Skocz do zawartości

Deja Vu: Outfater Addon - poradnik


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

0116fd5012c49.png

Poradnik zawiera:
- Lokalizację schowków z różnymi przedmiotami lub dokumentami dla NPC
- Wątek Utraconej Twórczości, Korony Farciarza, a także zdjęć Szarego Fotografa
-
Inne trudno dostępne schowki i opisy niektórych zadań oraz mapę lokacji Stary Las

Autorzy: @kondotier, @Agrael, @wariat, @mirzal


wallpaper2you_51859.jpg



Schowki/przedmioty na lokacjach

KORDON: 

Spoiler

Narzędzia dla Mechanika z Kordonu:
UWAGA.
Po ATP kręcą się Bandyci. Jeżeli śrubokręt nie jest na swoim miejscu to może go mieć któryś z nich.

Spoiler

 

Pamiątkowy zegarek: 

Spoiler

288962550_S.T.A.L.K.E.R._ShadowOfChernobyl21_08.202218_23_43.png.d07f43182f945ed7067657e3bbac0731.jpg

Akumulatory dla Sidorowicza:

Spoiler

1. W dolince z dzikami ss_tracer_02-28-21_16-29-33_(l01_escape).jpg.1a24272d593d4ac9270660404ed71f48.jpg
2. Na starej fermie       ss_tracer_02-28-21_16-32-12_(l01_escape).jpg.2252f165ba5aae4c53ad6bb56086f295.jpg
3. Na ATP                    ss_tracer_02-28-21_16-43-10_(l01_escape).jpg.3c36e182a34506d9df84410bc0de4b5d.jpg

Niedokończona praca: 

Spoiler

838181219_MapamiejsceukryciaplecakazfleszkdlaSidora.jpg.b2094079a2dc0a1b29321c9966090d66.jpg  898326065_Widokschowkaihoryzontuzdrzewa.jpg.fd052f0b9896ba30da1ad9780aed1a19.jpg

Schowki Złotnika:

Spoiler

2109552708_IiIIschowek.MapazadanieSchowekZotnika.jpg.e7a3f82ab2e8f8470cf370fa37a9798b.jpg  1571732873_Ischowek.Wtuneluzelektramizarurwbardzoniskimprzysiadzie.jpg.001176534704aec73f99de508e2a95f6.jpg  2105176404_IIschowek.ObokIschowkazakonteneremwidokzbardzoniskiegoprzysiadu.jpg.df5ea882591b0f57c9b1c77a61ad5ec0.jpg

 

WYSYPISKO: 

Spoiler

Schowek Kuzniecowa:

Spoiler

 

Kombinezon Dezertera: 

Spoiler

ss_fred_05-29-20_17-00-06_(l02_garbage).jpg.609b3f1dac8dc35b9ed998fa62b7a458.jpg.8040e467b70e98f8fc807280fa94355d.jpgss_fred_05-29-20_16-59-40_(l02_garbage).jpg.cdf02509af8d749b7374a759d470bda3.jpg.d003f04f8050b5139dadbe7aeb574ec8.jpg

Dokumenty dla Sidorowicza: 

Spoiler

1. Namiar daje Pepsi                    ss_tracer_02-24-21_08-57-12_(l02_garbage).jpg.734a16e31de2c51a648b1c43ef52ec81.jpg
2. Namiar w pierwszym schowku ss_tracer_02-24-21_10-03-09_(l02_garbage).jpg.b7eae6a85ccb1d2b90f4fd6989ac63ff.jpg

Przesyłka dla Sidorowicza:

Spoiler

Namiar otrzymujemy od powinnościowca ss_tracer_02-24-21_16-44-54_(l02_garbage).jpg.39eda22d9e2dd38fd0aa819f54d15a3e.jpg

Maść dla Szerszenia:

Spoiler

ss_tracer_03-02-21_18-03-18_(l02_garbage).jpg.7f636ae0e5acdcd128ee88831ce50ebc.jpg  ss_tracer_03-02-21_18-03-30_(l02_garbage).jpg.39f6bff3f2a44f1c5d64b029a72cab0e.jpg

Dokumenty profesora Burki:
UWAGA:
Namiar daje Pepsi.

Spoiler

ss_tracer_03-02-21_18-20-13_(l02_garbage).jpg.bcf182b6e38aaddfc2b8f4257bea674b.jpg  ss_tracer_03-02-21_18-20-19_(l02_garbage).jpg.22a02fd9b72af68d485307ce7e5f989e.jpg

Artefakt Diablik dla Pepsi: 

Spoiler

647188120_Mapazmiejscempooeniaschowka.jpg.cb99234195170af8b4ef67f2877abf9b.jpg

 

Apteczka dla Lisa: 

Spoiler

 

 

AGROPROM:

Spoiler

Szachy dla Czyraka:

Spoiler

ss_fred_05-29-20_18-19-05_(l03_agroprom).jpg.a9842e41a9939ded1c2a2e4ab5f32e0e.jpg.f15cdca535baa3d7313b350cfa74cb93.jpg

Artefakt " Perła ":

Spoiler

ss_fred_05-29-20_18-51-24_(l03_agroprom).jpg.431c2c660dfbb36941a6d21c8f047e5d.jpg.f3df3aa682699a9ec591b734c512409b.jpgss_fred_05-29-20_18-52-24_(l03_agroprom).jpg.22f4bafa214726432aff99e0682b60e2.jpg.42e3dfd1d4165213bdc7e368b7c054ba.jpg

PDA dla Sacharowa: 

Spoiler

ss_fred_05-29-20_19-34-24_(l03_agroprom).jpg.092e28ae6b9d77cdc3b0f7c62a6e03e4.jpg.d24a01bc39b21354d5827bf0a49e9aad.jpgss_fred_05-29-20_19-16-04_(l03_agroprom).jpg.2c7f0855464d434a5664f7e81e47a606.jpg.3486d71e57e2ba91f3055ee06f428d28.jpg

Anomalia " Wyspa " ze zdjęcia od Szerszenia: 

Spoiler

ss_fred_05-29-20_19-28-33_(l03_agroprom).jpg.11ddc4b5dd8fbfbc42208ea52c36c8e8.jpg.00b053c355fff349beb643b6c1097b89.jpgss_fred_05-29-20_19-28-44_(l03_agroprom).jpg.0e5d7d18a7eb4a0f14ead4f0f329c45c.jpg.b5e05f03b129f9a612243ed01917da77.jpg

Periodyk dla Kreta:
UWAGA:
Drugi jest w kontrolerze spawnującym się przy zabieraniu schowka Farciarza na Dziczy.

Spoiler

ss_fred_05-29-20_16-21-56_(l03_agroprom).jpg.1969991f323637fa1455ad3bedbfc95f.jpgss_fred_05-29-20_16-20-06_(l03_agroprom).jpg.98ae1b76bb93068f51789042ce9752e4.jpg

Mapy dla przewodnika z Kordonu:
UWAGA:
Znajdują się pod wersalką oraz sprzętem - dostajemy na niskim przysiadzie.

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_17-26-28_(l03_agroprom).jpg.4ba0e6445d050445b8f5f4b8e126fd24.jpg  ss_tracer_02-28-21_17-26-41_(l03_agroprom).jpg.72f3c3cb6683e057c803b998910f5ac9.jpg

Schowek Czyraka w INB:

Spoiler

ss_tracer_03-02-21_17-45-03_(l03_agroprom).jpg.f74de70d380a0571d2386f1fa4c648a3.jpg  ss_tracer_03-02-21_17-44-40_(l03_agroprom).jpg.dd727b517ac7d96b66ba436a5d89cca8.jpg

 

DOLINA MROKU: 

Spoiler

Przyrząd dla Wowana:

Spoiler

ss_fred_05-24-20_15-11-10_(l04_darkvalley).jpg.819d623c89675a29e16495034fa7747e.jpg.ac6a4a0423343f83f8b8b61393e59f39.jpgss_fred_05-24-20_15-10-48_(l04_darkvalley).jpg.74ea30b6f22bc146556aaf8f9624ebde.jpg.f4772cdc447be3807d070858e9e56f9d.jpg

Lalka dla Słoneczka:

Spoiler

ss_tracer_02-26-21_14-48-25_(l04_darkvalley).jpg.620350a2472f5e15aaeeae30feb34c8c.jpg

Wejście do pokoju z fleszką dla Naboja:

Spoiler

ss_tracer_02-26-21_15-11-48_(l04_darkvalley).jpg.9167b7fa6eb4a685b0083f2e7e978bec.jpg

Urządzenie dla Sawczenki: 

Spoiler

W tym miejscu na powalonym drzewie. 
ss_tracer_02-26-21_21-46-31_(l04_darkvalley).jpg.11bf82e031658757f8c0cc2a63b5f65a.jpg

PDA dla Stasa:
UWAGA:
W szafce. Za wygiętą kratą. 

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_17-05-26_(l04_darkvalley).jpg.47cf3f2dfdd61bd7a794b925df4801e9.jpg

Laptop dla Niny:

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_17-12-10_(l04_darkvalley).jpg.e22bb633b2e375e0f39c6be6fce77100.jpg

Dokumenty Dzika:
UWAGA:
1 piętro - niedaleko pokoju Dzika.

Spoiler

ss_tracer_03-01-21_16-18-05_(l04_darkvalley).jpg.a23de3f6a5d4503a4abd2aeb66fba1ee.jpg  ss_tracer_03-01-21_16-18-22_(l04_darkvalley).jpg.0e52a3f608f1e30533443e2263c0722e.jpg

Płaszcz dla Szerszenia:
UWAGA:
Kuchenka, nieopodal pokoju Dzika.

Spoiler

ss_tracer_03-02-21_21-39-59_(l04_darkvalley).jpg.fe71527e427d92abd0f85f8e823255bf.jpg  ss_tracer_03-02-21_21-40-07_(l04_darkvalley).jpg.51188db1076d87d6f4500d1be98e71c9.jpg

Lekarstwo dla Czerapa:
UWAGA:
Pokój naprzeciwko zbrojowni bandytów. 

Spoiler

ss_tracer_03-03-21_14-09-51_(l04_darkvalley).jpg.ffb3a63e0ac5bfcda4a291be720134c7.jpg

Strzelba dla Łowcy z Baru:

Spoiler

ss_mirek_02-07-23_15-29-31_(l04_darkvalley).jpg.f70f720ee7dc91fd86bee39a63bd28a5.jpg  ss_mirek_02-07-23_15-29-35_(l04_darkvalley).jpg.e8ab307ce3fd45d89fe4b5cd5b00b552.jpg

 

BAR:

Spoiler

Schowki Knuta oraz Woronina:
UWAGA:
Gdy teleportuje nas na dach, to nie idziemy od razu w lewo jak na filmiku, ale za trzy silosy widoczne z prawej strony. Tam jest schowek Knuta. 

Spoiler

 

Schowek Maryny:

Spoiler

 

Dysk dla Jurika:

Spoiler

 

Whisky dla Pająka:

Spoiler

ss_tracer_02-26-21_14-20-01_(l05_bar).jpg.a3e551870a97d890fc7788ee24e5c52f.jpg   ss_tracer_02-26-21_14-19-17_(l05_bar).jpg.d9b75227dce8dfdde01f6c1090ab4720.jpg

Elektryczny klucz dla Dzika:
UWAGA:
Na półce obok kukły, za plecami Woronina. Skaczemy z zielonej skrzynki.

Spoiler

ss_tracer_03-02-21_10-53-43_(l05_bar).jpg.e9810f345f1adf3519e3ea423223cf56.jpg

Skrzynki amunicji dla Kicenki w zadaniu Śmigłowcowa zdobycz: 

Spoiler

458417017_Mapaskrzynki.jpg.f54fee35dbe26ad30386a24d944b885f.jpg  826393974_Skrzynkazamunicj.jpg.1e8dc9d9daa2ad2b17f285331ce8524a.jpg

Kostka Rubika: 

Spoiler

ss_mirek_01-28-23_19-09-18_(l05_bar).jpg.9c7a77875c193836f689776f2a698d7b.jpg  ss_mirek_01-28-23_19-09-04_(l05_bar).jpg.4bea57057b52eb2e927869ce608a831b.jpg

 

BAGNA: 

Spoiler

Dokumenty dla Sklerotyka: 

Spoiler

ss_fred_05-27-20_17-55-31_(marsh).jpg.9f7aa1d908d9a8546c14f0050e49c2df.jpg.b10c6a998b15452d74db9be7c1d74f31.jpgss_fred_05-27-20_17-55-26_(marsh).jpg.35199d0b9749302cb67eaaffe38aa771.jpg.9651ef4808b366509e98f4ed65d6adff.jpg

Elektro akcesoria dla Mirona:

Spoiler

ss_fred_05-28-20_14-40-07_(marsh).jpg.7d08e839ead1bbc04eb34dd07bdf8fdb.jpg.067bfb71e854968d16630df3f024d2e7.jpgss_fred_05-28-20_14-37-58_(marsh).jpg.111dd799fca500c692f90f5ad935ad15.jpg.94090dab972243f8ff5af54d718adfbe.jpgss_fred_05-28-20_14-39-53_(marsh).jpg.741adb0248f939a7e175de307ec2698e.jpg.a3cf7b8f02b996f8f49db2198745a762.jpg

Skrzynki dla Sanycza:
UWAGA:
Pojawiają się w określonej kolejności. 

Spoiler

Nr, 1        ss_fred_05-28-20_12-46-51_(marsh).jpg.784a42555c033ccac0a4a72ce41bde82.jpg.bb0d791f0b7597d7e0dc4f69e60ac5df.jpg   Nr. 2   ss_fred_05-28-20_12-34-32_(marsh).jpg.bf923a546ae99fd726128d87a5559cc7.jpg.e402151cddff828359a91bb3a7a94c9c.jpg

 

Nr. 3       ss_fred_05-28-20_12-36-10_(marsh).jpg.eb14a89b7c3d6ded410b7408db73f161.jpg.774e4ffba7d6ff5616c608a4c9530b5e.jpg  

Wysłannik Sidorowicza Antiocha: 
UWAGA:
PDA może być w trupie kontrolera

Spoiler

ss_fred_05-28-20_18-06-55_(marsh).jpg.fbda0368a27acd2e06fd5d0a61973765.jpg.bc2272748bdc489353b803c464c1f428.jpgss_fred_05-28-20_18-06-47_(marsh).jpg.472ed8a9e6334f728a011c3154e38751.jpg.4593f4f96910054b6c52f1e575a4b803.jpgss_fred_05-28-20_18-08-13_(marsh).jpg.81cf6b9aa0cef32e5818bdfc4042112b.jpg.fb4a15138efa350e909cdd2db2ed628f.jpg

 

DZICZ: 

Spoiler

Książka z bajkami dla Pana Marcepana: 
UWAGA:
Książkę z bajkami na Dziczy, bez problemu można zabrać, na niskim przykucnięciu przy bramie, koło wagonów z elektrami.

Spoiler

ss_administrator_10-06-19_17-40-55_(l06_rostok).jpg.145837dcda45210986e28d45b0d62e4a.jpg.c036922700e9cf893a89443882d0c800.jpg

Druga kolba dla Krugłowa:
UWAGA:
Zabierana bez skakania po murach 

Spoiler

ss_fred_05-23-20_12-41-05_(l06_rostok).jpg.123a3965837b0f57e670d1c3419029db.jpg.e8495b40ba582f041e559c8965ab6597.jpgss_fred_05-23-20_12-41-00_(l06_rostok).jpg.415d7ba9403c8a967b1422e048e9f4c7.jpg.4be32f6c7d8e0392a49b54a815daebb0.jpg

Artefakt " Błona ": 

Spoiler

ss_fred_05-23-20_14-17-47_(l06_rostok).jpg.3491ebe0663d1d94924641f38483e010.jpg.043f525a5def9a025443a657f9ac4f7a.jpgss_fred_05-23-20_14-17-40_(l06_rostok).jpg.83dcb4c20e9a0a258326edb0931bd9bd.jpg.f778a2d3ed32ba10b3760256800fd36e.jpg

Truchło Zielonego Snorka dla Gracza:

Spoiler

ss_fred_05-21-20_15-30-39_(l06_rostok).jpg.cf433641e199f01cc2fe38af677543b7.jpg.d84ae2743f72f98af762162bff0efdc1.jpgss_fred_05-21-20_15-30-53_(l06_rostok).jpg.46f067be8fbce326058570da9097e10b.jpg.1efdffee596c3f5fdcc9ffe7a27a6502.jpg

Plecak Maryny:

Spoiler

ss_fred_05-21-20_15-35-11_(l06_rostok).jpg.0d472a3d0d7a9829e9674b64918e6bb0.jpg.fb3f4d3e46d30672cdfc4fa300519b5a.jpgss_fred_05-21-20_15-35-03_(l06_rostok).jpg.0bc55dc3506be8a71946a16d2bbfa975.jpg.616033c6b807f2f09826d33e0d11bf4a.jpg

Plecak z Orderem dla Wowana:

Spoiler

ss_fred_05-21-20_19-36-14_(l06_rostok).jpg.5833d033c1f6f3f1c3200bd2a02ca71a.jpg.b55846126e0333625a5543c14a8ddb8c.jpgss_fred_05-21-20_19-35-59_(l06_rostok).jpg.1698ed0c7e14ff712df0c793eedd2fd1.jpg.6a67280dfe02f351f5d616ec8207c4b3.jpg

Wrażliwe Dokumenty:
UWAGA:
Dwa garaże obok niedokończonego budynku w którym przesiadują Najemnicy. Schowek jest pod garażem (tym od wspomnianego budynku). Kucamy lekko odchylając się w lewo.

Spoiler

20200213114444_1.jpg.e0e764f492c89f397caee55983aa7802.jpg.0912556cf27b9edee24e407741db6663.jpg20200213114602_1.jpg.cc357f509bf6ece519a8675d5f42f33f.jpg.ed9d439b1405be121fe4e010c5c1a629.jpg

Zadanie od Woronina na zbadanie Śmigłowca:
UWAGA:
Należy znaleźć kontener i PDA:

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_10-47-40_(l06_rostok).jpg.c22e916f578dc8a88b9b3883cfb75eab.jpg  ss_tracer_02-28-21_10-41-11_(l06_rostok).jpg.4597af57c6b502e1ea03af4374702f7f.jpg

PDA przewodnika Wolności:
UWAGA:
Można doskoczyć ze zbiorników obok. 

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_10-38-55_(l06_rostok).jpg.7428a1432b6c1827559bc2b36fe51788.jpg

 

JANTAR:

Spoiler

PDA dla Barmana:

Spoiler

ss_fred_05-22-20_17-03-01_(l08_yantar).jpg.8ae61c54839bcde9e4e64044f1b0a0c8.jpg.031f7b13bc9a6a4faa51f5dadd5560e5.jpgss_fred_05-22-20_17-03-10_(l08_yantar).jpg.aa3d0ebbd37a2e18a3ab1c5494071c48.jpg.0733abc2bfa3af4690c92209b8a585ca.jpg

Plecak dla Sacharowa: 
UWAGA:
Plecak znajduje się w rurze, przy leżącym krzyżu pod X-16. Należy się tam dostać przez laboratorium. 

Spoiler

ss_fred_05-22-20_22-48-19_(l08_yantar).jpg.16575e577d4aeee4f8e79def8164c109.jpg.9644476cd67a776f76f8be7909c09f79.jpg

Artefakt dla Sacharowa:
UWAGA:
Artefakt znajduje się pod X-16. Należy się tam dostać przez laboratorium. 

Spoiler

ss_fred_05-26-20_15-49-36_(l08_yantar).jpg.bfec3bb66ff5c2aacf061d7850b957cb.jpg.5c502348aff43510641528a3f0a9b5b9.jpgss_fred_05-26-20_15-49-10_(l08_yantar).jpg.f08a9ba977d4b82b205fe1cf28a1f553.jpg.ea7316b28e1ceb4cb43af8a3729f1985.jpg

Leczący Beryl dla Łukasza:
UWAGA:
Zwłoki znajdują się na dachu. 

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_17-36-58_(l08_yantar).jpg.8f2c102c58c5a9ac77c010d56d0e0c97.jpg

Pierwszy schowek Krugłowa z kolbą. 
UWAGA:
Pod betonem - wchodzimy pod spód. 

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_17-37-44_(l08_yantar).jpg.a4ba35fe727280909e2c4d159f12fc39.jpg

Artefakt Dar Życia dla Salomona:
UWAGA:
Namiar dostajemy od naukowca Niny. W kabinie dźwigu. 

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_18-00-36_(l08_yantar).jpg.8e837ee35bd366c43ff85fe4ab9e84d9.jpg

 

LABORATORIUM X-16:

Spoiler

Kombinezon Ducha:

Spoiler

ss_fred_05-26-20_15-40-56_(l08u_brainlab).jpg.f7749f2835103c1356dea36cdad60363.jpg.033918d4ea8f1cf3e85031cd2b658357.jpgss_fred_05-26-20_15-37-57_(l08u_brainlab).jpg.60302e261f96882ac327e566c075e75d.jpg.976bf76e18091fd94615d36ff855ac73.jpg

Dokumenty Krovina:

Spoiler

ss_fred_05-22-20_22-41-41_(l08u_brainlab).jpg.f7a8e29f4b0d54c4c2aabab335ae43bf.jpg.bb67a0498c16be73d3c95c0254c2eb26.jpgss_fred_05-22-20_22-39-53_(l08u_brainlab).jpg.90e032cadbcd401a313ae20702da3c4c.jpg.641c3b4b9d04a48d6d6b0f6a4b29b04e.jpg

 

LABORATORIUM X-18:

Spoiler

Termos dla Zielarza:

Spoiler

ss_tracer_02-26-21_18-59-15_(l04u_labx18).jpg.c860700a602fc035fb20b87c418339ad.jpg

Dokumenty dla Sacharowa:

Spoiler

Nr.1: Pod kontenerami.
ss_tracer_03-02-21_19-23-33_(l04u_labx18).jpg.9fa61ca555104db5af8795139002cbc4.jpg  ss_tracer_03-02-21_19-23-46_(l04u_labx18).jpg.ac5cd8988c609d8da79ec99d51420c5c.jpg

Nr.2: Na skrzyniach. Niedaleko pomieszczenia z embrionami. 
ss_tracer_03-02-21_19-31-05_(l04u_labx18).jpg.6b64014dc0d5090aec418ca39efb98bd.jpg  
Dokument może się również pojawić za tymi schodami. 
ss_tracer_03-02-21_19-32-00_(l04u_labx18).jpg.24651f1e0a78825723cf2e9661ca06dd.jpg

Nr.3:
Początek laboratorium - na klatce schodowej. Trzeba wskoczyć na górę. 
ss_tracer_03-02-21_19-25-24_(l04u_labx18).jpg.c9a9c03d40f309e5c8237517aa8513b7.jpg  ss_tracer_03-02-21_19-25-40_(l04u_labx18).jpg.e85adb1d0b5a7ae087ff9010f484fc0e.jpg

Ramzestaw dla Wkręta:
UWAGA:
Sala z pseudogigantem.

Spoiler

ss_tracer_03-03-21_14-20-25_(l04u_labx18).jpg.c330be4615bb03ced2dfede2d0625ac3.jpg

 

MAGAZYNY WOJSKOWE: 

Spoiler

Plecak Zwiadowcy:

Spoiler

ss_fred_05-25-20_15-59-22_(l07_military).jpg.eb7e4c460e3dfabcfb0aa8b21db68bf6.jpg.d5fe0c2c9e5d14c449eacde93d174747.jpgss_fred_05-25-20_15-59-12_(l07_military).jpg.ae7033509a0eddc67143dc630a96be3d.jpg.6b5395e9a33ef9c965de48e4bb56cf2b.jpg

Samogon dla Dziadka Cyryla:
UWAGA:
Można zabrać z podskoku. 

Spoiler

ss_fred_05-29-20_13-17-04_(l07_military).jpg.1375eda9e6d18e5ce502ff069205c3fc.jpg.42ae2fab1d7c5267595722699c50613c.jpgss_fred_05-29-20_13-16-56_(l07_military).jpg.2de373e75eb84b48893fcad032b3f818.jpg.66f23d1e43a6ff443bf4a9e1d0f3d8dc.jpg

Rusznica dla Pietrenki:

Spoiler

ss_fred_05-30-20_17-43-38_(l07_military).jpg.6daf4c78590311b7e7569a0604d643dd.jpgss_fred_05-30-20_17-43-32_(l07_military).jpg.7a1979c2f66de781597eeb8430f60f98.jpg

Lornetka dla Bałamuta:
UWAGA:
Po oddaniu dialog o Szarym Zdjęciu.

Spoiler

ss_fred_05-30-20_18-07-53_(l07_military).jpg.71379e2f29c2f41f20f0d2f4064f313e.jpgss_fred_05-30-20_18-07-48_(l07_military).jpg.08883ba77f26d9e8910fed417f470e4b.jpg

Strzelba dla Dziadka Cyryla:
UWAGA:
Na wpół zburzonym domku.

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_12-05-47_(l07_military).jpg.62e17a88909afb17c6075a3cc7edb939.jpg

Dyskietka dla Cygana:
UWAGA:
Przy wejściu na bazę Wolności, za betonowym przęsłem.

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_11-40-03_(l07_military).jpg.97e7553dc2173dc9b95957771150fcfe.jpg    ss_tracer_02-28-21_11-40-15_(l07_military).jpg.904f05632118b6293b46fd1a725de805.jpg

Teczka dla Kuternogi:
UWAGA:
W rurze - wchodzimy na niskim przysiadzie. 

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_11-14-38_(l07_military).jpg.c418136871ae5710c4736acebf883c66.jpg

Schowek Spychowskiego ( zadanie od Marcepana ) 
UWAGA:
W spychaczu, za siedzeniem.

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_10-54-21_(l07_military).jpg.85bf710c790fa2072c9af52cfb7dcf08.jpg

Fleszka Maksa: 
UWAGA:
Na powalonym drzewie, przy śmigłowcu. 

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_09-45-16_(l07_military).jpg.7a356fa53d6a274860087fa2d73ee339.jpg

Zadanie na przyjaciela Broma:
UWAGA:
Znajdujemy notatkę przy trupie, a schowek znajduje się w piwnicy do której wejście jest zasłonięte paletą i beczką.

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_10-05-10_(l07_military).jpg.18dca9f80ebd30307f79ac6db52a2231.jpg  ss_tracer_02-28-21_10-17-07_(l07_military).jpg.1713aee959338130c3b76930692a0bdc.jpg

Cygara dla Kucharza:

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_19-51-36_(l07_military).jpg.5341898400c9aa7c9821895989ae05fa.jpg

Trzy orzeszki dla Kopciuszka:

Spoiler

Metal:
metal.jpg.b669eaf5e7c04424fa1d2252eb1dbaa4.jpg  2090142942_metalmapa.jpg.809c8935c5fc751c128a13b05d99739e.jpg

Drzewo:
drzewo.jpg.922587da0b0eaae3ac08a0169e7e8317.jpg  719685412_drzewomapa.jpg.98ed8fc3f2f905e8df22ac6af01563d2.jpg

Dach:
dach.jpg.468f072f12c17ec8637517a7ec06381c.jpg  653678726_dachmapa.jpg.967d6b012591ac4606b626c54efddcce.jpg

 

RADAR:

Spoiler

Artefakt dla Nataszy: 

Spoiler

ss_fred_05-20-20_21-02-11_(l10_radar).jpg.e38144a305c3eab9b68504bf2a26b65c.jpg.11c4bb5ea9c256066f6c000a805d20a0.jpgss_fred_05-20-20_21-01-47_(l10_radar).jpg.bd6265a04a5fc11fd1d05932f339e6fd.jpg.c11974b2eb4267717100fed720dc4536.jpg

Grzyby dla Dziadka Cyryla:
UWAGA:
Blisko śmigłowca. 

Spoiler

ss_tracer_02-28-21_20-53-27_(l10_radar).jpg.f8c7783e417c03e8e122bb2f1db6a0d1.jpg

 

LABORATORIUM X-10:

Spoiler

Plecak Monii: 

Spoiler

ss_fred_05-31-20_16-51-55_(l10u_bunker).jpg.4bb2585f15ba29dcef306d9bfc9ea0c8.jpg

Artefakt " Łza Kontrolera ":  
UWAGA:
Jeśli robimy jednocześnie zadanie na dokumenty Barmana, to artefakt z kontrolera trzeba zabrać przed wzięciem trzeciego dokumentu.

Spoiler

1. Plecak z naprowadzeniem i notatka Sieńki ss_fred_05-30-20_15-13-21_(l10u_bunker).jpg.ecb9882baba7f0a98117d4bf55254581.jpg
2. Trup Sieńki z kolejnym naprowadzeniem   ss_fred_05-30-20_15-15-05_(l10u_bunker).jpg.25a56b9fb12bf018ffb37c55e8401849.jpg
3. Trup Kontrolera z Artefaktem                     ss_fred_05-30-20_15-34-22_(l10u_bunker).jpg.4eecc0297dce7c845479622847c65e8c.jpg

Dokumenty dla Barmana:

Spoiler

Dokument nr. 1   ss_fred_05-30-20_15-08-45_(l10u_bunker).jpg.6bb345b908dfc03ea822d52ddf12c3f7.jpg
Dokument nr. 2   ss_fred_05-30-20_15-24-19_(l10u_bunker).jpg.821bc533adc856125d542a3a09828449.jpg
Dokument nr. 3   ss_fred_05-30-20_15-25-08_(l10u_bunker).jpg.4214bf706619aab396bd501153ef088a.jpg

 

SZPITAL:

Spoiler

Lekarstwa dla Pustelnika:
UWAGA: 
Pierwszy blaster jest w trupie nieumarłego przed wejściem do szpitala. 

Spoiler

Drugi blaster:                                                  ss_fred_05-28-20_19-58-55_(hospital).jpg.6ab8c74720549a8da48b0db995dd31ea.jpg
 

Trzeci blaster jest dostępny z dwóch stron.
Bez zeskoku do dziury:                                 ss_fred_05-28-20_20-05-07_(hospital).jpg.39e8fec60ab11b185d9a9f60479e8a2f.jpg.6814f61154e94ad17c9120d3d70656c4.jpg
Za zawałem po zeskoku:                              ss_fred_05-28-20_20-07-28_(hospital).jpg.53fa12412298675004580f60833899f3.jpg.555c75a4dada95778a984589d4a49a63.jpg
                                                                     ss_fred_05-28-20_20-06-58_(hospital).jpg.84a69b13b048368c00da408e9693b5ed.jpg.ac8fe8240fa6bd3f2a80d6160e83f26a.jpg

 

LIMAŃSK:

Spoiler

Pancerz dla Mangusty:
UWAGA:
Schowek można zabrać wisząc na poręczy.

Spoiler

ss_administrator_11-16-19_18-08-06_(limansk).jpg.777ed4e13dce5e0896e1c6fb568ee9a9.jpg.f6882d592380e16078d4161f45889e8a.jpg

 

ATP:

Spoiler

Schowek Kraba:

Spoiler

ss_tracer_03-03-21_14-50-33_(atp_for_test22).jpg.628a2e4f5908340c7c9c93078264744b.jpg  ss_tracer_03-03-21_14-50-39_(atp_for_test22).jpg.802e42da11352fb21bbb7d792eaa1eb6.jpg

 

PRYPEĆ:

Spoiler

Schowek Dimona:
UWAGA:
W domu mieszkalnym. Na schodach, za stertą rupieci.

Spoiler

ss_tracer_03-01-21_14-58-43_(l11_pripyat).jpg.d52747c0cbeede9d4cca9ee0b1cfe42b.jpg  ss_tracer_03-01-21_14-59-42_(l11_pripyat).jpg.a646765aa30892564b5a0dded009d2af.jpg
ss_tracer_03-01-21_14-58-49_(l11_pripyat).jpg.23de31c9b367230e33c98f866cc304de.jpg

Szkatułka ze złotymi monetami:
UWAGA:
Na szczycie zniszczonych schodów. 

Spoiler

ss_tracer_03-01-21_15-10-42_(l11_pripyat).jpg.12bc190a90e8149ca76fb653a5f7f158.jpg  ss_tracer_03-01-21_15-10-49_(l11_pripyat).jpg.ef84079d91993c8a0cab3bd19385b349.jpg

Artefakt Kryształowiec dla Czapy:
UWAGA:
W budynku przedszkola. 

Spoiler

ss_tracer_03-01-21_15-17-41_(l11_pripyat).jpg.d68fdcc7cc5ac066303147cc033d6ce5.jpg  ss_tracer_03-01-21_15-17-27_(l11_pripyat).jpg.9a7985fa32d52c82560e7e6346775c08.jpg

 

wallpaper2you_51859.jpg

 

Broń Kopra

Spoiler

Ani NPCa, ani broni nie znajdziemy. Będzie tylko świstek z informacją ( informację możemy sprzedać ). Gnamy do baru, ( musimy mieć 2 patole na łapówkę ) rozmawiamy z barmanem o rusznikarzu. Dajemy łapówkę Garikowi ( 2 Antyrady ) i rozmawiamy z Paszą. Daje zadanie. Po jego wykonaniu wracamy do zleceniodawcy. Dostajemy w nagrodę potrzebną broń. Wracamy z nią do Prapora i oddajemy mu broń. 



Notatki Nieznajomego na Kordonie

Spoiler

W Outfater możemy odnaleźć notatki Nieznajomego na Kordonie w wiosce nowicjuszy. Pierwsza z nich znajduje się w za materacem w piwnicy gdzie przesiaduje Timocha. Druga w domu Pociętego, za wersalką.

Nieznajomy w drugiej notatce pisze o dwóch schowkach. Oba są w samochodach transportowych. 
1. W autobusie. Przy wejściu do wioski.
2. W cysternie. Obok gospodarstwa. 


 

Mapa Starego Lasu ze wskazówkami 

Spoiler

20200213140902_1.jpg.98c5a1eacafaa98876f6c7a33c5e0203.jpg.eddef468a98cd07e00607bcb39c392bb.jpg
1. Czerwony - Bandyci. 
2. Niebieski - Rozbite Helikoptery. 
3. Żółty - PDA Nieznanego Bandyty, 
4. Pomarańczowy - Notatki. 

W poszukiwaniu kartek Pisarza poszedłem do Starego Lasu dopiero Po ukończeniu zadania na " Łowcę Dusz ". 

Zacznijmy od znalezienia PDA Nieznanego Bandyty. W zaznaczonym na mapie kolorem znajdujemy PDA. 

Teraz czas na wątek Pisarza. Udajemy się do helikoptera nr.1. Nieopodal są kamienie, a pod nimi nasza notatka. Czyli opis z przetłumaczonego przez @kondotier poradnika się zgadza, Zabieramy ją i biegniemy do helikoptera nr.2. Tam nagle pojawiają się Zombie. I gdy zabijemy zombie-babkę pojawia się SMS z informacją. I takim oto sposobem mamy dwie notatki. ( Wydaje mi się, że druga notatka nie ma nic wspólnego z zadaniem na odnalezienie artefaktu " Łowca Dusz ". Możliwe, że warunkiem pojawienia się Zombie jest odnalezienie tej pierwszej ). 20200213140248_1.jpg.8b3f8c5a40f70cad7d5a227764f4ef99.jpg.899265c4cfaff21eb0b6eb1389da1585.jpg
Czas na nasze Zdjęcie. W Starym Lesie kręci się trzech Bandytów. Przy znaczku na mapie, gdzie widać GG jest ten Bandyta, o którego nam chodzi. To on ma zdjęcie. Po jego zlikwidowaniu dostajemy SMS:
20200213140848_1.jpg.4db856687673b0aaabe831a8111fb8cc.jpg.10408af0ed944909ba47ee21a5c902ff.jpg20200213140857_1.jpg.3422bbc0e3e7b49b47d1f30db13c6c50.jpg.dd89cc679e4da89c2c76a277aa4cfe01.jpg
Na koniec pozostaje nam ciekawostka. Szukając kartek Pisarza i Zdjęcie znalazłem dwie ciekawe notatki. Wydaje mi się, że są po prostu ciekawostką. Ich treść pozostawiam dla tych, którzy sami zechcą zagrać w moda i je odnaleźć. 



Schowki Żeki Skręta 

Spoiler

Pierwszy schowek Skręta kupujemy za 25 tysięcy. Udajemy się w okolicę przejścia Magazyny Wojskowe - Barss_fred_05-30-20_19-36-42_(l07_military).jpg.3197f46b21d543e0430e5f357dc574de.jpgss_fred_05-30-20_19-36-49_(l07_military).jpg.9d7295e10a799ab6da5197d9569478e9.jpg

Po odnalezieniu pierwszego schowka wracamy do Skręta i dostajemy namiar na drugi. Jantar - budynek z wejściem do X-16
20200214203137_1.jpg.72f8d8afa5542e4db6aae92fdeee3dd4.jpg.08800a4d1d971c036b2758897972b16a.jpg20200214203510_1.jpg.59e6182a219802bcc958253a5922bd78.jpg.be354db13e08fa1e8bb07e47f24904db.jpg
Trzeba podejść od prawej strony, a następnie odchylamy się znów w prawo. Jest minimetr szczeliny przez którą możemy sięgnąć plecak.



Zadanie " Wojskowa Przyjaźń "

Spoiler

BTR'y na CEA.  Musi być zachowana kolejność odnajdywania ! 

BTR Nr. 1               ss_administrator_11-12-19_19-21-45_(l12_stancia).jpg.3680aaf4c814ead562a4945951562472.jpg.e4548959b7bcac89df1d1f22bae6c396.jpg
BTR Nr 2                ss_administrator_11-15-19_22-41-28_(l12_stancia).jpg.2219e80648b2d3488065c5c7aa27e497.jpg.e933a0321805c5544cbdd2a32cbe8702.jpg



Rysunki tokarki dla Wkręta

Spoiler

W Dolinie Mroku. Na 1 jest teleport przenoszący na dźwig. 
ss_tracer_03-01-21_22-54-42_(l04_darkvalley).jpg.8d6317fe2d21ac5795b0baac7b6281ff.jpg  ss_tracer_03-01-21_22-54-15_(l04_darkvalley).jpg.c01c5aeb91b9deca204a76ef5730ea04.jpg

W hangarze na Wysypisku. Pod wersalką.
ss_tracer_03-02-21_10-17-01_(l02_garbage).jpg.df8373e4dee7c402c182ee6f0d2117d6.jpg

ATP na Kordonie. Pod gruzami. 
ss_tracer_03-02-21_10-26-02_(l01_escape).jpg.ccd32122a89c19ebc4b22866ffb90441.jpg  ss_tracer_03-02-21_10-26-09_(l01_escape).jpg.f89dccc66c088ed21577914178648203.jpg



Schowki Gracza

Spoiler

 



Zadanie " Rodzinne Powiązanie "

Spoiler

Po wzięciu zadania udajemy się do Pana Marcepana. Żąda kasy za informacje więc płacimy. Trzmiela zna pewien Wolnościowiec, który siedzi na MW. Jest nim Pawlik. 
Pawlik daje nam małą wskazówkę - Trzmiel udał się na Radar i lubi odpoczywać przy ogniskach. To jedyny punkt zaczepienia. 

Oto położenie pierwszej notatki Trzmiela na Radarze

20200218124509_1.jpg.33dfc8136b5e5cf2607ad3271080627e.jpg.604b1da7424c9c8ec46af1ffa58ac696.jpg20200218124516_1.jpg.590ff35f8ca2859344aa7ebc9330f39d.jpg.0eda6656c438c3d4a906e888474b70b8.jpg

Obok ogniska jest czołg i wielkie kamienie. W nich.. Plecak z notatką. Wynika z niej, że Trzmiel udał się do Prypeci.

Idziemy do miasta, a dokładniej to na Dworzec Autobusowy. Roi się tam od Monolitowców. Przeszukujemy jednego z nich. Ma on notatkę. Trzmiel wpadł na Monolitowców, którzy darowali mu życie i odprowadzili na CEA. Kolejną wskazówką jest notatka na CEA. 
Pod wagonem jest plecak. Kucamy i odchylamy się w prawo
:20200220222158_1.jpg.5501659a53b3dd6613a0500a17a2d17f.jpg.669cca45b8c5a82814d1d4855858e506.jpg20200220222147_1.jpg.249bdfc705b897a45a75ad9a4bb19707.jpg.d4a867edc59f0e2ead76fab53a72ca77.jpg

 

Trzmiel poszedł do Spełniacza Życzeń. Idziemy do niego. 

Stał się jednym z Monolitowców i od tak nie odda nam wisiorka. Mamy wybór - szukać samemu lub go zabić. Ja wybrałem to pierwsze rozwiązanie. W końcu Szerszeń prosił nas, żeby odnaleźć Trzmiela, a nie go zabijać. 

Tutaj pojawia się problem. Spełniacz Życzeń nie pozwala nam opuścić w normalny sposób CEA. Po prostu nas odrzuca przy próbie przejścia. 

Jest jedno '' tajne " przejście. Nieopodal Trzmiela i Monolitu było w podstawce przejście na CEA2. Idziemy tam i lądujemy na CEA1. Nagle pojawia się wielu wrogów. To Monolitowcy i.. Klony Trzmiela. Ubijamy jednego z nich i nagle nas wyrzuca nieopodal. Jest tam wysokie promieniowanie.

Dostajemy info. na PDA
20200221114527_1.jpg.6582b6a6cf1cfdefc68d7ce8a4837b21.jpg.e607075610da1a8a10c4167b8cac78ef.jpg

Nie poddajemy się. Wracamy do klonów i walczymy. Problem polega na tym, że przy każdym ubiciu klona lądujemy w tym samym miejscu gdzie jest wysoka radiacja. W końcu jednak trafimy na klona, który ma wisiorek..
.20200221114842_1.jpg.09236d979374147350f07aec76f4a035.jpg.38ad797a0d573ad97f9e21e765b3b33f.jpg

Mamy to, o co prosił nas Szerszeń. Wracamy do niego i kończymy zadanie. 
 

 

wallpaper2you_51859.jpg


Korona Farciarza

Spoiler

U Sidorowicza w bunkrze jest schowek. Rozpoczyna on wątek z notatkami Farciarza. Każda notatka Farciarza jest na innej lokacji. 
Uwaga:
O pierwszym schowku wspomina nam Sidorowicz. Należy wybrać odpowiedni dialogi, inaczej schowek się nie pojawi. 

 

Schowek w bunkrze Sidorowicza:

Spoiler

 

Pierwszy schowek Farciarza na Kordonie:

Spoiler

 

Wysypisko: 

Spoiler

 

Dolina Mroku:

Spoiler

 

Laboratorium X-18:

Spoiler

 

Agroprom: 

Spoiler

 

Podziemia Agropromu:

Spoiler

 

Bar:

Spoiler

 

Dzicz: 

Spoiler

ss_fred_05-24-20_18-20-13_(l06_rostok).jpg.c0c3967174304d876281245915b6145d.jpgss_fred_05-24-20_18-20-00_(l06_rostok).jpg.773986506dba32cb23adc5aac2bfcc15.jpg

Jantar: 

Spoiler

ss_fred_05-25-20_13-12-09_(l08_yantar).jpg.cd55e6a3516b8e77c60d03c512823a5a.jpg

Laboratorium X-16:

Spoiler

 

Pieczara:

Spoiler

 

Stary Las:

Spoiler

 

Stara Wieś:

Spoiler

 

Czerwony Las:

Spoiler

 

ATP:

Spoiler

 

Prypeć: 

Spoiler

 

Laboratorium X-10:

Spoiler

 

Radar:

Spoiler

 

Magazyny Wojskowe:

Spoiler

ss_fred_05-31-20_15-05-23_(l07_military).jpg.f04b874e9ffb763193416580bd708644.jpgss_fred_05-31-20_15-05-17_(l07_military).jpg.523a00a05086826c1c23fbc17e3bad8f.jpg

Szpital:

Spoiler

Bagna:

Spoiler

 

 

 

wallpaper2you_51859.jpg


Utracona Twórczość 
 

Spoiler

Wysypisko:
UWAGA:
Pierwszą notatkę daje nam Jurik w zamian za uratowanie przed bandytami. Druga pojawia się po znalezieniu schowka Kuzniecowa.

Spoiler

1099292423_Hadawysyp.jpg.34c1a16b4f445ffc28d268aeae70bd37.jpg.1ea5e372fd681fa1b37441a0804c6922.jpg683396434_3HdaWysyp.jpg.7288b5d4d81f54f350a1606f3afab573.jpg.a0b9561b2b13ee01f821f998d9387f4f.jpg

Agroprom:
UWAGA: 
Na komin dostaniemy się po automatycznej teleportacji przy zabraniu PDA dla Sacharowa.

Spoiler

ss_fred_05-29-20_19-17-05_(l03_agroprom).jpg.022a762ae2fc03a1adda98e272e0251c.jpg

Magazyny Wojskowe:
UWAGA:
Żeby zdobyć pierwszą kartkę na MW musimy porozmawiać z Ojcem Diodorem. Daje nam on informacje żeby szukać obok krzyża - na lewo od Bariery. 

Spoiler

ss_administrator_10-08-19_12-39-13_(l07_military).jpg.501e754c3baf9764fcd24cbd5fd3aebd.jpg.fce94d0c43d2886972b3f0b99a15230e.jpg

Bagna:

Spoiler

Udajemy się po PDA wojskowego. Niedaleko Stacji Pomp. To dzięki niemu dostaniemy naprowadzenie na kartki. 20200222104459_1.jpg.797121dffd8ef6c5fb1175d6d1f7b8ff.jpg.c177262da5da31de7ddc124776be8488.jpg
Jest wśród wielkich kamieni. Ciężko się do niego dostać. Ctr+Shift. Za którymś razem się uda.20200222104453_1.jpg.b368d84af3ae2b0f6217be9719da31fb.jpg.9152dfae6fda222b1fb33971e69ed2da.jpg


Pierwsza notatka znajduje się przy drodze od Parku Maszyn do wioski z wieżą ciśnień. Tuż obok drzewa:
20200222110029_1.jpg.b04c075fcf3910ffb2f1efab8de30860.jpg.a1d163ae6985f20b3fa4cc9f4417b978.jpg20200222110034_1.jpg.277a0a4a9d54cb333c689ed8c8583866.jpg.7e72d7d13be05d67925d0e7a15384a8b.jpg

Drugą i zarazem ostatnią na Bagnach notatkę możemy znaleźć przy tlącym się ognisku. Obok są krzaki i powalone drzewo. Niedaleko Stacja Pomp.

20200222110857_1.jpg.46e9f2e49dabb70bccdc19789f96bdf2.jpg.1cccae01ac4a9f6933fd07a9df14988a.jpg20200222110901_1.jpg.5185f5bd37cbf140e4e37ca04ef49d49.jpg.a412d8e0591e1d33e882f7d05309f05b.jpg

 

wallpaper2you_51859.jpg


Szary Fotograf 
 

Spoiler

Dzicz:

Spoiler

ss_administrator_02-15-20_20-11-59_(l06_rostok).jpg.9e0047f13c146825d830cb854352245a.jpg.84122429c164f0ca8be65fdc1d171d6d.jpg

Bar:
UWAGA:
Przy przejściu na Magazyny Wojskowe

Spoiler

ss_fred_05-23-20_15-09-05_(l05_bar).jpg.1c31d16a368b0f8ef5444c897252df37.jpg.1db1465e109555771aad8c7fac6af49a.jpg
ss_fred_05-23-20_15-10-19_(l05_bar).jpg.3934fe4a09a20b74d283db543889f3f7.jpg.f2460ce930c8066cbfce8d6cae9b211f.jpgss_fred_05-23-20_15-09-39_(l05_bar).jpg.bb2e66a691a4f2a53f1d369622b0b6c8.jpg.c29b8032bba8fa842ed6de1b64cee87b.jpg

Agroprom: 

Spoiler

ss_administrator_10-28-19_13-30-56_(l03_agroprom).jpg.2b0bad05b8e3afa5d0b2b4ee47288283.jpg.58bdc0548a92978a37584c54180fdd58.jpgss_administrator_10-28-19_13-33-02_(l03_agroprom).jpg.befb2b613f07e5c4d8470caa30358435.jpg.94114e2061c98def316d883a486b7fd1.jpg

Magazyny Wojskowe:

Spoiler

ss_fred_05-30-20_18-34-32_(l07_military).jpg.cd0d7c478b32eb8a22224dab2704ebcc.jpg

 



 

  • Super 2
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Deja Vu: Outfater Addon - poradnik

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.