Jump to content

NLC 7: Hard Edition


Pancerniak
 Share

Recommended Posts

Nazwa: NLC 7: Hard Edition
Twórcy: Котовод & Кот
Data premiery: 11.11.2020r.
Wersja modyfikacji, na której bazuje paczka: NLC 7 Build 6.22
Wersja paczki: 2.0

 

Opis:

Spoiler

Fabuła:

● Nowe zadanie z 3.0 na detektor od Docenta.
● Nowe zadanie z HBM, na Kontrolera w kiszce.
Dialog pojawia się w czasie wykonywania zadania Prapora na 3 żuchwy pijawki.
Uwaga: kontroler spawnuje się od 00:00 do 03:00.
● Nowe zadanie z paczki Mikelika: u Tolika, Pietruchy, Żwawego i innych.
● Dodano nowe zadania Sidorowiczowi i Barmanowi, aby zdobyć skafander kosmiczny z ZSD.
● Atak na Biesa przeniesiono na nocny czas.
● W zadaniu Barmana na dokumenty z X-18 teraz trzeba przynieść twardy dysk z komputera.
● Po uratowaniu Lisa na niego będą napadać pseudopsy.
● Krugłow nie będzie dawał pieniędzy za ratunek, skąd ma je mieć? I tak daje: przejście, 2 schowki, jeszcze i Sacharow za uratowanie dawał skafander, teraz będzie dawał 70K na wasze konto.

 

Zmiany w ekonomii:

● Aktualizacja asortymentu handlu raz dziennie/na dwa dni.
● Usunięto losowość za zmodyfikowane artefakty u Sidorowicza, teraz potrzebujesz artefaktów w dobrym stanie, 80% i więcej.
● Przechowywanie u Stasa po wypełnieniu Agropromowego zadania na walizkę za artefakt drugiego stopnia.
● Przechowywanie u Woronina - dwa dni, jak również w momencie premiery.
● Przechowywanie u Łukasza za kapsułę, jednorazowy dostęp - artefakt drugiego stopnia.
● Przechowywanie u Żyły - dwa dni za magazyn "Playboy", jednorazowy dostęp - 2 butelki wódki lub 2 kiełbasy myśliwskie albo 1 butelka i 1 kiełbaska.
● Zmniejszono ilość PDA do wyszukania stalkerów u Docenta, teraz 10.
● Zmniejszono czas na otwarcie u Sacharowa kapsuły z wahadłem, teraz 3 dni.
● Nowy system barteru, handel został tylko u Sidorowicza i Barmana.
● Usunięto barter i handel u Michałycza, czy ktoś w ogóle się nim posługiwał?
(Może wymyślę coś nowego i dodam z powrotem)
● Cena przedmiotów u NPC podczas barteru będzie wzrastała z czasem.
● Wyrównanie cen u Sanki-kantorka, teraz wymiana wygląda następująco: Cztery artefakty jednego stopnia, na jeden lepszy artefakt takiego samego stopnia. (Można dorzucać różne inne artefakty)
● Zmiana wymiany u Michałycza, teraz będzie oddawać artefakt w takim stanie, w jakim oddaliście jemu, plus minus losowo 10-15%. To znaczy, czym "świeższe" artefakty przyniesiecie, tym lepsze otrzymacie.
● Dodano wymianę u Michałycza, 2 brukowce/kociłeby w każdym stanie na jeden losowy mezomodyfikat.
● Wymiana wahadła na losowy absolut u Michałycza.
● Docent będzie sprzedawać pas dla trzech artefaktów za dobry artefakt trzeciego stopnia, czwartego stonia - muszla, tylko po Radarowego labu.
● Podniesiona cena i długość remontu u Wergasa/Stepanycza/Lisapeda.
● Podniesione ceny na zestawy naprawcze u Wergasa.
● U Handlarza starzyzną czasami będą się pojawiać ciekawe bronie ze stanem 50-60%
● Nowy okienny barter dla większości NPC, wzięto u Denisa, przerobiono pod realia hardu.

 

Rozgrywka:

● Trudność gry na początku jest jedna - mistrz.
● Odporność GG 2.2, zatrzymanie przy szybkim używaniu medycyny (allcore).
● Dodano zony promieniotwórcze na Wysypisku, Jantarze, Radarze, Czerwonym Lesie, Prypeci.
● Spawn artefaktów Siemieckiego jak w HBM'ie (zielony art 3 stopnia w kapsule), przy otrzymaniu wiadomości obowiązkowo iść na tę lokację, gdzie on umarł, przed emisją lub po - losowo.
● Powrót spawnu kapsuł w Szpitalu.
● Naprawa ulepsza się z czasem.
● Usunięto rozsmarowanie na wszystkich typach egzoszkieletów.
● Zmniejszono zanieczyszczenie masek o 1,5 raza.
● Zmniejszono wysokość skoku i szybkość biegu.
● Wzmocnione podlufowe granaty i zwykłe granaty. Zwiększona cena na WOGi.
● Poprawka konfigów broni, zużycie kałaszów i automatu Striełoka trochę zwiększono, w zamian automat Striełoka otrzymał ulepszenia: zadawanie obrażeń, szybkostrzelność, dystans strzelania, prędkość pocisku, rozrzut pocisku.
● Zmniejszenie ilości niektórych otrzymywanych nabojów za wymianę i NPC.
● Ograniczenie na wymianę nabojów w dzień u Dena, około 70-120 nabojów śrutu, zależy od części mutanta.
● Ograniczenie na wymianę kiełbas u Ign około 70-120 nabojów śrutu, zależy od części potwora.
● Naukowcy na Jantarze ładują tylko baterie cynkowe.
● Biorąc pod uwagę stan broni u kwestowych NPC'ów, w złym stanie nie będą jej przyjmować.
● Dodanie zapisków w losowe schowki.
● Dodano losowe recepty na artefakty 3 stopnia, modyfikaty i lepsze w losowe schowki.
● Usunięto sterowiec ze schowków Worona/Kruka.
● Usunięto GM94 z losowych schowków. Teraz jest unikatowy w zadaniu Docenta.
● Powrót kradzieży w podziemiu Agropromu/na Radarze.
● Głód rośnie we śnie.
● Losowe, niepowtarzalne recepty, artefakty i schowki w zadaniach.
● Większość recept została usunięta z nagród, dostać można około połowę wszystkich recept w zadaniach. Główną część recept będą dawać naukowcy w zadaniach.
● Dodanie dodatków dla broni w schowki w "pobliżu Baru", jak również, niektórych modyfikatów-absolutów na północ.
● Ładowanie akumulatorów jest uzależnione od dostępności benzyny w agregacie prądotwórczym.
● Jeden kanister wystarcza na 2-3 dni, czyli w tym czasie można bezpiecznie ładować akumulatory. Jest też szansa, że jakiś "stalker" przyniesie za ciebie benzynę.
● Osoby odpowiadające za generatory będą rozdawać losowe przedmioty za benzynę, w barze mogą wydać od razu dwa rodzaje przedmiotów.
● Nowa konserwacja, teraz istnieje limit na 1 część każdego typu, przywrócenia właściwości więcej nie będzie, co oddaliście, to dostaliście.
● W CCz będzie ulepszony tylko jeden artefakt, pozostałe zostaną zniszczone. Jeśli artefakt zazielenił się, a ty go nie wziąłeś, usuń go. (den1s)
● Dla przejścia laboratoriów trzeba obowiązkowo mieć skafander z butlami. Jednej butli starczy na 2 godziny.
● "Ruszanie się" broni zwiększa się wraz z czasem spędzonym w zonie. (den1s)
● Noszenie maski nieznacznie chroni przed atakami pseudo/psa. (den1s)
● Wódka w niewielkim stopniu chroni przed atakami pseudopsów. (den1s)
● Nóż będzie stopniowo tępił się, unikalny można przywrócić w Proszy.
Im bardziej nóż będzie tępy, tym część zostanie odcięta wolniej.
● Dodanie butli w schowki Striełoka na CEA.
● Do wszystkich zadań trzeba będzie dawać artefakty o stanie nie niżej 30%. Wyjątek: handel wymienny i kupno za absoluty, tam 75% i wyżej.
● Chudy podejmie naprawę zbroi tylko wtedy, gdy jej stan jest powyżej 50%.
● Emisje stają się rzadsze z każdym dniem spędzonym w Strefie.

 

Artefakty i wszystko, co z nimi związane:

● Rebalans niektórych artefaktów i wahadeł.
● Fazy u wahadeł są wyłączone.
● Zwiększono uderzenie u kapsuł.
● Przerobione warzenie z HBM, wywarzony artefakt zależy od siły anomalii.
Uwaga: W silnych - nie wyżej 4-go stopnia, a w pozostałych nie wyżej 3.
Im lepsze artefakty warzysz, tym więcej doświadczenia dostajesz.
Wyjątek: modyfikowanie i unikalne artefakty.
● Psucie się artefaktów zwiększone. Im większy poziom artefaktu, tym szybciej się on zepsuje, włączając modyfikowane artefakty.
Uwaga: zmniejszono psucie artefaktom 5-go stopnia i absolutom na 10-15%, już i tak bardzo szybko się psuły.
● Dodano receptę na artefakt "Sterowiec". Obowiązkowo przynieść Chudemu walizkę z pieniędzmi z Wysypiska.
● Usunięto Sterowce ze schowków, zwiększono jego charakterystyki.
● Usunięto losowość na kupienie receptów u Zęba, recepty kupuje się za artefakty w dobrym stanie.
● Recepty na modyfikacje artefaktów w sprzedaży u Sacharowa.
● Usunięto wszystkie recepty na muszle, otrzymywane w postaci nagród za zadania.
Uwaga: Kupić ich można tylko za czeki u Zęba.
● Sułtan przyjmuje tylko artefakty w dobrym stanie.
● Poprzez warzenie szmaragdów ze skąpigroszów, niektóre zleceniodawcy więcej ich nie będą wydawać.
● Naprawiono warzenie modyfikatów-absolutów, save-loadami nie wytrąci się.
● Wahadła będą spawnować się przy emisji, jak i inne artefakty, na odpowiednich lokacjach, patrzcie na nazwę samego wahadła.
(Szansa podobna jak w przypadku _new artefaktów, 1-2%)
● Zmniejszony spawn artefaktów na tych lokacjach, gdzie są stalkerzy.
Na przykład: MW, Limańsk, a gdzie ich nie ma, na odwrót - ТЧ, Tesla.
● Szansa spawnu artefaktów _new - zwiększono 2-3 razy, był 1 %. New - sterowiec, pseudo-światło, gwiazdeczka i inne.

 

Mutanty:

● Wzmocniono niektóre potwory, niektóre mają zwiększoną widoczność, inne mają zwiększony atak, itd.
● Atak pseudo-psów i burerów od Charsi.
Uwaga: Szansa na "drganie ekranu" 2 razy mniej.
● Psucie się części mutantów podzielono na grupy, rzadkie części psują się szybciej. Ręce, kły, ogony - wolniej.

 

Inne:

● Przywrócono bardziej-mniej normalne wypadanie broni z NPC.
● Dodano oświetlenie reflektorów na niektórych lokacjach.
● Dodano Świecenie artefaktów.
● Ikony mutantów i NPC zostały zmienione.
● Zmieniono niektóre dźwięki GG.
● Nowe cząsteczki dymu u strzelb.
● Nowe odgłosy strzałów u: AK, SVD, SVU, Saiga, SOK, SV-98, MP-133, granatów, przeładowania Abakana.
● Dodano nową muzykę do menu.
● Zakłócenia PDA w czasie emisji
● Zamienione tekstury deszczu i niektóre tekstury krwi.
● Sortowanie PDA w inwentarzu wg. naładowanych\rozładowanych i zepsutych. (den1s)
● Napis o obecności wnętrzności w tuszy potwora. (den1s)
● Nowe animacje i towarzyszące dźwięki. (den1s)
● Latarka umieszczona w schowek w pobliżu ciężarówki śmierci.
● Zwiększony promień sfery-teleportu w х18.
● Statystyka z paczki Denisa.
● Przywrócona błona do laboratorium Х-18.
● Zamiana М4 na Sig w zadaniu Frola.
● W przypadku niektórych zadań zostaną przyznane losowe nagrody.
● Remont zwiększa się 2 razy wolniej od HBM'owskiego.
● Warzenie modyfikatów 5-15 minut.
● Odrzut broni zwiększa się z czasem przebytym w Zonie.(den1s)
● Wiadomość o otrzymanym remoncie. (den1s)
● Z Kontrolerów może wypaść losowa recepta. Im bliżej na północ, tym większa szansa, że wypadnie recepta na modyfikaty.
● W czasie "średniego" deszczu jest szansa, że maska zostanie oczyszczona z brudu.
● Zwizualizowane w PDA grafiki handlarzy, które mają wolne dni.
● Ujednolicone ceny u Arniego, zwykłe naboje trochę tańsze, BP droższe.
● Dawno już przywrócono ładowanie akumulatorów na Jantarze, zapomniano dodać, szansa losowa.
● Usunięto losowość w zadaniu chińczyka, teraz będzie prosić o 100 śrutu.
● Przy remoncie u NPC będzie napisane jaką broń GG oddaje, także będą przywracane wszystkie dodatki nałożone na nią i jeszcze naboje. Wyjątek: WOGi.

 

Screeny:

Spoiler

pkL8NbkZcelL.jpgNqQysiRgsUhu.jpg1ptGrU9y5OfU.jpg

 

Instalacja:

Spoiler

1) Rozpakować archiwum.
2) Włączyć instalator.

Uwaga: W żadnym wypadku nie instalujcie gry na ścieżce zaproponowanej przez grę, a dokładnie: Program Files(x86). Stwórzcie swój katalog.

Jeśli zechcecie coś zmieniać w konfiguracji plików, to bierzcie rozpakowaną paczkę.
Jeśli nie chcecie nic poprawiać, to jest też link na zapakowaną paczkę.

 

Linki do pobrania:

 

Źródło:

Логотип СталкерпортаАл

 

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity