Junx Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 @antrix super , kiedyś zagram 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 18 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 (edytowane) To teraz zostało tłumaczenie i testowanie WarfareMod http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/warfare EDit : Warfare działa idealnie bez randomowych wylotów Jak tylko spolszczę to dam linka w I u mnie w temacie. Edytowane 18 Października 2017 przez antrix 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 18 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 @antrix ja przy EOC zostane, w wersji pod 1.5 nie będę na razie nic na offline dodawać, poczekam na stabilne wersje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 26 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 (edytowane) W najnowszym patchu dodam bardziej zagęszczoną drzewami Prypeć {Cop} [z moda "Przez Przypadek"] i Jupiter {z Absolute Nature} Screeny zrobione przez @tom3kb Spoiler A mniej więcej będzie to tak wyglądać {wygląd trawy} Tak czeka mnie edytowanie all.spawn ehh Edytowane 26 Października 2017 przez antrix 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 26 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 @antrix to zabawy będziesz miał co nie miara, powodzenia 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 @antrix Z parodniową (a nawet dłużżższą) obsuwą ale dodałem patch #8 do pierwszego postu i zmieniłem te dodatkowe informacje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 26 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 (edytowane) 4 godziny temu, Junx napisał: @antrix to zabawy będziesz miał co nie miara, powodzenia Pliki odpowiedzialne za drzewa był w "gamedata\levels" więc obyło się bez edycji all.spawn A tu świeże screeny [Tak wiem że brakuje textur] Spoiler Jak znajdę chęci to zacznę coś w edycji map do stalkera kombinować z dodaniem większej ilości drzew na inne mapy {te z soc i cs} [rozmieszczenie drzew ma być podobne do tych z Lost Alpha]. Hybrid po całości Edytowane 26 Października 2017 przez antrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 26 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 @antrix super, ale jest jedno "ale" jeśli nie będzie ci przeszkadzać gdy NPC będzie wchodzić w "nowe" drzewa to ok, niech zostanie bez edycji spawnu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 26 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 (edytowane) I po to jest testowanie , mógłbym nawet teraz udostępnić "odświeżoną" Prypeć "bo działa" all.spawn można zrobić później Najpierw najważniejsze zostało mi jeszcze do spolszczenia Warfare , jeszcze jeden patch dodający 2 funkcje. Po prostu nie mam czasu , a dodanie drzew zrobiłem akurat na szybko i jest ok. Edytowane 26 Października 2017 przez antrix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 26 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2017 Zawsze można dopisać różne warianty tekstury do danej lokacji, przykładowo: w prypeci (obu) dać zieleń a na kordonie żółte liście, czerwony las to czerwone warianty. Tektury masz już z AN'a, teraz edycja pliku i testowane Oczywiście na forum jest temat jak to wykonać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 27 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Wersja 2.0 Hybrida posiada już w sobie wszystkie aktualizacje i fixy {problem z UI error akurat zauważyłem po dodaniu już hybrida na mega} 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 27 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Super, ja też nie długo wypuszczam Hybrid'a 1-2 listopada, wraz z modem EOC i zobaczy się czyj mod na "wojenki" będzie lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 W nowszej wersji hybrida dodam -Eoc -zapożyczony Spawn drzew z Autumn Aurora 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 5 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 @antrix testowałeś mojego hybrid'a? Jak coś to napisz wrażenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2017 jeszcze nie , ale dzisiaj przetestuje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desert22 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) Kiedy można spodziewać się kolejnych poprawek? Mam problem z odpaleniem gry na dx11. Gdy próbuję odpalić grę na render'erze wyższym od 2, (2.5, 3, 4) gra wywala taki błąd na starcie. Przy podstawowym Call Of Chernobyl nie mam takich problemów. Karta GTX 1060 6GB. Przy wyborze najniższych ustawień, rozdzielczość 800x600, kiedy tylko wybiore i zrestartuje CoC żeby zastosować dx10 albo dx11, jest crash. Edytowane 7 Grudnia 2017 przez Desert22 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 11 Grudnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 wystarczy usunąć folder shaders, nie wpływa to na grafikę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desert22 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Dzięki, podziałało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 @Waffen robisz coś, czy projekt przepadł pod sarkofagiem? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 (edytowane) Nie , jeszcze będę coś robił. Po zakończeniu tej wersji ,zrobię Hybrida pod najnowszego CoC-a :] Edit : Na razie nie robiłem aktualizacji bo nie było żadnych konkretnych modów [ a nie chcę co np co 1tydz dawać aktualizacji po dodaniu np 5 dodatków które były "ciekawe" , lepiej połączyć jakiś większy zbiór modów\dodatków] Edytowane 17 Kwietnia 2018 przez Waffen 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 @Waffen super, czekam na nową wersję ;] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokZJ Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2021 Mam taki błąd podczas uruchamiania nowej gry 😕 jak mogę usunac ten błąd ??/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.