Skocz do zawartości

Skryty

Weteran
  • Postów

    435
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana Skryty w dniu 24 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają Skryty punkty reputacji!

1 obserwujący

O Skryty

  • Urodziny 02/28/1988

Informacje osobiste

  • Ulubione mody
    Radiophobia 3, Autumn Aurora 2.1, Lost Alpha, Anomaly, w tym duże dodatki: Expedition oraz Escape from Pripyat, OGSE, OGSR, Złota kula, NLC, Wiatr Czasu, Przestrzenna Anomalia, Dead Sky do Czystego Nieba
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje o profilu

  • Ruble
    4037
  • Frakcja
    Wojskowi
  • Broń główna
    AK-47

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 10
  • Procesor
    AMD Ryzen 7 3750H
  • Karta graficzna
    GTX 1650 4 GB
  • Pamięć RAM
    16 GB

Ostatnie wizyty

6615 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Skryty

Ekspert

Ekspert (9/21)

1 tys.

Reputacja

  1. Dziękuję i również życzę wszystkim dużo zdrówka, spokoju i radości. Lanego Poniedziałku i Wesołego Alleluja! 😃
  2. Skryty

    True Stalker

    @LisKot O w morde jeża. Sidor wszędzie musi wyniuchać swego nosa do interesu i nie ma zmiłuj się, że będzie inaczej. Praktycznie w żadnym modzie, o ile się nie mylę, Sidorowicz byłby taką postacią, że hojnie wynagrodziłby stalkerów za wykonanie zadań. Jednakże słusznie ktoś napisał i to w Anomaly jako radę, że gdyby nie Sidorowicz i jego znajomości, handel, doszłoby do blokady, wojny między wojskowymi, a stalkerami w Zonie. Wracając do do tematu True Stalker, jestem obecnie na lokacji wysypisku. Muszę przyznać, że mod za każdym razem mnie zaskakuje i pozytywnie. Koszta broni, w tym przypadku, od przemytnika nie są aż tak wygórowane. Kupiłem sobie od niego, strzelbę Sajgę. Warto się nachodzić i wykonywać zadania poboczne, a tego jest multum, zwłaszcza, gdzie łaziłem po Kordonie. Dzięki temu, za wykonywanie zadań, idzie sporo zarobić. Co bardziej, misje poboczne nie są ot takie zwyczajne, że bij, zabij coś, kogoś, przynieś, a są znacznie zadania rozbudowane i mają swoją historię. Także w tej kwestii jest to spory plus.
  3. Skryty

    True Stalker

    @tom3kb @Agrael @vidkunsen Widzę, że szybko patch'e do True Stalkera wychodzą, jest dobrze. Jest zainteresowanie, ludziska zgłaszają szybko błędy w grze, to i twórcy szybko reagują, wydając łatki. To mi się podoba. Na wersji 1.3 chyba raczej się nie skończy. Heh... pomyśleć, że dalej jestem w 1 rozdziale moda. 😛
  4. Skryty

    True Stalker

    Jest jakiś inny, pokojowy, bezszelestny sposób, by w zadaniu od mechanika z Kordonu, zainstalować urządzenie naukowe w parku maszynowym, pod samym dachem? Czuję, że jest taki sposób, by zrobić to po cichu i bez alarmu. Zrobiłem w taki sposób, że kombinowałem, kombinowałem po cichu skacząc po dachach, aż trafiłem na gościa, gdzie czuwał obok drabiny na dach. Nijak nie dawał się przechodzić na drugą stronę. Strzeliłem nawet ze strzelby obok, a przeciwnicy żadnej reakcji, co mnie zdziwiło. Sztuczna inteligencja przeciwników w tej grze, modzie potrafi jednak szwankować. W końcu po kilku próbach rzuciłem granat obok strażnika, gdzie po obecni w bazie, w tej chwili spanikowali. W tym zamieszaniu, udało mi się wejść na drabinę i pod dachem wyznaczonego miejsca, dało radę umieścić nadajnik naukowców, czmychnąć bez alarmu. Po montażu sprzętu poczekałem chwilę i zwiałem przez dziurę w dachu, udało mi się to zrobić bez "podejrzeń" przeciwników, prócz tego wybuchu granatu, co powinno praktycznie wzbudzić rwetes przeciwników, aż dopadną gościa, który wkradł się do bazy bandytów. Całość zadania robiłem za dnia, może powinien to zrobić w nocy, wtedy jest inaczej? Nie byłem zadowolony z końcowego efektu, chociaż nie zabiłem, ani nie drasnąłem żadnego z bandytów w parku maszynowym, w Kordonie.
  5. Skryty

    True Stalker

    @gawron Racja, dlatego staram się sam od siebie podejść do ocen nie tylko gier, ale i projektów, w tym książek, dzieł artystycznych i tak dalej, w sposób obiektywny i jednocześnie subiektywny, a nie iść bezmyślnie za głosem innych, bo tak inni chcą i wymagają. Wszystko ma swoje końce, strony. True Stalker w mym przekonaniu, zasługuje na uznanie, uwagę, a też czuję, że na obecnym buildzie, wersji, nie skończy się. Tak sądzę, bo możliwe iż twórcy moda posłuchają, przeczytają opinie graczy i zastosują odpowiednie łatki, aktualizacje do moda. Super też było opcją, że od razu zaimplementowano do wyboru język angielski w grze i dotyczy to napisów, tekstu, nie ingerując w udźwiękowienie dialogów, bo to ułatwia, upraszcza sprawę grając i pojmując specyfikę oraz fabułę moda utrzymując klimat Stalkera.
  6. Skryty

    True Stalker

    Postanowiłem sobie zobaczyć na stronie ap-pro.ru, jak wyglądają recenzje graczy dotyczącej moda True Stalker. Popatrzyłem na ranking ocen aktualnych modów parę, kilka dni temu najwcześniej, modziwo miało ocenę powyżej 9. Obecnie, to znaczy dzisiaj, gra ma ocenę 8.1. W sumie nie dziwię się tej oceny, bo czytając według translacji google i zrozumieniu treści na język zrozumiały, użytkownicy doceniają mod za całokształt, ale narzekają na słaby balans broni, niedopracowane uskryptowienie sztucznej inteligencji, w tym zbyt szybkie odradzanie się tzw. mutków (mutantów). Aczkolwiek, póki co, nie miałem aż takich problemów. Przykładowo, major Kuzniecow pod mostem w Kordonie zażyczył sobie 500 rubelków za przejście na drugą stronę (gracze na ap-pro narzekali, że po opłaceniu opłaty za przejście, lada moment żołnierze zaczęli strzelać do gracza, a ten dopiero co przechodził na drugą stronę), a takiego wała. Postanowiłem obejść to inaczej, dlatego szedłem wzdłuż torów na wzgórzu, gdzie patrolował samotny żołdak. Także kucając, pilnowałem i czekałem, aż żołnierz poszedł w przeciwną stronę tak, by mnie nie widział, ani nie usłyszał mnie. Udało mi się to zrobić bez konsekwencji, bez wczynania alarmu. W innych modach zdarzało mi się w takich sytuacjach doświadczyć uber-soldierów, gdzie widzieli mnie z daleka i słyszeli szelest ugnieconej gałązki, listka ze sporego dystansu. Skończyło się to uruchomieniem alarmu i ostatecznie rzezią. Tak, poza tym, odnośnie moda, wybory decyzji zadań mają jednak swoje skutki uboczne i one się pojawiają po krótkim, bądź dłuższym przechodzeniu moda. Jest to frajda, bo wymaga to ostrożnego podejmowania decyzji w grze na przyszłość.
  7. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!
  8. Skryty

    True Stalker

    Trochę pograłem w True Stalker i choć jestem w pierwszym rozdziale, to muszę przyznać, że w istocie, warto było tyle czasu czekać na premierę modziwa. Słusznie zauważyliście, że idzie w tej grze odczuć nowego rodzaju, powiew świeżości. Pozytywnie na mnie wrażenie zrobił nowy interfejs ekwipunku, w tym encyklopedii. Ciekawie wygląda okno ekwipunku, gdzie widać Naszą postać i jak się zmienia w miarę zmiany ubioru, czy założenia maski przeciwgazowej. W którymś z modów też był taki bajer, gdzie mieliśmy bezpośredni podgląd bohatera. Grafika, gdzie dało radę w moim przypadku, ustawić na dość wysokich ustawieniach w miarę możliwości, wydaje się mieć pozytywny odbiór na gracza. Dominują tutaj ciepłe, przyjemne kolory, w tym atmosfera Zony, a spodziewałem się dość posępnej, ponurej kolorystyki, gdzie się przyzwyczaiłem od dawien dawna. Nie oznacza to, że poprzez taką wręcz wiosenną, letnią tonację kolorów, mamy wrażenie, że ma to popsuć atmosferę gry. Fabuła jak na początek, w tym zadania, jest dość prosta do zrozumienia, do ogarnięcia i fajnie, że zaimplementowano jak w innych modach, gdzie mamy znaczące opcje do wyboru w kwestiach rozmów podczas wykonywania zadań. Zobaczymy, czy będą w przyszłości konsekwencje Naszych decyzji. Dobrze by było, gdyby tak się działo. Co do samego scenariusza, jestem ciekaw jak się potoczy, a przecież jestem zaledwie w pierwszym rozdziale gry. Zadania póki co, nie są skomplikowane, jeżeli chodzi o ich poziom trudności. Zobaczymy, jak będzie dalej w miarę rozwoju fabularnego. Kordon, bo jak na razie, jestem w danej chwili, są w nim widoczne zmiany na mapie, małe, ale są. Pozytywnie oceniam to, że drobiazgi w postaci zmian na mapie, potrafią cieszyć oczy. Zobaczymy jak będzie dalej, a raczej bardziej Nas i wszystkich zaskoczą zmiany na innych mapach, tym bardziej nowych lokacjach. Jeżeli chodzi o braki, minusy, to w danej chwili, brakuje mi immersji, jak animacja używania apteczek, żarcia, uruchamiania i podglądu PDA, czy też widok Naszych nóg . Nie wiem, wynika to z mojego przyzwyczajenia do modów jak Anomaly, czy Lost Alpha, gdzie mieliśmy taką możliwość, że wczuwaliśmy się w Naszą postać. Giereczkę, a raczej mod, oceniam jak najbardziej, na bardzo dobrą ocenę, gdyż twórcy moda odwalili kawał świetnej roboty, jeśli chodzi o ich całokształt. Jestem pewien, że z czasem będą wychodziły łatki, a może nuż dodatki do moda, gdzie będzie można pozmieniać parę, kilka rzeczy na swój sposób. Szkoda by było, gdyby tak ambitny projekt odszedłby w niepamięć.
  9. @smox Wszystkiego Najlepszego i sto lat!
  10. Autor: Xxx_d3stroyer_xxX Źródło: https://www.reddit.com/r/stalker/comments/178fmhd/oc_marked_one_what_the_hell/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.