Skocz do zawartości

[CoC] R.E.B.I.R.T.H. Shaderpack


LVutner

Rekomendowane odpowiedzi

Platforma: Call of Chernobyl 1.5 R6 (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 10.12.2018 r.
Autor: @LVutner
 

Dodatek oferujący port shaderów z innego projektu autora pn. Rebirth. Mod bazuje na Call of Chernobyl 1.5 R6 - wykorzystuje render R2, i R2.5 (rozszerzony DX9).

Część wykorzystanych shaderów: 

  • Promienie słońca (screenspacesy znane z Rebirtha - zmodyfikowany kod od KD),
  • Water Reflections (kod z Dead Air bazujący na OGSR),
  • Filtr kontrastu jak i saturacji (Meltac),
  • ACES Tonemapping (autorstwa Krzysztofa Narkowicza),
  • Chromatyczna Aberracja (SweetFX),
  • Color Grading (OGSR),
  • Specular mapy teraz czerpią światło w pełnej palecie kolorów (Zhora Cementov i Swartz),
  • Małe fiksy oświetlenia (np. odbicia świateł, SKY4CE),
  • HPD tonemapping,
  • Filmic grain.

GALERIA:

Spoiler

ss_ml_11-26-18_21-07-30_(zaton).jpg  ss_ml_11-26-18_22-35-56_(l05_bar).jpg

ss_ml_11-26-18_21-07-00_zaton.jpg  ss_ml_11-27-18_18-51-47_l11_pri.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Call of Chernobyl 1.5 R6.


2. Pobrane i wypakowane archiwum z folderem shaders umieszczamy w gamedata.


3. Usuń folder shader_cache z Twojego folderu appdata znajdującego się w głównym katalogu gry. 
 


  • Konfiguracja shaderów.

    1. Otwórz plik shaders_config.h znajdujący się w folderze R2 (gamedata/shaders/r2)
    2. Jeśli chcesz wyłączyć dany shader, wpisujesz "//" przed jego zdefiniowaniem czyli np.

    // USE_SEUS_TONEMAPPING

    3. Analogicznie, jeśli chcesz używać shadera to usuwasz //.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Źródło: ejFj9IA.jpg
 

  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nowo przebudowałem shadery. 

Obecne:

>Refleksy wody
>Sunshafty 
>Filmic grain
>Chromatyczna abberacja
>Aces tonemapping
>Seus tonemapping
>Filtr saturacji 
>Filtr kontrastu
>ADV HDR
>Krzywe kontrastu (no curves po prostu xD)
>Color grading
>Winieta
>Bloom podobny do tego z Dead Air
>Poprawy oświetlenia
>Fixy gradientów
>Fixy particli

ss_ml_12-09-18_21-09-38_(k00_marsh).jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shaderpack został wydany w wersji 1.0a.

Instalacja:

  • Wypakuj archiwum i skopiuj folder shaders do twojego folderu gamedata
  • Usuń folder "shader_cache" z twojego folderu appdata w folderze z grą

Graj.

Konfiguracja shaderów.
 

  • Otwórz plik shaders_config.h znajdujący się w folderze R2 (gamedata/shaders/r2)
  • Jeśli chcesz wyłączyć dany shader, wpisujesz "//" przed jego zdefiniowaniem czyli np

    // USE_SEUS_TONEMAPPING
  • Tak to będzie wyglądać. Analogicznie, jeśli chcesz używać shadera to usuwasz //.

 

LINK https://www.moddb.com/mods/rebirth-shaderpack/downloads/rebirth-shaderpack-10a

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na [CoC] R.E.B.I.R.T.H. Shaderpack

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.