

uVpi1is.jpg

Q8SHG81.jpg

Y2fTG6v.jpg

5VxN92C.jpg

ECvuUhB.jpg

xeKxRXH.jpg

 

LINK DO MODA:          TUTAJ  (pobieranie z yandex disk, wymaga rejestracji)

INSTALACJA:               Pobieramy, uruchamiamy program rozpakowujący i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) katalog „gamedata” do katalogu                                                                               instalacyjnego "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl".          

ŹRÓDŁO:                     stalker-gaming.ru

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Dnia 28.01.2017 o 19:37, Ulman napisał:

Nie chce być wybredny, ale czy można pobrać tego moda z innej strony? Pytam się ,ponieważ taki o to problem mam.

 

Logujesz się na swój yandex np. przez google, klikasz zapisz na dysk yandex, wchodzisz w dysk i pobierasz do woli :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

I problem na nowej wersji:

compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader deffer_model_flat_2
compiling shader shadow_direct_model_aref_2
compiling shader shadow_direct_model_aref_0
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_1
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_0
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_distort4glass_2
compiling shader model_distort_0
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader accum_emissivel
compiling shader model_distort_2
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_3
compiling shader deffer_model_bump_d-hq_4
stack trace:

Osobiście wracam do 1-szej. wersji.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity