Jump to content

Brak tekstur nieba


zonezi

Recommended Posts

Cześć, zakładałem już kiedyś temat dotyczący braku tekstur nieba w Zewie Prypeci. Tym razem mam identyczny problem w Soljance.

Screen:

Dołączona grafika

Jeszcze za czasu problemu w CoP miałem przegrzewającą się kartę graficzną oraz windows xp. Teraz mam nową gtx 460 (temperatura w stresie coś koło 80 stopni)1gb + przewiewną obudowę oraz win7 64bit.

Dodam jeszcze, że używam shaderów portals'a.

Problem wygląda identycznie jak poprzednio czyli po około 3-4 godzinach gry tracę tekstury ;)

Problemu nie rozwiązuje wyjście z gry i ponowne uruchomienie.

Proszę was o pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Poprzednio miałem geforce'a gtx 260 więc nie ati

Zapomniałem ..jakoś ATI utkwiło mi w głowie... ;) ..system świeżutki to dobrze ,ale nic wspólnego z Bios nie ma. Nawet jak stawiasz winde, a robiłeś OC to powinieneś resetować Bios płyty...bo mogą ustawienia inne jak fabryczne pozostać.,np. Podkręcone gniazdo grafy PCI-E...

Przydałby się inny zapis, bo jeżeli Twój jest uszkodzony, to nim nie sprawdzisz.

Link to comment
Share on other sites

Niestety nie ma takiego folderu. Wgrałem wcześniejszego save'a (z uwagi, że jest to Sojlanka robię dużo różnych save'ów na wszelki wypadek :) ) i na początku wszystko ok, ale pograłem jakieś 15 minut i znów. Identycznie miałem w CoP. To tak jakby gra sama wyznaczała dokładną godzinę zniknięcia tekstur ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.