Skocz do zawartości
Junx

Hybrid Final (1.4.22)

Rekomendowane odpowiedzi

 

PLATFORMA:                           Call of Chernobyl 1.4.22

KATEGORIA:                            NIEOFICJALNY DODATEK

DATA PREMIERY:                    30.10.2017 

WERSJA JĘZYKOWA:               Polska       

AKTUALNA WERSJA:                Finalna (1.2) 17.03.2018

AUTOR:                                    Junx [ModPack]

OPIS: Przedstawiam Wam finalną wersję mojego modpack'a Hybrid, kto grał w starszą wersję ten pewno zagra i w finalną. W paczce ponadto jest jesień (Autumn Winds) oraz jesienna wersja AF3 (CoC Misery Atmosfer Edition), wersja finalna różni się znacząco pod względem poprzedniej, mianowicie. Bronie te same (Gulash mod), dźwięki otoczenia też (CoC Ambient Overhaul), pancerze (Outfit mod), Nowe jedzenie oraz medykamenty (itemsoup), Nowe modele NPC'ów (HD Model pack), Nowe artefakty też zostały oraz particle + trochę nowych tekstur do nich od @Paranoia to zmiany jakie zostały.

Co nowego, dodany został mod Extended Offline (EOC), który dodaje do gry wojnę frakcji, która przypomina moda The faction War do CS, nowy hud (na wzór z AA 2.1), nowe menu + muzyka oraz ogólna optymalizacja moda. 

 

Kolejność INSTALACJI:

                          1. Call of chernobyl 1.4.12

                          2. Patch 1.4.22

                          3. MOD (do wyboru)      1. Mega - https://mega.nz/#!l4oSiSxZ!0GAc25jp-ctkKVGzvkzgT83-wlUmIibaYtQGwLAHqKs

                                                                2. Janek - https://yadi.sk/d/uOu4BXfx3PCMyR

                                                                3. Google - https://drive.google.com/file/d/0B7hSR7p9XJOmeTBVaGpRSldKLTA/view

                          4.    PATCH   1.2 - https://yadi.sk/d/AjNEfm6b3TR8zJ

 

Małe FAQ
Spoiler

 

- Mod na początku może na 2-3 sekundy się "zaciąć", jest to spowodowane "respieniem" się NPC'ów oraz mutanów. 

- Jeśli ktoś posiada starszą wersję moda niech usunie.

- Wielkie podziękowania dla @gawron'a za poświęcony czas przy tłumaczeniu dla mnie moda EOC :)

- Jeśli masz taki błąd


! [SCRIPT ERROR]: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value)
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 189
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value)
 

stack trace:

0023:0056399C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:04F4966C xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0040E6FF xrEngine.exe, CRenderDevice::End()
0023:0056AEFC xrCore.dll, thread_name()

To na to nie mam porady, błąd jest związany z modem EOC, autor postaram się go naprawić w wersji 2.0 dopiero ;/

 

Screeny:

Spoiler

OQjZT5d.jpgAldqzJW.jpgZNftOJ0.jpgKdnVjL2.jpgMV4bVcs.jpgZULQHU0.jpgPwoojwq.jpg0VAok6k.jpgoTfaObc.jpgrkEgNfj.jpg

Porady dla początkujących od Weterana @kondotier'a

Spoiler

@Junx - ponieważ Hybrid stoi na CoC, sądzę że to co poniżej przyda się grającym. Z robionego streema i opisów graczy wynika, że rozpoczynając grę, wielu robi ustawienia po łebkach, nie wykorzystując wszystkich możliwości ustawień jakie daje mod. A głównym błędem jest, gdy gra się poraz pierwszy, granie inną frakcją niż samotnik i rozpoczynanie nie na Kordonie, a gdzieś daleko w Zonie. Grać frakcjami i innymi opcjami rozgrywki, początkujący powinni dopiero po przejściu wątku fabularnego.

Może ta informacja trochę pomoże. Daję screeny, pokazujące co w modzie, przed rozpoczęciem rozgrywki można ustawić. Jest tego trochę, więc większość w spojlerach.

W zależności od wyboru, takie będziemy mieć relacje.

ss_administrator_11-07-17_12-56-16_(l01_escape).thumb.jpg.2eab41adb02f574d298c1b31ddc35466.jpg

Na menu głównym mamy "Nową grę" , "Opcje" i "Opcje pogody".

ss_administrator_11-07-17_12-48-21_(mainmenu).thumb.jpg.e0832459afe9e1ad8041b7b71052b276.jpg

W Opcjach możemy znaleźć podstawowe ustawienia i ustawienia Rozgrywki. Wybierać należy z rozwagą.

  Pokaż ukrytą zawartość

ss_administrator_06-27-17_20-16-22_(mainmenu).thumb.jpg.981206acc6ebedab46a2d53ac02a071e.jpgss_administrator_06-27-17_20-16-41_(mainmenu).thumb.jpg.93407e0ef9a7b0391792ee080e1ab7cd.jpgss_administrator_06-27-17_20-16-47_(mainmenu).thumb.jpg.2de0f18331c2aa8adcec845f69985b45.jpgss_administrator_11-07-17_12-41-02_(mainmenu).thumb.jpg.7a044351396637d08e823e91e30db568.jpgss_administrator_11-07-17_12-41-14_(mainmenu).thumb.jpg.7eb8ef224db72baf240af87df76c9725.jpgss_administrator_11-07-17_12-41-19_(mainmenu).thumb.jpg.7c0be59934dfd5f43193947adc425262.jpg

 

Kolejny wybór to Opcje Pogodowe. Bardzo szeroka możliwość. Można ustawić dla każdej lokacji inną. Co kto lubi. Jak się nie podoba, wracamy do ustawień z moda.

  Pokaż ukrytą zawartość

ss_administrator_11-07-17_12-43-08_(mainmenu).thumb.jpg.dccb509bbcb93f30c17d4f9b061f41f0.jpgss_administrator_11-07-17_12-42-47_(mainmenu).thumb.jpg.c6b7d47e60d8686ab9128825303dae88.jpgss_administrator_11-07-17_12-43-18_(mainmenu).thumb.jpg.f250a7a73db43e8a9650c046c463c307.jpg

I najważniejsze, to ustawienia nowej gry. Wybór nicka, frakcji, od której zależy początkowe wyposażenie i miejsca startu.

Moja sugestia, to wybór jak na poniższych screenach, gdyż wtedy dostajemy najpełniejszą grę, prawie jak normalny mod.

ss_administrator_11-07-17_12-52-46_(mainmenu).thumb.jpg.76b3dd15e056431e08023406597472de.jpgss_administrator_11-07-17_12-52-46_(mainmenu).thumb.jpg.76b3dd15e056431e08023406597472de.jpg

ss_administrator_11-07-17_12-52-36_(mainmenu).thumb.jpg.3595f4414bc0b70f18d9de2cf0e77a63.jpg

Takie ustawienia dają nam początek gry na Kordonie, co pozwala na szybkie przejście na Bagna i spotkanie Doktora, a więc zadań w laboratoriach.

  Pokaż ukrytą zawartość

ss_administrator_11-07-17_12-53-58_(l01_escape).thumb.jpg.ca8e1ec03114eb15f8d01ebfb055f4d7.jpgss_administrator_11-07-17_12-54-13_(l01_escape).thumb.jpg.acd2c081a9f3f248c78df3741ae88744.jpgss_administrator_11-07-17_12-55-10_(l01_escape).thumb.jpg.7f13828ca848de1e7c42ebdc9abf5ed5.jpg

Oczywiście, że są to tylko moje sugestie, a każdy zrobi co chce, tylko niech potem nie narzeka, że nie ma w grze tego, co widział u innych.

ss_administrator_11-07-17_12-58-40_(l01_escape).jpgss_administrator_11-07-17_12-59-22_(l01_escape).jpg

 

Screeny na życzenie @kondotier - usunięto. cichy

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, Junx napisał:

@NyXx1337 są, Rosjanie też dobre robią, tylko trochę za dużo wszystkiego jest. Poza tym mają kilka ciekawych ficzerów, które dodam do wersji 1.5

Już możecie oglądać,skopiowałem te trzy linki wraz z małym opisem,myślę że to nie zaszkodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, Junks. Muzyka, grafika, odgłosy, tekstury... Bez grama wazeliny, klimat stworzyłeś taki, że klękajcie narody. Nie myślałem, że jeszcze wrócę go CoC, ale teraz nie mam wyjścia:).

vowRPhS.jpg

5EME5po.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Junx problem jest, po włączeniu gry na DX11 Rozszerzonym (maksymalne ustawienia) postanowiłem przełączyć na DX9 Rozszerzone, po czym gra wywala mi błąd, że moja karta graficzna nie spełnia wymagań :/ spróbuję usunąć user.ltx sprawdzę czy pomoże.

EDIT: Usunąłem jeszcze plik tmp i przestawiłem od razu na DX9 Rozszerzone. Nie podziałało, dalej ten sam error.

 

Edytowane przez czynnywulkan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Junx nic dodać nic ująć mod jest naprawdę prze kozacki jedyna wada to hud mam pasek ze zdrowiem i energią i ammo itd zaraz na minimapie ale mod wychodzi na solidne 10/10 jeszcze gdybyś dodał coś co wpływa na fabułe to było by zajebiście, mod jest w miare stabilny nadal są te random crashe itd ale da się grać. Random Crashe nie są tak częste tak w versji "BETA" o ilę mogę to tak nazwać, naprawdę mod 10/10 powodzenia w rozwijaniu moda :D <3 !!!

p/s : CZEKAM NA WIĘCEJ !!!!

Edytowane przez NyXx1337
Błąd orto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.