Skocz do zawartości

Охота на артефакт 1.0 (Polowanie na artefakt)


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

ohota_na_artefakt-cover.jpg 

Tytuł oryginalny: Охота на Артефакт 1.0
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 31 grudnia 2020 r.
Autorzy: З.О.Н.А. Забвения
 
 

OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINK DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość


Źródła: VK – Wikipedia, wolna encyklopedia  AP-PRO_LOGO.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem, odpaliłem i gram.

Już na początku, po wzięciu przymusowej misji od wora sidora masz wybór, można zrealizować stary scenariusz z podstawki albo go zawiesić i iść do piwnicy do Diaka lub realizować oba scenariusze naprzemiennie.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

ss_tomahawk_02-02-21_14-53-10_(mainmenu).jpg

p.s. 2 - Diak objaśnia o co chodzi a sidor ma opcję na wstąpienie do innych ekip:

  Pokaż ukrytą zawartość

p.s. 3 - izłomy - wyrodki są neutralne w okolicy melino szałasu sidora.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem moda i zadaniami obu linii fabuły dotarłem na Wysypisko. Jak na razie oceniam go jako taki sobie. Może później będzie lepiej.

Ale mod nie jest dopracowany. Najbardziej denerwują wyloty, przy próbie wgrania zapisu. Jeśli GG żyje, to w menu brak opcji Zakończ grę. A bez zakończenia następuje wylot na pulpit.

Schowki otrzymane przy przeszukiwaniu trupów są puste, a zadania drugiej linii fabularnej trzeba pamiętać lub zapisywać, aby o nich nie zapomnieć.

Jest też przegięcie z odpornością enpeców, a w szczególności bandytów. Kurteczka chroni bandytę, prawie jak dobry pancerz. A są za to skuteczni nawet z PM, jak snajperzy.

Jednak z braku innego moda, pociągnę go dalej.

Już na Kordon dotarły mutanty z głębi strefy. Chyba Sidor je wynajął jako ochronę 😉

ss_fred_02-05-21_18-17-31_(l01_escape).jpg

Co kawałek, jakiś pojazd którym można jeździć. Na początek lewitują, ale śruba stawia je na koła.

ss_fred_02-05-21_22-14-14_(l01_escape).jpg   ss_fred_02-05-21_22-14-32_(l01_escape).jpg

 

DODANO:

A tak się tym toczydłem jedzie.

ss_fred_02-06-21_20-38-41_(l01_escape).jpg  ss_fred_02-06-21_20-38-03_(l01_escape).jpg

I wygląd ekranu ładowania. Na kolorowo, wesolutko.

ss_fred_02-06-21_13-06-09_(l02_garbage).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie było wpisu pośredniego, więc muszę sam pod sobą.

Przeszedłem moda w całości. Zajął mi dwa tygodnie, choć grałem po kilka godzin dziennie. Jest to mod, w którym do fabuły CCz dołożono drugą, śmiało mogącą być samodzielną, tak jak to jest w opisie. Jednak ta nowa fabuła ma kilka niedoróbek. Nie przeszkadzają one w grze, lecz powodują mały niesmak. Po nich widać, że ta fabuła miała być trochę dłuższa i chyba zakończenie moda też miało być inne. Świadczą o tym enpece wyglądający na kwestowych, a mających na razie zdawkowe dialogi, jak i lokacje, na które nie było powodu wchodzić. Możliwe, że odczucie niedoróbek spowodowane jest nie usunięciem fabuły CCz.

Ale najbardziej denerwującymi są permanentne wyloty bezlogowe, które u mnie występowały przy każdej zmianie lokacji, ale też przy dłuższej grze. Autozapis i ostatni zapis wczytywały się szybko i bezbłędnie.

Biorąc jednak pod uwagę, że mod jest zrobiony przez jednego człowieka, to i tak ma mniej błędów, niż wiele innych modów robionych zespołowo.

Podsumowujący, grałem w moda nie nudząc się, bo nowa fabuła była ciekawsza od czarnobylskiej. Już nie można było chodzić na pamięć, a trzeba było trochę główkować. Tak, że nawet w takim stanie, w jakim jest mod, spokojnie można przeznaczyć dla niego te kilkadziesiąt godzin. No i wart jest do wzięcia pod uwagę, w sprawie tłumaczenia.

A tu kilka zrzutów z finalnej części moda. Znalezienie poszukiwanego artefaktu i jak na razie, "niedokończone" wg. mnie zakończenie.

                   Szukamy...                                                                                ... i znajdujemy "Pogriemuszkę", czyli grzechotkę.

ss_fred_02-16-21_15-49-51_(l10_radar).jpg  ss_fred_02-16-21_16-04-57_(l10_radar).jpg

Kiep się zaparł i nabrał wody do gęby.                                              Diak choć powinien, nie przejawia zainteresowania "grzechotką".

ss_fred_02-16-21_16-26-30_(l07_military).jpg  ss_fred_02-16-21_16-40-38_(l05_bar).jpg

"Zemsta" Strefy, za naruszenie jej własności.                                        Na Jantarze teraz jest o jednego zombi więcej.

ss_fred_02-16-21_17-08-53_(l08_yantar).jpg  ss_fred_02-16-21_17-08-59_(l08_yantar).jpg

Kto może, niech orze.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Охота на артефакт 1.0 (Polowanie na artefakt)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.