Skocz do zawartości

Первые дни Зоны (Pierwsze dni Zony)


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

perv_dn_zon.png


Platforma: Cień Czarnobyla Autor: Andriej "DREYYY" Sobolew Planowana data premiery: Nieznana

Cel - stworzenie modyfikacji, w której wszyscy NPC i mutanty będą wiedli własne, swobodne życie. Stalkerzy będą przemierzali lokacje, poszukiwali artefaktów itd., nie będąc jednocześnie przywiązanym do skryptów czy fabuły. Mówiąc najprościej - odtworzyć "to samo A-life", ale z nową historią.


Cechy moda: 

Spoiler

Zrealizowano:

  • Wprowadzono system "dzień-noc" u stalkerów. Za dnia przemierzają Strefę, a nocą szukają miejsca na nocleg. Wiedzą jak zbierać artefakty i łupy, a wszystko, co znajdą przechowywane jest w ich ekwipunku.
  • Wprowadzono system offline-Alife, tj. mutanty i stalkerzy mogą walczyć ze sobą lub zbierać łupy pozostając poza zasięgiem wzroku gracza.
  • Dodano 14 nowych lokacji: Kordon (build 1935), Wysypisko (build 1935), Bagna (build 1935), Fabryka Rostok (build 1865), Fabryka [Завод], Zatopione laboratorium [Затопленная лаборатория], Martwe miasto, Magazyny wojskowe (build 1865), Martwy las, Tajna droga, Sarkofag, Czarnobylska Elektrownia Jądrowa (build 1935), Generatory, Laboratorium wojskowe.
  • Nowa grafika oraz paczka broni.
  • Nowe anomalie.
  • Całkowicie nowy spawn przedmiotów, skrzynek, schowków, stalkerów itd. Każda nowa gra - nowy świat.
  • Możliwość wyboru 4 frakcje - Stalkerzy, Bandyci, Wojskowi, Naukowcy.
  • Wprowadzono system poszukiwania dokumentów (zaczerpnięto z dok. projektowych).
  • Wprowadzono system craftingu broni z wielu części.

W trakcie rozwoju:

  • Nowa fabuła.
  • Wprowadzenie systemu wymiany przedmiotów, minigier, zamówień na artefakty i dokumenty.

Screeny:

Spoiler
4c06f8f9d9806f6aecedc1c78cc1cde0.jpgdcd13168baf451f5d83169397d83da57.jpg
e4a480e09017d76fc7f3758b760a3218.jpg263f43a9f2746375b0a3ebf99b1c4472.jpg
38018842b3922f86cae6f3cddde59517.jpg0cf41674e8486839ce45f540b5db0b27.jpg
ee33d7b5c391de297dda520698252380.jpg6bd98eba9953e138b623331ae46f0596.jpg

Filmy:

Spoiler

Nowe przedmioty, broń, system poszukiwania dokumentów:

Gameplay:


Informacje z 19.07.2020 r.:

Spoiler

O tym, że nieduża fabularna modyfikacja «Pierwsze dni Zony. Stworzenie we mgle» otrzyma pełną kontynuację było pewne już dawno. I jeśli działania poprzedniego moda rozgrywały się na jednej lokacji, to w nowym projekcie fabuła dotknie ponad dziesięć map. Autor moda postanowił zapisać i pomnożyć w grze buildowski styl dlatego też wszystkie terytoria są prototypami lokacji ze starych buildów Stalkera. W przeddzień pojawił się duży demonstracyjny materiał z przedstawieniem procesu w grze na lokacji Kordon. Pomimo standardowego podróżowania po okolicach została pokazana zasada działania licznika Geigera, który teraz będzie niezbędny dla wykrycia ognisk promieniowania. Ponadto anomalie w modzie są niewidoczne i niebezpieczne, a więc gracz będzie również potrzebował detektora anomalii.

Jednak główną cechą moda stanie się ulepszony system symulacji życia. Stalkerzy od teraz swobodnie badają terytoria, a wieczorem wracają do obozu lub zatrzymują się w innym, odpowiednim miejscu. Gra może poprowadzić stalkera z Kordonu do Baru, co zapewnia dynamikę wydarzeń i generuje wiele ciekawych sytuacji. Zwłaszcza gdy w rezultacie pracy symulacji spotkają się wrogie frakcje. To samo tyczy się i mutantów, które teraz także żyją swoim własnym życiem i nie są przywiązane do pewnych punktów siedliskowych. Warto zwrócić uwagę na to, że symulacja działa nie tylko na tej lokacji, gdzie znajduje się gracz.

Fabuła modyfikacji będzie zbudowana na poszukiwaniu informacji. Główny bohater ma nienarzucający się cel - dotrzeć na północ Zony. Przemieszczając się z lokacji, do lokacji napotka różne przeszkody takie jak Mózgozwęglacz, członkowie ugrupowania Monolit i inne niebezpieczeństwa. Z pomocą znalezionych dokumentów i sprzętu gracz będzie mógł kontynuować podróż. Jednocześnie system symulacji życia w trakcie fabuły będzie działał całkowicie niezależnie od gracza. Zdarzają się przypadki, kiedy konkretne zadania protagonisty może wypełnić jakiś NPC. Tutaj od razu przypomina się wstępna koncepcja S.T.A.L.K.E.R.-a z poszukiwaniem siedmiu części informacji, w której jakiś losowy stalker mógł stać się konkurencją dla gracza. Jak to wszystko będzie funkcjonować, dowiemy się po premierze.

Źródło - [KLIK]


Źródło: appro.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

10 minut gameplay'a: 

Celem demonstracji był ulepszony system symulacji życia: stalkerzy wędrują teraz swobodnie w miejscu, zbierają artefakty i walczą z mutantami, a gracz może wpaść w kłopoty w zupełnie przypadkowych miejscach. Nagranie zostało sfilmowane w okolicach buildowskiego Wysypiska. Autor moda mówi, że nie przywraca koncepcji „samego Stalkera”, ale raczej wykorzystuje odpowiednie zasoby ze starych wersji gry, aby osiągnąć cele projektu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość Diegtiariow

Pojawiły się dwa nowe wideo z rozgrywki z nowej części modyfikacji «Pierwsze dni Strefy».

Jak informuje autor, w modzie będzie dostępne przejście gry 4 różnymi frakcjami: Stalkerzy, Bandyci, Wojskowi i Naukowcy. Każda z nich będzie miała swoje poboczne zadania i główną fabułę. Imię głównego bohatera będzie generowane losowo.
Wyłączono handel i usunięto handlarzy z gry. W grze pojawił się barter, zamówienia na artefakty, lootbox'y i tworzenie broni.

Obecnie połączono razem 10 lokacji. Zrobiono losową generację wszystkich żywych stworzeń w Strefie, schowków, anomalii i dynamicznych obiektów i skrzynek.

Z każdym nowym startem - wszystko będzie generowane od nowa, w losowej kombinacji. Oczywiście planowany jest rozbudowany system symulacji życia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Moda przeniesiono na silnik OGSR co wpłynęło na różne rzeczy, np:

- obsługa DX11,

- nowa paczka broni w stylu z Zewu Prypeci, z nowymi animacjami,

- zmiana modeli rąk przy zmianie kombinezonów,

- nowa pogoda,

- w przyszłości prawdopodobnie zmieniony hud,

- po śmierci przeciwnika całe jego wyposażenie wypada z postaci (tom3kb: widać to na poniższych filmikach, nie wiem czy dobry pomysł, przy trupie wala się kupka śmieci, a my celujemy co chcemy zabrać. Już chyba wygodniejsze jest standardowe okienko. No i ciekawe jak z wydajnością jak tyle śmieci co chwile będzie walać się na lokacji.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
Gość Diegtiariow

Wideo:

Animacje:

Spoiler

 

 

Próba zrobienia AK z buildu 1154:

Spoiler

 

 

Test geometri lev01 (brak drzew i krzaków, jakość draft, inspiracja buildem 1154):

Spoiler

 

 

Druga wersja lokacji. Zmian wiele. Jakość draft:

Spoiler

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Pierwsze dni Zony
  • Meta zmienił(a) tytuł na Первые дни Зоны (Pierwsze dni Zony)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.