cichy Opublikowano 10 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Nazwa: NLC 6 - Long Way Mod Twórca: Forest of Shadows Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 07.10.2014r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler Pełna i rozszerzona oryginalna fabuła dodana do freeplay. Dodano lokację Martwe Miasto i laboratorium X-8. Fabuła oryginału jest odbudowana, lecz żeby ją przejść całkowicie, trzeba odszukać Ducha. W Prypeci będzie bardzo, bardzo gorąco, oryginalna praca Siaka w całym swym pięknie. Na północnych lokacjach dodane checkpointy. Z Autumn Aurora 2 dodana geometria lokacji, inwentarz i jego właściwości. Postarano się utrzymać wszystkie lokacje w jednym stylu - Dead z AN3. Wszelka broń jest zastąpiona na pak broni OGSW od GeeP_85 and Rastaman_vip74, jak również z OP-2. Zepsute jedzenie, części mutantów i artefaktów od OFF_ender. U NPC kończąca się amunicję, może wydać się bugiem, kiedy stoją bez broni, wystarczy sprzedać im nadmiar. Pragnienie, bateryjna latarka od Monnoroch and Saruman, a także skrypty z DMX. SCREENY: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler 1. NLC 6.008: https://yadi.sk/d/4ThKhrzwMHBzK 2. PATCH 6.009.1: https://yadi.sk/d/JQg6OqvudHhH3 (BRAK PLIKU) 3. FIX NA STATYKĘ: https://yadi.sk/d/n17YQtMWdHhGN (BRAK PLIKU) 4. NLC 6.009.5: https://yadi.sk/d/QvMJXRredHhGW (BRAK PLIKU) REPACK OD SeregA-Lus (TORRENT): 1458474249_1234521repackbys.l.s.t.a.l.k.e.r-nlc6.longwaymod.torrent Link zwykły do REPACKA (słaba prędkość): http://nitroflare.com/view/703B060BDAC8586/S.T.A.L.K.E.R_-_NLC_6.by_S.L.rar PLIK SWOBODNEGO ZAPISU (WKLEJAMY DO KATALOGU MODS - LUB STAMTĄD WYJMUJEMY): nlc_mod_sav.xdb INSTALACJA: Spoiler 1. Podstawka patch 1.0006 2. NLC 6.0008 3. Nieoficjalny patch 6.009.1 beta. 4. Jeżeli gramy na oświetleniu statycznym FIX NA STATYKĘ. JEŻELI GRAMY NA DYNAMICE - NIE DODAJEMY GO!!! 5. NLC 6.009.5 ŹRÓDŁO: amk-team.ru ap-pro.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 10 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 # dni wolne od tyrki więc jest w co grać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Dodałem jeszcze linki do torrenta i zwykłe - do REPACKA od SeregA-Lus. Screeny w temacie są moje - postawiłem mod i śmiga. Muszę przyznać, że "dupa wołowa" byłem, przegapiając takie perły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 @cichy - mógłbyś pokazać jak wygląda plecak i opisać korzystanie z niego? Czy to ten "na litry" i inne "ciekawostki"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Z grubsza jest podobnie. Pić musisz, tak samo jak wymieniać baterie w latarce. Na razie mam kaburę na podstawowe graty. Grałem częściowo w moda NLC 6 - był tam pas na naboje i inne dodatki,i nawet poradnik robiłem: Ta wersja jest bardzo rozbudowana fabularnie (patrz opis). Na AMK pieli z zachwytów. Pogram to więcej napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destructible Opublikowano 10 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Uhh Long way Mod.. Nie podobał totalnie mi się ten zamysł jak zobaczyłem po raz pierwszy połączenie nlc + autumn aurora jakoś, nie pasowało mi to.. Przejście z takiej vanilli która o wiele bardziej wpasowywała się w klimat.. Jeżeli dobrze pamiętam to w long way kamizelka wojskowa jest w plecaku, a nie jako oddzielny inwentarz pod przyciskiem "E" uhhuhu Prypeć piekło? A co z Martwym miastem? Ilość elektro chimier pijawek kontrolerów na metr kwadratowy wręcz powodowała płacz i zgrzytanie zębów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destructible Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Choć spróbuję teraz ściągnąć long way i pograć chwilę od nowa, po może 3.5 letniej przerwie od wszystkiego kto wie może gust się zmienił i mam nadzieje że nie będzie problemów z instalacją :-c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 @Destructible - Rzecz gustu. Na "piekielne" mody są sposoby ułatwiające życie. Gra ma być przyjemnością - nie katorgą. Życie codzienne jest wystarczająco dokuczliwe. Nawiązując do tego troszkę pogmerałem. GOTOWY ZESTAW PLIKÓW DO WYPAKOWYWANIA KAŻDEJ WERSJI NLC 6 (dodałem tez pliki pozwalające na wypakowanie wszystkich możliwych): uni-raspack_NLC6.7z Do katalogu mods z plikami dekodującymi wklejamy pliki z katalogu mods gry. Przeprowadzamy ekstrakcję. Po tym powstały katalog NLC przemianowujemy na GAMEDATA, i wklejamy do katalogu gry. ZDJĘCIE ANTY-CHEATA: Idziemy do pliku sak.script i odnajdujemy sekcję "function shield()" (D:\Program Files (x86)\NLC 6. Long Way Mod\gamedata\scripts) lokalizacja pliku. Zmieniamy na taką postać: function shield() --local ltx = system_ini() --local a="actor" --local m="max_" --local mi=tonumber(ltx:r_string(a,m.."item_mass")) --local js=tonumber(ltx:r_string(a,"jump_speed")) --local iv=tonumber(ltx:r_string("inventory",m.."belt")) --local rn=tonumber(ltx:r_string(a,"run_coef")) --local rd=tonumber(ltx:r_string(a.."_condition","radiation_v")) --local sp=tonumber(ltx:r_string(a,"sprint_koef")) --local mx=tonumber(ltx:r_string(a.."_condition",m.."walk_weight")) amk.save_variable("logic_uu", true) --if(mi~=20 or js~=6 or rn~=1.8 or sp~=2.1 or mx~=30 or iv~=6 or rd~=0.0001) then --local console = get_console() console:execute("quit") end end Teraz wszelkie zmiany nie powodują jakichkolwiek problemów ze strony gry (te mieszczące się w granicach zdrowego rozsądku... ). ŹRÓDŁO: http://www.shadow-of-chernobyl.ru/index.php/topic,11394.0.html?PHPSESSID=18704ac4eaa71f577750cee631a6e9b1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destructible Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) NLC 6 dla mnie był trudny ale katorgą dopiero kiedy wkroczyłem do martwego miasta by z elektro chimier pozyskać trochę trofeów na elektryczne korale które ułatwiały przeprawę po generatorach.. Tam poczułem co to hardcore.. oczywiście poziom trudności Mactep nie daje litości choć i skaner dla serafima w czerwonym lesie też powodował zgrzytanie zębami :c @cichy repack jaką wersją patch'a już jest? 6.009.5? Edytowane 11 Listopada 2017 przez Destructible Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 @Destructible jeżeli będziesz stawiał wersję REPACK, domyślnie pośród "zygzaczków" w instalatorze (chyba, że zmienisz język windy na RUS), jest ustwiona wersja ze spawnerem. Tu masz plik "dowolnego zapisu" - wklejasz go do katalogu MODS. Kiedy chcesz spawnować - zabierasz go stamtąd i po odpaleniu gry wciskasz "S" - masz spawn menu. Plik zapisu poniżej: nlc_mod_sav.xdb Tak - wersja finalna 6.009.5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destructible Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 chciałem wiedzieć, czy ściągać fix, czy pominąć to :') no cóż zaraz zobaczymy dlaczego znienawidziłem long way Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Fix na statykę jest zaimplementowany w repack. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destructible Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 (edytowane) Pograłem trochę, nie podoba mi się nadal ten zamysł autumn aurora w nlc. Najbardziej chyba wkurzyło mnie Anomalia w rurze która blokowała mi dostęp do artefaktu :V pobawiłem się spawnerem patrząc na charakterystyki pancerzy i dość mocno zostały zmienione brak akumulatora do artefaktów.. kamizelka wojskowa też oddzielnie.. nie nie i jeszcze raz nie :') choć nie powiem dostać 4 apteczki na start to sporo.. stary nie zbyt dopracowany balans sjaka ciekawe czy na wysypisku nadal jest kombinezon najemników z maską czy też nie akurat nie sprawdzę bo delete >: Edytowane 11 Listopada 2017 przez Destructible Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 @kondotier - mam już obie torby więc pokazuję (trochę się różnią od finalnej wersji znanej z NLC 7, aczkolwiek niewiele; tu wodę się pije...): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 @cichy - dziękuję za screeny. Upewniłem się, aby za to się nie brać. Nie widzi mi się ciągle przepakowywanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Po wypakowaniu moda, dokonałem własnych korekt w balansie. Na chwilę obecną nie korzystam z pliku zapisu moda w menu, a jedynie poprzez zapalanie lamp, ognisk i innych źródeł ognia. Może to trochę perwersyjne ale daje porządnego "kopa". Jak SecNaz atakuje to tylko wióry ze mnie lecą... . Co do mrocznego wyglądu - wg mnie pasuje do tego moda - ale jak pisałem - rzecz gustu. Jest sporo zadań już na samym Kordonie. Są inne niż w NLC 7 (tam zostały zmienione w znacznym stopniu). Sidor siedzi w końcu na dupie i nie łazi czort wie gdzie . Schowki są oznaczone kołami w obrębie których mamy szukać. Jeżeli trafimy chodząc po Zonie cudzy schowek przychodzi wiadomość o tym. Jeżeli go okradniemy, właściciel staje się naszym wrogiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Powtórzę to również w tym temacie, bo zagadnienie dotyczy wszystkich wersji NLC: W NLC by nieść ciało musimy najpierw zdjąć kombinezon do ekwipunku - wtedy standardowo f+SHIFT: Chodzi konkretnie o zadanie w Starej Wsi na niesienie ciała dezertera na Bagna do Cerkwi przy cmentarzu; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destructible Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 akurat nie miałem pojęcia o tym, upgrade ze schowkami że okradniemy czyiś, i właściciel staje się wrogiem. Czyli co ktoś okradnie mnie? ja zabijam? Czuje nowy sposób na pda muahahahah :'D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.