Skocz do zawartości

Bug Trap


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Po zdegradowaniu Cienia Czarnobyla do wersji 1.0004 oraz zainstalowaniu według instrukcji moda, po naciśnięciu nowej gry pojawia się błąd gry. Odinstalowałem moda kilka razy i wciąż ten błąd występuje. Włączyłem nawet Cień Czarnobyla bez tej modyfikacji i również ten sam błąd występuje.  PS, pierwszy raz modyfikuję tę grę i jestem w tym całkowicie zielony.

Błąd.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Artiem Diegtiariow  Ten zielony żuczek podpowiada, że silnik nie poradził sobie z resztą moda. A jeśli Ci się to dzieje już na czystej, zdegradowanej podstawce, upatruję przyczyny w nieudanej degradacji. Na forum jest dział o degradacjach. Jest w nim pokazane kilka sposobów. Spróbuj nowej degradacji innym z nich.

I zapamiętaj, że bez loga ( jak i gdzie znaleźć masz poradę wyżej) nie ma co pytać o przyczynę, bo będzie to :

1426447656_wrbita.jpg.2280ccecdf73614cf2b2ed1f16cff904.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOD'y mają to do siebie, że zanim spróbujesz zainstalować to warto poczytać (naturalnie ze zrozumieniem - to podstawa!!!) całe forum - ja naturalnie najpierw (jak prawdziwy "stalker") olałem teorię i zabrałem się za praktykę - i co? "I NAKRYŁEM SIĘ PYTĄ..." jak każdy, kto zadziera z elitą! Tydzień instalowałem, odinstalowywałem, qrwowałem itd.. itp.. A jak właściwie odrobiłem zadanie domowe - jasny gwint - obudziłem się w autobusie, a Leśnik patrzył na mnie ze zdziwieniem i politowaniem, że tak późno przybyłem od pobrania mod'a;). Warto skorzystać z plików uzupełniających biblioteki (kto szuka ten znajdzie właściwego dawcę;))- według mnie bez tego ani rusz, "-nointro" niekonieczne - przynajmniej w moim przypadku.

P.S 1

Wielki pokłon dla Wielkich tego forum - SenseiDewanagari, Guru - obojętnie jak to określić - ale cierpliwość do gamoni (np. takich jak ja) to macie wpisaną w zakres obowiązków (ja przynajmniej nie byłem namolny ;))

P.S 2