Skocz do zawartości

Junx

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, Junx napisał:

tak i nie, możesz z #1 posta dodać dynamicznie stosunki między frakcjami. 

@JunxNie no Spk już dodany czytałem by usprawnić rozrywkę tylko naszło mnie Na zażądanie Dana Frakcją np jestem Najemnikiem i chce powiedzieć by jakieś Jednostka zajęła ten punkt tak że wysyłam ja osobiście Ciekawi mnie po prostu ale powiem Fajna ta Modyfikacja i jeszcze Po Polsku Dużo Roboty pewno :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AbiNeKhorn

To źle Ci powiedziano, możesz ustawić tą wartość na 100. Ja tak zrobiłem, wszystko śmigało pięknie. Ale ostrzegam, jak masz mało ramu to może ci nie działać. Wtedy zmniejsz na 50 i zobacz czy będzie działać.

Powiedziano Ci że 8, bo to jest i tak wysoka wartość, a stare PC'ty nie uciągną więcej (dużo większe użycie procesora i ramu). Do normalnego przechodzenia gry nie polecam więcej niż 2-2,5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@EGZOdawJa nie jestem typem co przechodzi grę "normalnie" xD. Czy też pozostawiasz za sobą miliony trupów winnych i niewinnych? Ja tak xd. Może nie różnię się od innych zbyt bardzo ale mam swoiste, wyrafinowane sposoby zabijania i przechodzenia wszystkiego, o i PC słabego też nie mam xd. Jak na razię nie widzę różnicy w ilościach stalków... Smutno ale chyba zacznę nową grę to wtedy będzie widać efekty.

Edit.

Brzmię jak dziecko...

Edytowane przez AbiNeKhorn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Junx Nie doświadczyłem tego ani w plikach ani w grze. Pierwszy raz w zasadzie coś takiego słyszę, ale wydaje mi się że jest to efekt placebo tak jak hit_probability w Stalkerze CoP / CoC. Nie wiem jak było w SoC'u (chociaż jak grałem nie spotkałem się z czymś takim),  ale to co piszą niektórzy ludzie o tym to jakaś masakra. Ponoć jest to wartość procentowa określająca jaką szansę ma wystrzelony przez nas pocisk na trafienie NPC i na odwrót. I ludzie w to wierzą. Aż nie mogłem się powstrzymać i sam to testowałem. Zmieniłem we wszystkich configach broni, defines.ltx oraz actor.ltx wartość hit_probability_gd_poziomtrudności na 0.001, 0.2, 1, 99. No i jeszcze zmieniałem hit_probability_max_dist na 0, 10, 99, 999. No i co zauważyłem: NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO.

A percepcja stalkerów jest ustawiona w pliku m_stalker.ltx w sekcjach stalker_vision_free oraz stalker_vision_danger. I nic oprócz nas nie ma prawa jej zmienić, no chyba że ktoś kiedyś dopisze taką funkcję. Ale efekt placebo jest silny, znacznie silniejszy niż się wydaje: Ludzie piszą że najłatwiej się gra w stalkera na mistrzu, co jest niesamowicie głupie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Stalker76to tak łatwo nie działa. A w dodatku to już istnieje. Każda poszczególna część ciała ma własne uszkodzenia, ale rozumiem o co Ci chodzi (złamane palce u dłoni, ręka niesprawna itp.). Napisali mi, że to nie możliwe bo coś... nie pamiętam.

@EGZOdawwyślę jak będę na chacie. Ja też wiem, że to coś w plikach (sam kiedyś grzebałem w pliczkach i odkryłem takie funkcje btw nie znam się na tym bardzo dobrze ale ogarniam) Także dzięki.

@Junxdobrze wiesz, że poziom trudności odpowiada za resistance i damage.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Stalker76 napisał:

Co Wy na to panowie jakby można było dodać coś takiego do Hybrida jak uszkodzenia poszczególnych części ciała wybranego przez nas stalkera?

Jeśli koledze "youtuberowi" chodzi o system obrażeń poszczególnych partii ciała (najlepiej gdyby oczywiście jeszcze go rozwinąć), który występuje w modyfikacji "Złota Kula. Zakończenie" to podpisuje się pod tą propozycją obiema rękoma. Byłby to kolejny krok w stronę "umownego" realizmu, którego tak bardzo brakuje całej serii (o modyfikacjach to nawet nie wspominam).    

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, AbiNeKhorn napisał:

To byłoby wymasterowanie stalkera. Coś takiego mogłoby upiększyć grę do ostateczności.

Nic nie rozumiem:P:D

6 minut temu, AbiNeKhorn napisał:

Ciekawe byłoby utrudnione bieganie i chodzenie po zranieniu nogi itp.

To już rozumiem:56e045abc9b14_1:i jest to po części zrealizowane w ZK: Zakończenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Anton Gorodecki napisał:

system obrażeń poszczególnych partii ciała (najlepiej gdyby oczywiście jeszcze go rozwinąć), który występuje w modyfikacji "Złota Kula. Zakończenie" to podpisuje się pod tą propozycją obiema rękoma

Możesz trochę rozwinąć bo w ZK nie grałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, AbiNeKhorn napisał:

@Junxdobrze wiesz, że poziom trudności odpowiada za resistance i damage.

Poziom trudności zmienia nie tylko immunities (Czyli odporności. 1 = 100% otrzymywanych obrażeń / 0% odporności. Im mniej, tym większa odporność. 0 = 100% odporności / 0% obrażeń). Podstawowe wartości CoC'a:

Spoiler

[actor_immunities_gd_novice]
burn_immunity           = 0.4                                ;коэффициенты иммунитета
strike_immunity         = 0.4
shock_immunity          = 0.4
wound_immunity          = 0.4
radiation_immunity      = 0.4
telepatic_immunity      = 0.4
chemical_burn_immunity  = 0.4
explosion_immunity      = 0.4
fire_wound_immunity     = 0.4

[actor_immunities_gd_stalker]
burn_immunity           = 0.6                               ;коэффициенты иммунитета
strike_immunity         = 0.6
shock_immunity          = 0.6
wound_immunity          = 0.6
radiation_immunity      = 0.6
telepatic_immunity      = 0.6
chemical_burn_immunity  = 0.6
explosion_immunity      = 0.6
fire_wound_immunity     = 0.6

[actor_immunities_gd_veteran]
burn_immunity           = 0.8                                ;коэффициенты иммунитета
strike_immunity         = 0.8
shock_immunity          = 0.8
wound_immunity          = 0.8
radiation_immunity      = 0.8
telepatic_immunity      = 0.8
chemical_burn_immunity  = 0.8
explosion_immunity      = 0.8
fire_wound_immunity     = 0.8

[actor_immunities_gd_master]
burn_immunity           = 1
strike_immunity         = 1
shock_immunity          = 1
wound_immunity          = 1
radiation_immunity      = 1
telepatic_immunity      = 1
chemical_burn_immunity  = 1
explosion_immunity      = 1
fire_wound_immunity     = 1

Poziom trudności również zmienia te wartości. Zapobiegają one instakillom na niższych poziomach trudności. (Wszystko po znaku ; nie jest czytane przez grę. Jest to najczęściej komentarz, opis funkcji lub oryginalna wartość). Występuje w CoP'ie i wszystkich modach na jego podstawie. Bardzo łatwo to zauważyć jak ktoś nas strzela karabinem Gaussa. Podstawowe wartości CoC'a:

Spoiler

[actor_thd_gd_novice]                ; Секция настроек неодноударного убийства для сложности novice
killing_hit_treshold        = 0.2    ; Если наносится потенциально смертельный хит, и у игрока хитов больше, чем killing_hit_treshold,
last_chance_health            = 0.1    ; его хиты уменьшаются до last_chance_health (должно быть меньше, чем killing_hit_treshold) и
invulnerable_time            = 500    ; включается бессмертие на время invulnerable_time (в миллисекундах)

[actor_thd_gd_stalker]                ; Секция настроек неодноударного убийства для сложности stalker
killing_hit_treshold        = 0.2
last_chance_health            = 0.1
invulnerable_time            = 500

[actor_thd_gd_veteran]                ; Секция настроек неодноударного убийства для сложности veteran
killing_hit_treshold        = 0.0
last_chance_health            = 0.0
invulnerable_time            = 0.0

[actor_thd_gd_master]                ; Секция настроек неодноударного убийства для сложности master
killing_hit_treshold        = 0.0
last_chance_health            = 0.0
invulnerable_time            = 0.0

 

Ale to nie wszystko. Została jeszcze jedna rzecz, ale ona niczego nie zmienia. Nie jest używana przez xrEngine 1.6. Nie wiem jak z poprzednimi, ale wydaje mi się że też nie. Podstawowe wartości CoC'a:

Spoiler

hit_probability_gd_novice    = 0.3 ;0.20
hit_probability_gd_stalker    = 0.4 ;0.30
hit_probability_gd_veteran    = 0.5 ;0.40
hit_probability_gd_master    = 0.6 ;0.50

Te wartości są w wielu plikach (actor.ltx, defines.ltx, w_broń.ltx (czasami nie, bo wykorzystują podstawową wartość z pliku defines.ltx)) Oraz w pliku weapons.ltx jest określony maksymalny zasięg hit_probability.

Ostatnio to testowałem. Ustawiłem różne wartości do różnych poziomów trudności (0.01, 0.2, 1, 99, później jeszcze raz z innymi: 0, 0.5, 2, 6) oraz hit_probability_max_dist na różne wartości i nie zmieniło to kompletnie nic.

Edytowane przez EGZOdaw
Zmiana na podstawowe wartości CoC'a
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, SEB2E napisał:

,,hit_probability" to jest bodajże od celności ostrzału NPC, ale nie jestem pewien :v

Nie w CoC'u. Wartość ta została ale nie jest wykorzystywana przez grę. Ostatnio pisałem o tym z Balathruin'em. Zresztą sam zrób testy, a nie opierasz się na (no właśnie, na czym?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Junx napisał:

Możesz trochę rozwinąć bo w ZK nie grałem. 

Czynniki zewnętrzne mogą teraz nie tylko powodować ubytek twojego zdrowia (bezpośrednio lub pośrednio np. przez krwawienie czy promieniowanie), ale również spowodują, iż uszkodzone zostaną poszczególne części twojego ciała (ręce, nogi, głowa, tułów - organy wewnętrzne). Łamiąc rękę nie możesz korzystać z broni, łamiąc nogę nie możesz biegać i chodzić etc. Urazy leczysz specjalnym rzadko dostępnym rodzajem apteczki.   

Skrypty można by oczywiście jeszcze bardziej "urealnić"/ulepszyć (doczłpujesz się jakoś ze złamaną girą do wioski kotów a miejscowy lekarz każe ci leżeć np. 5 tygodni aby gira się zrosła) /zwiększyć rodzaj urazów niż w ZK: Zakończeniu, tylko nie wiem czy Gracze by tego chcieli:P Ogólnie bardzo mi się ten motyw z urazami podobał.

Co do wyżej opisywanych spraw technicznych nie wypowiadam się, bo po prostu nie wiem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Anton Gorodecki napisał:

Jeśli koledze "youtuberowi" chodzi o system obrażeń poszczególnych partii ciała (najlepiej gdyby oczywiście jeszcze go rozwinąć), który występuje w modyfikacji "Złota Kula. Zakończenie" to podpisuje się pod tą propozycją obiema rękoma. Byłby to kolejny krok w stronę "umownego" realizmu, którego tak bardzo brakuje całej serii (o modyfikacjach to nawet nie wspominam).    

Myślę że byłoby to super urozmaicenie realizmu w grze Stalker,dobra sprawa by była gdyby coś takiego udało się wprowadzić Panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodeckija ogólnie jestem nie zrozumiały xD chodziło mi o to, że łza Ci poleci przy tak pięknej rozgrywce.

Chociaż jakby ktoś coś spie... to by zaczynało męczyć (mam na myśli łamanie co chwile nogi abo ręki :P) takie coś wymagało by długiej pracy i testowania.

@EGZOdawjak sądzisz da się zrobić podobny system AI, który występuje w MSO? W sensie, że npc'e celują tam gdzie ostatni strzał słyszały. Takie cośu co zwiększy imersję z grą i naprawdę zacznie cieszyć, bo to co widzę w CoC'u to często odczuwam jako znudzenie przez twórców AI. Wysłałbym Ci minimalnie pozmieniane pliki MSO (kolega kombinował jak zrobić coś o wiele lepszego) tam jest właśnie dobrze skombinowany AI ale często xray się wywraca (zastanawia mnie jak zrobił to twórca GunLishera, że nie wywala go tylko mu pokazuje, że nie ma animacji pewnej i tyle, on dalej może grać. Ktoś wie? Zmiana silnika?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.