Jump to content

wariat

Zasłużony
  • Content Count

    1143
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

wariat last won the day on April 16

wariat had the most liked content!

Community Reputation

612 Przyjacielski

About wariat

  • Rank
    Przewodnik
  • Birthday February 24

Profile Information

  • Ruble
    0
  • Frakcja
    Najemnicy
  • Płeć
    Nie podana

Recent Profile Visitors

1881 profile views
  1. wariat

    OP-2.1

    @Dr_Sztychowka Gruba wpadka.... Przecież mówiłem, że to od Łysego wszystko się zaczyna.... Ale masz za to teraz lekcję, żeby częściej w pda zaglądać. A tak w ogóle, jak nie wziąłeś tego zadania od Łysego, to skąd miałeś namiar na przejścia do Pieczary? Bo z tego co pamiętam, przejścia odblokowują się i pojawiają na mapie dopiero po wzięciu tego zadania od Łysego właśnie. No chyba że z moją pamięcią już coś nie tak...
  2. wariat

    OP-2.1

    Ten gościu jest w labiryncie. Przechodzisz tam z Pieczary. Górnik Ci o tym powie.
  3. wariat

    OP-2.1

    Nie. Szukaj plecaka z monetami. Może to Ci pomoże....
  4. wariat

    OP-2.1

    @Dr_Sztychowka Tak, ten skarb to stare monety.
  5. wariat

    OP-2.1

    Jak za 100 zabójstw jakąś bronią dostajesz jakieś osiągnięcie np "młociarz", to po 300 zabójstwach młotem dostaniesz następne Podobnie z maczetą, siekierą i łomem
  6. wariat

    OP-2.1

    @Dr_Sztychowka Większość broni białej jest spoko Z noży to właśnie Ostrze sukcesu i nóż Zwierzobój są najlepsze. Ale można też tłuc się młotem, łomem, szpadlem, siekierą, czekanem, kijem bejsbolowym, a nawet w rękawicach pięściarza Osiągnięcia są za to
  7. wariat

    OP-2.1

    @Ignachinio Sam już nie wiem, możliwe, że tak było. A jak poczekasz trochę to dalej nie możesz chodzić, nie teleportuje Cię nigdzie więcej? Próbowałeś save/load? Może coś zaskoczy.
  8. wariat

    OP-2.1

    Musisz, panie dziejku, zacząć główną fabułę Soljanki Zaczyna się od wzięcia zadania u Łysego w Barze na przyniesienie skarbu z Pieczary. Potem rozmowa z Górnikiem, a dalej już poleci... Tu masz poradnik: W tej wersji niektóre zadania są zmienione, ale nie ma tego dużo, będziesz wiedział co i jak. W razie problemów daj znać, zawsze coś się wymyśli
  9. wariat

    OP-2.1

    @Dr_Sztychowka A tego traktatu nie było razem z zawartością schowka? Do Warlabu daleka droga. Rób zadania na poszukiwanie szkatułki i sejfu tajemniczego stalkera. Ta linia fabularna zaprowadzi Cię do Warlabu.
  10. Mam pytanko... Na lokacji "Dworzec autobusowy" mam zadanie na zabójcę anarchisty, mam przeszukać róg budynku na południe od "Milicji". Chodzę, szukam i nic nie znalazłem. Ktoś coś wie?
  11. wariat

    OP-2.1

    @Dr_Sztychowka Dla mnie to trochę dziwne.... Ta wersja Op jest bardzo stabilna, chociaż gram na "drewnianym" sprzęcie, nie miałem z nim takich problemów. A jak u Ciebie z zapisami? Przenosisz je czasem poza folder moda czy wszystko w modzie jest? Czasami to pomaga. W wersji 2.0 to pomagało, tutaj, myślę, też może pomóc. Co do tego czita - to jest prosty sposób. Wrzuć do moda z powrotem oryginalny plik death.manager i pograj trochę, zobaczysz czy wyloty ustąpią. Jeśli to jest wina tego czita, to po przywróceniu oryginalnego pliku wylotów nie będzie. A w zamian za tego czita będziesz mógł dorzucić spawner. No i jak znów Cię wywali to podaj loga błędu. Może ktoś znający się na rzeczy coś pomoże.
  12. wariat

    OP-2.1

    @Dr_Sztychowka Nieopodal Ducha, w jednej z klatek na ziemi leży stary plecak - schowek. Tam jest. Tu są lokalizacje wszystkich:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity