Jump to content

Ulepszony Gameplay


EGZOdaw
 Share

Recommended Posts

Lost Alpha 
Gameplay Enhancedss_dawid_02-23-18_14-17-55_(k00_marsh).thumb.jpg.15ecc0035f55917d476244b2c8561cee.jpg

Tytuł oryginalny: Gameplay Enhanced

Tytuł polski: Ulepszony Gameplay

Deweloperzy: EGZOdaw

Platforma: Lost Alpha  1.4005 + DLC (PRM Weapons DLC wymagane)

W menu w lewym dolnym rogu powinien wyświetlać się tekst "Lost Alpha v1.4006 Developer's Cut (Build 6920) + Gameplay DLC + PRM Weapons DLC"

Kompatybilność: Aby zagrać trzeba mieć LA 1.4005 + DLC (Gameplay DLC + PRM Weapons DLC)

Premiera: 25.02.2018

Aktualizacja: 28.04.2018

 

Krótki opis:


Przedstawiam wam mały dodatek/tweak, który sprawi że rozgrywka będzie znacznie mniej frustrująca:
-Bronie zacinają się 4 razy rzadziej
-Nasza postać wszędzie dostaje takie same obrażenia i krwawienie
-Umiejętności dają większe bonusy
-Poziomy trudności są sensowniejsze: nowicjusz 75% ochrony na wszystko, stalker 50%, weteran 25%, mistrz 0%
-Poruszamy się nieco szybciej
-Kucamy niżej
-Nieco zwiększony udźwig. Maksymalnie możemy nosić 80kg, ale męczymy się mocniej od 60kg.
-Opcjonalne - Duży udźwig. Możemy nosić 300-320kg, a z wymaksowaną umiejętnością 900-960kg

-Zmieniony współczynnik pancerza dla NPC
-Ulepszony balans granatów

 

 

Szczegółowy opis:

Spoiler

-Bronie zacinają się 4 razy rzadziej
-Nasza postać wszędzie dostaje takie same obrażenia i krwawienie
-Umiejętności dają większe bonusy
-Poziomy trudności są sensowniejsze: nowicjusz 75% ochrony na wszystko, stalker 50%, weteran 25%, mistrz 0%
-Poruszamy się nieco szybciej
-Kucamy niżej
-Nieco zwiększony udźwig. Maksymalnie możemy nosić 80kg, ale męczymy się mocniej od 60kg.
-Opcjonalne - Duży udźwig. Możemy nosić 300-320kg, a z wymaksowaną umiejętnością 900-960kg
-Zmieniony współczynnik pancerza dla NPC

 

No i najważniejsza rzecz: zmieniony współczynnik pancerza dla NPC. Co to znaczy? Już wyjaśniam.

Przykład: Teraz wojskowa kamizelka (wygląda jak mundur bez HD modeli) nie chroni przed żadnymi nabojami karabinowymi. Człowiek odpowiedzialny za balans myślał, że jeśli ustawi k_ap na 0.33 to będzie przebijać pancerz z ustawionym bones_koeff_protection na 0.33. No niestety, tak nie jest. Dlatego w standardowej LA oraz z wersji z DLC, żołnierze z zwykłych mundurach mogą przyjąć 8 pocisków 5.45x39 FMJ oraz 5.56x45 SS109.

 

O ile procent maksymalnie pancerze redukują moc pocisku (w przypadku jeśli pociski ma k_ap mniejsze lub równe bones_koeff_protection ) i jaką mają ochronę przeciwpancerną / pancerz (bones_koeff_protection):
-Kurtki: 20%,   0.03
-Płaszcze: 30%,   0.06
-Lekkie kamizelki (typu "Świt"): 40%,   0.15
-Lekkie wojskowe kamizelki: 50%,   0.24
-Kamizelki kuloodporne (typu "Beryl"): 60%,   0.36
-Ciężkie pancerze (typu "SKAT"): 70%,   0.45
-Specjalne superciężkie pancerze: 75%,   0.51
-Egzoszkielety: 80%,   0.60

 

Teraz hełmy. Nie będę podawał maksymalnej redukcji, bo to zależy od hit_fraction - jest to globalna wartość - tyczy się i głowy i reszty ciała. Podam tylko ochronę przeciwpancerną / pancerz:
-Balaklawa / Kominiarka: 0.03
-Maska przeciwgazowa: 0.06
-Hełm taktyczny (najczęściej noszony z Berylem): 0.21
-Hełm Sphere M12 (najczęściej noszyny ze SKAT'em): 0.30
-Specjalny superciężki hełm / Hełm z Egzoszkieletu: 0.36

 

Teraz penetracja pancerza niektórych (najczęstszych) amunicji (k_ap): (nie zmieniałem, tylko podaje dla Waszej wiedzy. Może się przydać w wielu sytuacjach.)
-.45 ACP, 9x19 FMJ, 9x18 FMJ = 0.25     9x18 PMM = 0.30     .45 Hydra Shok, 9x19 PB1s, 9x18 PBP = 0.40 = 0.40
-5.45x39 FMJ oraz 5.56x45 SS109 = 0.33     5.45x39 BP oraz 5.56x45 AP = 0.63
-12x70 śrut #4 (birdshot) = 0.10     12x70 śrut  #00 (buckshot) = 0.25     12x76 breneka / kulowa (slug) = 0.33     12x76 strzałkowa (dart) = 0.45
-7.62x39 FMJ, 9x39 PAB-9 = 0.40     9x39 SP-5 = 0.65     7.62x39 AP, 9x39 SP-6 = 0.70

 

Ulepszona, zmieniona i zróżnicowana balistyka granatów. Granaty ręczne zostały podzielone na klasy oraz zbalansowane. Oba są śmiertelnie skuteczne, tylko trzeba wiedzieć który kiedy użyć. Poniżej ich specyfikacja i zmieny jakie wprowadziłem:
1.Granat F1
-Granat odłamowy (defensywny). Tworzy 1125 odłamków lecących maksymalnie na 36 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zredukowane.
-Zwiększono czas po jakim granaty wybucha na 3.5 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest większa (rzucamy go na większe odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
-Zaleca się rzucanie wyłącznie zza osłony.
2.Granat RGD-5
-Granat zaczepny (ofensywny). Tworzy 75 odłamków lecących maksymalnie na 16.5 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zwiększone.
-Zmniejszono czas po jakim granat wybucha na 1.75 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest mniejsza (rzucamy go na mniejsze odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
3.Głowica OG-7V
-Mniejsza moc wybuchu, większy zasięg wybuchu, więcej odłamków.
-Lepiej przebija pancerze.
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
4.Granaty VOG-25, VOG-25P, M-209
-Moc zmniejszona, ilość odłamków zwiększona, zasięg zmieniony
-Ranking granatów do granatników podlufowych: 1.VOG-25P 2.M-209 3.VOG-25
-Wszystkie granaty się nieco różnią statystykami oraz cenami. Im droższe tym lepsze.
-Granaty różnią się ceną, mocą i zasięgiem wybuchu oraz odłamków.
-Granaty te lepiej przebijają pancerze.
-Wagi granatów zostały zredukowane, a ceny zwiększone.

 

Linki do pobrania:

 

LA Ulepszony Gameplay 1.1

LA Ulepszony Gameplay 1.1 (link z MEGA)

Instrukcja instalacji:

Spoiler

1. Lost Alpha 1.4005.
2. DLC Gameplay DLC + PRM Weapons DLC.
3. Kopiujemy gamedate do głównego folderu Lost Alphy.
4. Opcjonalnie: Nakładamy gamedate z "Opcjonalne - Duży udźwig" ze zgodą na zmianę plików.
5. Gramy i cieszymy się grą.

 

To tyle z mojej strony. Macie jakieś sugestie, piszcie śmiało w tym temacie.

Lista zmian:

Wersja 1.1

Spoiler

Ulepszona, zmieniona i zróżnicowana balistyka granatów. Granaty ręczne zostały podzielone na klasy oraz zbalansowane. Oba są śmiertelnie skuteczne, tylko trzeba wiedzieć który kiedy użyć. Poniżej ich specyfikacja i zmiany jakie wprowadziłem:
1.Granat F1
-Granat odłamowy (defensywny). Tworzy 1125 odłamków lecących maksymalnie na 36 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zredukowane.
-Zwiększono czas po jakim granaty wybucha na 3.5 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest większa (rzucamy go na większe odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
-Zaleca się rzucanie wyłącznie zza osłony.
2.Granat RGD-5
-Granat zaczepny (ofensywny). Tworzy 75 odłamków lecących maksymalnie na 16.5 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zwiększone.
-Zmniejszono czas po jakim granat wybucha na 1.75 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest mniejsza (rzucamy go na mniejsze odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
3.Głowica OG-7V
-Mniejsza moc wybuchu, większy zasięg wybuchu, więcej odłamków.
-Lepiej przebija pancerze.
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
4.Granaty VOG-25, VOG-25P, M-209
-Moc zmniejszona, ilość odłamków zwiększona, zasięg zmieniony
-Ranking granatów do granatników podlufowych: 1.VOG-25P 2.M-209 3.VOG-25
-Wszystkie granaty się nieco różnią statystykami oraz cenami. Im droższe tym lepsze.
-Granaty różnią się ceną, mocą i zasięgiem wybuchu oraz odłamków.
-Granaty te lepiej przebijają pancerze.
-Wagi granatów zostały zredukowane, a ceny zwiększone.

Życzę miłej i przyjemnej gry.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 9
Link to comment
Share on other sites

Już sugerowałem, aby ostatnie wersje LADC wyciągnąć z "paczki" modów gdzie znajduje się LA i utworzyć samodzielny dział. Było nie było, jako samodzielna bra na to zasługuje. Ma takie coś nieistniejący Stalker 2, a istniejąca LADC nie ma. Wtedy takie dodatki będzie można tam dodawać bez formularzy, jako oddzielne tematy.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Wczoraj zrobiłem małą aktualizację moda. Skupiłem się na zbalansowaniu granatów. Ręczne granaty (F1 i RGD-5) są całkowicie zmienione, a ich statystyki bardzo się różnią. Oba są potężne, ale przydają się w innych sytuacjach. Granaty do granatników podlufowych oraz głowica OG-7B są nieznacznie zmienione i ulepszone. Wszystkie granaty są lżejsze i potężniejsze, a przez to droższe.

Pełna lista zmian w wersji 1.1 (28.04.2018):

Spoiler

Ulepszona, zmieniona i zróżnicowana balistyka granatów. Granaty ręczne zostały podzielone na klasy oraz zbalansowane. Oba są śmiertelnie skuteczne, tylko trzeba wiedzieć który kiedy użyć. Poniżej ich specyfikacja i zmiany jakie wprowadziłem:
1.Granat F1
-Granat odłamowy (defensywny). Tworzy 1125 odłamków lecących maksymalnie na 36 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zredukowane.
-Zwiększono czas po jakim granaty wybucha na 3.5 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest większa (rzucamy go na większe odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
-Zaleca się rzucanie wyłącznie zza osłony.
2.Granat RGD-5
-Granat zaczepny (ofensywny). Tworzy 75 odłamków lecących maksymalnie na 16.5 metrów.
-Moc i zasięg wybuchu granatu zostały zwiększone.
-Zmniejszono czas po jakim granat wybucha na 1.75 sekundy.
-Moc z jaką go rzucamy jest mniejsza (rzucamy go na mniejsze odległości).
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
3.Głowica OG-7V
-Mniejsza moc wybuchu, większy zasięg wybuchu, więcej odłamków.
-Lepiej przebija pancerze.
-Waga została zredukowana, a cena zwiększona.
4.Granaty VOG-25, VOG-25P, M-209
-Moc zmniejszona, ilość odłamków zwiększona, zasięg zmieniony
 -Ranking granatów do granatników podlufowych: 1.VOG-25P 2.M-209 3.VOG-25
-Wszystkie granaty się nieco różnią statystykami oraz cenami. Im droższe tym lepsze.
-Granaty różnią się ceną, mocą i zasięgiem wybuchu oraz odłamków.
-Granaty te lepiej przebijają pancerze.
-Wagi granatów zostały zredukowane, a ceny zwiększone.

@kondotier popieram. Jako jeden z trzech najbardziej znanych modów do Stalkera zasługuje on na osobny dział przy CoC'u.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity