Skocz do zawartości

NLC 7: Build 3.0


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

NLC_cover.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 29.11.2018 r.
Autorzy: Zespół "NLC 7 - build 3.0" (pełna lista w opisie)
Śr. długość rozgrywki: (~80 godzin)



OPIS:

Spoiler

⚠️ Tekst przetłumaczono maszynowo, może zawierać błędy.

Dana paczka jest oparta na hybrydowym silniku Zagolskiego. Główna fabuła pozostała bez zmian. Gameplay - dodano/zmieniono zadania, wizualizacje, schowki, CK(ЦК), artefakty, konfigi, skrypty. Bronie - całkowicie zmienione.


Główne zmiany:

Spoiler

1. Nowe questy u nowych NPC-ów w grze.

2. Zmiany w CK (ЦК) u większości NPC - zmieniono skład i nagrody, czas rozpoczęcia wydawania.

3. Zmieniono (miejscami znacząco) dialogi niektórych NPC (chcecie dostać "nowe bułki" - czytajcie uważnie).

4. Zmieniono wręczanie recept modyfikacji artefaktów - teraz wszystkie artmody i transformacje można dostać, wypełniając zadania NPC.

5. Niektóre NPC wydają/zmieniają dla GG "rzadkie" przedmioty - po wypełnieniu odpowiednich zadań.

6. Zmieniono stare artefakty (właściwości) i dodane nowe modyfikacje do niektórych linijek.

7. Koszt artefaktów - dynamiczny, w zależności od właściwości.

8. Koszt części mutantów - dynamiczny, kupują nie wszyscy handlarze; NPC nie kupują części i zbroi, jeśli są one uszkodzone bardziej niż 80%.

9. Bardzo mocno zmieniono system handlu (cenniki, asortyment, różnorodność towarów u różnych handlarzy).

10. Całkowicie zmieniono bronie. Dodano nowe bronie (i zmiany ТТХ starej). Zmiany - dowiedzcie się w grze.

11. Wszystkie celowniki da się zdjąć, zarabiać na nie przyjdzie osobno.

12. Znacząco zmieniono odporność niektórym mutantom (i zadające przez nich obrażenia). Zobaczymy na swojej skórze.

13. Zmniejszono liczbę artefaktów na lokacjach po Emisji, teraz nie zależy to od poziomu gry. Kapsuły także rzadko się spotyka.

14. Zmieniono system pozyskiwania egzoszkieletu. Egzo w grze - teraz rzecz cenna, i otrzymanie jego zależy od przechodzenia fabuły.

15. Zostało wykonanej wiele pracy nad gramatyką i pisownią w tekstowej części moda.

16. Dodano niektóre "wycięte" wcześniej poboczne teksty i przedmioty.

17. W "pobocznej fabule" dodano wątki z niektórymi pobocznymi NPC (Frajer, Pogrzebacz {Фраер, Кочерга]).

18. Niektóre inne niepotrzebne artefakty otrzymały nowe, bardziej użyteczne właściwości.

19. Miejscami zablokowano wyjścia poza lokacje: Bar, Rostok, Tesla.

20. Zamiana wizualizacji dla wielu kwestowych NPC na unikatowe.

21. Uzbrojono większość NPC.

22. Zmieniono logikę zachowania niektórych NPC.

23. Oferty wszystkich handlowców wyświetlają się w PDA.

24. Dodano nową statystykę - gotowanie/parzenie artefaktów (варкa артефактов).

25. Rozszerzono bazową statystykę GG o mutantach.

26. W związku z pojawieniem się nowej broni dokonano rebalansu istniejącej amunicji oraz dodano także nową.

27. Zmieniono skycube'y, pogodę, użyto nowych shaderów (dzięki nowemu silnikowi).

28. Graficzna część moda uległa pewnym zmianom - interfejs okienek dialogowych, ikonek, itd.

29. I jeszcze dużo mniejszych zmian! Grajcie i używajcie na zdrowie!

Zespół "NLC 7 - build 3.0"


Autorstwo i podziękowania:

Spoiler

Nad paczką pracowali i testowali:

igor.doc, waylander, VeNoMMaNs, den1s, Damage, Ell , -R-V-S-, vvdok, Lemberg-73, Dennis, Dmitry, Paradox, Alkseur, Paladin120810, Okichi, Дядя Вася, Petrenka.

Oddzielne wielkie podziękowania:

Zagolski - za silnik i skrypty.
dsh - za pomoc w pracy ze skryptami, konfigami, logiką NPC.
mikelik - za pomysły, teksty, skrypty, i używanie jego prac.
Dimorin - za jego pomysł wczytującego menu.
den1s - za dopracowanie tego menu.
GrayCat - za skrypt, dla szybszej pracy z handlem.

W modzie użyto prac:
Croteam, Battlestate Games, Ubisoft MontrealUbisoft Shanghai, Infinity WardRaven, New World Interactive, DICE, Vostok Games, AMK mod 1.4.1,
ogse 0693, Navaro, AKMProject (1.8), SAM61, Heffy, ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R, Anim_rouge, r_populik, ghost-2142, FreeFall, r0tzbua, Frimenitnet,
Paul Yakushev, Alexandr_I, Mari, Whale_Rus, Molphar Kotov, Krycek, 1ns1debeast, Sarvs, Millenia, Kimono, Damage Inc, Thanez, Toasty Fresh,
4Echo, ImBrokeRU, Mr. Brightside, Noodum, Domcha, arby26, Paul68Rageous, Ивашутник, SanekED, L@r1ng1t$.


Ustawianie używania leków/jedzenia, zapisywania screenów w formacie tga/png:

Spoiler

W pliku "mods\nlc\allcore" można ustawić używanie leków i jedzenia. Dla zmiany pliku, użyć tylko edytora Notepad++ lub innych.

W pliku "bin\launch" można napisać klucze:

-ss_tga - zapisywanie screenów w formacie .tga.

-ss_png - zapisywanie screenów w formacie .png.

Np.

xray_params=-noprefetch -no_intro -verbosity 5 -verb_filters PERF -debug_dialogs -ss_tga

Dla zmiany pliku, używać tylko edytora Notepad++ lub innych.

PORADY:

Spoiler

Przewodnik po NLC 3.0 patch 6 (RU)


Poradniki:

Kanał Wujka Wasi (Дяди Васи): https://www.youtube.com/channel/UCCkHz9m2T-huougvHNp7MgQ?reload=9

Kanał Petrenki: https://www.youtube.com/channel/UCD8XswgomOvArB06NUJ7Q1w

Kanał Vudu: https://www.youtube.com/channel/UCVux8VtPGXfLw6rNtT2Etcw


Wylot związany z Krugłowem:

Spoiler

Expression : no_assert
Function : CXML_IdToIndex<class CInfoPortion>::GetById
File : x:\trunk\xray\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
Line : 113
Description : item not found, id
Arguments : info_kruglov_message_aver

Leczenie: [KLIK]


Wskazówki:

Spoiler

 ⚠️ Tekst przetłumaczono maszynowo, może zawierać błędy.

Instalacja pliku stronicowania:

Natychmiastowe wyłączenie gry:

Spoiler

Aby awaryjnie wyłączyć grę, użyj skrótu klawiaturowego CTRL+ALT+END.

Uniknięcie wylotu przy przeładowywaniu strzelb NPC:

Spoiler

Nie uzbrajaj NPC strzelbami: SPAS-12, MP-133, MP-133 obrzyn, MP-153, MP-153 obrzyn. Problem zostanie rozwiązany, jak go rozwiążemy. Od razu twórcy was powiadomią.

Kula i Ljuber (Пуля и Любер):

Spoiler

Przy przechodzeniu kwestu Kuli i Maksa Ljubera nie zaleca się robić pośrednich zapisów. Należy uruchamiać tylko z autozapisywania. Jeśli bandyci zabiją Maksa, to trzeba spróbować zaleźć przez przejście Orzecha (Орех).

Kudłaty (Лохматый):

Spoiler

Kudłaty, uwięziony powinnościowiec w Dolinie Mroku, może zniknąć z celi i pójść podróżować z Ljuberem i Kulą. Ten problem nie wpływa na misję z wymianą.

Zadanie z Frajerem (Фраер):

Spoiler

Jeśli chcecie zaliczyć linię zadań i dialogów z Frajerem do samego końca - nie śpieszcie iść na Dzikie Terytorium. Dokończcie wszystkie sprawy z Raszpilem (Рашпил), i tylko po tym wyjdźcie na Dzicz. Tam od razu rozmawiajcie z Frajerem i opuśćcie lokację, pozwalając mu pójść do Limańska w offline. Następnie w Limańsku pojawią się u niego dodatkowe dialogi.

Zadanie z Matwiejewem (Матвеев):

Spoiler

Jeśli chcesz przejść kwest z Matwiejewem (zaprowadzenie go na Magazyny Wojskowe) - to zaczynajcie rozmowę z Sacharowem na temat wcześniej, zanim będziesz gotowy iść wyłączyć Mózgozwęglacz. Wybierz ten dialog tuż przed pójściem na Radar. Wtedy z Matwiejewem nie będziesz miał problemów.

Przenoszenie ciał:

Spoiler

Jeśli trupa bierze się w ręce i natychmiast spada, to trzeba zdjąć zbroję, wziąć ciało i założyć zbroję z powrotem.

Używanie miotacza ognia:

Spoiler

Trzeba poczekać, aż podpalone obiekty przestaną płonąć, albowiem wtedy będą przeciążone i będzie wylot.

Błąd 498 i 311:

Spoiler

Później po 3-6 godzinach grania po wczytaniu zapisu może się zdarzyć wylot związany z pamięcią. Podobna sytuacja z bardzo częstymi restartami.

Migoczące promienie słoneczne i nieprawidłowe odbicia:

Spoiler

Dany problem występuje na kartach graficznych od AMD. Aby go rozwiązać, wyłącz promienie słoneczne.

Nie jest wyświetlane rozwijane menu w ustawieniach wideo:

Spoiler

Aby rozwiązać ten problem, należy całkowicie opuścić pionowy suwak przesuwania.

Przyczyna błędu z wodą na nowym silniku:

Spoiler

GALERIA:

Spoiler
3856638.jpg
8909900.jpg2322605.jpg
9873517.jpg1401233.jpg
4697757.jpg7750908.jpg
2962164.jpg4672676.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

⚠️ Tekst przetłumaczono maszynowo, może zawierać błędy.

1. Rozpakować zawartość archiwum. Niezwykle ważne jest to, żeby usunąć cyrylicę w drodze do folderu z grą.

2. Zainstalować lub sprawdzić biblioteki Visual C++ Redistributable 2013 (x86) i Visual C++ Redistributable 2013 (x64) od Microsoft (znajdują się w folderze "Biblioteki/"Библиотеки")

3. Zainstalować driver/sterownik OpenAL z folderu NLC 3.0\Biblioteki\alt-sound.1 .

4. Uruchomić plik "launch.exe" (plik znajduje się w folderze "bin").

5. Zrobić profil, imię powinno zawierać nie mniej niż pięć symboli.

6. Nie wchodzić w opcje, zacząć nową grę, dojść do pierwszego ogniska, zapisać (klawisz "F6" domyślnie) i ponownie uruchomić grę.

7. Dla gry na statyce (Stabilność nie gwarantowana):

Z folderu "NLC 3.0\Opcjonalnie\Dla gry na statyce" {NLC 3.0\Опционально\Для игры на статике] wziąć folder bin i skopiować w główny folder, z zamianą.

Usunąć folder shaders_cache (userdata_nlc6\shaders_cache)

Jeśli zdecydowaliście się powrócić do dynamiki to tam jest backup "NLC 3.0\Opcjonalnie\Dla gry na dynamice(backup)" {"NLC 3.0\Опционально\Для игры на динамике(бекап)"] i powtórzyć operację.

Oryginalna gra nie jest potrzebna, archiwum zawiera wszystkie potrzebne pliki.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

⚠️ Tekst przetłumaczony maszynowo, może zawierać błędy.

Repack NLC7 Build 3.0 + patch 6.23:

  • Synthira.Ru (torrent) - [KLIK]

Dodatki:

Spoiler
  • Nowy interfejs od Dance_of_Shadow: [KLIK]
     
  • Dodatki od Котофеич: [KLIK]
     
  • Położenie broni dla NLC 7 (addon v1.1): [KLIK]
     
  • Nowa paczka wysokiej jakości rękawiczek: [KLIK]
     
  • Inne dodatki na tej stronie: [KLIK]


Źródła:  ap-pro.ru  old.ap-pro.ru  nlc-zone.ru

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przeszukując internet, natknąłem się z powrotem na tego moda - wygląda na to, że wyszła wersja "otwarta", która wreście umożliwa tłumaczenie tej modyfikacji. Będzie się ktoś może zastanawiał nad przetłumaczeniem jej?

https://drive.google.com/file/d/1r51KeyI5appJ-0Jwi8R1NX4LW-Eb3iav/view

https://drive.google.com/file/d/1pgvQEKI4EabQk8BvNpsNcHj295zIyTeo/view

https://drive.google.com/file/d/1LggXTxF_J1joRusmsLIzeKPWo1inw7Fv/view

Edytowane przez xvialix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łeee, bez oficjalnego ogłoszenia od autorów moda (lub autorów "otwartej" wersji) ja się w to bawił nie będę. Ale może inni się skuszą. Natomiast co do tłumaczenia: coś mi się kołacze (ale głowy sobie uciąć za to nie dam), że pomiędzy poszczególnymi wersjami coś tam się w modzie zmieniało. Jeśli jest ciągle w rozwoju i kolejne wersje będą wprowadzać kolejne zmiany, to trochę próżna robota. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Napiszę tutaj, ponieważ pewnie zapomnę:P kiedy ktoś będzie akurat miał z tym problem. Chyba nie muszę mówić, że poniżej występują fragmenty fabuły moda.

W trakcie dialogu z Barmanem o dokumentach z X-18 i "Jelita", daje on nam namiar na gościa z miotaczem ognia, którego widziano ostatnio na Dziczy. Po podjęciu zadania ciało z miotaczem pojawia się na Dziczy. Trzeba pamiętać, aby po wejściu na Dzicz OD RAZU szukać ciała (kilka miejsc spałnu) i wziąć miotacz. W przypadku opuszczenia lokacji (uszkodzony miotacz może też wziąć losowy NPC, który się tam akurat pojawi) ciało zostaje, ale miotacz znika. Później i tak trzeba go wyremontować u Wkręta, ale to już zupełnie inna historia.

Po podjęciu zadania na poszukiwanie członka Powinności dla Woronina (potem okazuje się, że gość był tak naprawdę gońcem, zmierzającym do Kutwy) na Magazynach Wojskowych pojawia się w losowym miejscu w wiosce pijawek ciało tego właśnie gońca. Nieopodal niego pojawia się także stalowa walizka. Jeśli przy pierwszym wejściu na MW nie odnajdziemy od razu ciała gońca, to po opuszczeniu lokacji ono znika. Walizka pozostaje na miejscu nawet po opuszczeniu lokacji. Przy ciele jest broń, trochę gratów a także art "Balon" i PDA, za które można dostać arty lub kasę (w zależności komu je oddamy). Oddanie walizki (Barman da za nią pieniądze, Iwancow arty, kasę lub naboje) danej frakcji umożliwi zamówienie u jej członka egzy (4 kapsułki:cussingwhite:, zdobyte zresztą z wielkim trudem), z zastrzeżeniem, że Kutwie można odmówić jej oddania (zaproponuje "zielony" Grawi), a i tak będzie dostępny u niego dialog z zamówieniem egzy. PDA można też złamać u Docenta (schowek na MW z artami Pancerz i Symbiont).

Musiałem się wrócić w grze i to sprawdzić, ponieważ nie mogłem znaleźć miotacza przy trupie i ciała gońca na MW, bo oczywiście zapomniałem o nich (na szczęście miałem zapisane na kartce:)).      

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
2 godziny temu, tom3kb napisał:

No weź nie dobijaj, że ten mod wymaga do grania minimum 8GB ramu :D To nawet LA taka nie była.

Maksymalne ustawienia grafiki (1920x1080, wyłączone wszystkie zbędne usługi i programy, Rozszerzone Pełne Oświetlenie Dynamiczne, trawa na minimum):

XIoOjvR.jpg

Ustawienia grafiki w połowie paska (1920x1080, wyłączone wszystkie zbędne usługi i programy, Dynamiczne Oświetlenie Obiektów, trawa na minimum):

gCVIEUc.jpg

@tom3kb sami autorzy moda zalecają grę na min. 8 GB RAMu (w "pamięciożernych" momentach użycie RAMu będzie jeszcze większe niż na zrzutach powyżej). 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre mutanty w NLC 7 3.0 mają dość nietypowe zdolności, co szczególnie w początkowym okresie gry może przysporzyć Graczowi wiele trudności różnorakiej natury.

Ślepe psy potrafią wytrącić trzymaną przez Naznaczonego broń, ciała dzików są napromieniowane, a "wdepnięcie" w nie trochę nas spowalnia; przebywanie w pobliżu pijawki powoduje utratę zdrowia, a kontrolerzy skutecznie mamią nas swoimi psi-mocami (teraz nie rozmazuje się nam obraz jak w CCz, ale przeżywamy chwilowe "zaniki świadomości", co skutkuje tym, że zamiast iść w wybranym przez siebie kierunku, widzimy jak Naznaczony odwraca się w przypadkowym kierunku). 

Koty natomiast powodują u GG senność (ziewa, co powoduje ograniczenie widzenia i niemożność użycia broni).

Mięsaczy jest dwa rodzaje: młode i dorosłe. Dorosłe można oskórować i z owej skóry zrobić płaszczyk [o ile znajdziemy a) mistrza-kuśnierza i b) składniki potrzebne do wyrobu płaszcza].

Poltergeisty można zabić jedynie przy użyciu miotacza ognia lub granatów podlufowych. Zwykła amunicja jest przeciwko nim mocno nieskuteczna (potrzeba ok. 700-850 pestek aby zabić poltera). 

Tuszkany ranią Naznaczonego powodując u niego obfite krwawienie, a zombie - wzmożony głód (stanie dłuższy czas koło zombi może nas zabić). Dodatkowo zombie i zombie-fantomy są bardzo wytrzymałe.

Jako, że nasz Naznaczony biega tak szybko jak w innych moda się chodzi, to spotkanie z chimerą lub jej elektryczną odmianą często kończy się śmiercią GG. 

Żeby było jeszcze ciekawiej prawdopodobieństwo "wypadnięcia" części mutantów z ich ciał waha się od 15-20% (tylko kontroler i gigant mają 90%). Często zdarza się tak, że zabijając całe stado psów (4-10 osobników) nie zdobędziemy z nich ani jednego ogona...

I w końcu stada mutantów... Te to dopiero mogą dać stalkerowi popalić:005:

Spoiler

kYXn1be.jpg

87cegR1.jpg

8aAMsaM.jpg

 

  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tom3kb napisał:

Tak sobie robię te wszelkie questy poboczne i cykliczne odblokowywane u npców no i większość jest ok jeśli chodzi o nagrody

W NLC 7 zrobiono to trochę inaczej. W pewnym momencie rozgrywki odblokowują się tzw. zlecenia (lub zadania) cykliczne. Przed podjęciem takiego zlecenia dowiadujesz się od zleceniodawcy co trzeba zrobić i za ile. Analizujesz czy ci się to opłaca i przyjmujesz albo rezygnujesz ze zlecenia.

KcaTDI9.jpg 

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Anton Gorodecki napisał:

W NLC 7 zrobiono to trochę inaczej. W pewnym momencie rozgrywki odblokowują się tzw. zlecenia (lub zadania) cykliczne. Przed podjęciem takiego zlecenia dowiadujesz się od zleceniodawcy co trzeba zrobić i za ile.

W opku w sumie też tak jest (widać nagrodę, tylko zgadnij ile np warte są te 2 naboje, bo niektóre faktycznie drogie w uj) ale niektóre zadania są dziwnie nagradzane. U Sida np wybijesz powiedzmy psy i dostaniesz 3 paczki śrutu no to jesteś do przodu, a u innego za to  2 naboje do pistoletu. A, że ja mam syndrom gracza rpgowego to biorę praktycznie wszystko co widzę, że w miarę szybko można wykonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po otrzymaniu wiadomości o dostarczeniu do handlarza egzy nie będzie dialogu o pancerzu, to należy wyjąć przed rozmową z handlarzem kapsułki z artefaktami z kontenerów:)

Oczywiście o tym zapomniałem i biedny Pietrenka przyjął stos siarczystych "uprzejmości":klnie:

Koniec końców dorobiłem się egzoszkieletu (kosztował 4 kapsułki). Zapewnia konkretną ochronę, ale niestety łatwo ulega uszkodzeniom mechanicznym (często trzeba go naprawiać).

 41b6A3r.jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie wiem na ile to może być pomocne graczom w polskiej wersji moda, bo w niego nie grałem, ale zawsze coś. A grających w niego proszę o obejrzenie, ocenę i w razie przydatności dodanie do późniejszych wersji. Bo filmik dotyczy tylko 3.0.

https://www.youtube.com/watch?v=elwPXWn0rRg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na NLC 7: Build 3.0

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.