Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. kondotier

    CEA i st.ReLock

    Ja tę wędrówkę z nim prowadziłem kilka razy, aż przy wracaniu z tego teleportu na sarkofagu ( do tego teleportu za nim nie wchodziłem , cofałem się na estakadę tuż przy drabince ) on znalazł się pod estakadą. I tam pogadaliśmy. Jak wraca z tego teleportu na sarkofagu, trzeba mu zablokować drogę. Tyle miałem łatwiej, że ja tych niewidocznych monolitowców wystrzelałem co do jednego, zanim dziad wlazł na sarkofag.
  3. @wariat Dobra - ślepy jestem nie zauważyłem, dzieki. Niestety coś znowu nie działa (jak zwykle) - mam wszystkie niezbędne do modyfikacji rzeczy(po jednym z każdego granatnika, BMK i artefakty) a Wasyli nie chce gadać. Dość typowe jak na moje OP-2.1
  4. Sierioża

    Fov

    Możesz spróbować przez konsolę z komendą bodajże fov_factor, ale bardzo możliwe że ta opcja jest zablokowana. Silnik jest jakoś tam zmodyfikowany i często jak mod ma swój własny folder bin, to ani powyższa metoda ani Fov Switcher nie działają.
  5. Ignachinio

    OP-2.1

    No zgadzam się pod warunkiem, że chcesz przez cała grę używać popularnych noży (takich które idzie kupić) a nie tych wymyślnych Ale co kto lubi Panowie podrzuci ktoś albo napiszę kto jeszcze daje en likier bo mam na razie 6 sztuk i jajo.
  6. wariat

    OP-2.1

    @PainChiller Przecież masz to opisane w danych na PDA. Zakładka "schematy ulepszeń" czy jakoś tak. Bodajze rubinowa bateryjka i 2 gravi.
  7. Pamięta ktoś jakie artefakty były potrzebne do wykonania tego schematu?
  8. Gh0sTp

    OP-2.1

    to coś się u mnie w takim razie źle wyświetla, chyba trzeba wrócić do wersji bez "oszustw"
  9. Today
  10. wariat

    OP-2.1

    Za jakie zadanie miał Ci dać dane na schowek? A tak poza tym pamiętam że Kuzniec daje tylko namiar na schowek z notatką z szyfrem w Czerwonym lesie i jest to w PDA jako zadanie.
  11. Gh0sTp

    OP-2.1

    @wariat kuźniecow powiedział że jakieś dane na PDA o schowku wrzucił, ale nic nie ma
  12. wariat

    OP-2.1

    Cóż to za pytanie?
  13. Gh0sTp

    OP-2.1

    Wykonał ktoś zadania na likier od Kuźniecowa? mam jedno pytanie odnośnie "otrzymanej nagrody"
  14. maro

    OP-2.1

    Fenrir to inny gość, przynajmniej w OP-2. Dawał kilka zadań, z fajnymi nagrodami. Ten o którym mówisz, jest na Radarze (w OP-2).
  15. Zwinny

    OP-2.1

    Ja młota zepsułem i nie mogę bez niego wziąć questu u siaka na rozbicie głowy snajperowi Strzelam że to będzie pewnie ten snajper Fenrir o którym mi wisi zadanie w pda od początku gry
  16. wariat

    CEA i st.ReLock

    Mam problem z ratowaniem st.ReLocka na CEA. Przebijam się przez teleporty i likwiduję fanatyków każdego po kolei. Po kilku minutach dostaję wiadomość że zawaliłem zadanie, bo st.ReLock dotarł na miejsce w którym wcześniej zginął i teraz też zginie. W którymś PDA była jakaś wzmianka że ReLocka trzeba zrzucić z estakady ale nie wiem jak to zrobić. Strzelanie do niego z Gaussa (jak w podstawce CzN) nic nie daję. Nie wiem co robić. @kondotier Pamiętasz jak w RBFF trzeba to przejść?
  17. @mkk7 E tamto to krótka zajawka, poniżej kilkanaście minut gry z elektrowni, o ile lokacja wygląda nawet ok to cała rozgrywka to dla mnie kaszana.
  18. tom3kb

    OP-2.1

    A u mnie młot leży w schowku bo za dużo waży, a przez 30 kilka dni gry stępiłem na razie jeden nóż, a co to za problem kupić inny? Więc nie widzę tu jakiegoś mega utrudnienia. Na coś te rubelki w końcu się w modzie zbiera. Tłumiki też się niby zużywają ale zanim to się stanie to pewnie zdobędziemy z 10 następnych. Noży do kupienia jest multum do wyboru, miałem też jakieś w nagrodę, z "broni białej" widziałem też saperkę do kupienia u barmana bodajże.
  19. Ignachinio

    OP-2.1

    Oki doki dobrze wiedzieć A kto daje i za co pamiętasz?
  20. wariat

    OP-2.1

    Dostajesz je za zadania.
  21. Ignachinio

    OP-2.1

    No wiadomo Cała linia zbieractwa Zachara na tym bazuje. Panowie ulepszenia do SKAT-15M lezą na swoich miejscach z NS czy jakieś nowe miejscówki?
  22. wariat

    OP-2.1

    @Ignachinio W modzie jest od groma broni białej. Noże, łomy, miecze, maczety i siekiery. Sporo z nich można kupić u handlarzy.
  23. @kondotier Trudno, cóż poradzić. Fabuła, (a raczej jej brak) w tych modach to nie lada orzech do zgryzienia. Jako czystoniebowiec ukończyłem podziemia. Nikt nie chce mi dawać żadnego zadania, choć teraz jestem już stalkerem. Nie miałem zadania na pda Kudłatego ani na Wiepra. Azot na moście w Limańsku też milczy, a chyba powinien mi dać zadanie na jakieś PDA. Zobaczymy, jak daleko tak zajadę... Teraz z estakady w DM przeniosłem się do piwnicy w Limańsku, stamtąd do Szpitala, gadałem z Bezimiennym i wróciłem na Kordon pierwszym teleportem. Zostawiłem najlepsze spluwy w schowkach i tą samą drogą jestem znów w Szpitalu, wybieram się na CEA. Tylko nie wiem czy powinienem zostawić też wszystkie fleszki i PDA (oprócz PDA Gryka, które będzie potrzebne st.ReLockowi). Bo wiem że wszystko mi zniknie. Cóż, nie ma ryzyka, nie ma zabawy. Zobaczymy co będzie dalej.
  24. Ignachinio

    OP-2.1

    @kondotier poruszył ważną kwestię. Czy w grze idzie zdobyć dodatkowy młot? Albo siekierę? czy są to rzeczy występujące jednorazowo?
  25. @wariat Z nią możesz się nie śpieszyć, dopóki nie zaprowadzisz jej ojca do sztolni w Rudym Lesie. Ona jest "nieśmiertelna" więc możesz spokojnie ją zostawiać na którejkolwiek lokacji, a nawet w Rudym lesie. Mnie v.2.52 zrobiła nieprzyjemny kawał. Ale też dostałem ostrzeżenie, że dalej grać nie warto. Zaczęła mnie przerzucać na CEA z różnych teleportów. Chyba tylko po to, abym się dowiedział, że st.ReLock mi zginął. Ot taka przewrotność logiki Era.
  26. kondotier

    OP-2.1

    @Zwinny Korzystałem z czita @Junx na broń 100% sprawności i więcej amunicji w trupach. Jest to zrobione przez niego połączenie dwu czitów z tych co są do pobrania ze strony moda. Ale po jego wgraniu wystąpił u mnie problem z dalszą grą. Nie wiem, czy to on był sprawcą, bo powodów mogło być 1001 jako restrykcje ze strony moda za czitowanie, ale w grze zabicie mutanta czy zombiaka powodowało wylot do pulpitu. A przede wszystkim nie dało się wykonywać zadań cyklicznych dla NPCów na dostarczanie uszkodzonego sprzętu. Próba jego uszkadzania poprzez strzelanie do niego, zerowała sprawność, co powodowało jej nieprzydatność dla zadania. Oryginalne czity oddzielne na amunicję i 100% sprawności są w tym samym pliku, więc mamy albo jedno, albo drugie. Można oczywiście kombinować i w zależności co chcemy dostawać, podmieniać czity. Wg. mnie, korzystniejszym jest posiadanie czita na amunicję, bo jej nigdy nie za wiele. Tego na sprawną broń wgrać tylko wtedy, zanim pozbieramy broń potrzebną do zadania na broń sprawną ( np. dla Kuzniecowa ), a zaraz po tym wrócić do czita na amunicję. Przypuszczam, że wgranie antyczita nie jest do końca tym, czym miało być. Jakieś restryktory nie zostały wyłączone, albo otworzyły się nowe. Autorzy moda uważają, że nie po to zrobili takie multum utrudnień, aby teraz jakimiś czitami je omijać. Chcesz grać bez wylotów, bądź masochistą, rwij włosy z głowy, ale czitów nie dodawaj. Najlepszym i bardzo przydatnym czitem jest jednak ten na nietępiącą się białą broń. Młot pozyskany na początku gry, będzie nam służył do jej końca. A i nóż nie zawiedzie w krytycznym momencie.
  27. Ignachinio

    OP-2.1

    Czyli mogły gdzieś polecieć? Kurde muszę wczytać jeszcze raz..
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord