Jump to content

Skryty

Weteran
  • Posts

    207
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Skryty last won the day on July 4 2020

Skryty had the most liked content!

About Skryty

Profile Information

  • Ruble
    1395
  • Frakcja
    Wojskowi
  • Procesor
    AMD Ryzen 7 3750H
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Broń Główna
    AK-47
  • RAM
    16 GB
  • Karta graficzna
    GTX 1650 4 GB
  • System operacyjny
    Windows 10

Recent Profile Visitors

2,268 profile views

Skryty's Achievements

Weteran

Weteran (6/21)

311

Reputation

  1. Pomyśleć, że mało kto podejmuje modowania Czystego Nieba, a tu proszę, niespodzianka i to jaka. Do tego zawartość moda, a raczej jej otoczka ma być w mrocznym klimacie. Należy się za to duży plus. Chętnie wrócę do Czystego Nieba w nowej, alternatywnej odmianie i rzecz jasna, wszyscy chętni, do zagrania w Dead Sky.
  2. Reality 0.5 - Misery REDUX STCOP 3.4 64X ENGINE, mod autorstwa sus
  3. Cheeki breeki sneeaky. Materiał przedstawiający modzik w postaci skórek npc z gier S.T.A.L.K.E.R w Sekiro. Stalker to już zagościł na Daleki Wschód, aż do Japonii i w dodatku cofnął się się w czasie.
  4. Ino teraz czekać na pozostałe części z serii Fabrycznej Zony od Kulikowa, bo z tego co Nam wiadomo, jest tego trochę. Zostały jeszcze: Kajdany losu, Projekt Minotaur oraz Więzy Zony 2.Jak niegdyś wspominałem, książki Kulikowa z tej serii dobrze się czyta. Poza tym, ma się wrażenie, że wciąż jest tego mało i dojdzie do tego, że będą wydawane książki on-line z fanowskim tłumaczeniem. Tak było z książkami z serii Uniwersum Metro 2033. Na Wschodzie wciąż jest seria wydawana, a u Nas zamiera. Ludzie wspominali, że fanów pokroju post-apo jest mało i samo zainteresowanie tą tematyką jest za przeproszeniem, mizerne.😕
  5. Chcielibyście wiedzieć jak stalker wywija mieczykiem po Zonie? Oto odpowiedź i to okraszony w dodatku z dość znanym Nam motywem muzycznym z action RPG.
  6. Moje pierwsze wrażenie na temat tego moda jest takie, że przyjemnie się w to grywa. Pamiętam, jak grywałem w pierwszą część Radiofobii, gdzie już wtedy bawiłem się w to przednio. Zwłaszcza zaskakiwała mnie sztuczna inteligencja wrogów i do tego kamikaze Monoliciarzy podbiegających do gracza, by oko w oko wysadzić się w powietrze. Tutaj też SI potrafi zaskoczyć. W Radiophobii 3 mamy mniejsze, większe zmiany, w tym graficzne, dodatków jak bronie i tak dalej. Jak słusznie zauważył @Nuclear Messiah, jest sporo zapożyczeń z Anomaly, chociażby animacja jedzenia i picia. Sam od siebie mogę dodać, że momentami miewałem deja vu w Radyjku 3, bo dodatki można było zaimplementować w Lost Alpha DC Extended w wersji 1.4008 poprzez osobny launcher. Tam zaś było pobugowane momentami, tutaj zaś nie miałem problemów póki co z wylotami na pulpit. Ogólny wniosek z mej strony jest taki, że można w to pograć. Jest to godna kontynuacja pierwszej i drugiej części Radiofobii.
  7. Wszystkiego Najlepszego i sto lat! Zdrówka, szczęścia, spokoju i spełnienia marzeń!
  8. Znalezione na Facebook'u i od razu fanart rzucił się w oczy.
  9. @sus Być może nowe X-laby. Jak już, to seria S.T.A.L.K.E.R będzie dążyło do stylu a ka Metro 2033. Czasami w S.T.A.L.K.E.R-ze brakowało klaustrofobicznych korytarzy, a jak się pojawiały i wędrowało się po nich, to wiadomo, pełne gacie. Lepsze to niż część horrorów.
  10. Zapowiada się intrygująco i klimatycznie. Pozostaje ino cierpliwie czekać na tego modziwa. Czuję, że to będzie nietuzinkowy, oryginalny mod pod kątem fabularnym i zawartości, w tym budowy map, lokalizacji.
  11. @smox Wszystkiego Najlepszego i sto lat! Zdrówka, szczęścia, pomyślności w życiu i dużo spokoju! !
  12. Wszystkiego Najlepszego i sto lat! @metek58
  13. @Metastophalius Proszę, proszę, jaka informacja i to naukowa, powszechnie występująca. Dziękuję za wstawkę i informację o efekcie Dunninga-Krugera. Zapoznam się z tym w swoim czasie. Dokładnie, z jednego uniwersum często się przechodzi w drugą i nie ma końca. Często dane uniwersa są ze sobą powiązane i szukamy w nich inspiracji do swoich prac, twórczości. Im bogatsze w informacje, dające możliwości wyobraźni, interpretacji na swój sposób, tym konkretne dzieło bardziej fascynuje ludzi i to na wiele lat.
  14. @Metastophalius Czasami też patrząc na swe prace na przestrzeni lat możemy mieć wrażenie, że mogło być lepiej, że moglibyśmy postarać się lepiej. Moglibyśmy, ale nie musimy. Wszystko może mieć na to wpływ, dlaczego tak jest, a nie inaczej. Ogólnikowo, wszystko ma swoje granice. Lepiej robić po swojemu, a nie oczekiwać po swoich pracach zbytnio wiele, bo możemy się zbytnio rozczarować. Kwestia indywidualna danego/ej twórcy/czyni. Cieszy Nas, że wkręca Cię lore z uniwersum S.T.A.L.K.E.R-a. Sprawia to, że możemy się napawać widokami prac artystów, którzy tworzą z serca swe prace. Klimat i serce włożone w pracę sprawia, że cieszy oczy, duszę widza. W tym przypadku same prace z konkretnego świata gry, w tym książek i mediów jak książki, czyni, że dane uniwersum żyje i wnosi wiele ze sobą wiele dobrego. Oczywiście, frajda się liczy i to jest ważne przy tworzeniu dzieł. Miałem też na myśli to, że styl, technika też ma znaczenie. Może i samoocena robi swoje, ale samo robi swoje precyzja i to jest to, serce włożone w daną pracę, a to ma duże znaczenie przy odbiorze pracy.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity