Jump to content

[COC] R.E.B.I.R.T.H. Shaderpack.


LVutner
 Share

Recommended Posts

Siema. Krótko i na temat. Przeportowałem sporo shaderów z Rebirtha do CoCa, i postanowiłem sie tez podzielić owymi dokonaniami z ludźmi, zanim wydam resztę modów.

Co tam za shadery wrzuciłem...?

  • Promienie słońca (screenspacesy znane z rebirtha) (zmodyfikowany kod od KD)
  • Water Reflections (kod z Dead Air [bazujący na OGSR])
  • Filtr kontrastu jak i saturacji (Meltac)
  • ACES Tonemapping (Krzysztof Narkowicz)
  • Chromatyczna Aberracja (SweetFX)
  • Color Grading (OGSR)
  • Specular mapy teraz czerpią światło w pełnej palecie kolorów (Zhora Cementov, i Swartz)
  • Małe fiksy oświetlenia (np. odbicia świateł) (SKY4CE)
  • HPD tonemapping 
  • Filmic grain

 

Mod rzecz jasna działa pod CoC 1.5 R6, na renderze R2, i R2.5 (rozszerzony DX9).
Prawdopodobnie działa z czystym Zewem prypeci, lecz nie posiadam go na dysku.


Screeny, informacje: https://www.moddb.com/mods/rebirth-shaderpack



Jeśli ktoś ma jakies pytania, zapraszam. 



 

ss_ml_11-26-18_21-07-30_(zaton).jpg

ss_ml_11-26-18_22-35-56_(l05_bar).jpg

Data wydania nie jest w pełni oszacowana, dlatego TBD.

dzień, dwa do release

  • Dodatnia 8
Link to comment
Share on other sites

Na nowo przebudowałem shadery. 

Obecne:

>Refleksy wody
>Sunshafty 
>Filmic grain
>Chromatyczna abberacja
>Aces tonemapping
>Seus tonemapping
>Filtr saturacji 
>Filtr kontrastu
>ADV HDR
>Krzywe kontrastu (no curves po prostu xD)
>Color grading
>Winieta
>Bloom podobny do tego z Dead Air
>Poprawy oświetlenia
>Fixy gradientów
>Fixy particli

ss_ml_12-09-18_21-09-38_(k00_marsh).jpg

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Shaderpack został wydany w wersji 1.0a.

Instalacja:

  • Wypakuj archiwum i skopiuj folder shaders do twojego folderu gamedata
  • Usuń folder "shader_cache" z twojego folderu appdata w folderze z grą

Graj.

Konfiguracja shaderów.
 

  • Otwórz plik shaders_config.h znajdujący się w folderze R2 (gamedata/shaders/r2)
  • Jeśli chcesz wyłączyć dany shader, wpisujesz "//" przed jego zdefiniowaniem czyli np

    // USE_SEUS_TONEMAPPING
  • Tak to będzie wyglądać. Analogicznie, jeśli chcesz używać shadera to usuwasz //.

 

LINK https://www.moddb.com/mods/rebirth-shaderpack/downloads/rebirth-shaderpack-10a

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity