Gość Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 No to problem z głowy. W razie czego masz zawsze dodany link z dysku Google. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 ok , miałem ten plik ale nie mogłem odpalić moda , wgrałem wszystko z pierwszego postu. Pobrałem z janka ale nadal nie mogę odpalić z pliku launch.exe takie coś mi się uruchamia, coś robię nie tak. Spoiler [19:19:28.124]. #DBG(UpdateMaps): From file d:\program files (x86)\nlc7\bin\xr_3da.map loaded addrs 21978, index = $00400000 [19:19:28.126]. #DBG: Game paused changed to 0 [19:19:29.123]. #DBG(Startup/initialize log): [19:19:29.123]. #DBG: fsgame.ltx raw dump: $app_data_root$ true false $fs_root$ userdata_nlc6\ $profiles$ true false $fs_root$ profiles\ $profile_dir$ false true $profiles$ Player $game_data$ true true $fs_root$ gamedata\ $game_ai$ true false $game_data$ ai\ $game_spawn$ true false $game_data$ spawns\ $game_anims$ true true $game_data$ anims\ $game_levels$ true false $game_data$ levels\ $game_meshes$ true true $game_data$ meshes\ $game_dm$ true true $game_data$ meshes\ $game_shaders$ true true $game_data$ shaders\ $game_sounds$ true true $game_data$ sounds\ $game_textures$ true true $game_data$ textures\ $game_scripts$ true false $game_data$ scripts\ $open_scripts$ true false $game_data_open$ scripts\ $game_config$ true false $game_data$ config\ $game_saves$ true false $profile_dir$ saves\ $level$ false false $game_levels$ $logs$ true false $fs_root$ logs\ $screenshots$ true false $app_data_root$ screenshots\ $mod_dir$ false false $fs_root$ mods\ [19:19:29.133]. #DBG: FSGame.ltx dump: $fs_root$=D:\Program Files (x86)\NLC7\ $app_data_root$=D:\Program Files (x86)\NLC7\userdata_nlc6\ $profiles$=D:\Program Files (x86)\NLC7\profiles\ $profile_dir$=D:\Program Files (x86)\NLC7\profiles\Player $game_data$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\ $game_ai$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\ai\ $game_spawn$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\spawns\ $game_anims$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\anims\ $game_levels$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\levels\ $game_meshes$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\meshes\ $game_dm$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\meshes\ $game_shaders$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\shaders\ $game_sounds$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\sounds\ $game_textures$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\textures\ $game_scripts$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\scripts\ $open_scripts$=scripts\ $game_config$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\config\ $game_saves$=D:\Program Files (x86)\NLC7\profiles\Player\saves\ $level$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\levels\ $logs$=D:\Program Files (x86)\NLC7\logs\ $screenshots$=D:\Program Files (x86)\NLC7\userdata_nlc6\screenshots\ $mod_dir$=D:\Program Files (x86)\NLC7\mods\ [19:19:29.134]. #DBG: Этот релиз перехватчика Lua, приготовлен для версии игры S.T.A.L.K.E.R. "Тени Чернобыля 1.0007+" , версия файла: 7.1.6064.42080 IsUserAdmin : No Windows ver: Windows 8.1 x64 build 9600 CPU info: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [8 cores avail] Memory info: 13401/16267 MB (free/total) Display mode: 1536x864, 32 bit [19:19:29.140]. #DBG: Поиск файла в папке D:\Program Files (x86)\NLC7\logs\ [19:19:29.140/main ($a00)(2560)]. #DBG: LUA_DLL found at $62100000, ExeFile = D:\Program Files (x86)\NLC7\bin\XR_3DA.exe [19:19:29.141/main ($a00)(2560)]. #DBG: xrCore.DLL found at $26F0000 [19:19:29.141]. #DBG: xrCore.DLL Log = $026F6352, FlushLog = $026F1F46, SetLogCB = $026F2FB3 [19:19:29.141]. #DBG: _SetLogCB executed... [19:19:29.141/main ($a00)(2560)]. #DBG: Предварительная инициализация закончена. [19:19:29.142]. #DBG: WorkerThread 3544 ($ DD8), Name = AsyncTexLoader#0 { TAsyncTexLoader@=$0C954D34:: luaicp.dll /ID=3544 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [19:19:29.146]. #DBG: WorkerThread 2668 ($ A6C), Name = AsyncTexLoader#1 { TAsyncTexLoader@=$0C954574:: luaicp.dll /ID=2668 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [19:19:29.148]. #DBG: WorkerThread 5944 ($1738), Name = AsyncTexLoader#2 { TAsyncTexLoader@=$0C953DB4:: luaicp.dll /ID=5944 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [19:19:29.151]. #DBG: WorkerThread 6192 ($1830), Name = AsyncTexLoader#3 { TAsyncTexLoader@=$0C9535F4:: luaicp.dll /ID=6192 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [19:19:29.155]. #DBG: WorkerThread 5100 ($13EC), Name = AsyncTexLoader#4 { TAsyncTexLoader@=$0C956474:: luaicp.dll /ID=5100 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [19:19:29.157]. #DBG: WorkerThread 6244 ($1864), Name = AsyncTexLoader#5 { TAsyncTexLoader@=$0C9554F4:: luaicp.dll /ID=6244 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [19:19:29.160]. #DBG: WorkerThread 4260 ($10A4), Name = AsyncTexLoader#6 { TAsyncTexLoader@=$0C955CB4:: luaicp.dll /ID=4260 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [19:19:29.163]. #DBG: WorkerThread 6500 ($1964), Name = AsyncTexLoader#7 { TAsyncTexLoader@=$0C956C34:: luaicp.dll /ID=6500 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [19:19:29.164]. #DBG: CResourceManager::DeferredUpload return from CTexture::Load = $0001E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 20 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Moda można również wystartować z XR_3DA.exe - efekt jest ten sam. Wybrałem się do X-18. Tutaj nazbierałem różnych papierów. Walają się po laboratorium w różnych miejscach. Zaszedłem również za kodowe drzwi - wcześniej trafiłem tam z x-16 i znalazłem kod. By nie łazić daleko skorzystałem z teleportu na Niezbadane tereny w sterowni. Spoiler Dalej kierując się na Wysypisko, zamiast Powinności są tu teraz bandyci na barierze. Niestety nie przypadliśmy sobie do gustu. Na Jantarze dostałem receptę artmodyfikacji w zamian za papiery. Udając się na Bagna przez Agroprom, natknąłem się na atakujące mnie BTR-y. Zrobiłem porządek na lokacji wycinając wszystkich w pień. Niestety Siergiejewicz na Bagnach też nie chciał dokumentów z X-8 i X-6. Spoiler Handlarz na Bagnach ma niezłą broń w swoim asortymencie. Przy stole nieopodal kańciapy Zimnego siedzą naukowcy którym pomogliśmy wcześniej. Rozmawiamy z przewodnikiem Frałem - ten w podzięce za uratowanie ich daje nam namiar na swój schowek na lokacji. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 z tego startuję XR_3DA.exe i mam to co wyżej , jak to wystartować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 2 godziny temu, kanon1022 napisał: IsUserAdmin : No Dobrze kombinuję, że powinieneś uruchomić jako administrator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 20 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 23 minuty temu, Sierioża napisał: Dobrze kombinuję, że powinieneś uruchomić jako administrator? działało , ale wgrałem spawnera i to samo nie można ingerować w żadne pliki moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 21 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 W temacie jest gotowa GAMEDATA od Kolegi @apg2312 z poprawionymi konfiguracjami i podgranym spawnerem - skopiować i wkleić - wszyscy gramy na niej i działa. W modzie można już na samym początku kupić zegarek z datownikiem i timerem - można po informacji od naukowców ustawić sobie alarm na EMISJĘ i budzik - podczas spania: Spoiler Kolejne kroki skierowałem w Czerwony Las. Najpierw jednak wykonałem cykliczne zadanie dla Sacharowa na przyniesienie dwóch Grawi. Zadania tego typu odzwierciedlają się w sposób klasyczny w PDA. Nagroda od Naukowca była sowita: Spoiler Po wejściu do Czerwonego Lasu spotykamy Siome Łoma - możemy go zabić lub dać dobry art - ja wybrałem, rozwiązanie pokojowe. Wysłał mnie on do swojego szefa na przeciw mostu do Limańska. Mamy dla niego ubić pijawki w oznaczonym na mapie miejscu - w zamian dostajemy unikalny art Akumulator i namiar na kolejny schowek Strzelca za tunelem w dolinie. Jest to kilka wiorst od nas. Wykonałem zlecenie i zostałem nagrodzony. Dalej poszukam schowka. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 (edytowane) Witam przy uruchomieniu mam coś takiego Spoiler [11:17:33.260]. #DBG(UpdateMaps): From file d:\program files (x86)\nlc7\bin\xr_3da.map loaded addrs 21978, index = $00400000 [11:17:33.261]. #DBG: Game paused changed to 0 [11:17:34.357]. #DBG(Startup/initialize log): [11:17:34.357]. #DBG: fsgame.ltx raw dump: $app_data_root$ true false $fs_root$ userdata_nlc6\ $profiles$ true false $fs_root$ profiles\ $profile_dir$ false true $profiles$ Player $game_data$ true true $fs_root$ gamedata\ $game_ai$ true false $game_data$ ai\ $game_spawn$ true false $game_data$ spawns\ $game_anims$ true true $game_data$ anims\ $game_levels$ true false $game_data$ levels\ $game_meshes$ true true $game_data$ meshes\ $game_dm$ true true $game_data$ meshes\ $game_shaders$ true true $game_data$ shaders\ $game_sounds$ true true $game_data$ sounds\ $game_textures$ true true $game_data$ textures\ $game_scripts$ true false $game_data$ scripts\ $open_scripts$ true false $game_data_open$ scripts\ $game_config$ true false $game_data$ config\ $game_saves$ true false $profile_dir$ saves\ $level$ false false $game_levels$ $logs$ true false $fs_root$ logs\ $screenshots$ true false $app_data_root$ screenshots\ $mod_dir$ false false $fs_root$ mods\ [11:17:34.361]. #DBG: FSGame.ltx dump: $fs_root$=D:\Program Files (x86)\NLC7\ $app_data_root$=D:\Program Files (x86)\NLC7\userdata_nlc6\ $profiles$=D:\Program Files (x86)\NLC7\profiles\ $profile_dir$=D:\Program Files (x86)\NLC7\profiles\Player $game_data$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\ $game_ai$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\ai\ $game_spawn$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\spawns\ $game_anims$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\anims\ $game_levels$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\levels\ $game_meshes$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\meshes\ $game_dm$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\meshes\ $game_shaders$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\shaders\ $game_sounds$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\sounds\ $game_textures$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\textures\ $game_scripts$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\scripts\ $open_scripts$=scripts\ $game_config$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\config\ $game_saves$=D:\Program Files (x86)\NLC7\profiles\Player\saves\ $level$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\levels\ $logs$=D:\Program Files (x86)\NLC7\logs\ $screenshots$=D:\Program Files (x86)\NLC7\userdata_nlc6\screenshots\ $mod_dir$=D:\Program Files (x86)\NLC7\mods\ [11:17:34.362]. #DBG: Этот релиз перехватчика Lua, приготовлен для версии игры S.T.A.L.K.E.R. "Тени Чернобыля 1.0007+" , версия файла: 7.1.6064.42080 IsUserAdmin : Yes Windows ver: Windows 8.1 x64 build 9600 CPU info: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [8 cores avail] Memory info: 13550/16267 MB (free/total) Display mode: 1920x1080, 32 bit [11:17:34.365]. #DBG: Поиск файла в папке D:\Program Files (x86)\NLC7\logs\ [11:17:34.365/main ($a00)(2560)]. #DBG: LUA_DLL found at $6D5A0000, ExeFile = D:\Program Files (x86)\NLC7\bin\XR_3DA.exe [11:17:34.365/main ($a00)(2560)]. #DBG: xrCore.DLL found at $2760000 [11:17:34.365]. #DBG: xrCore.DLL Log = $02766352, FlushLog = $02761F46, SetLogCB = $02762FB3 [11:17:34.365]. #DBG: _SetLogCB executed... [11:17:34.365/main ($a00)(2560)]. #DBG: Предварительная инициализация закончена. [11:17:34.366]. #DBG: WorkerThread 5024 ($13A0), Name = AsyncTexLoader#0 { TAsyncTexLoader@=$0CE14D34:: luaicp.dll /ID=5024 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [11:17:34.367]. #DBG: WorkerThread 4288 ($10C0), Name = AsyncTexLoader#1 { TAsyncTexLoader@=$0CE14574:: luaicp.dll /ID=4288 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [11:17:34.368]. #DBG: WorkerThread 628 ($ 274), Name = AsyncTexLoader#2 { TAsyncTexLoader@=$0CE13DB4:: luaicp.dll /ID=628 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [11:17:34.369]. #DBG: WorkerThread 6112 ($17E0), Name = AsyncTexLoader#3 { TAsyncTexLoader@=$0CE135F4:: luaicp.dll /ID=6112 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [11:17:34.369]. #DBG: WorkerThread 2948 ($ B84), Name = AsyncTexLoader#4 { TAsyncTexLoader@=$0CE16474:: luaicp.dll /ID=2948 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [11:17:34.370]. #DBG: WorkerThread 4108 ($100C), Name = AsyncTexLoader#5 { TAsyncTexLoader@=$0CE154F4:: luaicp.dll /ID=4108 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [11:17:34.371]. #DBG: WorkerThread 6672 ($1A10), Name = AsyncTexLoader#6 { TAsyncTexLoader@=$0CE15CB4:: luaicp.dll /ID=6672 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [11:17:34.372]. #DBG: WorkerThread 6588 ($19BC), Name = AsyncTexLoader#7 { TAsyncTexLoader@=$0CE16C34:: luaicp.dll /ID=6588 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [11:17:34.372]. #DBG: CResourceManager::DeferredUpload return from CTexture::Load = $0001E [11:17:34.423]. #DBG: ShellExecute returned $2A for "launch.exe" executing #WARN: OpenFileMapping failed with error = 2.- Nie mozna odnalezc okreslonego pliku. [11:17:37.481]. #DBG: Creating TIPCAsyncQueue. [11:17:37.481]. #DBG: Opening named FileMapping WORK_IPC [11:17:37.481]. #DBG: Opening named FileMapping LUAICP_DATA [11:17:37.482/+05.449/0.000]. #DBG: RootRegistry initializing... [11:17:37.482]. #WARN (WaitRequest): ложное срабатывание evt_rqs_handled в нитке gToolThread { TToolThread@=$0CE12E34:: luaicp.dll /ID=7108 } [11:17:37.563]. #PERF_WARN: MakeObjectsCache time = 80.528 ms, CPUTime = 78.1 ms [11:17:37.563/+05.530/ 80.8]. #DBG: RootRegistry created [11:17:37.563]. #DBG: Executing D:\Program Files (x86)\NLC7\mods\nlc_init.script... [11:17:37.563]. #DBG: creating threads registry table. [11:17:37.563]. #DBG: performing registration LSD_unknown_$140DA380@2560 for lua_State unknown_$140DA380 [11:17:37.563/2560/0.609]. #DBG: Added L = $140DA380, captured in ExecLuaScript [11:17:37.563]. #DBG: previous frealloc = nil, ud = $00000000, #DBG: updated frealloc = lua5.1.dll+$38B0, ud = $00000000, [11:17:37.569]. #DBG: Setting AtPanic handler for lua_State unknown_$140DA380 [11:17:37.569]. #DBG: Complete CheckCapture for $140DA380 [11:17:37.569]. #REG_STUFF: Launcher = $0, Context = "" [11:17:37.569]. #DBG: CEngine Engine RVA = $268618 [11:17:37.569]. #DBG: detected Xray build 0 from Registering function [$00C38020] BinThisCall (this, method_ptr, ...) // execute method of object Registering function [$00C39C38] bit_and (a, b) Registering function [$00C39C88] bit_or (a, b) Registering function [$00C3506C] CurrentTime () Registering function [$00C3469C] FormatDate (fmt, [DateTime]) Registering function [$00C3469C] FormatTime (fmt, [DateTime]) Registering function [$00C38F2C] FormatMsg (msg) // replace templates ~~* in string Registering function [$00C38FAC] FormatPtr (value) // return hex-string with $ Registering function [$00C35F58] FreeData (ptr) // release luaicp data via FreeMem Registering function [$00C35F98] FreeObject (obj) // release luaicp object via .Free Registering function [$00C36FFC] IniFile (file_name) // return TIniFile object Registering function [$00C39408] HexToInt ("$"..hex_str) Registering function [$00C394A4] MakePtr (addr) Registering function [$00C350CC] PreciseTime () Registering function [$00C394E0] SplitStr (string, delimiter) Registering function [$00C39EFC] toboolean (any_type) Registering function [$00C37F88] toint64 (string) [11:17:37.569]. #DBG: type of __index = table find_sub = CFunction($00C39124) split = SplitStr(?) upper = CFunction($00C398D4) __index = lower = CFunction($00C3983C) Registering function [$00CA9E40] AssertIgnore Registering function [$00CA7D50] SetAtPanicHandler Registering function [$00CA7A58] AtPanicHandler Registering function [$00CA5984] ActivateCheatProtection Registering function [$00C9F314] ODS (msg, flags) Registering function [$00CA1C40] InfoFmt (msg) // format message with tilda tags Registering function [$00CA5460] PreciseTime Registering function [$00CB3448] CacheFile Registering function [$00CB34B4] CacheList Registering function [$00CAA620] CalcPtr (addr, addr2, opeation) // returned ptr Registering function [$00CAA9FC] CastToInt (addr) Registering function [$00CAAB7C] CastToPtr (obj) // direct cast *data to lightuserdata Registering function [$00CAABE4] CObjectPtr (obj) // get client object pointer Registering function [$00CAAC58] SObjectPtr (obj) // get server object pointer Registering function [$00C9F530] CheckPtr Registering function [$00CA679C] CheckDir Registering function [$00C5E1DC] CheckStack Registering function [$00C9AD9C] DebugDumpAll Registering function [$00CA6E18] DumpDir Registering function [$00CA52EC] DumpVar Registering function [$00C99F80] DumpMMStat Registering function [$00CA55D8] ElapsedTime (timer_id) Registering function [$00C496B4] FindSpawnIDS (name or spawn_id or story_id, s_context) Registering function [$00CA11D0] GetDbgVar (var_name) Registering function [$00CA11D0] SetDbgVar (var_name, value, [add_traceback]) Registering function [$00C9DE1C] SetDirectory Registering function [$00CAC1E4] SetVerbosity (log_verbose_level) Registering function [$00CAC1E4] GetVerbosity Registering function [$00CA1958] GetGlobalVar (var_name) Registering function [$00CA1958] SetGlobalVar (var_name, value) Registering function [$00CA9168] GetThreadAsyncVar Registering function [$00CA94B4] SetThreadAsyncVar Registering function [$00CA9850] ManageThreads Registering function [$00CA1CB4] ExeParam Registering function [$00CA1D34] GetLuaState Registering function [$00CAC740] GetProcAddr (lib_name, proc_name) // returned hex-string "$XXXX" or error message Registering function [$00CAC740] GetVarAddr (lib_name, var_name) // returned hex-string "$XXXX" or error message Registering function [$00CAC79C] GetVarPtr (lib_name, var_name) // returned pointer to variable, and error message if fail Registering function [$00CAC848] GetVarValue (lib_name, var_name, [type]) // returned variable, and error message if fail Registering function [$00CAC244] LoadFreeLib Registering function [$00CA555C] CPUTime Registering function [$00CA2450] DiffPtr (addr, addr2) // returned offset = addr2 - addr Registering function [$00CA1BE4] InstallSEH Registering function [$00CAC0A0] SetPtrInfo (addr, description) Registering function [$00CAC13C] NearestPtr Registering function [$00CA1DE0] CopyFile Registering function [$00CA1FC4] RenameFile Registering function [$00C9F784] FileExists Registering function [$00C9FFB0] FileLoad (file_name, rtype = content/lines) Registering function [$00CA0304] FileWrite (file_name, content, content_size, params_str) Registering function [$00CA0B20] FileVersion Registering function [$00C9F820] FindFiles Registering function [$00CA3F0C] VerifyFiles () // comparing files in gamedata.db? packs and gamedata.open folder Registering function [$00C9FB14] flushlog Registering function [$00CAA0D8] KeyPressed Registering function [$00CAA144] KeyCombPressed Registering function [$00CAA1E8] GetModuleInfo Registering function [$00CAA410] GetModuleSize Registering function [$00CAA510] GetMousePos Registering function [$00CAD090] LuaCleanup Registering function [$00CB39BC] ReplaceMT (obj, metatable) Registering function [$00CB3A4C] RunCommand Registering function [$00CAB10C] TBHash () // return traceback hash Registering function [$00CAB1A8] TracePtr Registering function [$00CA5900] TickMod Registering function [$00CAB4F8] RayTrace (start, dir, range, target, ignore_obj_id) Registering function [$00CAB6D4] CopyDMA (dest_addr, src_addr, cb) Registering function [$00C3A174] ReadDMA (src_addr, offset, vtype, [dump_size]) Registering function [$00C39F98] ReadPtr (src_addr, offset) // faster vs ReadDMA Registering function [$00C3AC64] WriteDMA (dest_addr, offset, value, vtype) Registering function [$00C3BB24] UnlockDMA (dest_addr, offset) Registering function [$00C6334C] GetTempBuff (index) // returns on from 16 buffers, with 1024b size Registering function [$00CAA560] ReadLn Registering function [$00CA20E0] ReplaceStr Registering function [$00CA7F88] NotifyReleased (id, [context]) Registering function [$00CA803C] NotifySpawned (id) Registering function [$00CA8090] NearestVertexInfo Registering function [$00CA82AC] LoadVertexList Registering function [$00CA8864] SaveVertexInfo Registering function [$00CA8864] SaveVertexList Registering function [$00CB3908] Random Registering function [$00C3625C] RandomHash Registering function [$00C9D990] SetBreakpoint Registering function [$00C6341C] SendAlert (msg) // send warning message to launcher Registering function [$00C64AA0] SleepEx Registering function [$00CA7620] SoundMsg Registering function [$00CA7478] SetGameState Registering function [$00CA7494] SetTraceHook Registering function [$00C64B10] SetThreadAM Registering function [$00C39124] FindSubStr Registering function [$00CA4138] StrToVar Registering function [$00CA436C] VarToStr Registering function [$00CA27E8] ReadIni Registering function [$00CA29C4] WriteIni Registering function [$00CA2F58] CheckInList Registering function [$00C9F6F0] ExpandPath Registering function [$00CA6F08] ExitProcess Registering function [$00CB0D9C] PushCommand Registering function [$00CB2180] ProcessCommands Registering function [$00CB231C] ProcessKeyboard Registering function [$00CB2D08] SetKbdCallback Registering function [$00CB29D0] DelKbdCallback Registering function [$00CA1084] FindConfigStr Registering function [$00CB0C50] LuaSafeCall Registering function [$00CAC9C4] LuaPopValues Registering function [$00CA7704] PtInPolygon Registering function [$00C633BC] SetBootMsg Registering function [$00CB2F50] SetUpdTimeout Registering function [$00CAB004] SetPointerMT Registering function [$00C49E28] RegistryFilter (cmd, , [value1], [value2]...) Registering function [$00C4AE08] InvokeRegistry (cmd, [id], [ptr]) Registering function [$00C4CAEC] ProfileRegistry (test_count Registering function [$00C4A870] UpdateRegistry (b_fast) Registering function [$00CAACBC] GameObjectInfo Registering function [$00C787DC] GetTableType (table_var) // return: 0 - not table, 1 - array, 2 - map Registering function [$00C73AE0] TexCleanTotal Registering function [$00C73C04] TexCreate (tex_name) Registering function [$00C74224] TexFindList (tex_name_mask) Registering function [$00C73D9C] TexFile (tex_ptr, tex_name) // WARN: tex_name must be lenght <= original Registering function [$00C73C88] TexLoad (tex_ptr) Registering function [$00C44B84] IPCQueue () // pushing instance of IPC-queue, only game side Registering function [$00C448D0] IPCThread () // pushing instance of IPC-thread, only launcher side Registering function [$00C76578] CUIStaticEx () // make alternate CUIStatic object Registering function [$00CB5818] TestXrAPI [11:17:37.571]. #DBG: CEngine Engine RVA = $268618 Registering function [$00C780D8] FastPackStr (table) // support only binary/hex translation Registering function [$00C78370] FastParseStr (str, at, alg) // default alg = "amk" Registering function [$00C937B0] base64_decode (string) // convert base64 string to data_buffer object Registering function [$00C93840] base64_encode (string|userdata, ) // convert string/userdata to base64 string Registering function [$00C94004] data_buffer (size) // constructs data_buffer object Registering function [$00C94088] utf8_buffer (string) // constructs data_buffer object from string encoded UTF8 Registering function [$00C949C4] web_packet ([bool use_gc]) // constructs void web_packed object Registering function [$00C96748] text_file (file_name, [mode], [code_page]) // opening text file and returns object[11:17:37.571]. #DBG: Setting AtPanic handler for lua_State unknown_$140DA380[11:17:37.871]. #DBG: Используется оригинальный обработчик VEH.[11:17:37.873/+05.840]. #DBG: iadrainer driico drn?le aaccer ae? Xray 1.0006 build-3312 #WARN(xray_patch.script): incompatible xr_build 0 #WARN(xray_patch.script): incompatible xr_build 0[11:17:37.874]. #DBG: garbage collection performed for LuaStateDesc object $14E29CF4 (LSD_unknown_$140DA380@2560)[11:17:37.874]. #DBG: performing unregister LSD_unknown_$140DA380@2560 for lua_State unknown_$140DA380[11:17:37.874/main ($a00)(2560)]. #DBG: destroyed lua_State registry $14E29CF4 for Lparent = $00000000[11:17:37.874]. #DBG: ExecInitScript completed.[11:17:37.874]. #DBG: luaicp init complete!========================================================================================================[11:17:37.904/+05.871/340.6]. #XRAY: #MEM_USAGE: [win32 VM]: free[3807972 K], reserved[79616 K], committed[306652 K], mapped[0 K], VM direct[0 K][11:17:37.908/+05.875/3.661]. #XRAY: #MEM_USAGE: crt heap[ 16226 K], process heap[ 3 K], lib heap [ 1464 K] fs heap [0 K][11:17:37.908/+05.875/0.538]. #XRAY: #PERF: CPU::Detect start[11:17:38.909/+06.876/ 1001]. #XRAY: #PERF: CPU::Detect end[11:17:38.909/+06.876/0.135]. #XRAY: Detected CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz, F6/M60/S3[11:17:38.909/+06.876/0.077]. #XRAY: CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4.1, SSE4.2[11:17:38.909/+06.876/0.080]. #XRAY: Initializing File System...[11:17:38.917/+06.884/7.407]. #XRAY: #WARN: CLocatorAPI::check_for_file not found file fsgame.ltx in files list (size = 76)[11:17:38.917/+06.884/0.067]. #XRAY: #WARN: CLocatorAPI::check_for_file not found file d:\program files (x86)\nlc7\bin\fsgame.ltx in files list (size = 76)[11:17:38.917/+06.884/0.306]. #XRAY: using fs-ltx fsgame.ltx[11:17:40.547/+08.514/ 1630]. #XRAY: -found external arch dlc_pack.xdb0[11:17:40.547/+08.514/0.209]. #XRAY: CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\program files (x86)\nlc7\mods\dlc_pack.xdb0, size = 0.002995 MiB, modified 07.09.2016 19:07[11:17:40.552/+08.519/5.410]. #XRAY: FS: 47881 files cached, 9484Kb memory used.[11:17:40.552/+08.519/0.042]. #XRAY: Init FileSystem 1.642989 sec[11:17:40.553/+08.520/0.325]. #XRAY: 'xrCore' build 6309, May 15 2016[11:17:40.780/+08.747/227.7]. #XRAY: [win32]: free[ 3790244 K], reserved[ 83824 K], committed[ 320172 K], mapped[ 0 K], VM direct[0 K][11:17:40.780/+08.747/0.092]. #XRAY: [changes]: free[ -17728 K], reserved[ +4208 K], committed[ +13520 K], mapped[ +0 K][11:17:40.781/+08.748/0.890]. #XRAY: #MEM_USAGE: crt heap[ 16235 K], process heap[ 1073 K], lib heap [ 1464 K] fs heap [1 K][11:17:40.782/+08.749/0.669]. #XRAY: Initializing Engine...[11:17:40.783]. #DBG: build_id exported by xrCore.dll at $0284FD40 = 6309[11:17:40.783/0.817]. #DBG: TObjOffsets trying to load file D:\Program Files (x86)\NLC7\bin\xray_dma.conf[11:17:40.792/9.486]. #DBG: builds count = 102[11:17:40.838/ 46.1]. #DBG: offset map size = 54[11:17:40.839]. #DBG: builds inheritance: build_5656,build_5671,build_5672,build_5673,build_5674,build_5676,build_5677,build_5682,build_5683,build_5684,build_5690,build_5694,build_5696,build_5697,build_5700,build_5701,build_5703,build_5704,build_5705,build_5706,build_5712,build_5733,build_5735,build_5736,build_5737,build_5741,build_5744,build_5745,build_5746,build_5747,build_5748,build_5749,build_5750,build_5751,build_5754,build_5755,build_5757,build_5758,build_5760,build_5763,build_5765,build_5767,build_5773,build_5775,build_5777,build_5780,build_5785,build_5799,build_5810,build_5811,build_5817,build_5820,build_5823,build_5828,build_5831,build_5832,build_5834,build_5835,build_5931,build_5950,build_6196,build_6199,build_6201,build_6202,build_6203,build_6204,build_6205,build_6206,build_6207,build_6208,build_6209,build_6210,build_6211,build_6212,build_6213,build_6214,build_6215,build_6217,build_6218,build_6219,build_6220,build_6221,build_6222,build_6223,build_6224,build_6225,build_6227,build_6228,build_6229,build_6230,build_6231,build_6233,build_6234,build_6235,build_6236,build_6237,build_6240,build_6245,build_6249,build_6252,build_6256,build_6309[11:17:40.839]. #DBG: offset_map dump: CActor.inventory = $294 CActor.physics_support = $3A8 CALifeObjectRegistry = $14 CALifeObjectRegistry.list = $04 CALifeSimulatorBase = $494 CALifeSimulatorBase.rel_ai_space = $18 CALifeSpawnRegistry = $10 CALifeSpawnRegistry.spawns = $48 CALifeSpawnRegistry.story_ids = $94 CALifeSpawnRegistry.vertices = $4C CConsole.commands = $488 CGraphVertex.CServerEntityWrapper = $10 CGraphVertex.CServerEntityWrapperX = $10 CInventory.target = $34 CPS.movement_control = $A4 CSE_AlifeObject.clsid = $70 CSE_ALifeObject.direction = $5C CSE_ALifeObject.flags = $A4 CSE_ALifeObject.game_vertex = $94 CSE_AlifeObject.id = $32 CSE_ALifeObject.level_vertex = $A0 CSE_AlifeObject.name = $20 CSE_ALifeObject.online = $9C CSE_AlifeObject.parent_id = $34 CSE_ALifeObject.position = $50 CSE_ALifeObject.released = $B4 CSE_AlifeObject.section = $3C CSE_AlifeObject.simulator = $B0 CSE_AlifeObject.spawn_id = $7E CSE_AlifeObject.spawn_sid = $AC CSE_AlifeObject.story_id = $A8 GameLevel.crows = $88 GameLevel.crows_0 = $70 GameLevel.crows_1 = $7C GameLevel.destroy_queue = $4C GameLevel.m_items = $94 GameLevel.map_NETID = $00 GameLevel.ObjectList = $4C GameLevel.objects_active = $58 GameLevel.objects_sleeping = $64 GameObject.ai_location = $128 GameObject.b_spawned = $138 GameObject.clsid = $168 GameObject.cost = -$48 GameObject.id = $A8 GameObject.name = $AC GameObject.position = $84 GameObject.section = $B0 GameObject.server_flags = $124 GameObject.story_id = $12C GameObject.visual = $B4 GameObject.xform = $54 xr_vector.first = $00 xr_vector.last = $04[11:17:41.004]. #DBG: DMA offsets loaded from section build_6309, id_word = 168[11:17:41.004/+08.971/165.9]. #XRAY: Loading config for renderer[11:17:41.004/+08.971/0.084]. #XRAY: Executing config-script "user.ltx"...[11:17:41.005/+08.972/0.300]. #XRAY: [d:\program files (x86)\nlc7\userdata_nlc6\user.ltx] successfully loaded.[11:17:41.005/+08.972/0.055]. #XRAY: Starting INPUT device...[11:17:41.013/+08.980/8.729]. #XRAY: Loading DLL: xrRender_R2.dll[11:17:41.026/+08.993/ 12.3]. #XRAY: RENDER(memory_usage): SWIs allocated records = 0[11:17:41.026/+08.993/0.134]. #XRAY: #FATAL: ...Failed - incompatible hardware.[11:19:00.011/+01:27.978]. #DBG: Second minute uptime, processing updated states...[11:20:00.026/gToolThread { TToolThread@=$0CE12E34:: luaicp.dll /ID=7108 } ($1bc4)(7108)]. #DBG: Trying call FixRefTimestamp Edytowane 21 Października 2017 przez apg2312 Długie logi wstawiaj w spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 (edytowane) po wgraniu gamedaty od kolegi @apg2312 z poprawionymi konfiguracjami i podgranym spawnerem - skopiować i wkleić - wszyscy gramy na niej i działa. i stoi nic się nie dzieje. Spoiler [13:43:07.808]. #DBG(UpdateMaps): From file d:\program files (x86)\nlc7\bin\xr_3da.map loaded addrs 21978, index = $00400000 [13:43:07.810]. #DBG: Game paused changed to 0 [13:43:08.846]. #DBG(Startup/initialize log): [13:43:08.846]. #DBG: fsgame.ltx raw dump: $app_data_root$ true false $fs_root$ userdata_nlc6\ $profiles$ true false $fs_root$ profiles\ $profile_dir$ false true $profiles$ Player $game_data$ false true $fs_root$ gamedata\ $game_ai$ true false $game_data$ ai\ $game_spawn$ true false $game_data$ spawns\ $game_anims$ true true $game_data$ anims\ $game_levels$ true false $game_data$ levels\ $game_meshes$ true true $game_data$ meshes\ $game_dm$ true true $game_data$ meshes\ $game_shaders$ true true $game_data$ shaders\ $game_sounds$ true true $game_data$ sounds\ $game_textures$ true true $game_data$ textures\ $game_scripts$ true false $game_data$ scripts\ $open_scripts$ true false $game_data_open$ scripts\ $game_config$ true false $game_data$ config\ $game_saves$ true false $profile_dir$ saves\ $level$ false false $game_levels$ $logs$ true false $fs_root$ logs\ $screenshots$ true false $app_data_root$ screenshots\ $mod_dir$ false false $fs_root$ mods\ [13:43:08.858]. #DBG: FSGame.ltx dump: $fs_root$=D:\Program Files (x86)\NLC7\ $app_data_root$=D:\Program Files (x86)\NLC7\userdata_nlc6\ $profiles$=D:\Program Files (x86)\NLC7\profiles\ $profile_dir$=D:\Program Files (x86)\NLC7\profiles\Player $game_data$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\ $game_ai$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\ai\ $game_spawn$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\spawns\ $game_anims$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\anims\ $game_levels$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\levels\ $game_meshes$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\meshes\ $game_dm$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\meshes\ $game_shaders$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\shaders\ $game_sounds$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\sounds\ $game_textures$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\textures\ $game_scripts$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\scripts\ $open_scripts$=scripts\ $game_config$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\config\ $game_saves$=D:\Program Files (x86)\NLC7\profiles\Player\saves\ $level$=D:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\levels\ $logs$=D:\Program Files (x86)\NLC7\logs\ $screenshots$=D:\Program Files (x86)\NLC7\userdata_nlc6\screenshots\ $mod_dir$=D:\Program Files (x86)\NLC7\mods\ [13:43:08.858]. #DBG: Этот релиз перехватчика Lua, приготовлен для версии игры S.T.A.L.K.E.R. "Тени Чернобыля 1.0007+" , версия файла: 7.1.6064.42080 IsUserAdmin : Yes Windows ver: Windows 8.1 x64 build 9600 CPU info: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [8 cores avail] Memory info: 13125/16267 MB (free/total) Display mode: 1920x1080, 32 bit [13:43:08.867]. #DBG: Поиск файла в папке D:\Program Files (x86)\NLC7\logs\ [13:43:08.867/main ($19dc)(6620)]. #DBG: LUA_DLL found at $6EC10000, ExeFile = D:\Program Files (x86)\NLC7\bin\XR_3DA.exe [13:43:08.868/main ($19dc)(6620)]. #DBG: xrCore.DLL found at $25F0000 [13:43:08.868]. #DBG: xrCore.DLL Log = $025F6352, FlushLog = $025F1F46, SetLogCB = $025F2FB3 [13:43:08.869]. #DBG: _SetLogCB executed... [13:43:08.869/main ($19dc)(6620)]. #DBG: Предварительная инициализация закончена. [13:43:08.874]. #DBG: WorkerThread 3864 ($ F18), Name = AsyncTexLoader#0 { TAsyncTexLoader@=$0CA64D34:: luaicp.dll /ID=3864 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [13:43:08.878]. #DBG: WorkerThread 3412 ($ D54), Name = AsyncTexLoader#1 { TAsyncTexLoader@=$0CA64574:: luaicp.dll /ID=3412 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [13:43:08.883]. #DBG: WorkerThread 6796 ($1A8C), Name = AsyncTexLoader#2 { TAsyncTexLoader@=$0CA63DB4:: luaicp.dll /ID=6796 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [13:43:08.889]. #DBG: WorkerThread 4448 ($1160), Name = AsyncTexLoader#3 { TAsyncTexLoader@=$0CA635F4:: luaicp.dll /ID=4448 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [13:43:08.896]. #DBG: WorkerThread 6968 ($1B38), Name = AsyncTexLoader#4 { TAsyncTexLoader@=$0CA66474:: luaicp.dll /ID=6968 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [13:43:08.900]. #DBG: WorkerThread 4180 ($1054), Name = AsyncTexLoader#5 { TAsyncTexLoader@=$0CA654F4:: luaicp.dll /ID=4180 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [13:43:08.905]. #DBG: WorkerThread 1048 ($ 418), Name = AsyncTexLoader#6 { TAsyncTexLoader@=$0CA66C34:: luaicp.dll /ID=1048 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [13:43:08.909]. #DBG: WorkerThread 3476 ($ D94), Name = AsyncTexLoader#7 { TAsyncTexLoader@=$0CA673F4:: luaicp.dll /ID=3476 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [13:43:08.912]. #DBG: CResourceManager::DeferredUpload return from CTexture::Load = $0001E Edytowane 21 Października 2017 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 46 minut temu, kanon1022 napisał: po wgraniu gamedaty od kolegi @apg2312 Jaką Ty masz właściwie wersję tego moda? Gamedata od @apg2312 jest do 0.9.6. Pobierasz to - HBM 0.9.6. (WERSJA W 100 % GRYWALNA). Wypakowujesz, a to nakładasz gamedatę od @apg2312 i grasz. Nie wiem czemu masz z tym takie problemy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 (edytowane) 15 minut temu, smox napisał: Jaką Ty masz właściwie wersję tego moda? Gamedata od @apg2312 jest do 0.9.6. Pobierasz to - HBM 0.9.6. (WERSJA W 100 % GRYWALNA). Wypakowujesz, a to nakładasz gamedatę od @apg2312 i grasz. Nie wiem czemu masz z tym takie problemy. tak właśnie robię , wyskakuje okienko w cyrylicy jest zdanie odczytałem tylko Edcnc iner ircaer cicocreccrocc dlialdr R2 z jakimiś ogonkami nad tymi literami. Reszta jest w spolierach. Edytowane 21 Października 2017 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Mam pytanie.Czy mod na Google od Sierioży jest to w 100% wersja grywalna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 @jurek48 0.9.6 - wersja w 100% grywalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 @Sierioża dzięki za odpowiedź.Zapytałem się ponieważ mam problem z Sidorowiczem,który był opisywany we wcześniejszych postach.Któryś z forumowiczów radził,aby parę razy wyjść od Sidora i wrócić to dialog się znajdzie.Nie mam dialogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 @jurek48 To już muszą Ci poradzić grający, bo ja nie odpalałem. Ściągnąłem z Yanka tę paczkę, o której @smox wspominał jako przeznaczonej do spolszczenia i wrzuciłem na GD, by nie powtarzały się problemy z pobieraniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 @jurek48, musisz wykazać się odrobiną cierpliwości, wejść i wyjść od Sidorowicza kilka razy (aby drzwi zamknęły się za Naznaczonym), dialog w końcu powinien zaskoczyć. Mnie po kilku takich spacerkach dialog się pojawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 @gawron jeszcze raz spróbuję.Mam nadzieję,że się nie spienię.Dzięki za odpowiedeź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 21 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2017 Spoiler Spoiler [ [18:13:23.085]. #DBG(Startup/initialize log): [18:13:23.085]. #DBG: fsgame.ltx raw dump: $app_data_root$ true false $fs_root$ userdata_nlc6\ $profiles$ true false $fs_root$ profiles\ $profile_dir$ false true $profiles$ Player $game_data$ false true $fs_root$ gamedata\ $game_ai$ true false $game_data$ ai\ $game_spawn$ true false $game_data$ spawns\ $game_anims$ true true $game_data$ anims\ $game_levels$ true false $game_data$ levels\ $game_meshes$ true true $game_data$ meshes\ $game_dm$ true true $game_data$ meshes\ $game_shaders$ true true $game_data$ shaders\ $game_sounds$ true true $game_data$ sounds\ $game_textures$ true true $game_data$ textures\ $game_scripts$ true false $game_data$ scripts\ $open_scripts$ true false $game_data_open$ scripts\ $game_config$ true false $game_data$ config\ $game_saves$ true false $profile_dir$ saves\ $level$ false false $game_levels$ $logs$ true false $fs_root$ logs\ $screenshots$ true false $app_data_root$ screenshots\ $mod_dir$ false false $fs_root$ mods\ [18:13:23.094]. #DBG: FSGame.ltx dump: $fs_root$=D:\NLC7\ $app_data_root$=D:\NLC7\userdata_nlc6\ $profiles$=D:\NLC7\profiles\ $profile_dir$=D:\NLC7\profiles\Player $game_data$=D:\NLC7\gamedata\ $game_ai$=D:\NLC7\gamedata\ai\ $game_spawn$=D:\NLC7\gamedata\spawns\ $game_anims$=D:\NLC7\gamedata\anims\ $game_levels$=D:\NLC7\gamedata\levels\ $game_meshes$=D:\NLC7\gamedata\meshes\ $game_dm$=D:\NLC7\gamedata\meshes\ $game_shaders$=D:\NLC7\gamedata\shaders\ $game_sounds$=D:\NLC7\gamedata\sounds\ $game_textures$=D:\NLC7\gamedata\textures\ $game_scripts$=D:\NLC7\gamedata\scripts\ $open_scripts$=scripts\ $game_config$=D:\NLC7\gamedata\config\ $game_saves$=D:\NLC7\profiles\Player\saves\ $level$=D:\NLC7\gamedata\levels\ $logs$=D:\NLC7\logs\ $screenshots$=D:\NLC7\userdata_nlc6\screenshots\ $mod_dir$=D:\NLC7\mods\ [18:13:23.095]. #DBG: Этот релиз перехватчика Lua, приготовлен для версии игры S.T.A.L.K.E.R. "Тени Чернобыля 1.0007+" , версия файла: 7.1.6064.42080 IsUserAdmin : Yes Windows ver: Windows 8.1 x64 build 9600 CPU info: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [8 cores avail] Memory info: 13766/16267 MB (free/total) Display mode: 1536x864, 32 bit [18:13:23.208]. #DBG: Поиск файла в папке D:\NLC7\logs\ [18:13:23.208/main ($1ac0)(6848)]. #DBG: LUA_DLL found at $6D580000, ExeFile = D:\NLC7\bin\XR_3DA.exe [18:13:23.228/main ($1ac0)(6848)]. #DBG: xrCore.DLL found at $25F0000 [18:13:23.228]. #DBG: xrCore.DLL Log = $025F6352, FlushLog = $025F1F46, SetLogCB = $025F2FB3 [18:13:23.228]. #DBG: _SetLogCB executed... [18:13:23.228/main ($1ac0)(6848)]. #DBG: Предварительная инициализация закончена. [18:13:23.235]. #DBG: WorkerThread 5604 ($15E4), Name = AsyncTexLoader#0 { TAsyncTexLoader@=$0E4DA924:: luaicp.dll /ID=5604 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [18:13:23.241]. #DBG: WorkerThread 3012 ($ BC4), Name = AsyncTexLoader#1 { TAsyncTexLoader@=$0E4DB0E4:: luaicp.dll /ID=3012 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [18:13:23.244]. #DBG: WorkerThread 2996 ($ BB4), Name = AsyncTexLoader#2 { TAsyncTexLoader@=$0E4DB8A4:: luaicp.dll /ID=2996 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [18:13:23.246]. #DBG: WorkerThread 6352 ($18D0), Name = AsyncTexLoader#3 { TAsyncTexLoader@=$0E4DCFE4:: luaicp.dll /ID=6352 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [18:13:23.249]. #DBG: WorkerThread 4912 ($1330), Name = AsyncTexLoader#4 { TAsyncTexLoader@=$0E4DD7A4:: luaicp.dll /ID=4912 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [18:13:23.251]. #DBG: WorkerThread 4404 ($1134), Name = AsyncTexLoader#5 { TAsyncTexLoader@=$0E4DDF64:: luaicp.dll /ID=4404 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [18:13:23.253]. #DBG: WorkerThread 4712 ($1268), Name = AsyncTexLoader#6 { TAsyncTexLoader@=$0E4DC824:: luaicp.dll /ID=4712 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [18:13:23.255]. #DBG: WorkerThread 2760 ($ AC8), Name = AsyncTexLoader#7 { TAsyncTexLoader@=$0E4DC064:: luaicp.dll /ID=2760 }, Class = TAsyncTexLoader started std-loop in OleExec [18:13:23.257]. #DBG: CResourceManager::DeferredUpload return from CTexture::Load = $0001E 2 godziny temu, Sierioża napisał: @jurek48 0.9.6 - wersja w 100% grywalna. Wypakowywałem ze trzy razy uruchamia się osobne okno jakby z konsolą ,nie ładuje się ekran startowy moda . Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 22 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Rozpocząłem dogłębną penetrację Czerwonego Lasu. W Kopalni jest krata - strzelamy do niej i pozwala się otworzyć. Za nią jest tunel - jak na razie do jego dalszej części przejście blokuje anomalia. Spoiler Za czołgiem w dolinie, w jednej z jaskiń snorków jest przejście do Jaskini Diggerów - czyli Labiryntu Monolitu. Spoiler Przedzierając się w stronę przejścia do doliny z czołgiem, na polanie przy ognisku spotkałem Serafima. Dajemy mu apteczkę i zaczynamy serię zadań na skanery. Robimy te zadania od razu - jeżeli odłożymy je na później weźmie je inny stalker - info od Kolegi @apg2312. Pierwszy skaner stawiamy na korpusie czołgu - jeżeli jest on dobrze umiejscowiony znacznik na mapie znika. Potem Serafima spotykamy albo na Rostoku albo w Barze przy ognisku. Kolejny skaner niesiemy na Teslę za gliniankę. Ostatni na Radar - stawiamy na skale. Finalnie miałem dostać dekoder do sarkowfagu - ale ja już byłem w Prypeci i go mam - w związku z tym Serafim mówi nam, ze oddał go naszym kolegom wcześniej. Spoiler By dostać się do drugiego schowka Strzelca musimy przeprowadzić serię rozmów. Po tym jak o nim powiedział nam dowódca bandytów na moście do Limańska, rozmawiamy z Jegierem w budynku leśnika w Czerwonym Lesie, Wariatem na Magazynach Wojskowych i Bujanem na barierze w Czerwonym Lesie - jest w kombinezonie Czystego Nieba. Spoiler Schowek Strzelca w Czerwonym Lesie jest w kopalni, w toalecia. Konkretnie to skrzynia w zielonej szafie - da się ją otworzyć dopiero po rozmowie z w/w. W schowku jest obiekt K-683 - jeszcze nie wiem co z nim zrobić. Spoiler Przed pójściem do Limańska odwiedziłem Bar - pomówiłem z Iwarem - siedzi na tyłach baru - od Areny, i z Barmanem. w drodze Limańska za mostem, za kratą są drzwi kodowe - na razie kodu nie znamy. W mieście od Zęba za art dowiaduje się, ze muszę iść do Iwanowaska (MM). Tam są naukowcy. W rozmowie z Kumem Michajłyczem dostaje zadanie na rozmowę z Docentem w Barze. Spotykam też Wieprza - mam zabrać harmonijkę z trupa na Wysypisku na Składzie Techniki. Spoiler W Iwanowsku odnalazłem pod domkiem naukowców - z rozmowy z profesorem Szatunowem dowiedziałem się, ze precyzyjnych informacji może mi udzielić Siergiej Fiedatow - jest na badaniach po drugiej stronie miasta. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 To zaczyna być irytujące Mam artefakt,ale nie ma go komu oddać. Sidor znikł.Co się z nim stało.Czy może ktoś poradzić na ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 22 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 @jurek48 - w postach jest sposób na spanie (robisz plik test.script i w nim zmieniasz parametr by spać - poszukaj wyżej - opisałem go), śpij i wstając sprawdzaj czy gada nie ma - ja tak robiłem. Ewentualnie jest sposób na przyspieszenie czasu gry: w alife.ltx (C:\Program Files (x86)\NLC7\gamedata\config) zmieniasz parametr time_factor na np 400 i czas leci - to sposób podpowiedziany przez @apg2312 . Udałem się na drugą stronę Rejcentrum. Tam siedzi sobie Siergiej Fiedotow - mówi nam o laboratorium X-12 i wejściach do niego. Jedno jest na Radarze (zablokowane), kolejne gdzieś w Dolinie Mroku. Spoiler Po rozmowie idziemy ponownie do Baru do Iwara. Ten opowiada nam o dokumentach i Doktorze. Wspomina też o Dolinie Mroku. Daje nam namiar, że doktor odszedł do Mglistej Doliny (Niezbadane tereny) i, że powinniśmy poszukać wskazówek na Agropromie w podziemiu. U Docenta dostałem namiar na Wasiana Raboja - ale na miejscu (Czerwony Las) okazało się, że przepadł lub zginął - tak wynika ze słów strażnika na moście. Z Docentem gadamy jeszcze na temat handlarza dodatkami do broni - o Worobieju - błąka się po zonie. Barman potwierdza słowa Iwara. W schowku Strzelca znajdujemy list od Doktora - mamy zabrać artefakt ze schowka i po powieszeniu na pasie wejść w teleport obok notatki. Zakładamy Kompas i przenosi nas Do Mglistej Doliny. Spoiler Na miejscu przed chatą siedzi Ryży - opowiada nam o tym, że Lis i Kret odeszli już z Zony, a on został by poznać jeszcze tajemnice samochodu śmierci. Opowiada nam też o wielu teleportach na terenie Zony. W rozmowie z Doktorem dowiedziałem się o tym, że Duch poszedł do centrum Zony, ale najpierw zaszedł do swego "barłogu" w Jaskini Diggerów. Daje nam też część dokumentacji Strzelca, które oddał mu Iwar. Resztę może znajdziemy w jaskini - tam możemy poznać wiadomości o wejściu do x-12 w Dolinie Mroku. By wejść do Jaskini są dwa sposoby - jeden to gniazdo Snorków w Czerwonym Lesie (opisywane parę postów wyżej). lub tu na miejscu przez wejście w zboczu góry - tu jest anomalia. Dostałem od Doktora Rubinową Skórę - ona zdezaktywuje przeszkodę. Kodem do drzwi "legowiska" jest data wybuchu w elektrowni: 260486. Są też wieści o Monolitowcach na terenie lokacji - mogą się ukrywać w jakiejś innej jaskini (pewnie w tej co Mucha w NS). Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Witam przeinstalowałem system mod ruszył , ale mam problem z zapisami robię zapisy ale po ich wczytaniu gra się uruchamia i wyskakuje pauza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Pauza? Taki napis na środku ekranu? Nie osłabiaj mnie Wciśnij "PAUSE" na klawiaturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Trzeba przypisać sobie w opcjach własny klawisz. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 22 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 55 minut temu, Sierioża napisał: Pauza? Taki napis na środku ekranu? Nie osłabiaj mnie Wciśnij "PAUSE" na klawiaturze. nie pauze u mnie backspace 43 minuty temu, gawron napisał: Trzeba przypisać sobie w opcjach własny klawisz. Pokaż ukrytą zawartość Wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.