Guest Diegtiariow Posted June 24, 2019 Report Share Posted June 24, 2019 Platforma: Cień Czarnobyla Autor: Andriej "DREYYY" Sobolew Planowana data premiery: Nieznana Cel - stworzenie modyfikacji, w której wszyscy NPC i mutanty będą wiedli własne, swobodne życie. Stalkerzy będą przemierzali lokacje, poszukiwali artefaktów itd., nie będąc jednocześnie przywiązanym do skryptów czy fabuły. Mówiąc najprościej - odtworzyć "to samo A-life", ale z nową historią. Cechy moda: Spoiler Zrealizowano: Wprowadzono system "dzień-noc" u stalkerów. Za dnia przemierzają Strefę, a nocą szukają miejsca na nocleg. Wiedzą jak zbierać artefakty i łupy, a wszystko, co znajdą przechowywane jest w ich ekwipunku. Wprowadzono system offline-Alife, tj. mutanty i stalkerzy mogą walczyć ze sobą lub zbierać łupy pozostając poza zasięgiem wzroku gracza. Dodano 14 nowych lokacji: Kordon (build 1935), Wysypisko (build 1935), Bagna (build 1935), Fabryka Rostok (build 1865), Fabryka [Завод], Zatopione laboratorium [Затопленная лаборатория], Martwe miasto, Magazyny wojskowe (build 1865), Martwy las, Tajna droga, Sarkofag, Czarnobylska Elektrownia Jądrowa (build 1935), Generatory, Laboratorium wojskowe. Nowa grafika oraz paczka broni. Nowe anomalie. Całkowicie nowy spawn przedmiotów, skrzynek, schowków, stalkerów itd. Każda nowa gra - nowy świat. Możliwość wyboru 4 frakcje - Stalkerzy, Bandyci, Wojskowi, Naukowcy. Wprowadzono system poszukiwania dokumentów (zaczerpnięto z dok. projektowych). Wprowadzono system craftingu broni z wielu części. W trakcie rozwoju: Nowa fabuła. Wprowadzenie systemu wymiany przedmiotów, minigier, zamówień na artefakty i dokumenty. Screeny: Spoiler Filmy: Spoiler Nowe przedmioty, broń, system poszukiwania dokumentów: Gameplay: Informacje z 19.07.2020 r.: Spoiler O tym, że nieduża fabularna modyfikacja «Pierwsze dni Zony. Stworzenie we mgle» otrzyma pełną kontynuację było pewne już dawno. I jeśli działania poprzedniego moda rozgrywały się na jednej lokacji, to w nowym projekcie fabuła dotknie ponad dziesięć map. Autor moda postanowił zapisać i pomnożyć w grze buildowski styl dlatego też wszystkie terytoria są prototypami lokacji ze starych buildów Stalkera. W przeddzień pojawił się duży demonstracyjny materiał z przedstawieniem procesu w grze na lokacji Kordon. Pomimo standardowego podróżowania po okolicach została pokazana zasada działania licznika Geigera, który teraz będzie niezbędny dla wykrycia ognisk promieniowania. Ponadto anomalie w modzie są niewidoczne i niebezpieczne, a więc gracz będzie również potrzebował detektora anomalii. Jednak główną cechą moda stanie się ulepszony system symulacji życia. Stalkerzy od teraz swobodnie badają terytoria, a wieczorem wracają do obozu lub zatrzymują się w innym, odpowiednim miejscu. Gra może poprowadzić stalkera z Kordonu do Baru, co zapewnia dynamikę wydarzeń i generuje wiele ciekawych sytuacji. Zwłaszcza gdy w rezultacie pracy symulacji spotkają się wrogie frakcje. To samo tyczy się i mutantów, które teraz także żyją swoim własnym życiem i nie są przywiązane do pewnych punktów siedliskowych. Warto zwrócić uwagę na to, że symulacja działa nie tylko na tej lokacji, gdzie znajduje się gracz. Fabuła modyfikacji będzie zbudowana na poszukiwaniu informacji. Główny bohater ma nienarzucający się cel - dotrzeć na północ Zony. Przemieszczając się z lokacji, do lokacji napotka różne przeszkody takie jak Mózgozwęglacz, członkowie ugrupowania Monolit i inne niebezpieczeństwa. Z pomocą znalezionych dokumentów i sprzętu gracz będzie mógł kontynuować podróż. Jednocześnie system symulacji życia w trakcie fabuły będzie działał całkowicie niezależnie od gracza. Zdarzają się przypadki, kiedy konkretne zadania protagonisty może wypełnić jakiś NPC. Tutaj od razu przypomina się wstępna koncepcja S.T.A.L.K.E.R.-a z poszukiwaniem siedmiu części informacji, w której jakiś losowy stalker mógł stać się konkurencją dla gracza. Jak to wszystko będzie funkcjonować, dowiemy się po premierze. Źródło - [KLIK] Źródło: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted July 4, 2019 Report Share Posted July 4, 2019 10 minut gameplay'a: Celem demonstracji był ulepszony system symulacji życia: stalkerzy wędrują teraz swobodnie w miejscu, zbierają artefakty i walczą z mutantami, a gracz może wpaść w kłopoty w zupełnie przypadkowych miejscach. Nagranie zostało sfilmowane w okolicach buildowskiego Wysypiska. Autor moda mówi, że nie przywraca koncepcji „samego Stalkera”, ale raczej wykorzystuje odpowiednie zasoby ze starych wersji gry, aby osiągnąć cele projektu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted August 12, 2021 Report Share Posted August 12, 2021 Pojawiły się dwa nowe wideo z rozgrywki z nowej części modyfikacji «Pierwsze dni Strefy». Jak informuje autor, w modzie będzie dostępne przejście gry 4 różnymi frakcjami: Stalkerzy, Bandyci, Wojskowi i Naukowcy. Każda z nich będzie miała swoje poboczne zadania i główną fabułę. Imię głównego bohatera będzie generowane losowo. Wyłączono handel i usunięto handlarzy z gry. W grze pojawił się barter, zamówienia na artefakty, lootbox'y i tworzenie broni. Obecnie połączono razem 10 lokacji. Zrobiono losową generację wszystkich żywych stworzeń w Strefie, schowków, anomalii i dynamicznych obiektów i skrzynek. Z każdym nowym startem - wszystko będzie generowane od nowa, w losowej kombinacji. Oczywiście planowany jest rozbudowany system symulacji życia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted August 15, 2021 Report Share Posted August 15, 2021 Nowe przedmioty, broń, system szukania dokumentów: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted August 16, 2021 Report Share Posted August 16, 2021 Demonstracja systemu "dzień-noc": Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted September 12, 2021 Report Share Posted September 12, 2021 Jeden nowy obrazek. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted September 12, 2021 Report Share Posted September 12, 2021 Inwentarz: Źródło: [KLIK] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted November 4, 2021 Report Share Posted November 4, 2021 Moda przeniesiono na silnik OGSR co wpłynęło na różne rzeczy, np: - obsługa DX11, - nowa paczka broni w stylu z Zewu Prypeci, z nowymi animacjami, - zmiana modeli rąk przy zmianie kombinezonów, - nowa pogoda, - w przyszłości prawdopodobnie zmieniony hud, - po śmierci przeciwnika całe jego wyposażenie wypada z postaci (tom3kb: widać to na poniższych filmikach, nie wiem czy dobry pomysł, przy trupie wala się kupka śmieci, a my celujemy co chcemy zabrać. Już chyba wygodniejsze jest standardowe okienko. No i ciekawe jak z wydajnością jak tyle śmieci co chwile będzie walać się na lokacji. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted November 6, 2021 Report Share Posted November 6, 2021 HUD rąk + ręce z CCz: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted November 7, 2021 Report Share Posted November 7, 2021 "Mgła wojny" na lokacjach i sposób jej usunięcia. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted November 20, 2021 Report Share Posted November 20, 2021 To już koniec trailerów z Showcase od Ap Pro, wrzucam dwa ostatnie. Najpierw dla Pierwszych dni Zony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted May 10, 2022 Report Share Posted May 10, 2022 Wideo: Animacje: Spoiler Próba zrobienia AK z buildu 1154: Spoiler Test geometri lev01 (brak drzew i krzaków, jakość draft, inspiracja buildem 1154): Spoiler Druga wersja lokacji. Zmian wiele. Jakość draft: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted September 27, 2022 Report Share Posted September 27, 2022 Kilka nowych obrazków. Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted October 4, 2022 Report Share Posted October 4, 2022 Kordon z builda 1994, geometria mapy poprawiona, dodano kilka miejscówek. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.