kondotier Posted April 29, 2018 Report Share Posted April 29, 2018 Gram w Sigerusa do CoC. Tu nasz GG jest wciąż głodny. W jakim pliku i jakie wartości trzeba zmienić, aby czas po jakim zgłodnieje był odpowiednio dłuższy. Bo obojętne, czy w plecaku mam sporo, czy prawie nic, GG żre jakby miał tasiemca. Konserwa co prawie godzinę. W pliku actor mam takie coś: satiety_v = 0.000060 ; szybkość zmniejszenia sytości z czasem Czy to ta opcja i co trzeba zrobić. Jeszcze nigdy się w poprawianie sytości nie bawiłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted April 29, 2018 Report Share Posted April 29, 2018 Hmmm, spróbuj zmienić 6 na np. 2 i zobacz czy coś dało. Już nie pamiętam jak to działało dokładnie ale coś mi mówi że im mniejsza wartość tym wolniej głodnieje. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldMan Posted April 29, 2018 Report Share Posted April 29, 2018 Może komuś się ta ściąga przyda: Tłumaczone przez google: Jak zrobić nieśmiertelność Potrzebny jest tylko jeden plik: gamedata \ config \ creatures \ actor.ltx Otwórz, znajdź sekcję [actor_condition] Rozważmy wszystko w szczegółach: [ actor_condition ] satiety_v = 0,0000 , wskaźnik sytości maleje wraz z upływem czasu radiation_v = 0.0000 ; szybkość redukcji promieniowania satiety_power_v = 0,0000 ; wzrost siły wraz ze spadkiem sytości satiety_health_v = 0,00000 , wzrost zdrowia przy spadku sytości satiety_critical = 0,00000 , krytyczna wartość sytości (w procentach 0,1), gdy zdrowie zaczyna spadać radiation_health_v = 0.00000 ; redukcja zdrowia po ekspozycji na promieniowanie morale_v = 0,00000 , współczynnik odzyskiwania morale psy_health_v = 0.000 ; stopa odzysku psychiki zdrowia alkohol_v = -0,0000 health_hit_part = 1.0 ; procent trafienia, który idzie, aby zabrać zdrowie power_hit_part = 0.0 ; procent trafienia, który idzie, aby zabrać moc max_power_leak_speed = 0,0 ; kumulacja zmęczenia (maksymalny limit, przed którym siła jest przywracana) na sekundę czasu gry max_walk_weight = 60 krwawienie_v = 0,0 , utrata krwi przy znamionowej zranieniu na sekundę wound_incarnation_v = 1.0 ; szybkość gojenia się ran min_wound_size = 0,256 , minimalna wielkość rany, po której ma zostać wyleczona Aby osiągnąć nieśmiertelność, potrzebujesz: Zmień parametr satiety_v na 0,0; Zmień parametr promieniowania_v na 0,0; Zmień parametr satiety_critical na 0,0; Zmień health_hit_part na 0.0; Zmień power_hit_part na 0.0 Zmień parametr max_power_leak_speed na 0.0 (jeśli nie został zmieniony) Zmień parametr min_wound_size na 1,0; 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.