Jump to content

Nowy Arsenał 7


Pancerniak77
 Share

Recommended Posts

image.jpg

NAZWA: Nowy Arsenał 7
PLATFORMA: Cień Czarnobyla + OGSR Engine (samodzielna)
TWÓRCA: phorumer
DATA PREMIERY: 18.09.2020r.
AUTOR SPOLSZCZENIA:

 

OPIS:

Spoiler

 

CECHY NOWEJ WERSJI:

Spoiler
  • Grafika z «Zewu Prypeci»;
  • Nowa broń;
  • Nowa skryptowa walka (może być wyłączona w pliku konfiguracyjnym Nowego Arsenału);
  • Masa nowych zadań i wiele zmian.

 

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

Spoiler

Dla komfortowej gry będzie potrzebna taka konfiguracja:

  • System operacyjny: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 / 64-bit
  • Procesor: i5 2400 lub podobny od AMD
  • Pamięć operacyjna: 8 GB
  • Karta graficzna: RX460 lub GTX 1050ti
  • Miejsce na dysku: 20 GB

 

TWÓRCY I PODZIĘKOWANIA:

Spoiler

Twórcy projektu (w alfabetycznym porządku): 

  • dsh - pomoc i idee związane ze skryptami 
  • KRodin - silnik, skrypty
  • lordmuzer - silnik, skrypty
  • phorumer - pomysł, fabuła, bronie
  • SK0RPY0N_O89O - tekstury, zadania, testowanie

 

Podziękowania:

Użyto niektórych schematów i zasobów z OGSE, OP-2, OGSEOP2 DSH, OGSM, Improved Interface, HD Graphics, Foto Zona, NLC, NS2016 i szeregu innych modyfikacji.  

Oddzielne podziękowania dla (w alfabetycznym porządku): editor46, BFG, dsh, Gaz1k, Marafon6540, Mari, MarsiK, Mordovan, Murarius, Rastaman_vip74, RevolveR, Romark, SpaceMarine, Starter, W.A.S.P., ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R. 

Szczegółowa informacja o autorstwie użytych materiałów znajduje się w dokumentacji.

 

 

 

SCREENY:

Spoiler

H0D47Z1Hl8A.jpgGnQbg3VUsys.jpgGcyM0KPH_FQ.jpgss_tomahawk_09-19-20_00-52-31_(l01_escape).jpgss_tomahawk_09-19-20_00-52-22_(l01_escape).jpgCuqAMRrYMag.jpgut5k9P1uy8Y.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

INSTALACJA:

Spoiler

Uwaga: Dana modyfikacja zawiera absolutnie wszystkie zasoby wymagane do uruchomienia gry i nie wymaga zainstalowanego „S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla”, więc nie musisz rozpakowywać archiwum i wrzucać do folderu z oryginalną grą! Pamiętaj, aby zainstalować mod na 64-bitowym systemie Windows!

 

  1. Zainstaluj biblioteki Microsoft Visual C++ (jeśli nie zostały jeszcze zainstalowane).
  2. Pobierz wszystkie pliki "archiwa gry z Google Drive" i wypakuj do jednego pustego katalogu, w dogodnym dla Ciebie miejscu, w którym masz pełne prawa dostępu. Najlepiej nie na dysku systemowym. Następnie pobierz i rozpakuj wszystkie pliki "pozostałe archiwa z Google Drive" do tego samego katalogu, zastępując pliki.
    Powinien wyglądać tak:
    Spoiler
    • appdata
    • bin_x64
    • start_64.cmd
    • gamedata.db_00_base
    • gamedata.db_01_levels
    • gamedata.db_02_levels
    • gamedata.db_03_levels
    • gamedata.db_05_meshes
    • gamedata.db_06_sounds
    • gamedata.db_07_textures
    • gamedata.db_08_textures
    • gamedata.db_09_textures
    • gamedata.db_99_main
    • fs.ltx
    • StalkerUserManual.pdf
    • NewArsenalReadme.txt

     

  3. Przejdź do folderu bin_x64, znajdź plik xrEngine.exe i uruchom go.
  4. Przejdź do opcji i skonfiguruj grafikę oraz sterowanie.
  5. Rozpocznij nową grę.
  6. Graj.

Uwaga: folder appdata zawiera plik konfiguracyjny new_arsenal.ltx, w którym można skonfigurować niektóre parametry rozgrywki.
Ważne: nie instaluj tej wersji na poprzednie! Wymagana jest czysta instalacja. Nie przenoś również pliku konfiguracyjnego user.ltx ze starszych wersji bez specjalnej potrzeby, pozwól grze go wygenerować.
Uwaga: zapisy wykonane w poprzednich wersjach NA najprawdopodobniej albo się nie załadują, albo, jeśli są załadowane, nie będą działać poprawnie, więc lepiej nawet nie próbuj ich ładować. Rozpocznij nową grę.

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Dwoma plikami:

- archiwa gry z Google Drive [71 MB]: [KLIK]

- pozostałe archiwa z [12,5 GB]: [GOOGLE DRIVE] | [YANDEX]

 

Jednym plikiem:

- z Torrenta [12,3 GB]: [TORRENT #1] | [TORRENT #2]    <- nie są od razu aktualizowane

 

DODATKI:

Spoiler

1. Nieduże poprawki od Опричник:

Spoiler

b370f82385279c1c9e0e3433fe9118ae.jpg

Cechy poprawki:

  • Inny inwentarz (plecak).
  • Pas rozszerzony do 15 slotów.
  • Przenoszona/maksymalna waga zwiększona do 120kg.
  • Włączono normalne strzelanie z celownikiem na ekranie (celowanie nie jest już konieczne).
  • Pocięto łup NPC'om, będą przeszukiwać tylko jeśli potkną się o niewidomego.
  • Zwiększono pojemność skrzynek 10-krotnie.
  • Wydłużono okres przeterminowania artefaktów 10-krotnie.
  • Zmieniono postefekty od radiacji.
  • Nieduże zmiany kosmetyczne.

PS. Inwentarz został dostosowywany do rozdzielczości 1920х1080 i 1024х768. Na innych - sorry, nie sprawdzano.

Link do pobrania: https://yadi.sk/d/9Sp5aSMiQSz9sg

 

2. Celowniki od slesar6razriada:

Spoiler

Opis: Proszę nie rzucać kapciami, szczególnie dla zwolenników realizmu i wiarygodności! Zebrane do kupy z różnych źródeł, otwarte siatki celownicze dla rozdzielczości 16:9 i dostosowane do NA7. Nie mogę grać z 3D, a alternatywa też mi nie odpowiadała. Dwa celowniki, 1p78 i 1pn58, są trochę poza obrazem, ale generalnie starałem się sumiennie uchwycić celownik i wygląd.

Absolutnie wszystkie pliki nie zostały wykonane przeze mnie - wyciągnąłem je z OP2, KBT Weapon Pack v.4.0, Arsenal_mod. Krótko mówiąc, zrobiłem to jak mogłem. Priorytetem była wygoda, a nie rzeczywistość.

Produkt jest dostarczany w stanie, w jakim jest, nie przyjmuję żadnych roszczeń, dlatego podczas instalacji wykonaj kopię zapasową plików.

Link do pobrania: https://drive.google.com/file/d/1KjAUcHC0UOeo22aTebYYW6pYkEkRon11/view

 

3. Celowniki od dog19601:

Spoiler

Opis: Jak i obiecywałem, zrobiłem otwarte celowniki, zmieniłem szkiełka. Teraz każde szkiełko odpowiada celownikowi. Robiłem dla rozdzielczości 1920х1080, ale myślę, że przypasuje dla każdej rozdzielczości 16х9. 

Wrzucić do folderu z grą. Jeśli są konflikty, postawcie moje, a potem swoje adaptujcie, jednakże jeśli nie czitujecie z bronią, to nic się złego nie wydarzy.

Screeny:

Spoiler

9f8f1a6b7797070e38ecfaf0b67368ec4d6ff738877cf237ae9e683f41e87e7c81f586824d6ff73897778b4b47f58684285839bf933510d94d6ff738d0575a9c0be3ef8740ecb7b43b8aa1bb4d6ff738

Link do pobrania: https://yadi.sk/d/rhR4areUvZVT4w

 

4. Poprawki od aromatizer:

Spoiler

Opis:
1) bind_stalker.script - linijka 299: dla włączenia/wyłączenia trybu strzelania z dubeltówek podwójnym strzałem, dostosowałem standardowe przyciski zmiany trybu ognia. Oprócz oczywistej wygody, to eleganckie rozwiązanie pozwoli uciec od całego kodu, związanego ze sterowaniem podwójnym strzałem przez plik konfiguracyjny gry.

sztalker_weapon.script

- Dodałem funkcję sterowania podwójnym strzałem z dubeltówek (linia 793) za pomocą standardowych przycisków przełączania trybu ognia. 

Wyłączyłem nakładanie/zdejmowanie celowników jednym klikiem (zakomentowane linijki 694 i od 697 do 791). Tak jak dla procedury zainstalowania/zdjęcia celownika jednym kliknięciem używa się slotu lornetki, punktem zaczepienia jest następująca poprawka:

weapons_addons.ltx

Zdejmowalne celowniki więcej nie są wymagane w slocie lornetki ("slot = 8" zamieniono na "slot = "), bo jest to właściwe tylko wtedy, gdy jest możliwość używania optycznego celownika jako lornetki.

Takim sposobem, teraz przycisk funkcji specjalnych broni zarządza tylko podwójnym celowaniem i laserowym desygnatorem. 
UWAGA! Przed instalacją tej poprawki, trzeba upewnić się, że w slocie lornetki znajduje się LORNETKA. Jak to mówią - aby uniknąć nieporozumień.

2) necrolog.script i xr_motivator.script linia 216: wiadomości o śmierci stalkerów w zonie alife'a przychodzą natychmiast. Podawana jest nazwa i frakcja nowo wprowadzonych. Ta poprawka pozwala, trzymać rękę na pulsie i unikać sytuacji, kiedy fakt śmierci NPC jest nagle odkrywany po upływie pewnego czasu.

3) sr_no_weapon.script - wyłączenie wymuszonego chowania broni w odpowiednich zonach typu bunkier Sidora. Teraz z piwnicy można strzelać do nadbiegających wrogów. Wziąłem z Shoker Weapon Pack.

4) ui.hud.dds - bardziej zauważalne na hudzie wskaźniki szóstego zmysłu i szumu postaciе.

5) w_binoc.ltx - zwiększyłem zakres regulacji zoom'a dla lornetki twórcy, aby było prościej robić ładne zdjęcia.

6) flares.ltx - wyłączyłem flary, bo to dzicz kinematograficzna.

7) dinamic_hud.ltx - wyłączyłem złośliwe skryptowe efekty strzelania.

Link do pobrania: https://yadi.sk/d/eynleRRW0rPrWw

 

 

ŹRÓDŁA:
amk-team.ru
ap-pro.ru
stalkerportaal.ru

  • Super 2
  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wyszła czwarta aktualizacja z 03.10.2020r. Zmienił się rozmiar plików "archiwa gry" z Linki do pobrania:

1) Naprawia wylot na lokacji Portal na renderach 3 i 4;
2) Naprawia brak możliwości wykonać w pewnych okolicznościach zadania na zabicie Łukasza;
3) Dodaje wyszukiwanie kwestowych przedmiotów za pomocą menedżera ЦЗ w magicznych plecakach;
4) Wnosi inne...

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity