Skocz do zawartości

Last Breath


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

last_breath_cover.jpg


Platforma: Cień Czarnobyla Autorzy: Wiaczesław Majnow, Wład Szamanow Planowana data premiery: Nieznana

Opis:

Spoiler

1. Lokacje:

  • Paczka lokacji będzie obszerna, więc gracz będzie miał wiele do zobaczenia i zbadania. Lokacje będą dodane z buildowskich wersji gry i opracowane od zera...

2. Paczka broni:

  • Broni wystarczy. Będzie coś do zabawy i pobiegania.

3. Rozgrywka:

  • Rozgrywka nie pozwoli graczowi się nudzić. Dodane zostaną nowe funkcje. Mod obmyślono pierwotnie z naciskiem na realizm, a nie na wizję autora. Na przykład:
    Aby biegać z AK-74 lub z nowym M4A1, trzeba będzie popracować dla handlarzy, wykonać zadania, aby mieli pożądaną broń, inni kupcy nie będą jej mieli (różne towary). Alternatywną drogą będą zamówieia u handlarzy, ale przedaż rzadkich/unikalnych/najnowszych broni będzie niewielka. Większość kupców będzie oferować głównie starą/wycofaną broń itd.

4. Grafika:

  • Grafika zostanie unowocześniona i osiągnie nowy poziom. Planowana również optymalizacja przeprowadzona w jak największym stopniu.

5. Fabuła:

  • Praca w toku...

Screeny:

Spoiler
last_breath_1.jpg
last_breath_2.jpglast_breath_3.jpg
last_breath_4.jpglast_breath_5.jpglast_breath_6.jpg
last_breath_7.jpglast_breath_8.jpg

Źródła: new_AP-PRO_LOGO.png Y6DvRrN.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

lb_10-07-20_1.jpg

Na ZBT przeprowadzono masę testów na różnych komputerach PC. Lista PC i FPS'ów na nich:

Spoiler

Komputer Nr 1
-------------------------
Procesor: AMD Athlon 32x.
Karta graficzna: Gigabyte Geforce 9500 1gb
RAM: No Name 2gb 1\2
Średni limit FPS: 15-20.

Komputer Nr 2
-----------------------—
Procesor: IntelCore Pentium 3700
Karta graficzna: Palit GF8400 GS 512M
RAM: JRam 1gb
Średni limit FPS: 10-25.

Komputer Nr 3
-----------------------—
Procesor: IntelCore Pentium B960
Karta graficzna: NVIDIA Geforce 9600 2gb
RAM: HyperX Fury 4gb
Średni limit FPS: 20-30.

Komputer Nr 4
-----------------------—
Procesor: IntelCore I3 9100F
Karta graficzna: Gigabyte GTX 1030 2gb
RAM: HyperX Fury 4gb
Średni limit FPS: 30-35.

Komputer Nr 5
-----------------------—
Procesor: AMD Phenom II 4x
Karta graficzna: MSI Geforce 1050 2gb
RAM: HyperX Fury 4gb
Średni limit FPS: 40.

Komputer Nr 6
-----------------------—
Procesor: AMD Phenom II 6x
Karta graficzna: MSI Geforce 1050ti 8gb
RAM: HyperX Fury 16gb
Średni limit FPS: 60-80.

 

Nowe funkcje/dodatki, które się pojawiły w grze:

Spoiler

1. Grafika
1.1 Kiedy chmury się poruszają, jest rzucany z nich cień.
1.2 Cienie od gracza,NPC.
1.3 Wybór jakości wygładzania.
1.3.1 FXAA
1.3.2 MSAA
1.3.3 TAA
1.3.4 TAA High
1.4 Wybór jakości cieni.
1.4.1 512p
1.4.2 1024p
1.4.3 2048p
1.4.4 4096p
1.5 Wybór jakości tekstur.
1.5.1 512p
1.5.2 1024p
1.5.3 2048p
1.5.4 4096p
1.6 Wybór różnych promieni słonecznych (GodRays)
1.6.1 Promienie z ZP.
1.6.2 Promienie z CN.
1.6.3 Promienie od Sky4ce.
1.6.4 Promienie od Meltac.
1.7 Wybór różnego rodzaju detalizacji. Rodzaj detalizacji zależy od jakości tekstur u broni, dekoracji, wyposażenia, NPC.
1.8 Pojawiły się funkcje ustawienia różnych efektów.
1.8.1 Ustawienia efektów HDR.
1.8.2 Ustawienia efektów SSAO.
1.8.3 Ustawienia Bloom.
1.8.4 Ustawienia efektów HBAO.
2. Broń.
2.1 Dodany kaliber 7.62х39(Opis, ТТХ były wzięte z gry EscapeFromTarkov).
2.2 Dodano kaliber 308.win\7.62х51(Opis, ТТХ były wzięte z gry EscapeFromTarkov).
2.3 Dodano nowe moduły, które będzie można zmieniać u broni.
2.3.1 Komory zamkowe.
2.3.1.1 AKademia Bastion.
2.3.1.2 Komora zamkowa B-33 (Możliwość jej instalacji możliwa tylko przy użyciu цевья B-10 w parze z B-19)
2.3.1.3 Komora zamkowa Молот АКМ.
2.3.1.4 Komora zamkowa od АК74.
2.3.1.5 Komora zamkowa od АК74М
2.3.1.6 Brak komory zamkowej.
2.4 Dodano ponad 60 celowników dla montażu na szynę Weaver.(Dla niektórych kolimatorów\optycznych celowników trzeba specjalny uchwyt).
2.5 Dodano rozbijanie u celowników/kolimatorów soczewek.
2.5.1 Dodano zmianę soczewek u celowników/kolimatorów.
2.6 Dodano przegrzanie u broni.
2.7 Dodano zatkanie naboju w komorze.
2.8 Dodano krzywość(перекос) u broni.
2.9 Dodano zżute gilzy w komorze патронике.
2.10 Dodano rozwalenie broni przy bardzo długim strzelaniu. (Przykładowo 900-800 wystrzałów bez przerwy ze zwykłego АК74).
3. Ekwipunek
3.1 Dodano slot dla hełmu.
3.1.1 Dodano dostosowanie hełmu.
3.1.1.2 Slot dla montażu noktowizora.
3.1.1.3 Slot dla montażu wzięcia na hełm (забрала на шлем).
3.1.1.4 Slot dla montażu specjalnej ochrony uszu u serii hełmów Ops Core.
3.2 Dodano slot dla maski.
3.3 Dodano slot dla oczu.
3.4 Dodano slot dla plecaka.
3.5 Dodano slot na zbroję.
3.6 Dodano slot dla rozładunku.
3.7 Dodano плейткееры (Бронеразгруки).
3.8 Dodano slot dla aktywnych słuchawek.
3.9 Dodano slot WarBelt.
4. Zdrowie.
4.1 Każda część ciała podzielona na kończyny.
4.1.1 Głowa.
4.1.2 Klatka piersiowa.
4.1.3 Brzuch.
4.1.4 P.Ręka.
4.1.5 L.Ręka.
4.1.6 P.Noga.
4.1.7 L.Noga.
4.2 Dodano środki przeciwbólowe.
4.2.1 Analgin 6 użyć (Skutki: pragnienie, złe samopoczucie.).
4.2.2 Ibuprofen 24 użyć (Skutki: pragnienie, złe samopoczucie, senność.).
4.2.3 Augmentin 4 użyć (Skutki: pragnienie, złe samopoczucie.).
4.2.4 Morfina 1 użyć (Skutki: złe samopoczucie, kołatanie serca, drżenie rąk.).
4.2.5 Adrenalina 1 użyć (Skutki: złe samopoczucie, kołatanie serca, drżenie rąk, temperatura).
5. Lore.
5.1 Na kilku lokacjach dodano nową frakcję, jej lokalizacja jest dynamiczna. Frakcja nazywa się Raiderzy "Рейдеры". Frakcja składa się z najemników, Prywatnej Firmy Wojskowej (PFW) zachodnich siłowych struktur. Pojawiać się będą nocą. Cena ich ekwipunku jest droga, ale i jego dostanie będzie bardzo ciężkie. Modele w grze już są gotowe, możecie popatrzeć niżej.
5.2 Lokacje spawnu:
5.2.1 Terytorium Zagraniczna Stacja Radarowa "Duga".
5.2.2 Okolice Zagraniczna Stacja Radarowa "Duga".
5.2.3 Północno-zachodni las.
5.2.4 Prypeć.

Na obecną chwilę tworzony jest bardziej precyzyjny system leczenia i modułowości broni. System związany z 3D celownikami zostanie odłożony na nieokreślony czas. Możliwe że zostanie wypuszczony jako DLC po wyjściu.

Screeny:

Spoiler

lb_10-07-20_2.jpglb_10-07-20_3.jpglb_10-07-20_4.jpglb_10-07-20_5.jpglb_10-07-20_6.jpglb_10-07-20_7.jpglb_10-07-20_8.jpglb_10-07-20_9.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

Dzisiaj rozpoczął się zamknięty beta test. Wersja buildu 0.1.1248. Nowości z aktualizacji:

Spoiler

1. Optymalizacja
1.1 Usunięto zamrożenia i inne rzeczy (статтеры), które mogły spowalniać grę.
1.2 Zwiększono ilość lod'ów dla zwiększenia FPS.
1.3 Zwiększony bufor wymiany do 256 mb.
1.4 Usunięto dużą ilość nie potrzebnego kodu w silniku.
1.5 Dodano wiele skryptów dla obniżenia ilości wylotów związanych z przepełnieniem RAM'u.

2. Broń.
2.1 Zaczęto tworzenie nowych HUD-rąk, pod przywództwem SWRT.
2.2 Dodano pełne wyświetlanie wszystkich nabojów w magazynku.

3. Wyposażenie.
3.1 Dodano większą część nowych kombinezonów. (Modele i tekstury wzięto z gry EscapeFromTarkov).

4. Spis lokacji, które będą w modzie, a także ich przybliżone położenie.
4.1 Kordon.
4.2 Posterunek.
4.3 Wysypisko.
4.4 Wysypisko maszyn (możliwe, że będzie połączona z lokacją Wysypisko)
4.5 Agroprom.
4.6 Podziemia Agropromu (możliwe, że będą połączone z powierzchnią).
4.7 Las.
4.8 Dolina Mroku.
4.9 Teren fabryki "Rostok".
4.9.1 Wschodnia część fabryki "Rostok"
4.9.2 Zachodnia część fabryki "Rostok"
4.10 Fabryka "Jantar".
4.11 Bagna.
4.12 Zachodnie bagna.
4.13 Okolice Dugi (ЗГРЛС "Дуга")
4.14 Obiekt Duga (ЗГРЛС Дуга)
4.15 Czerwony las.
4.16 Wojskowe magazyny ВЧ №74939
4.17 Opuszczona wioska
4.18 Okolice fabryki "Jupiter"
4.19 Zaton.
4.20 Las (Północno-wschodnia część)
4.21 Las (Południowo-zachodnia część)
4.22 Centralne ulice miasta Prypeć
4.23 Zachodnia część miasta Prypeć
4.24 Katakumby miasta Prypeć
4.25 Południowa część CEA
4.26 Północna część CEA
4.27 Maszynownia 1
4.28 Maszynownia 2
4.29 Sarkofag (Możliwe, że lokacja będzie anulowana)
4.30 Generatory
4.31 Rzeka "Prypeć"
4.32 Martwe Miasto "Promień" ("Луч")
4.33 Kiszka Zony
4.34 Obiekt №3122


lb_11-08-20_1.jpg

lb_11-08-20_2.jpg

lb_11-08-20_3.jpg

lb_11-08-20_4.jpg

lb_11-08-20_5.jpg

Za tydzień zostaną pokazane liczniki ramek od testerów i ostatnie recenzje z testu.

A tutaj mapka:

lb_map_11-08-20.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

lb_23-12-20_1.jpg

lb_23-12-20_2.jpg

Po dłuższej przerwie twórcy wrzucili trochę materiałów z moda. Najciekawiej wygląda ładowanie naboju do komory AK i strzelanie, chociaż to bajer, który chyba praktycznie nie będzie wykorzystywany w normalnej grze bo raczej mało kto będzie latał bez magazynka. :D Ale jak dojdzie jeszcze 31 naboi w broni po wymianie niepełnego magazynka (na przykładzie AK) to jestem jak najbardziej za.

https://vk.com/video-182910399_456239031

Oprócz tego jest trochę nowych screenów.

lb_23-12-20_3.jpg

lb_23-12-20_4.jpg

Jest też dłuższy opis tego co zrobiono, co jest planowane, ale to wrzucam po rosyjsku już dla bardziej zainteresowanych albo dla tych co będą chcieli doczytać.

Spoiler

Всем привет. После долгого затишья, рад сообщить Вам новые новости с разработки.
Начну я пожалуй с самого главного, с разработки сюжета. Как сообщает сценарист, первая глава наполовину готова. Кусочком сценария можем дополнить тем, что на 4-5 картах будет присутствовать босс. Каждый босс будет иметь свою уникальную внешность, озвучку и историю. А теперь из более мелкого и простого.
1. Новое оружие.
1.1 АКМС
1.2 АК-74М
1.3 АК-103
1.4 АК-104
1.5 АК-105
1.6 АКМ ВПО-209
1.7 АКМ ВПО-136
1.8 ТОЗ-34
1.9 Сайга12К Исп.10
1.10 МР-153 (Дерево)
1.11 ТТ-33
2. Модели персонажей.
2.1 Обновленна часть моделей квестовых персонажей, а так же второстепенных.(Всего планируется более 250 моделей одной группировки, ни одна модель не должна будет повторяться.)
2.1.1 У каждого НПС будет иметься разговор, каким образом тот или иной вид снаряжения он раздобыл и как приобрести такой же.
3. Озвучка.
3.1 Полностью переработана озвучка Военных и ЧВК. Голоса персонажей будут предоставленны из игры Escape From Tarkov.
3.2 Добавленна украинская озвучка(Русская озвучка не будет удаленна полностью).
3.3 Переработана небольшая часть звуков выстрелов оружия, на более реалистичную и громкую.
4. Экономика.
4.1 Введён первоначальный ассортимент торговца Сидорович (По концепту).
4.2 Все виды бронежилетов (исключая плейткееры) не будут стоить ниже 30к рублей/гривен.
4.2.1 Починка бронежилета будет не ниже 15к рублей/гривен.(Включает в себя замену плиты и подшив тканевых покрытий)
5. Медицина.
5.1 Аптечка АИ-2
5.1.1 Использование аптечки будет трёх разовое.
5.1.1.1 Первый шприц: восстанавливает здоровье (35 единиц здоровья).
5.1.1.2 Второй шприц: блокировка радиационного заражения (2 часа игрового времени).
5.1.1.3 Третий шприц: повышение адреналина (Выносливость +15%, снижение останавливающего действия во время попадания -60%).
5.2 Бинт нестерильный.
5.2.1 Снижение слабого кровотечения (-55%).
5.3 Бинт стерильный.
5.3.1 Снижение слабого кровотечения (-65%).
5.4 Жгут "Эсмарха"
5.4.1 Снижение слабого кровотечения (-100%).
5.4.2 Снижение сильного кровотечения (-90%).
5.4.3 Снижение скорости передвижения (-95%).
5.4 Шина.
В угоду игровых условностей, при переломе рук, ног, лечение переломов будет обусловленно шиной.
6. Здоровье.
6.1 Сильное кровотечение.
6.1.1 Общее здоровье: -35%/1мин.
6.1.2 Снижение энергии ГГ: -15%/1мин.
6.1.2 После ранения, главный герой оставляет за собой большие кровянные следы.
6.2 Слабое кровотечение.
6.2.1 Общее здоровье: -10%/1мин.
6.3 Сон.
6.3.1 При отсутствие сна более 9 часов, у ГГ появляется:
6.3.1.1 Небольшая размытость экрана.
6.3.1.2 Усталость.
6.3.1.3 Снижение переносимого веса(-10кг).
6.3.1.4 Снижение запаса выносливости(-25%).
7. Работа с оружием
7.1 Добавленна раскачка камеры во время прицеливания.
7.2 Добавленна задержка дыхания.
7.2.1 Во время задержки дыхания снижается уровень выносливости.(-10%/1сек.)
7.3 Расширенна отдача для оружия. Для его снижения потребуется модеранизация онного.
7.3.1 Для снижения потребуется:
7.3.1.1 ДТК.
7.3.1.2 Глушитель.
7.3.1.3 Смена цевья.
7.3.1.4 Замена приклада.
7.3.1.5 Передняя рукоятка.
7.3.1.6 Замена ствола(Некоторые виды вооружения).
На этом всё. На данный момент, вплотную готовиться сюжет и пак моделей НПС.
Так же хочется услышать от Вас ответ на мой вопрос. Нужен ли будет "Зимний DLC"?(Со всеми фишками, по типу: замерзание воды, температура и т.д.).
Ну и на конец, прошу простить Вас, за столь долгое ожидание постов.

lb_23-12-20_5.jpg

lb_23-12-20_6.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne filmiki, oczywiście nie są to wersje ostateczne jeśli chodzi o wygląd animacji i całą resztę.

Sprawdzanie czy w magazynku są naboje.

https://m.vk.com/video-182910399_456239041?list=4b18ec0b1255797e6e&from=wall-48325165_62056

Nowy dźwięk licznika Geigera.

https://m.vk.com/video-182910399_456239040?list=b1cbb758567bfd88c4&from=wall-48325165_62056

Sprawdzanie ciał mutantów tylko z nożem w ręce.

https://m.vk.com/video-182910399_456239039?list=98523560f384aa4d5c&from=wall-48325165_62056

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Twórcy zamieścili wczoraj nowy wpis.

Witajcie wszyscy!
Mamy przyjemność przedstawić Wam wersję PRE-ALPHA procesu tworzenia przedmiotów (crafting). Zademonstrowana została również zmiana rodzaju magazynka do broni (w tym przypadku AK-74).
Chętnie poznamy Waszą opinię z tego, co zobaczyliście w komentarzach!
(Polecamy oglądać w słuchawkach!).
P.S. Wyrażamy ogromną wdzięczność dla osoby pod nickiem naxac za stworzenie systemu "craftingu", który został wykorzystany w demonstracji wideo. W jeszcze większej mierze podziękowania należą się osobie o nicku Valerok, za mentoring i wielką pomoc!

Źródło: [vk.com]

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 3 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
W dniu 10.05.2024 o 08:32, vidkunsen napisał(a):

Te mody to chyba robią w ziemiankach na Syberii kitrając się przed poborem

No to temu chyba słabo szło to kitranie przed poborem 😏

"Hello everyone! Dear subscribers, at the moment, the development of the mod is frozen. For about 9 months. The developer was sent to the army, to protect the state border in Kursk region."

 

"Дорогие подписчики, в данный момент, разработка мода замороженна. Примерно на 9 месяцев. Разработчик был отправлен в армию, охранять гос.границу в Курской области."

 

Mod zamrożony ale jest kilka nowych obrazków.

image.png

image.png

Spoiler

image.png

image.png

image.png

Możliwe też w przyszłości jakieś gameplaye od alfatesterów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod - tu nie ma alternatywy, tu jest wiele wyjść/możliwości bo: Разработчик был отправлен в армию, охранять гос.границу в Курской области.*

* autor moda zotał powołany i stacjonuje w Obwodzie Kurskim gdzie został przeniesiony (rozkazem) do ochrony granicy państwowej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.