Skocz do zawartości

Nowy Arsenał 7


Rekomendowane odpowiedzi

image.jpg

NAZWA: Nowy Arsenał 7
PLATFORMA: Cień Czarnobyla + OGSR Engine (samodzielna)
TWÓRCA: phorumer
DATA PREMIERY: 18.09.2020r.
AUTOR SPOLSZCZENIA:

 

OPIS:

Spoiler

 

CECHY NOWEJ WERSJI:

Spoiler
  • Grafika z «Zewu Prypeci»;
  • Nowa broń;
  • Nowa skryptowa walka (może być wyłączona w pliku konfiguracyjnym Nowego Arsenału);
  • Masa nowych zadań i wiele zmian.

 

WYMAGANIA SYSTEMOWE:

Spoiler

Dla komfortowej gry będzie potrzebna taka konfiguracja:

  • System operacyjny: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 / 64-bit
  • Procesor: i5 2400 lub podobny od AMD
  • Pamięć operacyjna: 8 GB
  • Karta graficzna: RX460 lub GTX 1050ti
  • Miejsce na dysku: 20 GB

 

TWÓRCY I PODZIĘKOWANIA:

Spoiler

Twórcy projektu (w alfabetycznym porządku): 

  • dsh - pomoc i idee związane ze skryptami 
  • KRodin - silnik, skrypty
  • lordmuzer - silnik, skrypty
  • phorumer - pomysł, fabuła, bronie
  • SK0RPY0N_O89O - tekstury, zadania, testowanie

 

Podziękowania:

Użyto niektórych schematów i zasobów z OGSE, OP-2, OGSEOP2 DSH, OGSM, Improved Interface, HD Graphics, Foto Zona, NLC, NS2016 i szeregu innych modyfikacji.  

Oddzielne podziękowania dla (w alfabetycznym porządku): editor46, BFG, dsh, Gaz1k, Marafon6540, Mari, MarsiK, Mordovan, Murarius, Rastaman_vip74, RevolveR, Romark, SpaceMarine, Starter, W.A.S.P., ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R. 

Szczegółowa informacja o autorstwie użytych materiałów znajduje się w dokumentacji.

 

 

 

SCREENY:

Spoiler

H0D47Z1Hl8A.jpgGnQbg3VUsys.jpgGcyM0KPH_FQ.jpgss_tomahawk_09-19-20_00-52-31_(l01_escape).jpgss_tomahawk_09-19-20_00-52-22_(l01_escape).jpgCuqAMRrYMag.jpgut5k9P1uy8Y.jpg

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

INSTALACJA:

Spoiler

Uwaga: Dana modyfikacja zawiera absolutnie wszystkie zasoby wymagane do uruchomienia gry i nie wymaga zainstalowanego „S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla”, więc nie musisz rozpakowywać archiwum i wrzucać do folderu z oryginalną grą! Pamiętaj, aby zainstalować mod na 64-bitowym systemie Windows!

 

  1. Zainstaluj biblioteki Microsoft Visual C++ (jeśli nie zostały jeszcze zainstalowane).
  2. Pobierz wszystkie pliki "archiwa gry z Google Drive" i wypakuj do jednego pustego katalogu, w dogodnym dla Ciebie miejscu, w którym masz pełne prawa dostępu. Najlepiej nie na dysku systemowym. Następnie pobierz i rozpakuj wszystkie pliki "pozostałe archiwa z Google Drive" do tego samego katalogu, zastępując pliki.
    Powinien wyglądać tak:
    Spoiler
    • appdata
    • bin_x64
    • start_64.cmd
    • gamedata.db_00_base
    • gamedata.db_01_levels
    • gamedata.db_02_levels
    • gamedata.db_03_levels
    • gamedata.db_05_meshes
    • gamedata.db_06_sounds
    • gamedata.db_07_textures
    • gamedata.db_08_textures
    • gamedata.db_09_textures
    • gamedata.db_99_main
    • fs.ltx
    • StalkerUserManual.pdf
    • NewArsenalReadme.txt

     

  3. Przejdź do folderu bin_x64, znajdź plik xrEngine.exe i uruchom go.
  4. Przejdź do opcji i skonfiguruj grafikę oraz sterowanie.
  5. Rozpocznij nową grę.
  6. Graj.

Uwaga: folder appdata zawiera plik konfiguracyjny new_arsenal.ltx, w którym można skonfigurować niektóre parametry rozgrywki.
Ważne: nie instaluj tej wersji na poprzednie! Wymagana jest czysta instalacja. Nie przenoś również pliku konfiguracyjnego user.ltx ze starszych wersji bez specjalnej potrzeby, pozwól grze go wygenerować.
Uwaga: zapisy wykonane w poprzednich wersjach NA najprawdopodobniej albo się nie załadują, albo, jeśli są załadowane, nie będą działać poprawnie, więc lepiej nawet nie próbuj ich ładować. Rozpocznij nową grę.

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Dwoma plikami:

- archiwa gry z Google Drive [71 MB]: [KLIK]

- pozostałe archiwa z [12,5 GB]: [GOOGLE DRIVE] | [YANDEX]

 

Jednym plikiem:

- z Torrenta [12,3 GB]: [TORRENT #1] | [TORRENT #2]    <- nie są od razu aktualizowane

 

DODATKI:

Spoiler

1. Nieduże poprawki od Опричник:

Spoiler

b370f82385279c1c9e0e3433fe9118ae.jpg

Cechy poprawki:

  • Inny inwentarz (plecak).
  • Pas rozszerzony do 15 slotów.
  • Przenoszona/maksymalna waga zwiększona do 120kg.
  • Włączono normalne strzelanie z celownikiem na ekranie (celowanie nie jest już konieczne).
  • Pocięto łup NPC'om, będą przeszukiwać tylko jeśli potkną się o niewidomego.
  • Zwiększono pojemność skrzynek 10-krotnie.
  • Wydłużono okres przeterminowania artefaktów 10-krotnie.
  • Zmieniono postefekty od radiacji.
  • Nieduże zmiany kosmetyczne.

PS. Inwentarz został dostosowywany do rozdzielczości 1920х1080 i 1024х768. Na innych - sorry, nie sprawdzano.

Link do pobrania: https://yadi.sk/d/9Sp5aSMiQSz9sg

 

2. Celowniki od slesar6razriada:

Spoiler

Opis: Proszę nie rzucać kapciami, szczególnie dla zwolenników realizmu i wiarygodności! Zebrane do kupy z różnych źródeł, otwarte siatki celownicze dla rozdzielczości 16:9 i dostosowane do NA7. Nie mogę grać z 3D, a alternatywa też mi nie odpowiadała. Dwa celowniki, 1p78 i 1pn58, są trochę poza obrazem, ale generalnie starałem się sumiennie uchwycić celownik i wygląd.

Absolutnie wszystkie pliki nie zostały wykonane przeze mnie - wyciągnąłem je z OP2, KBT Weapon Pack v.4.0, Arsenal_mod. Krótko mówiąc, zrobiłem to jak mogłem. Priorytetem była wygoda, a nie rzeczywistość.

Produkt jest dostarczany w stanie, w jakim jest, nie przyjmuję żadnych roszczeń, dlatego podczas instalacji wykonaj kopię zapasową plików.

Link do pobrania: https://drive.google.com/file/d/1KjAUcHC0UOeo22aTebYYW6pYkEkRon11/view

 

3. Celowniki od dog19601:

Spoiler

Opis: Jak i obiecywałem, zrobiłem otwarte celowniki, zmieniłem szkiełka. Teraz każde szkiełko odpowiada celownikowi. Robiłem dla rozdzielczości 1920х1080, ale myślę, że przypasuje dla każdej rozdzielczości 16х9. 

Wrzucić do folderu z grą. Jeśli są konflikty, postawcie moje, a potem swoje adaptujcie, jednakże jeśli nie czitujecie z bronią, to nic się złego nie wydarzy.

Screeny:

Spoiler

9f8f1a6b7797070e38ecfaf0b67368ec4d6ff738877cf237ae9e683f41e87e7c81f586824d6ff73897778b4b47f58684285839bf933510d94d6ff738d0575a9c0be3ef8740ecb7b43b8aa1bb4d6ff738

Link do pobrania: https://yadi.sk/d/rhR4areUvZVT4w

 

4. Poprawki od aromatizer:

Spoiler

Opis:
1) bind_stalker.script - linijka 299: dla włączenia/wyłączenia trybu strzelania z dubeltówek podwójnym strzałem, dostosowałem standardowe przyciski zmiany trybu ognia. Oprócz oczywistej wygody, to eleganckie rozwiązanie pozwoli uciec od całego kodu, związanego ze sterowaniem podwójnym strzałem przez plik konfiguracyjny gry.

sztalker_weapon.script

- Dodałem funkcję sterowania podwójnym strzałem z dubeltówek (linia 793) za pomocą standardowych przycisków przełączania trybu ognia. 

Wyłączyłem nakładanie/zdejmowanie celowników jednym klikiem (zakomentowane linijki 694 i od 697 do 791). Tak jak dla procedury zainstalowania/zdjęcia celownika jednym kliknięciem używa się slotu lornetki, punktem zaczepienia jest następująca poprawka:

weapons_addons.ltx

Zdejmowalne celowniki więcej nie są wymagane w slocie lornetki ("slot = 8" zamieniono na "slot = "), bo jest to właściwe tylko wtedy, gdy jest możliwość używania optycznego celownika jako lornetki.

Takim sposobem, teraz przycisk funkcji specjalnych broni zarządza tylko podwójnym celowaniem i laserowym desygnatorem. 
UWAGA! Przed instalacją tej poprawki, trzeba upewnić się, że w slocie lornetki znajduje się LORNETKA. Jak to mówią - aby uniknąć nieporozumień.

2) necrolog.script i xr_motivator.script linia 216: wiadomości o śmierci stalkerów w zonie alife'a przychodzą natychmiast. Podawana jest nazwa i frakcja nowo wprowadzonych. Ta poprawka pozwala, trzymać rękę na pulsie i unikać sytuacji, kiedy fakt śmierci NPC jest nagle odkrywany po upływie pewnego czasu.

3) sr_no_weapon.script - wyłączenie wymuszonego chowania broni w odpowiednich zonach typu bunkier Sidora. Teraz z piwnicy można strzelać do nadbiegających wrogów. Wziąłem z Shoker Weapon Pack.

4) ui.hud.dds - bardziej zauważalne na hudzie wskaźniki szóstego zmysłu i szumu postaciе.

5) w_binoc.ltx - zwiększyłem zakres regulacji zoom'a dla lornetki twórcy, aby było prościej robić ładne zdjęcia.

6) flares.ltx - wyłączyłem flary, bo to dzicz kinematograficzna.

7) dinamic_hud.ltx - wyłączyłem złośliwe skryptowe efekty strzelania.

Link do pobrania: https://yadi.sk/d/eynleRRW0rPrWw

 

 

ŹRÓDŁA:
amk-team.ru
ap-pro.ru
stalkerportaal.ru

  • Super 2
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wyszła czwarta aktualizacja z 03.10.2020r. Zmienił się rozmiar plików "archiwa gry" z Linki do pobrania:

1) Naprawia wylot na lokacji Portal na renderach 3 i 4;
2) Naprawia brak możliwości wykonać w pewnych okolicznościach zadania na zabicie Łukasza;
3) Dodaje wyszukiwanie kwestowych przedmiotów za pomocą menedżera ЦЗ w magicznych plecakach;
4) Wnosi inne...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cześć, takie małe pytanko - jaki jest kod do pierwszych drzwi na Radarze, tych za snajperem z Monolitu? Standardowo powinien być 1287975, ale nie tym razem. Nie zależy mi na tych trzech apteczkach, ale jest tam otwarte zejście do innego pomieszczenia ze sporą ilością zwłok i chętnie bym tam pomyszkował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @vidkunsen za chęć pomocy, naprawdę to doceniam, ale - znając moje popier...zajączkowane szczęście w kratkę - jak zwykle nie pykło...

Ani kod 7472, ani 7274 nie zadziałał, co zresztą widać na załączonym filmiku.

Wyczaiłem, że taki kod istnieje, jest on zawarty w pliku [all.spawn], po wyszukaniu go otrzymałem następującą frazę:

[ph_code]
code = 7472
on_code = {+peshera_quest_find} %+rad_code_door_unlocked%

Na mój głupi rozum, to zanim wpiszę ten kod, muszę najpierw wykonać jakieś zadanie związane z odnalezieniem czegoś w jakiejś pieczarze. Jedyne, jakie mi się kojarzy, to zadanie od Sacharowa na odnalezienie jakiegoś ustrojstwa związanego z teleportacją w podziemnej bazie Monolitu - dawno wykonane i w zasadzie zapomniane. Czyli tak: albo czegoś/kogoś tam nie odnalazłem (poza przedmiotem questowym, bo skoro zadanie zaliczone, to musiałem dostarczyć), albo to nie to zadanie i (być może) nie ta pieczara. Ktoś? Coś?

ss_baca_11-04-22_03-07-59_(l10_radar).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś nie "pomiksowałem" to tutaj ten kod, tak prawidłowo, gracz dostaje jako informację z PDA uczonego. Gdzieś po drodze uczonego nie było? Albo w okolicy? PDA puste w temacie? Może było - tylko chwilę - jako dynamiczna? Na YT pusto? Albo przeczesz pliki moda z tym infoportion - co już sobie wydłubałeś - to się i dowiesz pewnie.

PS. a tu link na serię MrSanches72

https://www.youtube.com/playlist?list=PLQazZ5fwvjbnYWO0vJIYIckzBdTgmOo2T

 

Edytowane przez qlkin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.