Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Były ale czarno - białe: "Nasz okręt" z 1942 GB, "The enemy below" (1957) USA, "Zerstörer" (1942) III DR ... . Ale aspekt walki był tam traktowany powierchownie.
  4. Powinny bo dzialają na 1.7 ale bez tego też można chociaż trochę się nachodzić trzeba.
  5. Obejrzałem wspomniany wyżej Greyhound, filmów o okrętach podwodnych jest sporo, o ubotach także ale takich pokazujących walkę od strony ochrony konwoju jakoś sobie nie przypominam za bardzo (jakiś stary pamiętam chyba, gdzie niszczyciel walczył z okrętem podwodnym i na końcu go taranował). Film jak na dzisiejsze standardy odnośnie filmów wojennych raczej krótki bo tylko 80min ale za to nie ma przynudzania, non stop akcja. Bardzo fajny, oglądać jak będziecie mieli okazję
  6. Zauważyłem, że z Nabojem i Luberem nie ma takich problemów, jak z Władkiem. Trzeba ubić Burera i Poltergeista, bo kręcą się w pobliżu. Dodatkowo sam Władek lubi zaczepić bandytów. Akurat nie tylko w NLC stanowi to pewien problem, bo w innych modach NPC, którym pomagamy w tym budynku, również często padają ofiarą mutantów lub bandytów. Tak. Doigrali się
  7. Jedna z samych najważniejszych dodanych ostatnio funkcji to możliwość wyposażenia NPC różnej zbroi, hełmów, kamizelek rozładunkowych, itd. Działać będzie tak samo, jak i na GG - ochraniać faktycznie pokrytą przez siebie strefę zgodnie z odpowiednimi klasami zbroi. Jak wszystko wygląda w grze, można zobaczyć w wideo. Pomimo tego, NPC nauczono dostosowywania swojego wyposażenia: mogą ulepszać hełmy z pomocą znalezionych modułów, widzieć niezgodne moduły, np. wizjer i noktowizor. Dlatego zostały zmienione schematy zachowania postaci - w czasie walki NPC może opuścić wizjer, a nocą będzie używać noktowizora. Została dopracowana ochrona ekwipunku wg. klas, wspomniana w pierwszym raporcie. Obrażenia otrzymywane przez gracza i NPC zależą od wielu czynników, np. klasa pancerza, który może przebić nabój, jego prędkość, masa, itd. Została dopracowana dodatkowa ochrona poprzez różne moduły. Na dany moment zespołowi twórców potrzeba ludzi, biegłych w miękkiej wiązance postaci. Jeśli umiecie i chcecie pomóc, zgłoście się w komentarzach na Vk. Twórcy obiecali podzielić się szczegółami o fabule i lore modyfikacji w najbliższych materiałach. PS: Taktyczność :
  8. Z autopsji wiem, że w DM skrypty moda mocno wariują. Też dostałem tam w kość BTW - widzę, że "wykonałeś wyrok" na obu panach?
  9. @vidkunsen tak dla formalności - oba nie działają w "Severe Reality". Zresztą na razie nie są mi potrzebne.
  10. Co się wyprawia w tej Dolinie Mroku to głowa mała. Najpierw problem z Nabojem i Maksem Luberem. Dałem apteczkę Mongołowi ( bezpiecznie dotarł na bazę, bo dostałem SMS od niego ) i pognałem za Nabojem, żeby uratować Lubera. Wziąłem zadania od panów i udali się na Wysypisko. Dzik i Ząb nie byli zbyt rozmowni - już chyba wiedziałem, co się święci. Pobiegłem do przejścia na Wysypisko, a tam Luber z Nabojem się '' zacięli ". Pomogło wyjście i wejście na lokację. Dopiero wtedy ruszyli na posterunek. Teraz będzie najlepsze. Po zabiciu pijawki i uratowaniu Władka ten udaje się do fermy. W okolicy autobusu i on się '' zacina ". Nie pomaga wyjście z lokacji ( nawet to od Orzecha ). Gdy podbiegłem do niego któryś raz z rzędu, to na moich oczach pojawił się Sergiej Kudłaty Chyba jutro od nowa rozpocznę przygodę z DM. Nie widzę innego wyjścia.
  11. Zabezpieczenie przeciw oszustom - są 2 podstawowe trainery, obydwa dają radę. Dają radę bo wpływają na moda nie będąc fizycznie częścią moda.* * oba są gdzieś na forum.
  12. System schowków jest taki sam jak w wersji 1.7. Szukamy luźno leżących przedmiotów (zwykłe schowki), schowków SGM i jednorazowych artefaktów do szybkiej teleportacji. Ruszyłem na poszukiwanie zestawów narzędzi i w fabryce znalazłem kilka cennych przedmiotów Mod ma zabezpieczenie przeciw oszustwom na zmianę udźwigu, ale na razie zbytnio nie cierpię z tego powodu. Biorę grę taką jaka jest
  13. Skoro to SGM to ciekawe czy zachowano system schowków tak charakterystyczny dla serii modów SGM.
  14. Witalij (autor moda) wrzucił kilka nowych zrzutów ekranu na grupę VK "Severe Reality": Już wiem jakim karabinkiem będę się bawił po aktualizacji
  15. Тобол (2018) Federacja Rosyjska, Historyczny, akcja. ( Istnieje wersja tytułu dla nie kumatych: The Conquest of Siberia) Od XVI w tzw. n.e. granice na Syberii między cesarstwami Rossji i Chin oraz Imperium Mogolskim na Syberii wyznaczały forty i armie, granice były płynne niczym Nysa Łużycka na wiosnę. Orda się ruszyła więc Chiny się chcą dogadać z Rosją i wyznaczyć granicę pozbywając się Mogołów. Polecam: "Historia Rosji" Ludwik Bazylow, Ossolineum: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/216842/historia-rosji https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=https://www.imdb.com/title/tt9795368/&prev=search&pto=aue https://www.kinopoisk.ru/film/1115736/ https://www.kino-teatr.ru/kino/movie/ros/119916/annot/ https://www.youtube.com/watch?v=6dyK8dkFufs
  16. tom3kb

    Opinie

    No trzeba przyznać, że sensownie wymienione plusy i minusy. I jakby policzyć to tych minusów nie ma dużo czyli nie jest tak źle. Dla mnie najgorsze jest to przeciążenie i stamina, jak chciałem sprzedać trochę giwer z Agropromu u Sieryja na Wysypisku to tuptałem chyba z godzinę gdzie w innych modach nawet z ostrym przeciążeniem załatwiłbym sprawę pewnie w 5-10min. A i tak zarobek groszowy, to już wolę teraz sprzedawać części mutantów każdemu stalkerowi albo artefakty. Tu faktycznie jest ciężko bo dużo czasu schodzi na wędrowanie, jak się ma akurat niewiele czasu na granie to się nie popchnie moda za szybko do przodu. Psucie artefaktów - a mi się to podoba nic nie jest wieczne. Trochę się człowiek wkurzy ale mówi się trudno. W Opku też przemiana artów w Brukowce mi się podoba, przynajmniej jest co robić. Mutanty - momentami irytujące jest to, że mordowanie jakiegoś stada potrafi ściągnąć inną watahę z bardzo dużej odległości. Ale co na plus to jak z oddali już widzę jakiegoś to "czytam" mapę okolicy, tu jakiś głaz, tam wrak. To najpierw wdrapiemy się na to, jak nie da ich się wystrzelać to potem przejdziemy na drugą miejscówkę itp. Faktycznie jak nas stadko dopadnie z zasadzki to tylko load A od dzików trzymam się jak najdalej. System zapisu - gdyby był tylko oryginalny zapis przy ogniskach niedałbym rady grać. A tak nie jest źle. W NLC I OPka mogę spokojnie grać rzucając od czasu do czasu wiązkę bluzgów, jedyny z tych hardkorowych modów, który mnie totalnie odrzuca to Misery.
  17. Ignachinio

    OP-2.1

    Z biegiem czasu będzie to miał Kutwa musisz dla Wolności trochę zadań wykonać. Przeszedł bym się też do handlarza na Placu Budowy istnieje szansa że ma na stanie
  18. gawron

    Opinie

    A dla mnie gwiazdy na firmamencie powinny ułożyć się w jeden wielki napis: NLC 7. A tak trochę bardziej na poważnie, stare przysłowie pszczół mówi: But, który pasuje na jedną stopę, może uwierać inną. Krótko mówiąc, nie należy zbytnio kierować się opiniami innych, bo innych jest dużo i każdy mówi co innego. Jeśli sam nie spróbujesz, nie dowiesz się, czy było warto.
  19. "The Insurrection" (2020) USA Insurekcja (łac. insurrectio)- zbrojne wystąpienie ludności przeciwko aktualnej władzy. https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=https://www.imdb.com/title/tt11718728/&prev=search&pto=aue Film małym nakładem zrobiony, dobra obsada, aktualna tematyka, częściowo tłumaczy zjawisko lemingów, szkołoty zwanej też gimbazą, różne takie aspołeczne i sprzeczne z natura i biologizmem gatunku zachowania, coraz bardziej widoczne cele coraz mniej je ukrywającej kasty rządzących. Jak w/w tłumaczy brak obowiązkowej służby wojskowej i rosnący geometrycznie postęp pauperyzacji i zaniku norm społecznych i etycznych, krótko - tłumaczy czemu dzisiejsza populacja od 0 do 30 - tki jest w większości aż tak zje...a. Rola 4 (tv/radio) i 5 (internet) władzy nad słabymi intelektualnie jednostkami i tłumami u których wystąpiła lub występuje galopująca atrofia instynktu samozachowawczego. p.s. niektóre asocjalne jednostki po 60-tce także to mają, następuje u nich syndrom "12 gniewnych ludzi" - żeby nawet kosztem czyjegoś życia mieć swoje 5 minut, bo całe życie byli w cieniu i asekuracyjnie trzymali się z boku i jako widzowie nie mieli nic poza strachem o swoją egzystencję.
  20. Nazwa: [619 mod] "Silver bullet" Twórca: Paweł Rodionow/radik619 Opis: Wideo: Źródło: vk.com
  21. Pure

    Opinie

    Są dwa powody. Pierwszy to taki, że zawsze staram się grać tak jak przygotowali nas twórcy moda. Wyjątkiem jest OP, dlatego że bez udźwigu w tak kolosalnym modzie rozgrywka trwałaby ponad rok. Drugi powód jest bardzo prosty. Nie wiem jak to zrobić xDD Nigdy się nie zagłębiałem w skrypty. I tak jak mówisz, to głównie z tego powodu giera napsuła mi nerwów już od samego początku, no ale starałem się dzielnie to znosić. Przyjemność z gry i jej pozostałym mechanikom też miałem i było to coś nowego dla mnie w taki sposób zarządzać ekwipunkiem, bardzo mi się takie rozwiązanie podoba. Ale balans pomiędzy wkurwem a przyjemnością był znaczący w moim przypadku :d
  22. 20 czerwca: 21 czerwca: Twórca zaczyna rozmrażanie zamrożonego projektu Silver Bullet.
  23. Złe nowości, a mianowicie twórca ma problemy z komputerem - zepsuł się główny dysk twardy. Teraz nowości nie będzie, póki twórca nie znajdzie pieniędzy na kupienie nowych części dla komputera.😔 (Chcącym wesprzeć, rekwizyty w opisie grupy na grupie) Ostatnie poprawki, które udało się zrobić do czasu zepsucia: - Poprawiono pomieszane właściwości artefaktów, wybuch i kuloodporność pomieszano w oryginalnym Zewie Czarnobyla - System slotów z 1.5 - Dodano plecaki - Poprawki maszyn - Aktywowano Psi-zdrowie z Cienia Czarnobyla - Fix fizyki na х64 (Isobolevskiy) - Przywrócenie kolb w inwentarzu z poprzedniego silnika Wielowątkowość: - Wielowątkowe wczytywanie modeli Prefetch. (Baza TBB - nie regulowana wątkowość) W głównym menu będzie zintegrowany reshade z opcją wyboru presetów od Андрея Доброва. (Screen jego)
  24. Z powodu niemożliwego gorąca, żeby nie obciążać komputera, tworzenie modyfikacji, czasowo zawieszono. Na obecną chwilę jest rysowany plan przyszłego laboratorium. Wcześniej została dopełniona geometria, zoptymalizowana i poprawiona ZK (ЗК). A na razie temperatura w mieście powyżej 30°C, więc twórca trenuje tworzenie ambientów, ponieważ w przyszłości przyda się - zarówno autorowi, jak i dla modowi. p.s. Na screenie mini-teaser okładki, zrobiony pod styl GS.
  25. Zauważ, że mała wytrzymałość GG jest w twojej opinii najważniejszą i główną jego wadą. To przez nią przelała się twoja "czara goryczy" względem NLC7 3.0. Zakładam, że gdyby nie ta mała wytrzymałość, to grałbyś dalej w tego moda, ponieważ reszta minusów nie zaważyła w tak dużym stopniu na twojej rozgrywce. Abstrahując od tego, że każdy mod posiada swoją mniej lub bardziej zauważalną specyfikę (NLC 7 = walka o przeżycie) z której aspektami oczywiście masz prawo się nie zgadzać, to zastanawia mnie pewna kwestia. Dlaczego nie zwiększyłeś sobie wytrzymałości GG, jeśli ona ci tak bardzo przeszkadzała? Ja kiedy kupuję stół i w domu dochodzę do wniosku, że nie pasują mi jego nogi, to albo go oddaje albo samemu wymieniam według własnego upodobania te nogi. Druga sprawa. Ta mała wytrzymałość moim zdaniem znakomicie wpasowuje się w specyfikę NLC. Tak to sobie wymyślili autorzy moda. Bez niej NLC nie byłoby już tak trudne. Mnie sprawiło wiele przyjemności stawianie czoła mechanikom, które wymyślili sobie autorzy moda. Nie mówię, że było lekko. Wiele razy zaciskałem zęby i na tego moda. Ale było warto. To była piękna i wymagająca przygoda. Najtrudniejsza w jaką miałem przyjemność grać jeśli chodzi o modyfikacje do S.T.A.L.K.E.R.a.
  26. Detalizacja ulic, kontynuacja prac: Drogi na Janowie: Nowe obiekty w Prypeci: Zakończono prace nad Dziecięcym Światem (Детский Мир): Domek na placu budowy: PMK-35 (ПМК-35) Budowa 1: PMK-35 (ПМК-35) Budowa 2: Dźwig kolejowy na stacji Janów: PMK 35 (ПМК-35). Tworzenie budynków gospodarczych. Wkrótce testy: PMK-35 (ПМК-35) budowa 3: Peryferie Prypeci. Detalizacja:
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity