Jump to content

Call of Misery - OPIS I INSTRUKCJA INSTALACJI


pacjent1972
 Share

Recommended Posts

CoM_Logo.jpg
Platforma: Call of Chernobyl
Data Premiery: 02.01.2017r
Autor: Lanforse Rainford
Autor Spolszczenia: @Junx
Długość moda: Moloch (kilkadziesiąt godzin)


OPIS:

Spoiler

Call of Misery jest nieoficjalną adaptacją Misery 2.1 na platformie Call of Chernobyl. Większość funkcji rozgrywki, elementów graficznych i dźwiękowych z oryginału zostało przeniesionych, a kilka pomysłów wdrożonych. Z biegiem czasu powstało także wiele dodatków do Call of Misery jak, chociażby Road to the North

Dodatkowe Informacje: 

Spoiler

1) Latarka:
W modzie mamy możliwość użycia dwóch rodzajów światła:
1. Ręczna latarka - znajduje się w ekwipunku od razu na starcie gry. Nie wymaga baterii, dzięki temu GG ma wolną jedną rękę. 
2. Czołowa. Można ją zakupić u handlarzy lub znaleźć w schowkach. Zużywa baterię, ale nie zajmuje rąk.

2) Uniwersalna ładowarka:

Znajduje się w ekwipunku na starcie gry. Pokazuje aktualny zapas energii, która jest zużywana przez niektóre przedmioty.
1. PDA. Bardzo niskie zużycie energii.
2. Latarka czołowa. Małe zużycie energii.
3. Detektory. Zużycie energii zależy od rodzaju detektora, od małej do dużej.
4. Stosowanie modułów artefaktów. Bardzo niskie zużycie energii.
5. Noktowizor. Średnie zużycie energii.

Jeżeli energia się skończy, to nie będzie możliwości korzystania z wyżej wymienionymi urządzeniami. W odpowiednim czasie należy zakupić nowe baterie.

3) Ogniska:

Na początku gry gracz otrzymuje jedno pudełko zapałek. Jeśli użyje go w pobliżu wygasłego ogniska, to ono zapłonie, gra się zapisze, a zapałek będzie mniej. Jeżeli użyje ich w pobliżu już płonącego ognia, zapałki nie będą wykorzystane, ale zapis się odbędzie. Rozpalają się nie wszystkie ogniska - można to określić po rodzaju dźwięku. To nie jedyny, a dodatkowy sposób zapisywania gry. Wybór należy do gracza. 

4) Dzienna radiacja: 

Specjalny tryb, który ma na celu przenieść gracza do jeszcze bardziej wymagającej Strefy. W istocie to poprawiony Dark Mode z oryginalnego Misery.

Istota polega na tym, że w ciągu dnia ( od 6 rano do 9 wieczorem ) w Strefie jest słaba radioaktywności, która stopniowo zatruwa organizm. Ilość promieniowania zależy od światła słonecznego - im lepsza pogoda, tym więcej radów. Aby przetrwać na powierzchni, należy stale dbać o wyposażenie i nosić maski przeciwgazowe. 

 

 

SCREENY:

Spoiler

Darkscape.jpgTruckCem.jpgHospital.jpgesc2.jpgcoms1.jpg

VIDEO:

Spoiler

Gameplay

 


LINKI DO POBRANIA:

INSTALACJA:

Spoiler

Mod w wersji samodzielnej - nie wymaga podstawowej wersji gry. Wystarczy pobrać archiwum, a następnie wypakować i cieszyć się grą. 


Źrodło: https://www.moddb.com/mods/stalker-com

  • Dodatnia 11
Link to comment
Share on other sites

  • Anton Gorodecki changed the title to Call of Misery - OPIS I INSTRUKCJA INSTALACJI
  • Agrael pinned and featured this topic
  • Agrael locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity