Skocz do zawartości

Fizzed

Weteran
  • Zawartość

    1 272
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    52

Ostatnia wygrana Fizzed w dniu 20 Styczeń

Użytkownicy przyznają Fizzed punkty reputacji!

Reputacja

1 345 Przyjacielski

1 obserwujący

O Fizzed

  • Tytuł
    Znawca Zony
  • Urodziny 10 Maj

Informacje

  • Ruble
    16497
  • Frakcja
    Monolit
  • Procesor
    Intel i3 530 @ 3.75GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    USA
  • Broń Główna
    puszka po Dr. Peppersie
  • RAM
    4x1GB DDR3 HP
  • Karta graficzna
    Gainward GTX550 Ti GS (1GB)
  • System operacyjny
    Win7 64x

Ostatnie wizyty

5 365 wyświetleń profilu
  1. Jeszcze jeden, który PRAWIE pokazuje w pełnej krasie piękno DX10 nad którym pracuję. Odbicia światła na teksturach są o wiele lepsze co widać chociażby na bizonie.
  2. Bokeh DoF + Odbicia wody. Dalej się ciągną pracę nad shaderami do Anomaly, nadal na rozwalonym monitorze ale jest.
  3. Fizzed

    REMAKE COP NA SILNIKU UE4

    Jest hop siup. Znajdź kogoś kto zrobi ladne i szczegółowe modele. Dalej to kwestia edycji mapy.
  4. Fizzed

    REMAKE COP NA SILNIKU UE4

    Ale to ma wyglądać realistycznie a nie AAA GAME LENS FLARES JJ ABRAMS ULTRA HD 4K. Gierka zawsze będzie wyglądać na starą bo nikt się nigdy nie podjął ulepszenia map, zamienienia starych statycznych modeli - no bo po co
  5. Mmmm czujecie ten zapach, to moje płonące GPU - Anomaly mod z moimi shaderami.
  6. Fizzed

    REMAKE COP NA SILNIKU UE4

    Nie. S2 będzie na XRayu czy to się komuś podoba czy nie :v Nigdy nie powstanie ŻADEN poprawny REMAKE na UE4. Możecie o tym marzyć, a tak w ogóle to jak mata aspiracje - zapraszam do prac nad Anomaly modem.
  7. Fizzed

    REMAKE COP NA SILNIKU UE4

    Nie. Po prostu kurwa no nie. ----------------------------- Jaki ma sens port CoPa na UE4?
  8. Fizzed

    Aktorzy Głosowi - Stalker

    Sam pomysł spoko. Spróbuj napisać do ludzi którzy zajmowali się większymi projektami do Gothica. Jest tam sporo osób które nonprofit nagrają parę kwestii. Powodzenia!
  9. Mam wrażenie że to jest grafika jaka powinna być w stalkerze. A nie 200 lens flarów, i color grading wywalony nie wiadomo jak.
  10. Siema. Krótko i na temat. Skończyłem na ten czas pracę nad Apokalipsą zatem wrzucam jako prezent wersję testową moda. Jest w niej wszystko zawarte co zrobiłem po dziś dzień. W innym dniu napiszę większy temat o zmianach, i dodanym contencie. Moda instalujemy tak jak każdego, potem wrzucamy patch i zamieniamy wszystkie pliki. Odpalamy mod plikiem .exe z folderu "bin_extensions" ponieważ korzysta z modyfikacji silnika. Wszystkie ustawienia shaderów są w "gamedata\shaders\r2\shaders_config.h" Można go otworzyć notepadem. Aby wyłączyć dany shader robimy tak: #define USE_SHADER_XD zamieniamy na //#define USE_SHADER_XD wtedy wyłączamy shader. Vice versa jeśli chcemy go włączyć. Mod działa tylko i wyłącznie na oświetleniu dynamicznym. Patch na oświetlenie statyczne zrobię później. LINK DO MODA: https://drive.google.com/open?id=1URGdzmigMLvL_LcRDa4ee1MZwaSZr2ZV LINK DO PATCHA: https://drive.google.com/open?id=1KZXp830VLennhdWXHeemHxn0apFQiIGd Zgłaszajcie każdy bug w wiadomości prywatnej. Pozdrawiam i miłej zony stalkerzy!
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord