-
Postów
74 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana PerrytPL w dniu 1 Października 2014
Użytkownicy przyznają PerrytPL punkty reputacji!
O PerrytPL
- Urodziny 12/12/1998
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dolina Mroku
Informacje o profilu
-
Ruble
664
-
Frakcja
Wojskowi
-
Broń główna
OC-14 Groza
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Windows 7
-
Procesor
AMD FX-8320E 4.0 GHz (OC) x8
-
Karta graficzna
Radeon HD 6950 XFX 2048MB
-
Pamięć RAM
8GB Geil Black Dragon 1600MHz
Ostatnie wizyty
1543 wyświetleń profilu
Osiągnięcia PerrytPL
Wędrowiec (4/21)
32
Reputacja
-
Witam Napotkałem dziwny błąd z barmanem w Korpusie Pokoju. Zaczęło się od tego że dostałem zadanie od Barmana w kordonie aby zanieść list do Woronina i udać się do Korpusu Pokoju przez Dolinę Mroku aby eskortować barmana na spotkanie z Sidorowiczem. Udałem się więc do chatki w której siedzi Barman lecz gdy klikam na dialog id="barman_strelka_dialog_0"> <text>No co, Barman, dokąd idziemy?</text>Wywala mnie na pulpit. O dziwo bez loga. Log jest czysty. Nie mam pojęcia czym jest spowodowany ale pojawia się dopiero gdy wybiorę w dialogu opcję podaną powyżej. Próbowałem wczytywać wcześniejsze savy, ale to jest problem bezpośrednio dotyczący barmana, lecz nie wiem w czym tkwi ten problem.
-
A nie można ręcznie walnąć takiego zwykłego binda jak ten w kodzie end if dik == DIK_keys.DIK_F1 thenself:start_si("spawn")endJa sie tam nie znam tylko tak proponuje. I które ui jest zepsute? si czy main menu?
-
FATAL ERROR [error]Expression : start_node && path[error]Function : CXml::NavigateToNode[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xrXMLParserxrXMLParser.cpp[error]Line : 97[error]Description : NavigateToNode failed in XML file [error]Arguments : uiui_si_dlg.xml Podsumowując jest tak jak ja myśle. Binda na spawner nie ma S nie dziala F1 nie działa, dziala tylko to co jest w ui.main menu czyli pseudo teleporter, skutki jego użycia powyżej. Wszystkie pliki scripts zgodnie z zaleceniami poszły do ukrytych. Nie kopiowałem tylko xr.statistics bo pliki sie gryzą
-
Monolityczny ja nie chce się kłócić ale na kij mi wrzucać pliki pojazdów o_O? Edit. Czy ta zmiana bez bindu coś da? Bo wydaje mi się że gdy plik ui.si jest obecny w scripts, to i bez plikow pojazdow powinno się coś stać po kliknięciu S. A tu nawet crasha nie ma, jakby tego binda nie było
-
Monolityczny tak patrze i ty mi podesłałeś z tego yandexa wersję czystą ui.main.menu którą domyślnie mam w Ukrytych. I na kij mnie to? NIe ma tam żadnych bindów więc nie dziwo że spawner nie dziala. A crash z loga który wrzucilem jest zrozumialy bo usunalem pliki teleportu żeby nie gryzły się z plikami z Ukrytych a binda do teleportu najzwyklej nie usunalem, zapomnialem. if keyboard_action == ui_events.WINDOW_KEY_PRESSED then if dik == DIK_keys.DIK_ESCAPE then if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then console:execute("main_menu off") end end -- đŕńęîěĺíňčđóĺě č çŕîîäíî âęëţ÷čě óáđŕííîĺ ńďŕâí ěĺíţ if dik == DIK_keys.DIK_S then -- self:OnButton_load_spawn() elseif dik == DIK_keys.DIK_Q then self:OnMessageQuitWin() elseif dik == DIK_keys.DIK_A then if amk.check_game() then self:amk_options() end Przecie na oko widać że to zwykły ui.main.menu Edit: Nie wrzucałem wszystkich plików spawnera bo jakbym to zrobił to byłby chaos. Wrzucilem tylko to co potrzebne do okna spawnera. I żadnego zabezpieczenia tam nie ma.
-
Rozumiem że spawner zmieniłeś pod S ? Edit: W ogóle nie jest zbindowany spawner, natomiast po kliknięciu T oznaczonego w ui.main menu jako teleport który usunąłem bo uznałem za nie potrzebny mam standardowy wylot z powodu braku pliku FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsui_main_menu.script:285: attempt to index global 'ui_teleport' (a nil value)
-
Podałem wyżej
-
http://www.mediafire.com/download/771gtn1i6h4xrl0/wladca_zony_shoc_pl.7z Tutaj spawner który łącze z Ukrytymi Ściezkami, niżej czysty ui main menu z Ukrytych http://www.mediafire.com/download/zw163nbg8v2g44i/ui_main_menu%282%29.script
-
Witam mam pytanie do bardzej doświadczonych moderów. Tworzę spawner do Ukrytych Ścieżek 2 lecz napotykam pewne kłopoty (troche ciemny jestem w pisaniu kodu do tego typu rzeczy). Kłopoty objawiają się po zbindowaniu klawisza włączającego spawner i wychodzi takie coś [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsui_main_menu.script:293: attempt to call global 'ui_si' (a table value)ui_si to plik z tabelami do spawnera znajdujący się w gamedatascripts. Wszystko wydaję sie być ok (przynajmniej na moje oko) Tutaj ważniejsze fragmenty ui.main.menu.script end if dik == DIK_keys.DIK_F1 then self:start_si("spawn") endoraz function main_menu:start_si(action)if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then get_console():execute("main_menu off") local target = ui_si(get_hud(),action) level.start_stop_menu(target, true) endLink do ui_main.menu http://www.mediafire.com/download/xii7cbwb13a6n6x/ui_main_menu.script Link do ui_si http://www.mediafire.com/download/i2yxdm69wldaap8/ui_si.script Jakby coś jeszcze było potrzebne to piszcie
-
Ponowna instalacja tej nowej wersji sporo pomogła ;) Dzięki ;)
-
Kobalcie dodałem loga to po pierwsze, po drugie znam się ciut na modach więc wiem gdzie są logi. Ale z tego wyjątkowo nic nie rozumiem
-
Witam, mam problem z TS2. Pobrałem sobie dzisiaj tą modyfikacje, zainstalowałem zgodnie z instrukcjami, wszystko niby ok. Po włączeniu gry normalnie wszystko działa po czym gdy dostaje zadanie od leśniczego żeby znaleźć tą Margacośtam wszystko zaczyna się jeb*ć. Po powrocie do chaty z tą roślinką zapisuje grę i dostaje zadanie żeby Wasiliewa uratować. Nie udało mi się tego zrobić to wczytuje save. I tu problem bo żaden save od momentu gdy zbliżam się do chaty z roślinką nie działa! I CO CHWILE MUSZE WCZYTYWAĆ SAVE Z POŁOWY DROGI DO CHATY BO INACZEJ PRZY SYNCHRONIZACJI KLIENTA PULPIT! Pomóżcie ludzie bo mod wygląda fajnie ale to co sie tu dzieje to jest masakra. Dodam że po zapytaniu leśnika o coś ciekawego również spotykam się z pulpitem ... -.- Edit: Po zmianie wersji z 1.0004 na 1.0006 nie wyskakuje błąd przy pytaniu, lecz wczytywanie save'a dalej kończy się crashem FATAL ERROR [error]Expression : fatal error[error]Function : CScriptEngine::lua_error[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line : 73[error]Description : <no expression>[error]Arguments : LUA error: ... of chernobylgamedatascriptsdialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
-
Po pierwsze wiek tu nie ma rożnicy. Po drugie, umiem czytać ze zrozumieniem ale biorąc pod uwagę że X osób zainstalowało modyfikacje poprawnie, uznałem że popełniasz błąd przy instalacji Po trzecie oczywiście że możesz wyrażać swoje opinie na temat pracy danych osób, ale nie pouczać czy naskakiwać na te osoby, czy nawet je obrażać. I dlaczego piszesz "Coś z tym zróbcie?. Jeżeli masz problem z wygasłymi lub blędnymi linkami, pisz do załozyciela tematu, bo ja raczej ci tych linków nie odświeże.
- 211 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Po pierwsze przestał mi sie podobać twój styl wypowiedzi. Po drugie, jeżeli na forum ktoś ma z czymś problem, to od tego ma mozliwość komentowania i tworzenia postów, aby ten problem rozwiązać. Ty natomiast robisz inaczej, na moje oko nie chodzi ci już teraz o to czy mod ci odpali czy nie tylko o wstawianie bez sensownych agresywnych uwag do sposobu tłumaczenia modów czy zamieszczania instrukcji do ich instalacji. Po trzecie, ostatnie i chyba najważniejsze. Mod był wstawiany 4 lata temu, przez te 4 lata jakoś nie było wiele osób które miało podobny problem do twojego, a nawet jeżeli miały to go pokojowo rozwiązały. Teraz pojawiasz się ty i oczekujesz że autor posta ruszy niebo i ziemie żeby cię zadowolić, ponieważ nie umiesz poprawnie zainstalować modyfikacji :wallbash: Jeszcze dzisiaj pisał na ten temat do nas tomlopag, też miał problem z modyfikacją. Status problemu? Rozwiązany. Można? Można.
- 211 odpowiedzi
-
- 1
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Smoxie, rozumiem twoją irytacje ale staram się tu pomóc tak jak potrafię. Dodam też że nie wiem w jakiej kolejności tomlopag instalował spolszczenia, patche itd. Inna sprawa że nigdy tego moda nie instalowałem i pomagając posługuje się tylko znajomością "gdzie co jest i do czego służy". Jeżeli tomlopagowi działa OGSM tylko nie ma przetłuamczonych niektórych dialogów to proponuje mu wrzucić skrypty z dialogami, ale bez skryptów z innego folderu które do bóg wie czego służą.
- 211 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- nowe kombinezony
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami: