Junx Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 4 godziny temu, theStreelokv2 napisał: mam problem z ustawieniami pogody w tym mod Pogoda "zaskoczy" dopiero po zmianie mapy. Poza tym sprawdzę ten "trop" może coś rzeczywiście jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrodAPL Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) Znalazłem taki bug. Przy założeniu celownika na karabin wywala do pulpitu z komunikatem. Poniżej screeny o jaki karabin się rozchodzi i celownik oraz błąd. A grafikę mam dobrą więc proszę się nie sugerować komunikatem. Sprawdzałem i tylko z tym celownikiem taka magia. Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez BrodAPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 @BrodAPL cały Stalker to magia sama w sobie, przy wersji 1.1 sprawdzę. A co to błędu to cóż... this is xray A na poważnie, usuń user.ltx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaco1589 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Czy w nowej wersji Hybrid handlarze, mechanicy i medycy będą nieśmiertelni , albo chociaż nie będą pchać się do walki ? Bo grając np. najemnikiem to po 1 - 2 dniach Duszman zaliczał zgon i nie mogłem skończyć questów dla niego, nie mówiąc o tym że chciałem mu dokumenty dostarczyć z laboratoriów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szelcu Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) Stworzyłem addona do Hybrida - prostego, no ale jednak. Dodaje pancerz ACE na 3 tierze asortymentu najemników, ale zwiększa jego koszt z 415000 ru do 500000 ru Spoiler Link Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez Szelcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theStreelokv2 Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 (edytowane) W dniu 16.04.2019 o 23:40, Junx napisał: Pogoda "zaskoczy" dopiero po zmianie mapy. Poza tym sprawdzę ten "trop" może coś rzeczywiście jest nie tak. Pogoda niestety nie zaskoczyła. To + ogólny poziom trudności sprawił, że raczej odbije się od moda. Choć wiem, że jest świetny. Mógłby ktoś polecić jakiś fajny mod/mody co choć trochę zbliżą się "ładnością" i dodatkami typu latarka w ręku i tak dalej do Dead Air? (najlepiej na bazie CoC). Z góry dzięki wielkie! Edytowane 18 Kwietnia 2019 przez theStreelokv2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 @BrodAPL jakiś błąd masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 59 minut temu, BrodAPL napisał: A jak można go naprawić? Na discord'zie wyjaśniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrodAPL Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) Mam pytanie, może pomysł by to umieścić w modzie. Czy jest szansa spotkania jakiejś postaci z książek o stalkerze Pana Michała Gołkowskiego?. Według mnie bardzo by to dodało smaczku grze. Zwłaszcza tym, którzy uwielbiają grę jak i książki. Nawet mam pomysł na jeden quest, który mógł by się znaleźć w grze. Co myślicie o tym. Może wystarczyło by zmienić imiona gotowych postaci na te z książek i juz było by dobrze. Jeżeli jest to proste może znajdę gdzieś jakiś poradnik jak to zrobić to posiedzę nad tym. Użytkownicy i twórco/ twórcy moda. Edytowane 21 Kwietnia 2019 przez BrodAPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Aktualnie prowadzę prace nad aktualizacją STCoP do wersji 3.1, na screenie nowa zabawka, RU556. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sev31 Opublikowano 3 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Jak tak dalej pójdzie to twój mod będzie miał więcej broni niż Borderlands 2. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalosiu69 Opublikowano 6 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Witam . Mam pytanie do kolegów którzy grę zakończyli . Czy Wilk jest potrzebny w dalszej części gry . Pytam ponieważ przy wypełnieniu zadania na zniszczenie megafonu , tak mnie poniosło że wybiłem cały posterunek .Po powrocie z innego zadania na Kordon wojsko wytłukło całą Wioskę Kotów i poza Sidorem nikt nie uszedł żywy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 7 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 W dniu 6.05.2019 o 09:35, kowalosiu69 napisał: Czy Wilk jest potrzebny w dalszej części gry Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalosiu69 Opublikowano 7 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Dziękuję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw1997 Opublikowano 12 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Cześć, mod (moda) świetny, ale ma małe i większe błędy. Jednym z tych większych jest wywalenie gry po zabiciu oficera jednostki wojskowej w kordonie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 @Stanislaw1997 po prostu literówka, 3m fix'a outfit_marauder.script Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanislaw1997 Opublikowano 13 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 @Junx Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 Czas na "obszerny" raport z prac oraz aktualny stan wersji 1.1 Na początku chce Wam pokazać nowe tekstury dla Lr300 + mały smaczek w postaci anomali Następnie dodałem TRX - Global weather + przywrócono część opcji z AF3 Dalej naprawiam dźwięki (komentarze) w plikach ogg których wcale nie było właśnie z powodu "złej kategorii" A na koniec klimatyczny screen Teraz w końcu sam mogę trochę pograć i przy okazji naprawiam/poprawiam błędy które wychodzą z czasem w grze. W dalszym etapie będę coś robił z częścią modeli (unikaty) oraz dalej "poznawał" swoje dzieło. @Sierioża złapie się na następne newsy? 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 Złapiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 17 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 Arsenał broni się powiększa, hk417, 57 (five-seven), p90, mp7 oraz m60. Więcej wkrótce 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablito Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Ktoś wie może jak dostać się do X-16, bo po prostu drzwi są zamknięte. Jakąś misję trzeba otrzymać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 26 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 4 godziny temu, Pablito napisał: jak dostać się do X-16, bo po prostu drzwi są zamknięte. Są "otwarte" cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeniuS Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Na początku powiem, że modyfikacja naprawdę udana, bardzo mi się spodobała, mam jednak 2 drobne uwagi: - czemu przy użyciu celownika, mniejsza jaki rodzaj (po prostu PPM) postać tak jakby dostaje Parkinsona i broń lata po całym ekranie? Łatwiej już strzelać i celować bez używania tego, chociaż to powinno ułatwić strzelanie - monolit jak mrówki, mnożą się bardzo szybko xD Rozumiem, że to z celowaniem to może być jakieś swego rodzaju utrudnienie, ale bez przesady. Karabin snajperski jest tam bezużyteczny, a i używanie jakichkolwiek celowników również. Tu mam pytanko, czy jest jakaś możliwość, aby zmniejszyć to latanie po ekranie? Pozdrawiam i dzięki za dobre cacko do ogrywania 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 26 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 @GeniuS żeby broń była stabilna trzeba sobie ulepszyć "obsługę broni" u mechanika lub perk stabilne ręce czy jakoś tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 27 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Raport z prac 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.