Gość Diegtiariow Opublikowano 2 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Tytuł oryginalny: Охота на Артефакт 1.0 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 31 grudnia 2020 r. Autorzy: З.О.Н.А. Забвения OPIS: Spoiler «Polowanie na Artefakt» - fabularna modyfikacja z dodatkową linią fabularną na Cień Czarnobyla 1.0004. Stara fabuła została. Nie pretenduje do fajności, jest to tylko kolejna historia stalkera. Mod został zrobiony przez jedną osobę. W przyszłości planowane jest usunięcie starej fabuły i stworzenie moda z pełnoprawną nową fabułą, nieznacznie ją zmieniając. Jedyne, czego twórca chce, to znaleźć osobę, która będzie mogła pracować ze skryptami i SDK, a może kilka osób. Główny bohater dowiaduje się o jednym legendarnym artefakcie i próbuje go odnaleźć. Aby go znaleźć, musi zdobyć unikalny detektor. Po drodze spotyka się też nowe ugrupowania. Cechy moda: Użyta paczka lokacji Stalker Maps Pack vol1. Na nowych lokacjach nie za bardzo jest dużo życia, niektóre są praktycznie puste, prawie na wszystkich są zadania z nowej linii fabularnej. Przywrócono mutanty i ich części, transport. Zmiany w teksturach, dźwiękach. W Zonie dodano magnetofony z muzyką. Dodano różne nieduże modyfikacje, dodające ficzery, jak np. sen, dynamiczne wiadomości, naprawę, itd. Dodano Weapons Pack, który zawiera około 97 nowych broni. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zainstalować czystą kopię Cienia Czarnobyla z patchem 1.0004 (pominąć punkt, jeśli go macie). Pobrać i rozpakować pobrane archiwum z modyfikacją (w wygodne dla was miejsce). Skopiować wszystkie rozpakowane pliki w folder z zainstalowaną grą (wcześnie upewniając się, że usunęliście zainstalowane modyfikacje i wszystkie pliki pozostałe po nich). Dodać dodatkowo fix'y, patche, poprawki i inne dodatki (jeśli takie są). LINK DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex: [KLIK] Torrent: [KLIK] Źródła: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 2 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Pobrałem, odpaliłem i gram. Już na początku, po wzięciu przymusowej misji od wora sidora masz wybór, można zrealizować stary scenariusz z podstawki albo go zawiesić i iść do piwnicy do Diaka lub realizować oba scenariusze naprzemiennie. Spoiler p.s. 2 - Diak objaśnia o co chodzi a sidor ma opcję na wstąpienie do innych ekip: Spoiler p.s. 3 - izłomy - wyrodki są neutralne w okolicy melino szałasu sidora. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 2 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2021 Jest wiele nowych kwestów i postaci w linii fabularnej dotyczącej poszukiwania rzeczonego artefaktu, trafiłem na bagna. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Mod wart poświęconego czasu. Stara fabuła z podstawki świetnie przeplata się z nową linia fabularną i jest nieodzowna do przejścia moda. Są także nowe lokacje, postacie, kwesty, artefakty. Wszystko jest nowe, inne, fajne. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2021 Uruchomiłem moda i zadaniami obu linii fabuły dotarłem na Wysypisko. Jak na razie oceniam go jako taki sobie. Może później będzie lepiej. Ale mod nie jest dopracowany. Najbardziej denerwują wyloty, przy próbie wgrania zapisu. Jeśli GG żyje, to w menu brak opcji Zakończ grę. A bez zakończenia następuje wylot na pulpit. Schowki otrzymane przy przeszukiwaniu trupów są puste, a zadania drugiej linii fabularnej trzeba pamiętać lub zapisywać, aby o nich nie zapomnieć. Jest też przegięcie z odpornością enpeców, a w szczególności bandytów. Kurteczka chroni bandytę, prawie jak dobry pancerz. A są za to skuteczni nawet z PM, jak snajperzy. Jednak z braku innego moda, pociągnę go dalej. Już na Kordon dotarły mutanty z głębi strefy. Chyba Sidor je wynajął jako ochronę 😉 Co kawałek, jakiś pojazd którym można jeździć. Na początek lewitują, ale śruba stawia je na koła. DODANO: A tak się tym toczydłem jedzie. I wygląd ekranu ładowania. Na kolorowo, wesolutko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Lutego 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2021 Nie było wpisu pośredniego, więc muszę sam pod sobą. Przeszedłem moda w całości. Zajął mi dwa tygodnie, choć grałem po kilka godzin dziennie. Jest to mod, w którym do fabuły CCz dołożono drugą, śmiało mogącą być samodzielną, tak jak to jest w opisie. Jednak ta nowa fabuła ma kilka niedoróbek. Nie przeszkadzają one w grze, lecz powodują mały niesmak. Po nich widać, że ta fabuła miała być trochę dłuższa i chyba zakończenie moda też miało być inne. Świadczą o tym enpece wyglądający na kwestowych, a mających na razie zdawkowe dialogi, jak i lokacje, na które nie było powodu wchodzić. Możliwe, że odczucie niedoróbek spowodowane jest nie usunięciem fabuły CCz. Ale najbardziej denerwującymi są permanentne wyloty bezlogowe, które u mnie występowały przy każdej zmianie lokacji, ale też przy dłuższej grze. Autozapis i ostatni zapis wczytywały się szybko i bezbłędnie. Biorąc jednak pod uwagę, że mod jest zrobiony przez jednego człowieka, to i tak ma mniej błędów, niż wiele innych modów robionych zespołowo. Podsumowujący, grałem w moda nie nudząc się, bo nowa fabuła była ciekawsza od czarnobylskiej. Już nie można było chodzić na pamięć, a trzeba było trochę główkować. Tak, że nawet w takim stanie, w jakim jest mod, spokojnie można przeznaczyć dla niego te kilkadziesiąt godzin. No i wart jest do wzięcia pod uwagę, w sprawie tłumaczenia. A tu kilka zrzutów z finalnej części moda. Znalezienie poszukiwanego artefaktu i jak na razie, "niedokończone" wg. mnie zakończenie. Szukamy... ... i znajdujemy "Pogriemuszkę", czyli grzechotkę. Kiep się zaparł i nabrał wody do gęby. Diak choć powinien, nie przejawia zainteresowania "grzechotką". "Zemsta" Strefy, za naruszenie jej własności. Na Jantarze teraz jest o jednego zombi więcej. Kto może, niech orze. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.