LVutner Posted December 8, 2018 Report Share Posted December 8, 2018 Platforma: Call of Chernobyl 1.5 R6 (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 10.12.2018 r. Autor: @LVutner Dodatek oferujący port shaderów z innego projektu autora pn. Rebirth. Mod bazuje na Call of Chernobyl 1.5 R6 - wykorzystuje render R2, i R2.5 (rozszerzony DX9). Część wykorzystanych shaderów: Promienie słońca (screenspacesy znane z Rebirtha - zmodyfikowany kod od KD), Water Reflections (kod z Dead Air bazujący na OGSR), Filtr kontrastu jak i saturacji (Meltac), ACES Tonemapping (autorstwa Krzysztofa Narkowicza), Chromatyczna Aberracja (SweetFX), Color Grading (OGSR), Specular mapy teraz czerpią światło w pełnej palecie kolorów (Zhora Cementov i Swartz), Małe fiksy oświetlenia (np. odbicia świateł, SKY4CE), HPD tonemapping, Filmic grain. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Call of Chernobyl 1.5 R6. 2. Pobrane i wypakowane archiwum z folderem shaders umieszczamy w gamedata. 3. Usuń folder shader_cache z Twojego folderu appdata znajdującego się w głównym katalogu gry. Konfiguracja shaderów. 1. Otwórz plik shaders_config.h znajdujący się w folderze R2 (gamedata/shaders/r2) 2. Jeśli chcesz wyłączyć dany shader, wpisujesz "//" przed jego zdefiniowaniem czyli np. // USE_SEUS_TONEMAPPING 3. Analogicznie, jeśli chcesz używać shadera to usuwasz //. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: ModDB - [KLIK] Źródło: 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted December 9, 2018 Author Report Share Posted December 9, 2018 CO NOWEGO? winieta poprawione sunshafty malutkie fixy i zmiany w modelu oświetlenia fix grandientów słońca (nie przenikają przez obiekty) miękkie cienie fixy dla particli (nie sa już czarne we mgle) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 9, 2018 Report Share Posted December 9, 2018 @Fizzed a będzie działać z Hybrid'em? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted December 9, 2018 Author Report Share Posted December 9, 2018 Jak hybrid stoi na czystym cocu to tak. A nie, nie będzie pracować z racji że Dead Air ma własne shadery. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 9, 2018 Report Share Posted December 9, 2018 9 minut temu, Fizzed napisał: nie będzie pracować z racji że Dead Air ma własne shadery Spoko, ale poza tym super robota 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted December 9, 2018 Author Report Share Posted December 9, 2018 Na nowo przebudowałem shadery. Obecne: >Refleksy wody >Sunshafty >Filmic grain >Chromatyczna abberacja >Aces tonemapping >Seus tonemapping >Filtr saturacji >Filtr kontrastu >ADV HDR >Krzywe kontrastu (no curves po prostu xD) >Color grading >Winieta >Bloom podobny do tego z Dead Air >Poprawy oświetlenia >Fixy gradientów >Fixy particli 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LVutner Posted December 10, 2018 Author Report Share Posted December 10, 2018 Shaderpack został wydany w wersji 1.0a. Instalacja: Wypakuj archiwum i skopiuj folder shaders do twojego folderu gamedata Usuń folder "shader_cache" z twojego folderu appdata w folderze z grą Graj. Konfiguracja shaderów. Otwórz plik shaders_config.h znajdujący się w folderze R2 (gamedata/shaders/r2) Jeśli chcesz wyłączyć dany shader, wpisujesz "//" przed jego zdefiniowaniem czyli np // USE_SEUS_TONEMAPPING Tak to będzie wyglądać. Analogicznie, jeśli chcesz używać shadera to usuwasz //. LINK https://www.moddb.com/mods/rebirth-shaderpack/downloads/rebirth-shaderpack-10a 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.