Skocz do zawartości

NLC 7: HBM 1.6


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

ok , miałem ten plik ale nie mogłem odpalić moda , wgrałem wszystko z pierwszego postu. Pobrałem z janka ale nadal nie mogę odpalić z pliku launch.exe takie coś mi się uruchamia, coś robię nie tak.

  Pokaż ukrytą zawartość


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moda można również wystartować z XR_3DA.exe - efekt jest ten sam.
 

Wybrałem się do X-18. Tutaj nazbierałem różnych papierów. Walają się po laboratorium w różnych miejscach. Zaszedłem również za kodowe drzwi - wcześniej trafiłem tam z x-16 i znalazłem kod. By nie łazić daleko skorzystałem z teleportu na Niezbadane tereny w sterowni.

  Pokaż ukrytą zawartość

Dalej kierując się na Wysypisko, zamiast Powinności są tu teraz bandyci na barierze. Niestety nie przypadliśmy sobie do gustu. Na Jantarze dostałem receptę artmodyfikacji w zamian za papiery. Udając się na Bagna przez Agroprom, natknąłem się na atakujące mnie BTR-y. Zrobiłem porządek na lokacji wycinając wszystkich w pień. Niestety Siergiejewicz na Bagnach też nie chciał dokumentów z X-8 i X-6. 

  Pokaż ukrytą zawartość

Handlarz na Bagnach ma niezłą broń w swoim asortymencie. Przy stole nieopodal kańciapy Zimnego siedzą naukowcy którym pomogliśmy wcześniej. Rozmawiamy z przewodnikiem Frałem - ten w podzięce za uratowanie ich daje nam namiar na swój schowek na lokacji.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie jest gotowa GAMEDATA od Kolegi @apg2312 z poprawionymi konfiguracjami i podgranym spawnerem - skopiować i wkleić - wszyscy gramy na niej i działa. 

 

W modzie można już na samym początku kupić zegarek z datownikiem i timerem - można po informacji od naukowców ustawić sobie alarm na EMISJĘ i budzik - podczas spania:

  Pokaż ukrytą zawartość

Kolejne kroki skierowałem w Czerwony Las. Najpierw jednak wykonałem cykliczne zadanie dla Sacharowa na przyniesienie dwóch Grawi. Zadania tego typu odzwierciedlają się w sposób klasyczny w PDA. Nagroda od Naukowca była sowita:

  Pokaż ukrytą zawartość

Po wejściu do Czerwonego Lasu spotykamy Siome Łoma - możemy go zabić lub dać dobry art - ja wybrałem, rozwiązanie pokojowe. Wysłał mnie on do swojego szefa na przeciw mostu do Limańska. Mamy dla niego ubić pijawki w oznaczonym na mapie miejscu - w zamian dostajemy unikalny art Akumulator i namiar na kolejny schowek Strzelca za tunelem w dolinie. Jest to kilka wiorst od nas. Wykonałem zlecenie i zostałem nagrodzony. Dalej poszukam schowka.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam przy uruchomieniu mam coś takiego

  Pokaż ukrytą zawartość


 

 

Edytowane przez apg2312
Długie logi wstawiaj w spoiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wgraniu gamedaty od kolegi  @apg2312 z poprawionymi konfiguracjami i podgranym spawnerem - skopiować i wkleić - wszyscy gramy na niej i działa.  i stoi nic się nie dzieje.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.10.2017 o 11:53, kanon1022 napisał(a):

po wgraniu gamedaty od kolegi  @apg2312 

Rozwiń  

Jaką Ty masz właściwie wersję tego moda? Gamedata od @apg2312 jest do 0.9.6.

Pobierasz to - HBM 0.9.6. (WERSJA W 100 % GRYWALNA). Wypakowujesz, a to nakładasz gamedatę od @apg2312 i grasz. Nie wiem czemu masz z tym takie problemy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.10.2017 o 12:47, smox napisał(a):

Jaką Ty masz właściwie wersję tego moda? Gamedata od @apg2312 jest do 0.9.6.

Pobierasz to - HBM 0.9.6. (WERSJA W 100 % GRYWALNA). Wypakowujesz, a to nakładasz gamedatę od @apg2312 i grasz. Nie wiem czemu masz z tym takie problemy.

Rozwiń  

tak właśnie robię , wyskakuje okienko w cyrylicy jest zdanie odczytałem tylko Edcnc  iner ircaer cicocreccrocc  dlialdr R2 z jakimiś ogonkami nad tymi literami. Reszta jest w spolierach.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Pokaż ukrytą zawartość
  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpocząłem dogłębną penetrację Czerwonego Lasu. W Kopalni jest krata - strzelamy do niej i pozwala się otworzyć. Za nią jest tunel - jak na razie do jego dalszej części przejście blokuje anomalia.

  Pokaż ukrytą zawartość

Za czołgiem w dolinie, w jednej z jaskiń snorków jest przejście do Jaskini Diggerów - czyli Labiryntu Monolitu.

  Pokaż ukrytą zawartość

Przedzierając się w stronę przejścia do doliny z czołgiem, na polanie przy ognisku spotkałem Serafima. Dajemy mu apteczkę i zaczynamy serię zadań na skanery. Robimy te zadania od razu - jeżeli odłożymy je na później weźmie je inny stalker - info od Kolegi @apg2312. Pierwszy skaner stawiamy na korpusie czołgu - jeżeli jest on dobrze umiejscowiony znacznik na mapie znika. Potem Serafima spotykamy albo na Rostoku albo w Barze przy ognisku. Kolejny skaner niesiemy na Teslę za gliniankę. Ostatni na Radar - stawiamy na skale. Finalnie miałem dostać dekoder do sarkowfagu - ale ja już byłem w Prypeci i go mam - w związku z tym Serafim mówi nam, ze oddał go naszym kolegom wcześniej.

  Pokaż ukrytą zawartość

By dostać się do drugiego schowka Strzelca musimy przeprowadzić serię rozmów. Po tym jak o nim powiedział nam dowódca bandytów na moście do Limańska, rozmawiamy z Jegierem w budynku leśnika w Czerwonym Lesie, Wariatem na Magazynach Wojskowych i Bujanem na barierze w Czerwonym Lesie - jest w kombinezonie Czystego Nieba.

  Pokaż ukrytą zawartość

Schowek Strzelca w Czerwonym Lesie jest w kopalni, w toalecia. Konkretnie to skrzynia w zielonej szafie - da się ją otworzyć dopiero po rozmowie z w/w. W schowku jest obiekt K-683 - jeszcze nie wiem co z nim zrobić.

  Pokaż ukrytą zawartość

Przed pójściem do Limańska odwiedziłem Bar - pomówiłem z Iwarem - siedzi na tyłach baru - od Areny, i z Barmanem. w drodze Limańska za mostem, za kratą są drzwi kodowe - na razie kodu nie znamy. W mieście od Zęba za art dowiaduje się, ze muszę iść do Iwanowaska (MM). Tam są naukowcy. W rozmowie z Kumem Michajłyczem dostaje zadanie na rozmowę z Docentem w Barze. Spotykam też Wieprza - mam zabrać harmonijkę z trupa na Wysypisku na Składzie Techniki.

  Pokaż ukrytą zawartość

W Iwanowsku odnalazłem pod domkiem naukowców - z rozmowy z profesorem Szatunowem dowiedziałem się, ze precyzyjnych informacji może mi udzielić Siergiej Fiedatow - jest na badaniach po drugiej stronie miasta.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jurek48 - w postach jest sposób na spanie (robisz plik test.script i w nim zmieniasz parametr by spać - poszukaj wyżej - opisałem go), śpij i wstając sprawdzaj czy gada nie ma - ja tak robiłem. Ewentualnie jest sposób na przyspieszenie czasu gry: w alife.ltx (C:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\config) zmieniasz parametr time_factor    na np 400 i czas leci - to sposób podpowiedziany przez @apg2312 :D.

Udałem się na drugą stronę Rejcentrum. Tam siedzi sobie Siergiej Fiedotow - mówi nam o laboratorium X-12 i wejściach do niego. Jedno jest na Radarze (zablokowane), kolejne gdzieś w Dolinie Mroku.

  Pokaż ukrytą zawartość

Po rozmowie idziemy ponownie do Baru do Iwara. Ten opowiada nam o dokumentach i Doktorze. Wspomina też o Dolinie Mroku. Daje nam namiar, że doktor odszedł do Mglistej Doliny (Niezbadane tereny) i, że powinniśmy poszukać wskazówek na Agropromie w podziemiu. U Docenta dostałem namiar na Wasiana Raboja - ale na miejscu (Czerwony Las) okazało się, że przepadł lub zginął - tak wynika ze słów strażnika na moście. Z Docentem gadamy jeszcze na temat handlarza dodatkami do broni - o Worobieju - błąka się po zonie. Barman potwierdza słowa Iwara. W schowku Strzelca znajdujemy list od Doktora - mamy zabrać artefakt ze schowka i po powieszeniu na pasie wejść w teleport obok notatki. Zakładamy Kompas i przenosi nas Do Mglistej Doliny.

  Pokaż ukrytą zawartość

Na miejscu przed chatą siedzi Ryży - opowiada nam o tym, że Lis i Kret odeszli już z Zony, a on został by poznać jeszcze tajemnice samochodu śmierci. Opowiada nam też o wielu teleportach na terenie Zony. W rozmowie z Doktorem dowiedziałem się o tym, że Duch poszedł do centrum Zony, ale najpierw zaszedł do swego "barłogu" w Jaskini Diggerów. Daje nam też część dokumentacji Strzelca, które oddał mu Iwar. Resztę może znajdziemy w jaskini - tam możemy poznać wiadomości o wejściu do x-12 w Dolinie Mroku. By wejść do Jaskini są dwa sposoby - jeden to gniazdo Snorków w Czerwonym Lesie (opisywane parę postów wyżej). lub tu na miejscu przez wejście w zboczu góry - tu jest anomalia. Dostałem od Doktora Rubinową Skórę - ona zdezaktywuje przeszkodę. Kodem do drzwi "legowiska" jest data wybuchu w elektrowni: 260486. Są też wieści o Monolitowcach na terenie lokacji - mogą się ukrywać w jakiejś innej jaskini (pewnie w tej co Mucha w NS).

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 22.10.2017 o 15:36, Sierioża napisał(a):

Pauza? Taki napis na środku ekranu? 

Nie osłabiaj mnie :D

Wciśnij "PAUSE" na klawiaturze.

pause.jpg.94bff0e465e1177fa9cc609330c4ec05.jpg

Rozwiń  

nie pauze u mnie backspace

  W dniu 22.10.2017 o 15:49, gawron napisał(a):

Trzeba przypisać sobie w opcjach własny klawisz.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Rozwiń  

Wielkie dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.