Skocz do zawartości

Первые дни Зоны (Pierwsze dni Zony)


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

perv_dn_zon.png


Platforma: Cień Czarnobyla Autor: Andriej "DREYYY" Sobolew Planowana data premiery: Nieznana

Cel - stworzenie modyfikacji, w której wszyscy NPC i mutanty będą wiedli własne, swobodne życie. Stalkerzy będą przemierzali lokacje, poszukiwali artefaktów itd., nie będąc jednocześnie przywiązanym do skryptów czy fabuły. Mówiąc najprościej - odtworzyć "to samo A-life", ale z nową historią.


Cechy moda: 

  Pokaż ukrytą zawartość

Screeny:

  Pokaż ukrytą zawartość

Filmy:

  Pokaż ukrytą zawartość

Informacje z 19.07.2020 r.:

  Pokaż ukrytą zawartość

Źródło: appro.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

10 minut gameplay'a: 

Celem demonstracji był ulepszony system symulacji życia: stalkerzy wędrują teraz swobodnie w miejscu, zbierają artefakty i walczą z mutantami, a gracz może wpaść w kłopoty w zupełnie przypadkowych miejscach. Nagranie zostało sfilmowane w okolicach buildowskiego Wysypiska. Autor moda mówi, że nie przywraca koncepcji „samego Stalkera”, ale raczej wykorzystuje odpowiednie zasoby ze starych wersji gry, aby osiągnąć cele projektu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość Diegtiariow

Pojawiły się dwa nowe wideo z rozgrywki z nowej części modyfikacji «Pierwsze dni Strefy».

Jak informuje autor, w modzie będzie dostępne przejście gry 4 różnymi frakcjami: Stalkerzy, Bandyci, Wojskowi i Naukowcy. Każda z nich będzie miała swoje poboczne zadania i główną fabułę. Imię głównego bohatera będzie generowane losowo.
Wyłączono handel i usunięto handlarzy z gry. W grze pojawił się barter, zamówienia na artefakty, lootbox'y i tworzenie broni.

Obecnie połączono razem 10 lokacji. Zrobiono losową generację wszystkich żywych stworzeń w Strefie, schowków, anomalii i dynamicznych obiektów i skrzynek.

Z każdym nowym startem - wszystko będzie generowane od nowa, w losowej kombinacji. Oczywiście planowany jest rozbudowany system symulacji życia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Moda przeniesiono na silnik OGSR co wpłynęło na różne rzeczy, np:

- obsługa DX11,

- nowa paczka broni w stylu z Zewu Prypeci, z nowymi animacjami,

- zmiana modeli rąk przy zmianie kombinezonów,

- nowa pogoda,

- w przyszłości prawdopodobnie zmieniony hud,

- po śmierci przeciwnika całe jego wyposażenie wypada z postaci (tom3kb: widać to na poniższych filmikach, nie wiem czy dobry pomysł, przy trupie wala się kupka śmieci, a my celujemy co chcemy zabrać. Już chyba wygodniejsze jest standardowe okienko. No i ciekawe jak z wydajnością jak tyle śmieci co chwile będzie walać się na lokacji.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
Gość Diegtiariow

Wideo:

Animacje:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Próba zrobienia AK z buildu 1154:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Test geometri lev01 (brak drzew i krzaków, jakość draft, inspiracja buildem 1154):

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Druga wersja lokacji. Zmian wiele. Jakość draft:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Pierwsze dni Zony
  • Meta zmienił(a) tytuł na Первые дни Зоны (Pierwsze dni Zony)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.