Jump to content

Przywrócenie nieba i pogody ze starych buildów.


Przemek77

Recommended Posts

Witam.
Po długim czasie przerwy w grze, widzę, że LA w końcu wyszedł ;) WOW :)
Instaluję moda - i widzę, że niestety pojechano w kierunku przerostu formy nad treścią. Wodotryski gtraficzne przyćmiły całą resztę. Pamiętam, że w zapowiedziach obiecywano kilka schematów pogodowych do wyboru, między innymi tych z 2003, 2004 na czym mi zależało najbardziej w sumie. W 1.4007 jest do wyboru tylko standardowy (?) i jakiś extended, który mnie nie interesuje.

Zapytuję więc:

- czy istnieje jakiś mod, bądź sposób na przywrócenie nieba i pogody znanej choćby z klasycznego już 1935? (na statyku of course) Bez tych wszystkich FSAAów, wyrąbanych shaderów, extended overhauli itp. Jeśli jest na tpo sposób to prosze tylko o nakreślenie ogólnej drogi postępowania, robiłem kiedyś mody do SoC, poradze sobie.

Chodzi mi o generalny klimat, niesamowity "feeling" jaki tamte stare alfy posiadały. Takie klimaty jak tu, bez sunrayów itp:

spacer.png

Chodzi mi także o stare animacje broni, rąk i tak dalej. Bo widzę, że LA chodzi na CoP generalnie i używa jego interfejsu.

Z góry przepraszam jeśli pytanie umieściłem nie w tym temacie co trzeba.

Edited by Przemek77
Link to comment
Share on other sites

No właśnie....
Po kliknięciu zakładki MODS wywala mi konfiguratora. Z poniższą końcówką loga:
 

[2020-09-24 10:14:52] I:Founded chunk: SpawnChunkData size 211624 bytes
[2020-09-24 10:14:52] I:Founded chunk: ObjectChunkData size 7446070 bytes
[2020-09-24 10:14:52] I:unknown level (object->m_tGraphID = 48742)
[2020-09-24 10:14:52] I:Founded chunk:  size 32022 bytes
[2020-09-24 10:14:52] I:Founded chunk:  size 2422 bytes
[2020-09-24 10:14:55] I:Check for update...
[2020-09-24 10:14:55] E:Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu.
[2020-09-24 10:14:55] E:   w LostAlphaConfigurator.Services.UpdateService.<CheckUpdateAsync>d__1.MoveNext()
--- Koniec śladu stosu z poprzedniej lokalizacji, w której wystąpił wyjątek ---
   w System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.ThrowForNonSuccess(Task task)
   w System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
   w LostAlphaConfigurator.ViewModels.MainViewModel.<<CheckUpdate>b__50_0>d.MoveNext()
--- Koniec śladu stosu z poprzedniej lokalizacji, w której wystąpił wyjątek ---
   w System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.ThrowForNonSuccess(Task task)
   w System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
   w LostAlphaConfigurator.ViewModels.MainViewModel.<CheckUpdate>d__50.MoveNext()
--- Koniec śladu stosu z poprzedniej lokalizacji, w której wystąpił wyjątek ---
   w System.Runtime.CompilerServices.AsyncMethodBuilderCore.<>c.<ThrowAsync>b__6_0(Object state)
   w System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
   w System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
Edited by Przemek77
Link to comment
Share on other sites

Co do animacji chodzenia - LA cały czas chodzi na silniku Cienia, tyle że jest to tak bardzo przerobiony silnik, że wersja "Soczkowa" w porównaniu do tej z LA to jak porównywanie małego Fiata do bolidu Mercedesa z F1 (tak z grubsza przynajmniej :D ).

I w tym jest też problem, bo LA DC ma właśnie interfejs broni z Zewu, a w to wchodzą animacje chodzenia. Stare, buildowe animacje były, ale w starszych wersjach, do 1.3003, od Director's Cut już ich nie ma. Chyba miały być opcjonalnie jako wybór przy instalacji (słowo klucz - chyba: już do końca sam nie pamiętam), ale to poleciało.

Generalnie to powiem tak: jeżeli chcesz grać w Cień Czarnobyla, ale odpicowany do granic możliwości, z przerobioną fabułą oraz nowymi ficzerami - idź w Lost Alphę.

Jeżeli chcesz mieć klimat starych buildów, pogodę, fabułę, lokacje, itp. - bierz Oblivion Lost Remake 2.5 bez wahania.

  • Cool 1
Link to comment
Share on other sites

Ogólnie to z tego co kojarzę, to tak jak wszystko co latało na dynamicznym oświetleniu (DX9, 10, itp.) to był AtmosFear od Cromma, w wersji specjalnej dla LA. Natomiast statyk był podobno wyciągnięty prosto z buildów gry i robiony przez samego Jaśnie Oświeconego Dezodora który zabronił cokolwiek przy nim grzebać :D

Tak przynajmniej to wyglądało w wersjach przed DC, bo potem znowu zmienili koncepcję i teraz pogoda która jest na statyku bazuje na.... sam szczerze mówiąc nie wiem czym.

Link to comment
Share on other sites

Zj@#$ne to jest generalnie po całości, po kij ten konfigurator? Ok, do modów niech będzie ale opcjonalny, a nie obowiązkowy do startowania gra, opcje gry mi giną, dublują się, masakra.
Nic, ściągnę jakąś wcześniejszą wersję bez wodotrysków. Na graficzną ekstazę poczekam aż będzie STALKER 2 ;)

Link to comment
Share on other sites

Generalnie, jeżeli korzystasz z konfiguratora który "przyszedł" ci przy instalacji gry to ten jest jakiś porąbany, dużo ludzi się na niego skarżyło kiedyś. Jedynym znanym rozwiązaniem było pobranie starszej wersji, która to problemów nie sprawiała - tutaj link do tematu z tymże problemem 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.