kondotier Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Gram w Sigerusa do CoC. Tu nasz GG jest wciąż głodny. W jakim pliku i jakie wartości trzeba zmienić, aby czas po jakim zgłodnieje był odpowiednio dłuższy. Bo obojętne, czy w plecaku mam sporo, czy prawie nic, GG żre jakby miał tasiemca. Konserwa co prawie godzinę. W pliku actor mam takie coś: satiety_v = 0.000060 ; szybkość zmniejszenia sytości z czasem Czy to ta opcja i co trzeba zrobić. Jeszcze nigdy się w poprawianie sytości nie bawiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Hmmm, spróbuj zmienić 6 na np. 2 i zobacz czy coś dało. Już nie pamiętam jak to działało dokładnie ale coś mi mówi że im mniejsza wartość tym wolniej głodnieje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Może komuś się ta ściąga przyda: Tłumaczone przez google: Jak zrobić nieśmiertelność Potrzebny jest tylko jeden plik: gamedata \ config \ creatures \ actor.ltx Otwórz, znajdź sekcję [actor_condition] Rozważmy wszystko w szczegółach: [ actor_condition ] satiety_v = 0,0000 , wskaźnik sytości maleje wraz z upływem czasu radiation_v = 0.0000 ; szybkość redukcji promieniowania satiety_power_v = 0,0000 ; wzrost siły wraz ze spadkiem sytości satiety_health_v = 0,00000 , wzrost zdrowia przy spadku sytości satiety_critical = 0,00000 , krytyczna wartość sytości (w procentach 0,1), gdy zdrowie zaczyna spadać radiation_health_v = 0.00000 ; redukcja zdrowia po ekspozycji na promieniowanie morale_v = 0,00000 , współczynnik odzyskiwania morale psy_health_v = 0.000 ; stopa odzysku psychiki zdrowia alkohol_v = -0,0000 health_hit_part = 1.0 ; procent trafienia, który idzie, aby zabrać zdrowie power_hit_part = 0.0 ; procent trafienia, który idzie, aby zabrać moc max_power_leak_speed = 0,0 ; kumulacja zmęczenia (maksymalny limit, przed którym siła jest przywracana) na sekundę czasu gry max_walk_weight = 60 krwawienie_v = 0,0 , utrata krwi przy znamionowej zranieniu na sekundę wound_incarnation_v = 1.0 ; szybkość gojenia się ran min_wound_size = 0,256 , minimalna wielkość rany, po której ma zostać wyleczona Aby osiągnąć nieśmiertelność, potrzebujesz: Zmień parametr satiety_v na 0,0; Zmień parametr promieniowania_v na 0,0; Zmień parametr satiety_critical na 0,0; Zmień health_hit_part na 0.0; Zmień power_hit_part na 0.0 Zmień parametr max_power_leak_speed na 0.0 (jeśli nie został zmieniony) Zmień parametr min_wound_size na 1,0; 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.