Skocz do zawartości

Dead Air 1.0


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

VxxrjGHcO4A.jpg


Platforma: Call of Chernobyl Autorzy: Dead Air Developers Planowana data premiery: Nieznana

Dead Air to globalna modyfikacja do S.T.A.L.K.E.R.-a na platformie Call of Chernobyl, która wpływa na wszystkie aspekty gry - począwszy od grafiki, ścieżki dźwiękowej i efektów specjalnych po innowacje w rozgrywce i prace nad sztuczną inteligencją. Dead Air bazuje na koncepcjach, które narodziły się w poprzednim projekcie autora, Call of Misery. Główny nacisk kładziony jest na rozwój potencjału platformy, złożoność rozgrywki, dbałość o szczegóły, pracę nad ilością oraz jakością wprowadzanych treści.

Prace nad wersją 1.0 trwają od 2019 roku.


Informacje z 03.09.2019 r.:

Spoiler

Niedawno autorzy Dead Air poinformowali o zmianach w wydaniu świeżej aktualizacji w związku z rozszerzeniem frontu prac nad przeróżnymi udoskonaleniami. Dzisiaj, jako pocieszająca nagroda, został opublikowany nowy materiał przedstawiający niektóre funkcje. Praktycznie wszystko, co widzimy na filmiku, nie zostało zaplanowane przez twórców przed założeniem o letnim wydaniu. Na materiale można zobaczyć demonstrację nowych animacji ataku nożem i toporem, animowane zakładanie hełmu, nowe animacje włączania i wyłączania latarki, skórowanie mutantów i wiele innych.

Źródło: [KLIK]


Screeny:

Spoiler

14.05.2022 r.

3_8DdW4I31A.jpgnpfCapjPOo0.jpg
kBobSK3Gt5c.jpgud4YoQJbgeE.jpg
mXbVicx6snc.jpgvqtKxYpW55s.jpg
aWg1GXm-UNI.jpgvRxtHQQM76Q.jpg
eAWKEAJZNBg.jpgNAsESG-nYe0.jpg

Źródła: Y6DvRrN.jpg   SiNIXZB.jpg ejFj9IA.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Animacje odcinania części z mutantów to chyba zaczerpnięto z Far Cry 3 i dalszych części. Też przypomina mi się jeden motyw, jeśli chodzi o zakładanie hełmu, z Doom. Zaś co do wymiany filtra, to skojarzenie z Metra 2033. Powiem, że w tym materiale umieszczono ciekawe smaczki, że warto czekać na dalsze, oficjalne informacje od autorów "Dead Air". Ciekaw jestem, co jeszcze wymyślą. Smaka to potrafią narobić.  :D

Edytowane przez seb-stryl
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Diegtiariow

Wbrew oczekiwaniom graczy, „Dead Air 1.0” nie pojawił się w 2019 roku. Jednak autorzy planują zakończyć rozwój w 2020 roku. Kiedy dokładnie tak się stanie, pozostaje to otwartym pytaniem. Aby oczekiwania modów nie były tak rozmarzone, naszej uwadze przedstawiono dużą część nowych informacji, z dołączonymi filmami.

Automatyczny przesuwanie inwentarza w czasie przeciągania przedmiotu:

Spoiler

 

Nowy noktowizor:

Spoiler

 

Inercja kamery w czasie skoków:

Spoiler

 

Podwójne strzelanie z dubeltówek:

Spoiler

 

Odnowiony system modułów broni (zamiana dublowania broni z celownikami) + dodanie latarek, itd.:

Spoiler

 

Zamki z kodem:

Spoiler

 

Grawitacyjna anomalia:

Spoiler

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Diegtiariow

Latem poprzedniego wyjście «Dead Air 1.0» zostało odłożone na czas nieokreślony w związku ze zwiększeniem ilości nowej zawartości. Za każdym razem lista nowości powiększała się! Tym razem okazało się, że twórcy zajęli się łączeniem lokacji! Wcześniej twórcy przyłączyli do Baru, okolice fabryki Rostok. Obecnie trwają prace nad złączeniem dwóch części CEA w jedną lokację. Co więcej, trwają pracę nad broniami. W szczególności, autorzy zajęci są importem nowych modeli rąk. Z nowych funkcji rozgrywki warto zwrócić uwagę na pojawienie się 3D PDA, ale z uproszczoną mechaniką - bez możliwości przybliżenia i oddalenia ekranu. Noktowizor stał się oddzielnym przedmiotem w slocie latarki. Zintegrowanych noktowizorów nie będzie więcej w zbrojach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dead Air 1.0 nie wyjdzie w tym roku ! 

Autorzy modyfikacji Martwe Powietrze 1.0 z przykrością ogłosili, że projekt nie pojawi się w tym roku. 

Niestety, w tym roku nie będzie premiery. Nowej daty nie podamy - poinformujemy o tym dopiero wtedy, gdy sami będziemy tego w 100% pewni, ale na razie po prostu przepraszamy za zawiedzione oczekiwania.

Powodem odroczenia jest to, że projekt po prostu nie jest gotowy. Wiele rzeczy nie zostało zrobionych, niektóre nawet się nie zaczęły. Nie jesteśmy gotowi do wydania surowej, częściowo działającej kompilacji. Dopracujemy ją tak bardzo, jak to konieczne.

Poszukujemy również osoby, które dobrze radzą sobie z pisaniem ( opisywaniem ). Dialogi, questy, wydarzenia w grze, opisy obiektów - chętnie przyjmiemy pomoc ludzi, którzy są gotowi nam w nich pomóc. Umiejętność wpisywania tekstów i zadań bezpośrednio do gry nie jest wymagana, ale gdyby były takie umiejętności, byłoby to podwójnie korzystne.

Moglibyśmy również skorzystać z pomocy modelarza, który wie, jak pracować z silnikiem stalkera. Głównym zadaniem są małe proste przedmioty, w przypadku których ważna będzie nie jakość, ale ilość.
 

Źródło: VK

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Raport z rozwoju Dead Air 1.0 - Kwiecień 2021

Po przesunięciu daty premiery Dead Air 1.0 na czas nieokreślony, twórcy moda przez długi czas nie kontaktowali się ze społecznością. Aby uspokoić graczy i poinformować, że z rozwojem wszystko jest w porządku, ukazał się nowy, niewielki raport z wykonanej pracy.

Arsenał broni powoli wkracza w ostatnią fazę rozwoju. Ostateczna lista broni, wszystkich powiązanych funkcji, dostępnych celowników i dodatków została już zatwierdzona. W szczególności planowana jest aktualizacja modeli broni MP412PP-19-01 VityazKiparis, Skorpion i ewentualnie PP-2000. W planach jest także dodanie SOK-94IZh-18 dla dwóch kalibrów. Generalnie mimo to znacznie zmniejszył się zasięg broni - usunięto wiele niemal identycznych egzemplarzy, zrezygnowano z pistoletów automatycznych i znacznej części broni ciężkiej. Wybierane są tylko najlepsze modele. 

Wspomniano również o lokacjach. Kordon został zmieniony nie do poznania, jeszcze jedna lokacja jest przebudowywana od podstaw, a trzecia planowana jest na niewielką rozbudowę, nie licząc ogólnie drobnych zmian kosmetycznych. 

Jeśli chodzi o grafikę, twórcy zdecydowali się porzucić renderowanie statyczne. Pomogło to autorom dodać wygodę w rozwoju: była większa swoboda kreatywności, możliwość implementacji nietypowych i unikalnych cech graficznych, głębsze badanie zmieniających się pór roku. Udało się rozbudować system efektów dynamicznych, jeden z nich został przedstawiony na załączonym materiale:

Spoiler

 

Kolejnym obszarem, nad którym trwają prace jest fabuła. W tej chwili temu aspektowi nie poświęcono wiele uwagi pod względem priorytetu, ale zmieni się to dramatycznie w przyszłości, gdy wszystkie siły zespołu zostaną przekierowane do tej sprawy. Planowane jest dokładne zbadanie świata i wiedzy o grze. Jest za wcześnie, aby ujawnić szczegóły. 

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

@sus Być może nowe X-laby. Jak już, to seria S.T.A.L.K.E.R będzie dążyło do stylu a ka Metro 2033. :D 

Czasami w S.T.A.L.K.E.R-ze brakowało klaustrofobicznych korytarzy, a jak się pojawiały i wędrowało się po nich, to wiadomo, pełne gacie. Lepsze to niż część horrorów. :D 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Twórcy Dead Air wypowiedzieli się o wstrzymaniu sprzedaży S.T.A.L.K.E.R.-a 2 w Rosji. 

k6hwFJIIYxw.jpg

My, jako fani GSC, również jesteśmy bardzo rozczarowani ich działaniami przeciwko społeczności rosyjskojęzycznej. Z powodu takiego podejścia firmy zajmującej się produkcją gier cierpią ci, którzy najmniej na to zasługują - zwykli ludzie, dla których gra jest sposobem na zrelaksowanie się i zabawę, odpoczywając jednocześnie od wydarzeń, które toczą się w realnym świecie.

Szczerze kochamy serię S.T.A.L.K.E.R., jesteśmy wdzięczni za świat gry, który twórcy dali nam w przeszłości oraz za wszystkie pomysły i marzenia, które ostatecznie nie zostały zrealizowane. W obecnej formie GSC po prostu nie zasługuje na naszą miłość i szacunek.
Mimo wszystko Dead Air w dalszym ciągu jest rozwijane - nasza modyfikacja powstała najwyraźniej w oparciu o inną grę innej firmy z innym stosunkiem do swoich graczy i fanów..

Osobno chcielibyśmy podziękować takim osobom jak: Неважно Кто, Антишнапс, VANDELEY, Евгений (Last_Dawn) i pozostałym aktywnym członkom społeczności stalkerów, którzy stanęli w obronie nas, zwykłych graczy. Dziękujemy za terminowe informowanie o możliwych problemach z prawem Federacji Rosyjskiej, a także za ujawnienie wszystkich tajników <?> współczesnego GSC. 

Osobno wyjaśnimy, że nie oceniamy aktualnej sytuacji politycznej - mówimy tylko i wyłącznie o GSC i ich stosunku do społeczności fanów.

Spoiler

Мы, как фанаты творчества компании GSC, также сильно разочарованы их действиями, направленными против русскоязычного сообщества. Из-за подобного подхода игровых компаний страдают те, кто этого меньше всего заслуживает - простые люди, для которых игра - это способ отдохнуть и развлечься, отдохнуть от событий реального мира в мире виртуальном.

Мы искренне любим серию S.T.A.L.K.E.R, мы благодарны и за тот игровой мир, что нам подарили разработчики в прошлом, и за те идеи и мечты, которые до игровой реализации не дошли. Но в своём текущем виде компания GSC ни нашей любви, ни почитания попросту не заслуживает.
Тем не менее, Dead Air разрабатывается в обычном режиме - наша модификация создана, видимо, по другой игре от другой компании с другим отношением к своим игрокам и фанатам.

Отдельно передаём благодарность таким людям, как Неважно Кто, Антишнапс, VANDELEY, Евгений (Last_Dawn) и другим активным участникам сталкерского сообщества, которые встали на защиту нас, простых игроков. Спасибо вам за своевременное информирование о возможных проблемах с законами РФ, а так же за вскрытие всей подноготной современной GSC.

Отдельно уточним, что мы не даем какую-либо оценку сложившейся политической ситуации - речь идет только и только о компании GSC и их отношении к своему фанатскому сообществу.

Źródło: [KLIK]

Przepraszam za możliwe błędy w tłumaczeniu. 

Ciekawe kiedy pozostali modderzy z Rosji się wypowiedzą. Jakby na to nie spojrzeć, Rosjanie uwielbiają stalkera. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Dead Air 1.0
  • Agrael przypiął/eła ten temat
  • 1 miesiąc temu...

QAIA0A-1YMo.jpg

Rozwój wersji 1.0 jest opóźniony z powodu braków w ekipie. 

Twórcy Dead Air przyznają się do zaistniałego problemu i aktualnie poszukują modderów. Żeby przyśpieszyć prace, potrzebują osoby, która będzie w stanie wykonywać podstawowe rzeczy w SDK - wypełnienie lokacji gotowymi obiektami oraz przystrajanie pomieszczeń różnymi drobiazgami. Poszukują również kogoś, kto potrafi tworzyć nowe obiekty na mapach, korzystając z dostępnej bazy tekstur: budynki, pozostawiony sprzęt na ulicach itp.

Dla osób, które chcą udzielić pomocy powstał specjalny formularz. 

Źródło: [KLIK]

Screen pochodzi ze zbioru zrzutów, które zostały opublikowane 14 maja 2022 r. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.