Jump to content

bacenty

Turysta
  • Posts

    59
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Ruble
    38
  • Frakcja
    Mroczni Stalkerzy
  • Procesor
    i5 7200U 2.5 GHz up to 3.1 GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Hawk Springs
  • Broń Główna
    WSS Wintoriez
  • RAM
    8 GB DDR4
  • Karta graficzna
    GeForce 940MX 2GB VRAM
  • System operacyjny
    Win 10
  • O mnie
    homo homini lupus

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bacenty's Achievements

Nowicjusz

Nowicjusz (3/21)

22

Reputation

  1. @kondotier Przejście na Generatory jest trochę niżej, niż pokazano na mapce, nie na poziomie ziemi, a na dachu wagonika/barakowozu...
  2. Cześć, albo ja oślepłem na jedno oko, albo nie ma przejścia na Generatory z Prypeci tam, gdzie jest to pokazane na mapce... Edit: Już nieaktualne, znalazłem to przejście i alternatywną drogę do Kolektora...
  3. Cześć, czy ktoś może aktualnie "obrabia" Priboi'a? Bo mam taką małą zagwozdkę: na MW nie ma Striełoka w bazie Wolności/UHSF...
  4. Dzięki @vidkunsen, widziałem 100 takich filmików, ale za każdym razem spalacza nie było tam, gdzie był na filmie. Z tych twoich pierwszy widziałem, a drugi okazał się strzałem w 10! Chociaż to jego"рядом с переходом в ИП..." to trochę nieporozumienie, ale znalazłem na podstawie kształtu linii urwiska na minimapie... @Anton Gorodecki: @Gatzek: dzięki, ale nie skorzystałem, bo ^ vidkunsen 😁
  5. Cześć, za chińskiego boga nie mogę znaleźć ani jednego spalacza. Obleciałem Bagna, Poligon i Korpus. Czytałem, że spawn anomalii jest losowy, ale przecież część jest stała. Ma ktoś namiar na stały spalacz? Dobrej Wam Zony
  6. Miałem ciekawe zdarzenie w zadaniu z Jegorem. Chłopak jest zainfekowany i ewidentnie chce się rozstać z tym łez padołem. Jego dziewczyna/żona nie chce tego na początku, ale potem się zgadza. Idziemy za Jegorem w ustronne miejsce i tam mamy skrócić jego cierpienia. A u mnie (nie ważne, czym go zabiłem) jego laska staje się wroga i zaczyna do mnie strzelać... Już miałem Wam zawracać 4 litery, kiedy przypomniałem sobie o starym myku ze Stalkera, czyli o rozrywkowych niespodziankach. Na szczęście nie zużyłem na zombiaki tej butli z gazem, którą dostałem we wsi... Bum i po problemie! Normalna rozmowa z dziewczyną i kolejna notatka.
  7. Cześć, nie wiem, czy ktoś z was miał taki wylot w lokacji Wioska, podczas rozmowy z Iwanem, ostatnie zadanie - na pełny kanister: Expression : no_assert Function : CXML_IdToIndex<class CEncyclopediaArticle>::GetById File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h Line : 112 Description : item not found, id Arguments : ivan_find_kanistra_description W każdym razie - tu nie znalazłem takiego czegoś w opisach błędów. Na forum: http://old.ap-pro.ru/forum/35-91576-61 znalazłem takie coś: Niby jest wyoślone, co trzeba zrobić, ale co ja się naszukałem, żeby znaleźć i wyciąć te kilka literek... A jaki dumny byłem, kiedy znalazłem. Mała rzecz, a cieszy.
  8. @kondotier, dzięki za wyoślenie mi kwestii związanych z ochroną podstawki, bo musiało mi to umknąć w nawale tematów. Mod bardzo przyjemny i klimatyczny, zwłaszcza z ulepszeniami @gawrona. Przeszedłem (chyba) całość, chociaż łatwo się zgubić w takiej ilości zakończeń... @gawron, rozumiem, że "gabinet figur woskowych" albo, jak ko woli, "pokój z zabawkami Leczonego", to ostatnie, najdalej posunięte fabularnie zakończenie?
  9. Owszem, próbowałem postawić moda od nowa i tak samo wywalało mnie, kiedy próbowałem podejść do wykolejonego spalinowozu (co mógłbym jeszcze olać, bo nic w zasadzie nie wnosi) oraz, jak pisałem wyżej, kolejny CTD po drugiej rozmowie z Kancelistą-dezerterem, kiedy próbuję zejść do podziemi Agropromu przez tę budkę z rozwalonym i schodami. Pomogło dopiero przeinstalowanie od nowa podstawki i postawienie moda na świeżej. Mam takie podejrzenie(po czasie), że mogłem mieć zmodyfikowaną zawartość folderu [bin] po którymś poprzednim modzie i nie przywróciłem go do stanu podstawowego... To jedyne, co mi się nasuwa, bo nic innego nie modyfikowałem. W każdym razie - mod śmiga, aż miło. A teraz kolejne pytanie: kiedy chcę wyjść z Baru na Dzicz i pogadam z Powinnościowcami z posterunku północnego - zawijają mnie do aresztu u Woronina na bazie, z którego wyciąga mnie ziomek i wychodzę goły i (średnio) wesoły. Kiedy przechodzę bez rozmowy, to nie zatrzymują mnie i normalnie sobie wychodzę. Czy mam się dać złapać i ogołocić z chabaru (w sensie, czy go odzyskam i czy to coś wnosi do fabuły?), czy mogę spokojnie ich olać i iść na Dzicz i dalej, na Jantar normalnie, ze sprzętem? W tej chwili jestem na Dziczy i gadam z Kloszardem.
  10. Co się Wam nie podoba w tym filmiku? Znaczy, poza jakością, bo nagrywany był kalkulatorem z ręki... Przejście na Bar "💯 radów"?
  11. Przepraszam @kondotier, masz rację, to nie był repack, o którym wspomniał vidkunsen... Za dużo pracy, za mało snu - pomyliłem mody. Oczywiście, że instalowałem na podstawkę 1.0004. Zmiany, jakich zwykle (i teraz też) dokonuję, to: zwiększenie udźwigu, lekko podkręcony skok i odporność na uderzenie, żeby skok z dużą ilością złomu mnie nie zabił. Chyba ściągnę jeszcze raz, postawię bez żadnych zmian "odręcznych" i zobaczę, czy będzie wywalało mimo wszystko. A tak w ogóle, to: Поздравляю с Рождеством и Новым 2021 годом! Желаю Вам счастья, здоровья, благополучия и успехов!
  12. @Anton Gorodecki przecież tu się nic nie "instaluje" - to jest repack...
  13. @Anton Gorodecki standardowo - polski Na Agropromie, dodało literę N w arguments: blah, blah, blah j/w Arguments : Can't open section 'N'
  14. @kondotier jest dokładnie tak, jak napisał @tom3kb. Po rozpakowaniu repacka z .7z, od razu był w takim folderze. Za to teraz mam kolejna zagwozdkę, a nawet hurtowo - dwie. Pierwsza dotyczy Kordonu i okolicy wykolejonej lokomotywy - nie mogę się tam zbliżyć, nawet do ogniska nie podejdę, bo od razu wywala z mocno zakrzaczonym logiem: olałem, nie chodziłem do lokówki odebrać dowodów wdzięczności Żwawego... Raz miałem taki: Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp Line : 342 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'F�ü‹Ç_^Â�' Innym razem: blah, blah, blah j/w Arguments : Can't open section 'M~®µŽ-�žĎ��‡Q�ÂJ�#ŮSÓpôx’AďaU×®.�ćµ7×µ��–„��Y��‚�©' Druga, na Agropromie, kiedy idę do Kancelisty po "miłej rozmowie" z Pyżem i mam iść do zejścia z deskami, mam natychmiastowy wylot z takim logiem: blah, blah, blah j/w Arguments : Can't open section '' Ciekawa zbieżność: ten sam plik, ta sama linia, tylko różne argumenty... na dwóch różnych lokacjach.
  15. @kondotier jest dokładnie tak, jak napisał @tom3kb. Po rozpakowaniu repacka z .7z, od razu był w takim folderze. Edytka: Przepraszam, gram na dwóch modach symultanicznie i z rozpędu wstawiłem info nie do tego tematu, co trzeba... Już przeniosłem do "F.M."
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity