Jump to content

Allen

Elitarni
  • Posts

    902
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    33

Allen last won the day on June 16 2017

Allen had the most liked content!

About Allen

  • Birthday 08/22/1994

Profile Information

  • Ruble
    24168
  • Frakcja
    Wolność
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

4,805 profile views

Allen's Achievements

Pogromca

Pogromca (11/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji Rare

Recent Badges

1.2k

Reputation

  1. Nie twiedzę, że to komentarz ale jeśli to plik XML to te znaki nie mają znaczenia przy parsowaniu XML dla silnika stalkera.
  2. Jeśli to plik XML, to jest to jakaś pozostałość, przypuszczam że komentarza
  3. System XP 32 Na prawdę? Na gorszym sprzęcie grałem we wszystkie mody bez problemu.
  4. Z jakiego miejsca odpalasz grę? /bin/ czy bezpośrednio z głównego folderu, spróbuj usunąć plik ustawień profilu (user.ltx), i uruchom grę z parametrami -r4xx -nointro -noprefetch. Jeśli gra nie uruchomi się raz, zamknij z menadżera xrEngine.exe bo Ci nie wystartuje. Z tego co widać silnik nie zaczął nawet ładować plików gry do RAM, więc na pewno problem leży gdzieś w konfiguracji lub twoim systemie. Możesz popróbować z trybami zgodności we właściwościach najlepiej z Windows XP ( Tak stary jest to silnik robiony jeszcze z taką optymalizacją ).
  5. CKinematics::LL_SetBoneVisible(). Silnik ma problem z renderowaniem obiektów, tak jakby textury były uszkodzone( nie jest pewny czy textury czy miejsca tworzenia Spawnu obiektów). Instalowałeś grę jeszcze raz? Może jakieś pliki są uszkodzone.
  6. Każdy, to niestety doczytujące się textury, tak działa prehistoryczny X-Ray
  7. jeśli go wypakujesz to gra użyje tego wypakowanego. local se_obj = alife () :object("sarc_niz_zomb_1") if se_obj then alife () :release(se_obj, true) end Tutaj znalazłem skrypt musisz tylko zmienić nazwę obiektu sarc_niz_zomb_1 na rad_company_che. Ten kod wstawić najlepiej w funkcji function actor_binder:net_spawn(data) Jeśli taki obiekt nic nie wnosi do rozgrywki to najszybciej będzie taką linijkę zostawić w bind, pozwoli to się pozbyć późniejszych problemów.
  8. skupiłbym się na tym fragmencie: !!ERROR: XR_GULAG cannot find SOBJ [65535] for obj [rad_company_che] _bp: path_parse_waypoints: pathname =rad_zomb_che_walk _bp: path_parse_waypoints: pathname =zomb_koster MOVE_MGR validating rad_zomb_che_walk for rad_company_che MOVE_MGR verifying point [0] on path rad_zomb_che_walk VTX [225936] for rad_company_che MOVE_MGR checked point stack trace: 0023:0046E25F XR_3DA.exe, CKinematics::LL_SetBoneVisible() Zomb_koster czy to jakiś mutant? gdzieś się walał skrypt do usuwania objectów( ...for obj [rad_company_che]... ) przez modyfikacje bind_stalker zapewne pomoże gdy go usuniesz.
  9. [error]Description : Can't open section 'wpn_addon_sil_m1895'
  10. Sprawdźcie czy na pewno nie zmienia się kodowanie pliku .script, stalker na to wrażliwy niestety jest.
  11. brakuje Ci plików directxa https://www.dll-files.com/d3dx9_43.dll.html skopiuj to do folderu z grą\bin\ .
  12. @Master730 a co ten eset od... już wszystkie strony bez https uznaje za niebezpieczne
  13. Akurat takie pożary zdarzają się tam bardzo często, ale rozumiem, że gówno media szukają kolejnej sensacji aby dalej siać panikę i najlepiej, aby wszyscy siedzieli w domach bo z zachodu wirus a ze wschodu promieniowanie, nie wiem co gorszę umrzeć na ten wirus, niż potem zapierdalać 50lat za miskę ryżu bo cała gospodarka stanie na pół roku.
  14. Odpowiedź: ! Can't find texture 'grenadier\fake_'
  15. Kiedyś planowałem utworzyć taki temat, ale ludzie i tak rzadko kiedy używają wyszukiwarki przed zgłoszeniem problemu. Może to się przydać jedynie dla pomagających
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity