-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Skryty099
Informacje osobiste
-
Ulubione mody
LR, TFW, OLR, SGM, seria Czas Sojuszu, Przestrzenna Anomialia
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Limańsk
Informacje o profilu
-
Ruble
54
-
Frakcja
Monolit
-
Broń główna
Karabin Gaussa
Konfiguracja PC
-
System operacyjny
Windows 11
-
Karta graficzna
NVIDIA GTX 1070
-
Pamięć RAM
12 GB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Skryty099
Gość w Zonie (1/21)
18
Reputacja
-
Poszukałem za wskazówkami kolejny raz i mam. Była w tamtym budynku na łóżku szpitalnym, tak jak u @tom3kb Dzięki Jeżeli chodzi o polonizację - na tej poprzedniej wersji miałem wyloty przez brak tego pliku czcionek tak jak wcześniej też tu gdzieś było wspominane, więc skopiowałem ten drugi bez "_cent", dodałem do nazwy i działało, ale pojedyncze teksty się nie wyświetlały, np na ekranie ładowania. Na tej wersji działa u mnie wszystko i bez żadnych wylotów. Poza tym póki co wyloty miałem tylko po wejściu na Medpribor z powodu prawdopodobnie błędu przy spawnie wojskowych w północnym kompleksie patrząc po logu, ale zaskoczyło za którymś wczytaniem.
-
Cześć Gdzie dokładnie powinna leżeć walizka z dokumentami w Medpriborze? Przeszukałem oba kompleksy i nie mogę znaleźć. Po wejściu na lokację nie było dalej nawet o walizce mowy, a tylko był wątek schowka Striełoka.
-
Cześć Ukończyłem wczoraj moda i powiem szczerze, że zaskoczył swoim zadbaniem o szczegóły oraz wartką akcją. Dobra pozycja na powrót do gry w Stalkera, przede wszystkim z elementami dodającymi trochę świeżości. Wiadomo, czy twórcy planują kontynuację?
- 628 odpowiedzi
-
- cutscenki
- letnia atmosfera
- (i 9 więcej)
-
Cześć, przeszedłem etap z Jantarem i porobiłem trochę zadań dla Sacharowa, ale okazuje się że nie mogę wyjść z obszaru Dziczy i Jantaru z powodu braku przejść Dzicz-Bar i Jantar-Agroprom. Można temu jakoś zaradzić?
-
Cześć, mam szybkie pytanie do ВШ2. Dopiero zacząłem 😀 Nie zrozumiałem Kostii i nie rzuciłem czarnej dziury przed bazą Lebiediewa. Wyjść się da, bo przerzuciłem przez płot, a następny płot przeskoczyłem, natomiast nie da się wejść z powrotem. Będzie potrzeba wracać później do bazy? Bo zapis przed wejściem mam jeszcze na Kordonie 🙃
-
Skryty099 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
O.D.R.O.D.Z.O.N.Y. - Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. - Ogólna dyskusja.
Skryty099 odpowiedział(a) na cichy temat w Dyskusja ogólna
Udało mi się tym razem skończyć tego moda. To moje 3 albo 4 podejście. Mod jest dosyć specyficzny, ale ten świat przedstawiony i wątek równoległych rzeczywistości wciągnęły mnie do tego stopnia, że nie odpuściłem. Od początku przechodzenia moda zastanawiało mnie, czy można spotkać sobowtóra protagonisty z racji tematyki fabuły moda oraz tego, że obecne są sobowtóry innych postaci przedstawionych w modzie. Znalazłem jedynie tego trupa: Mocną stroną moda jest ogromna i ciekawa zawartość. Przykładowo: nie wiem, czy grałem w moda z większą ilością różnych mutantów. Od nowych „gatunków” standardowych mutantów po izlomy, zmutowane byki i pająki. W ogóle te pająki XD, za pierwszym razem jak je spotkałem to się nieźle wystraszyłem i początkowo omijałem je szerokim łukiem. Urzeka także szeroka gama dźwięków otoczenia na różnych lokacjach, która tworzyła niepowtarzalną atmosferę, zwłaszcza w lokacjach podziemnych. Nie brakuje też nowych frakcji, modeli, przedmiotów i innych rzeczy które można było by długo wymieniać. Oczywiście jak wiadomo mod posiada różne rozwiązania i błędy, które potrafią na danym etapie przechodzenia zniechęcić do rozgrywki, ale z odpowiednim, cierpliwym i finezyjnym podejściem oraz pomocą poradnika można w zasadzie wszystko ogarnąć. Sam wątek fabularny o ile zainteresował mnie na początku, potem wydawał się słabo rozbudowywany i mało wciągający. Można było po prostu odnieść wrażenie, że niektóre zadania wykonywało się całkowicie bez żadnego sensu, np. wątek na Topielach i zadania dla Sacharowa. Niemniej jednak fajnie się w to grało. Na pewno jest to ciekawy i nietypowy mod stanowiący dobrą pozycję na Czyste Niebo, na które przecież nie ma zbyt wielu ciekawych modów. Teraz można trochę się pobawić w wojny frakcji ? -
Dead City Breakthrough v3.01
Skryty099 odpowiedział(a) na tom3kb temat w Modyfikacje z serii "Dead City"
Jak ktoś jest przed Limańskiem to jeszcze jest detektor Swaróg, który znalazłem w chatce na bagnie na MW.- 285 odpowiedzi
-
- 2
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dead City Breakthrough v3.01
Skryty099 odpowiedział(a) na tom3kb temat w Modyfikacje z serii "Dead City"
@smox Dzięki, w filmie znalazłem odpowiedź. Jeśli ktoś też przeoczył to info w spojlerze: Co do zapisów to jedyny wcześniejszy mam po znalezieniu 4 fragmentu: awar.scop A jakby ktoś jeszcze potrzebował, tutaj jest mój na tę chwilę aktualny zapis przed wejściem do labu: piotr.scop- 285 odpowiedzi
-
- 2
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dead City Breakthrough v3.01
Skryty099 odpowiedział(a) na tom3kb temat w Modyfikacje z serii "Dead City"
Hej stalkerzy Skąd wziąć kartę dostępu do podziemi w Oczyszczalni w Górskiej Dolinie? Nikt z najmów jej nie miał, cała baza pusta. Rozumiem, że ósma część dokumentu jest tam właśnie w podziemiach? Edytowane: ósmą część dokumentu znalazłem, ale karty nadal brak- 285 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
No, i zakończyłem tego moda. Ładna grafika i wiele urozmaiceń rozgrywki typu dokumenty, system zadań pobocznych i nowe mutanty. Zauważyłem, że została poprawiona mechanika wojny frakcji - stalkerzy bez problemu pozajmowali przyczółki na Wysypisku oraz Skład, a w podstawce zatrzymywali mi się zawsze na wejściach na Wysypisko i nie parli dalej. Czyste Niebo także zajmuje całe Bagna włącznie z północnymi obszarami. Zmian w fabule nie było, chyba że miałbym do nich zaliczyć skakanie z budynku na CEA po EM1, bo się nie spodziewałem, że trzeba będzie go osobno wziąć najpierw z dołu przed wejściem na górę. Mod dobry dla powtórzenia podstawki z niewielkimi zmianami.
- 116 odpowiedzi
-
- 3
-
- nowe bronie
- wydane w 2018
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Mod ukończony. Muszę przyznać, że jest to bardzo ciekawie wzbogacony Cień Czarnobyla. Jego najmocniejszą stroną są rozbudowane i wciągające zadania poboczne, choć czasami latało się trochę jak pszczoła w tę i z powrotem między lokacjami - brakowało mi przewodnika na Kordonie lub Parowie. Jedynym zadaniem, którego nie skończyłem, było to o bimbrownikach w Martwym Mieście. Jeżeli chodzi o zakończenie, to jakoś tak krótko na tych generatorach. Myślałem, że będzie trzeba jeszcze laboratorium odwiedzić Ale mod i tak naprawdę bardzo dobry.
- 886 odpowiedzi
-
- 3
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 4 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Też szukałem wczoraj linka do pobrania. https://stalkerportaal.ru/load/chistoe_nebo_novyj/chistoe_nebo_globalnye_modifikacii/ogsm_extended/138-1-0-2849 Jest na tej stronie, z Yandexa.
- 116 odpowiedzi
-
- nowe bronie
- wydane w 2018
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Niestety linki do dodatków, zamieszczone na pierwszej stronie nie działają. Czy może ktoś odświeżyć?
- 334 odpowiedzi
-
- nowa fabuła
- nowe bronie
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami: