Skocz do zawartości

[Gothic] Othello


Rekomendowane odpowiedzi

gothic_othello.jpg

Platforma: Gothic
Najnowsza aktualizacja: 04.01.2024 r.
Autor: Othello


OPIS:

Spoiler

Othello to modyfikacja do gry Gothic, która rozszerza obszary kolonii karnej oraz zmienia balans gry, przy czym zachowuje w 100% oryginalną fabułę.

GALERIA:

Spoiler

Prezentacja aktualizacji 3.0:

 

 

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Instalujemy Gothic. Jeśli korzystamy z wersji Steam, upewniamy się, że mamy ustawioną wersję oryginalną bez żadnych dodatkowych Systempack'ów.


2. Zawartość pobranego archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry.


3. Należy pobrać najnowszą wersję OthelloZ_Scripts, a następnie umieścić ją w folderze Data.


4. Modyfikację włączamy za pomocą pliku GothicStarter.exe.


5. Alternatywnie dodajemy DirectX11

 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]

DirectX11 od SaiyanKing'a::


Źródło: SiNIXZB.jpg
 

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Agrael napisał:

@Darrien
Nie mam pojęcia :063: Możesz go zapytać na dsc Kajmy, bo zauważyłem, że często tam przesiaduje i dzieli się wszelkimi nowościami z postępu prac nad modem. 
Swoją drogą, znasz się na modowaniu Gothica ? :) 

Nieee, ale kiedyś miałem pomagać przy scenariuszu do Dziejów Khorinis, nawet mam kopię ich plików, a przynajmniej tak mi się wydaje.... W sensie kopię szablonu do questa....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Darrien To nieźle ;) Swoją drogą, ciekaw jestem, kiedy w końcu Dzieje Khornisi się pojawią. 

Postawiłem Othello, ale wzbogaciłem go o różne dodatki:

  • DX11 
  • Nowy ekwipunek (Jest kompatybilny z Odyseją
  • Item Locator 

Dzięki Item Locator przedmioty od razu lądują w naszym ekwipunku. 

Spoiler

5Vs5U7Q.png

WwKaN3G.png

Instalacja:

Spoiler

1. Gothic, Patch 1.08k, Player Kit, System Pack, Othello Mod
2. DX11 - KLIK
3. Biblioteka do poprawnego działania Unionów: (VCR_Hybrid_x64 / VCR_Hybrid_x86
4. Union oraz pluginy - KLIK
5. Ekwipunek - KLIK 
(umieszczamy w folderze Plugins)
6. Ninja - KLIK
7. Item Locator - KLIK (umieszczamy w folderze Data)

Praktycznie wszystkie dodatki/ pluginy są na serwerze Dsc Kajmy. Link oczywiście we wstawce moda. 

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Prawda jest taka, że Dzieje Khorinis dały ostrą plamę lub jak kto woli podążyli ścieżką CD-PROJEKT RED i narobili szumu wokół moda, jakby był co najmniej grą z najwyższej półki (czy tak będzie ocenimy później). W tej chwili ich ostatni materiał na YouTube wywołał u mnie negatywną reakcję na cały ten projekt....

Wiem, że to darmowa modyfikacja, ale na miłość wszystkiego co dobre wielu fanów wpłaca im dobrowolne datki, gdzie napisano, że zysk pójdzie m.in na aktorów, którzy z różnych przyczyn wolą pomóc za pieniądz. Do tej pory jakoś nie podzielili się rozliczeniem, gdzie G.F. Darwin co jakiś czas publikuje na co idą środki od fanów z Patronite....

Zatrudnienie aktorów głosowych, zwłaszcza takich legend jak śp. Andrzej Gawroński, czy Henryk Łapczyński przy modzie, który jeszcze nie jest na ukończeniu jest dla mnie słabym posunięciem, fakt nagrali im filmy dokumentalne, ale wymienieni przeze mnie aktorzy niestety nie dożyli premiery modyfikacji i jeżeli ekipa będzie zmieniała coś przy fabule (bo bodajże ostatnie posty były o modyfikacji mapy), to ich wkład może pójść na marne lub dostaniemy dwóch aktorów do jednego NPC (tak jak w Nocy Kruka).

No i co najbardziej mnie rozbawiło przy ich ostatnich tłumaczeniach.... Wymiganie się Covidem...  A raczej nie wiarą w to, że Covid dokona olbrzymiego spustoszenia.... Normalnie (gdybym nie czytał artykułów na Boopie, to bym nie miał porównania) jak Wersow i jej niewiedza o wykorzystaniu cudzej pracy na swój użytek.... Ta jest.... O pandemii w każdym możliwym medium jest głośno, od socialek typu Instagram, Facebook, Twitter po TV i radio oraz różne strony internetowe. Czy to mi się wydaje śmieszne, że ludzie, którzy pracują na codzień + tworzą po godzinach moda oraz spędzają czas z bliskimi, zasłaniają się niewiedzą o pandemii oraz tekstem "Musieliśmy zająć się naszymi rodzinami!" (tak, pada tam podobne zdanie). Czyli przed pandemią rodzinami się nie zajmowali, tylko tłukli modzika do 20 letniej gry? xD Wierzyć mi się wtedy nie chciało i nadal nie chce...

No dobra... wylałem trochę żółci, ale prawda jest taka, że narobili wielu ludkom "smaka" na moda i jeśli do końca tego roku się nie wyrobią, to potem chuj bombki strzelił, bo mogą na  DK już nie czekać, albo oczekiwania będą w chuj wysokie.....

PS: Odnosząc się do wczorajszego twojego postu na temat mojego talentu do robienia modów do Gothica.... Gdybym umiał robić tego typu mody od strony technicznej już dawno spod moich skrzydeł wyszłoby połączenie tych wszystkich modyfikacji, które rozszerzają nieco Gothica, ale przy tym nie robią fikołków w lore jak mieli to twórcy Mrocznych Tajemnic w zwyczaju lub Ruscy przy Returnie. :P Chociaż i tak dodałbym coś od siebie, co może sprawiłoby, że gra byłaby dłuższa niż zwykle. ;) Np. wątek badania ruin klasztoru zmiennokształtnych jako mag.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Darrien
Praktycznie w całości się z Tobą zgadzam, bo mijają dni, miesiące, lata i dostajemy niewiele informacji z rozwoju moda. Fakt, jest to bardzo ambitny projekt, ale dziwę się, że nie stworzyli ekskluzywnych materiałów dla wpłacających pieniążki fanów. A zwalanie wszystkiego na covid.. Cóż - najwidoczniej jest im to na rękę. Ich najnowszy filmik ukazał się w styczniu, a mamy już listopad. To takie trochę lecenie sobie w kulki, ale nie czuję się w żaden sposób ''poszkodowany", bo nie mam w zwyczaju płacić za coś, czego jeszcze nie ma ;) 

Na jakimś forum Gothica ktoś wspomniał, że w ekipie doszło do rozłamu (być może dlatego prace tak się ciągną), ale nie zagłębiałem się w szczegóły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Agrael napisał:

@Darrien
Praktycznie w całości się z Tobą zgadzam, bo mijają dni, miesiące, lata i dostajemy niewiele informacji z rozwoju moda. Fakt, jest to bardzo ambitny projekt, ale dziwę się, że nie stworzyli ekskluzywnych materiałów dla wpłacających pieniążki fanów. A zwalanie wszystkiego na covid.. Cóż - najwidoczniej jest im to na rękę. Ich najnowszy filmik ukazał się w styczniu, a mamy już listopad. To takie trochę lecenie sobie w kulki, ale nie czuję się w żaden sposób ''poszkodowany", bo nie mam w zwyczaju płacić za coś, czego jeszcze nie ma ;) 

Na jakimś forum Gothica ktoś wspomniał, że w ekipie doszło do rozłamu (być może dlatego prace tak się ciągną), ale nie zagłębiałem się w szczegóły. 

Wzięli kasę z góry (nie, do Sapka nic nie mam) i tyle w temacie. ;) Co do rozłamu.... on bodajże wydarzył się na przełomie 2018-2020 (dokładnego roku nie pamiętam!) i skutkiem wewnętrznych nieporozumień członkowie poróżnili się i w ten sposób narodził się projekt o nazwie "Kroniki Myrtany", który postawił na młodszych aktorów i ochotników, a o nich też ani widu ani słychu..... Także teges.... Jak postawię wraz z kolegą serwer RPG + Role Play w Minecraftcie w uniwersum Gothica, to dam Ci znać. :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no chyba wreszcie te mody wyjdą, Kroniki Myrtany dostały nawet swoją stronę "na steamie" pod koniec 2020

https://store.steampowered.com/app/1467450/Kroniki_Myrtany_Archolos/

i na gogu

https://www.gog.com/game/the_chronicles_of_myrtana_archolos

Wygląda, że ten mod chyba jednak wyprzedzi Dzieje Khorinis jeśli chodzi o premierę, do końca 2021 jeszcze trochę czasu zostało :D

 

Ps. A niektórzy twórcy modów np do Stalkera pisali, że dzięki covid mają więcej czasu i wreszcie prace szybciej ruszyły do przodu.

Także jednym przeszkadza, a innym pomaga :D

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Othello to jeden z najpiękniejszych modów do G1..
E3Rc0hd.png
Kolonia Karna w nowym wydaniu. Autor dodał mnóstwo nowych miejsc, które warto, a nawet trzeba eksplorować. Poziom trudności względem podstawki jest naprawdę wysoki - na początku trzeba uważać nawet na krwiopijca. 

Gram już jakieś 10h, a mam przy sobie jedynie marne 40 bryłek rudy. Dodam, że okradłem cały zewnętrzny pierścień w SO, a nawet chaty Szkodników. 

Spoiler

55Enqtj.png

Jeżeli ktoś lubi Gothica, a chciałby zrobić sobie przerwę od modów do stalkera, to naprawdę polecam tego moda. 

  • Super 2
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AgraelA to nie jest przypadkiem ta wieża, co ją w Teaserze się odwiedza, żeby zapalić płomienie? ;) Swoją drogą jednooki troll wygląda dziwnie. Ekhm! Cyklop jest dziwny. ;P Niech tam twórca moda rozwija, chętnie zagram w finalną wersję, a jakby to połączył z innymi modami lekko rozszerzającymi podstawkę, to już w ogóle byłoby "bajlando". :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 3 miesiące temu...

Dziewiątego kwietnia pojawiła się kolejna aktualizacja i wprowadza zmiany nauki władania bronią, wymagań nauki kręgów magii, kosztów kupna i sprzedaży oraz wiele więcej...

Zmiany ogólne: 

Spoiler
  • Zwiększono wymagane statystyki do nauki władania bronią z 30/60/90 na 36/72/108.
  • Zwiększono wymagania many dla 4 pierwszych kręgów magii z 10/28/55/91 na 15/36/66/105.
  • Zwiększono koszt czaru użycia "Sen".
  • Zwiększono maksymalne wartości ochrony przeciwników.
  • Zwiększono maksymalną ilość punktów inteligencji możliwych do zdobycia.
  • Zwiększono również bazowe obrażenia czar.
  • Zmniejszono ilość zręczności otrzymywanej z Pierścienia Alepha i Szponów topielca spod tamy, na rzecz bonusu do władania łukiem.
  • Zmniejszono ilość odnawianych statystyk przez mikstury zdrowia i many z 50 na 35%.
  • Zmniejszono ilość zdrowia i many odnawianego przez jedzenie i zioła.
  • Zmniejszono ilość otrzymywanych trofeów z I stopnia myślistwa.
  • Zmniejszono ceny kupna ksiąg myślistwa.
  • Zmniejszono ceny sprzedaży skór i futer.
  • Zmniejszono wartości i ilość ksiąg władania bronią.
  • Zmniejszono ilość HP otrzymywanego z pancerzy.
  • Zmniejszono skalowanie obrażeń broni białej z siłą.
  • Zmniejszono skalowanie łuków i kuszy.
  • Zmniejszono zasięg broni jednoręcznych.
  • Zmniejszono zdrowie niektórych potworów.
  • Zmodyfikowano statystyki niektórych stworów.
  • Usunięto ujemne odporności u początkowych przeciwników.
  • Zmieniono poziomy wielu przeciwników.
  • Zmieniono bonus do szansy na uderzenie krytyczne przy nauce poziomów władania bronią z 10/10/10 na 5/10/15.
  • Zamieniono wizualnie pojedyncze kły/pazury na "garści"

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.