Skocz do zawartości

PC Gamer (09.12.2021) / Grafiki Koncepcyjne


Agrael

Rekomendowane odpowiedzi

scale_2400.webp

Styczniowy numer magazynu PC Gamer zawiera kilka ciekawych informacji z nadchodzącego S.T.A.L.K.E.R.-a 2:

Zmutowany Jeleń
scale_2400 (1).webp

W większości gier jelenie można podziwiać z daleka lub na nie polować w celu pozyskania ich mięsa, skór lub innych cennych surowców. Dodatkowo na radioaktywnym pustkowiu nie spodziewałbyś się, że jeleń - nawet napromieniowany, zmutowany jeleń - będzie czymś więcej niż tylko nieszkodliwym zwierzęciem.

Zmutowanych jeleni w Sercu Czarnobyla lepiej nie lekceważyć i zrobisz wszystko, aby uniknąć spotkania z nimi. Po pierwsze, jeleń wygląda na bardzo twardego przeciwnika, ze świecącymi oczami umieszczonymi pod masywną gromadą postrzępionego poroża. Jeżeli myślisz, że uda ci się zdobyć jego futro, to prawdopodobnie możesz o tym zapomnieć; większa jego część wypadła pozostawiając tylko kilka kępek, rosnących między twardą powłoką tego, co przypuszczalnie może być kością wystającą przez skórę stworzenia.

Ten jeleń wygląda podstępnie i do tego niezbyt smacznie, a jego pancerz oznacza jedno - nie zabijesz go zwykłym strzałem - musisz znaleźć słaby punkt gdzieś na jego ciele. Zwierzę nie będzie tak po prostu stać, skubiąc trawę podczas ostrzału; może zaatakować używając swoich ostrych kopyt - tak z tyłu, jak i z przodu - oraz chaotyczną koroną poszarpanego poroża.

To jedynie część problemu. W S2 jeleń zmienił się nie tylko pod względem fizycznym, ale również zyskał unikatową zdolność psioniczną, którą może zadawać obrażenia oraz przywoływać średniej wielkości mutanty, aby wspomogły go w walce. Oznacza to, że po zaatakowaniu jelenia możemy się spodziewać np. stada zmutowanych psów.

Jeleń może tworzyć iluzoryczne kopie samego siebie. Nie tylko więc walczysz z potencjalnym tłumem zmutowanych pomocników, ale także próbujesz odgadnąć, który z kilku widocznych jeleni jest tym prawdziwym. Jak już wcześniej powiedziałem, możesz zechcieć uniknąć spotkania z tym stworzeniem podczas gry w S.T.A.L.K.E.R.-a 2.

O nowej frakcji Warta
scale_2400 (2).webp

Ujmijmy to w ten sposób: jeżeli Zona to Dziki Zachód, a bandyci to przestępcy pragnący napaść na bank, to Warta jest czymś w rodzaju szeryfa. Mogą nie mieć przypiętych do piersi cynowych gwiazdek, ale reszta mieszkańców Strefy zdecydowanie uważa ich za stróżów prawa.

Przywódcą Warty jest pułkownik Aleksander Korszunow, doświadczony żołnierz, który osobiście rekrutował członków frakcji z grup zahartowanych najemników i przekształcił ich w prawdziwą armię.

Zdyscyplinowany przywódca nie toleruje braku lojalności ze strony swoich żołnierzy, a nieprzestrzeganie jego zasad jest złym pomysłem.

Warta przypomina trochę Powinność - inną paramilitarną frakcję, którą znamy z wcześniejszych gier z serii S.T.A.L.K.E.R., ale Powinność postrzega Strefę jako zagrożenie dla ludzkości i dąży do jej zniszczenia.

Warta pragnie kontrolować niebezpieczeństwa Strefy, aby przy pomocy otrzymanej wiedzy służyła ludzkości. W rezultacie jej celem jest ochrona ważnych odkryć naukowych odbywających się w Instytucie Naukowym Badań Nad Strefą Anomalną w Czarnobylu. Nie darzą bandytów zbytnią sympatią, co zresztą jest odwzajemnione.

Zdaniem Grigorowicza poparcie pułkownika Korszunowa lub przywódcy którejkolwiek z frakcji w S.T.A.L.K.E.R.-rze 2 będzie ważną i trudną decyzją dla graczy.

„Również w szeregach tej samej frakcji można znaleźć kilka postaci o sprzecznych poglądach” - przyznaje. Nawet w biurze GSC widzę, jak koledzy kłócą się o wybór, którego dokonali.

O Przetrwaniu
scale_2400 (3).webp

Uczucie głodu stanie się ważnym elementem w rozgrywce S.T.A.L.K.E.R.-a 2: Serce Czarnobyla.

Postać będzie musiała dobrze się odżywiać, w przeciwnym razie głód po prostu obniży twoje umiejętności. Na przykład utrudni to korzystanie z broni, spowoduje szybką utratę wytrzymałości. Twój żołądek może nawet zacząć głośno burczeć, jeśli nie jadłeś od dłuższego czasu. Z pełnym brzuchem możesz poruszać się znacznie szybciej, aby pokonywać duże odległości.

Sen będzie odgrywał dużą rolę w utrzymaniu zdrowia i sprawności w Strefie. Jeżeli stalker spędzi więcej niż dzień bez snu, zacznie odczuwać zmęczenie, a im dłużej będzie pracował bez odpoczynku, tym poważniejsze będą tego konsekwencje. Ostrość wzroku stalkera pogorszy się, ucierpi wytrzymałość, a nawet może zacząć doświadczać halucynacji słuchowych. W Zonie jest wiele niesamowitych, niepokojących i przerażających dźwięków; zdecydowanie nie chcesz usłyszeć kolejnych.

scale_2400 (4).webp

Oczywiście istnieją krótkoterminowe rozwiązania w celu zwalczania negatywnych skutków głodu lub braku snu. Na przykład zmęczenie można tymczasowo wyeliminować za pomocą napoju energetycznego. Jeżeli nie zaspokajasz potrzeb swojej postaci, to znacznie utrudnisz dalszą rozgrywkę. Możesz na chwilę odłożyć takie rzeczy jak odpoczynek i jedzenie, a biorąc pod uwagę, że Strefa nie jest dobrym miejscem na drzemkę, to prawdopodobnie będziesz do tego zmuszony. Mimo wszystko w pewnym momencie brak snu da o sobie znać.

O świecie gry:
scale_2400 (5).webp

Jewgienij Grigorowicz uważa, że idea serii STALKER zawsze zakładała działanie gracza w jednym otwartym świecie, ale dopiero teraz można to zrealizować zgodnie z planem. W S.T.A.L.K.E.R.-rze 2 znajduje się ogromny świat o powierzchni 64 kilometrów kwadratowych z licznymi lokacjami, laboratoriami i podziemiami. Gracz będzie mógł udać się w dowolne miejsce.

Od czasu fabuły Zewu Prypeci minęły lata, a czas przeszły jest w pełni odzwierciedlony w wyglądzie S.T.A.K.E.R.-a 2. Z punktu widzenia kierunku artystycznego i ogólnego odczucia oznacza to dodanie bardziej nowoczesnych trendów do atmosfery. Lokacje i środowisko stały się jeszcze bardziej przestarzałe i opuszczone, ponieważ w tym świecie minęło sporo czasu. Dlatego kontrast między technologią a opuszczeniem wydaje się teraz jeszcze silniejszy.

scale_2400 (6).webp

Możesz eksplorować ponury świat Zony i nagle natknąć się na pole pokryte jaskrawoczerwonymi makami, które tworzą szokujący błysk kolorów w szarej Strefie. Zielona trawa, liście na drzewach i zrujnowane budynki porośnięte mchem pokazują, że na niektórych obszarach przyroda kwitnie pomimo śmiertelnego promieniowania. W tym samym czasie inne lokacje pogrążyły się w jeszcze większej ruinie. Kwitnąca flora i zniszczone budynki to nie jedyne rzeczy, które zmieniły się na przestrzeni lat. Strefa jest domem dla nowych mieszkańców - zarówno ludzi, jak i potworów.

Inne, nowe informacje: 
scale_2400 (7).webp

  • Nad fabułą S.T.A.L.K.E.R.: Serce Czarnobyla pracuje około 30 projektantów zadań. Przejście gry zajmie co najmniej 100 godzin. Twórcy są bardzo dumni z fabuły i nieliniowości swojej gry oraz uważają to za jedną z głównych cech projektu!
  • Oficjalnie potwierdzone tryby multiplayer: PvP, DM, TDM. Tryb kooperacji nie jest planowany. 
  • Wyłącznie dla członków Bractwa Strefy: 4 nowe oficjalne grafiki koncepcyjne, a także garść informacji o nowej teorii -  pojawienie się nieznajomego na dachu w zwiastunie gry na czerwcowym E3 zostało specjalnie zmienione, aby zachować jego tożsamość w tajemnicy.

scale_2400 (9).webp

scale_2400 (8).webp

scale_2400 (11).webp

scale_2400 (10).webp

  • Wyjątkowa grafika koncepcyjna dla dtf.ru.

scale_2400 (12).webp

  • Kolejne dwie wyjątkowe grafiki dla unian.ua.

scale_2400 (13).webp

scale_2400 (14).webp

  • Grafika koncepcyjna od Igromania

scale_2400 (15).webp

  • Lokacja na jednym z nowych screenów najprawdopodobniej nazywa się Zalesie (Залесье). Informacja pochodzi z Twittera menadżera PR-u GSC Game World - Zachara Boczarowa.

scale_2400 (16).webp

  • Model bojownika frakcji Wolność. 

scale_2400 (17).webp

  • Bojownik frakcji Monolit 

scale_2400 (18).webp

Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png

  • Super 6
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na PC Gamer (09.12.2021) / Grafiki Koncepcyjne

Przepraszam za dubla i wrzucam osobno, żeby ludzie widzieli:

Tłumaczenie całego artykułu z PC Gamera. Specjalnie dla STALKERTEAM.PL. Szczególne podziękowania dla mojej dziewczyny za korektę języka polskiego:
 

Spoiler

W ZONIE

Zona z serii STALKER wypełniona jest w takim samym stopniu promieniowaniem jak i strachem. Jako dom zmutowanych poczwar, wrogich frakcji i nieziemskich anomalii, Zona obiecuje tylko jedną rzecz: szybką i brutalną śmierć. Pierwotne gry STALKER były zimnymi, przerażającymi i niewybaczającymi błędów survival sandboksami. Zona jest najbardziej smutnym i wywołującym poczucie beznadziei miejscem w historii gier komputerowych. Jednakże nie możemy się doczekać żeby do niej wrócić.

Jednak trochę już na to czekaliśmy. Minęła ponad dekada od wydania ostatniego STALKERA przez GSC Gameworld; STALKER Zew Prypeci. STALKER 2 (dość dziwnie, bo jest czwartą częścią serii) był pierwotnie planowany na 2012. Został anulowany w tym samym roku, żeby potem wrócić do produkcji w 2018, tym razem na Unreal Engine. Licząc na wydanie w kwietniu 2022, jesteśmy już kusząco blisko do zwiedzenia Zony. I to czekanie może być tego warte, gdyż brzmi to jak coś bliskiego wizji, jaką GSC Gameworld miało dla pierwszej gry STALKER, Cień Czarnobyla, jeszcze w 2007.

 "Seria STALKER zawsze miała mieć miejsce w bezszwowym otwartym świecie, ale tylko teraz jest to możliwe do zaimplementowania tak jak planowano", mówi dyrektor Jewgienij Grygorowicz. "STALKERa 2 cechuje ogromny świat do eksplorowania z różnymi biomami, wieloma lokacjami, laboratoriami i podziemiami do eksplorowania. Są to 64 kilometry kwadratowe, i to wszystko jest twoje. Możesz iść gdzie chcesz" dodaje.

Śmierć i odrodzenie

Czas nie minął tylko dla nas kiedy czekaliśmy za kolejną częścią STALKERa. Czas minął również w Zonie. Upłynęły lata po wydarzeniach z Zewu Prypeci i ten okres jest widoczny w wyglądzie STALKERa 2.
"W kwestii kierunku sztuki i ogólnego odczucia, więcej współczesnego nastroju zostało dodane do atmosfery rozkładu i dewastacji," mówi Grygorowicz "Jednocześnie jednak lokacje i otoczenie stało się jeszcze bardziej przestarzałe i opuszczone, gdyż minęła znacząca ilość czasu w tym zamrożonym świecie. Z tego powodu kontrast między technologią a opuszczeniem czuć jeszcze mocniej."
Dlatego też możesz czaić się ostrożnie w świecie i natknąć się na pole wypełnione jasno-czerwonymi makami, które dostarczają szokującej dawki kolorów w przeważnie szarej i ponurej Zonie. Zielona trawa i liściaste drzewa, zawalone budynki pokryte mchem pokazują, że natura rozkwita w niektórych miejscach, pomimo śmiertelnego promieniowania i rozkładu. Jednocześnie inne lokacje popadły jeszcze bardziej w ruinę. Tak jak widoczna na trailerze wieża wartownicza z drugiej części trylogii; STALKER Czyste Niebo. Można ją odwiedzić w STALKER 2, ale wieża będzie ledwo stać. Połamana, pochylająca się i  podtrzymywana przez kable- jakby miała się zaraz zapaść w kupę pogiętego i zardzewiałego metalu.
Ale rozkwitająca flora i rozpadające się budynki nie są jedyną rzeczą, która zmieniła się przez lata. Zona jest domem dla nowych mieszkańców, ludzkich jak i innych.


Oh, deer [Idiom, ciężko znaleźć odpowiednik w Polskim. Oh, deer <-> Oh, dear (o jeleniu <-> o jeju). Chodzi o to, że w wymowie w angielskim brzmią identycznie, więc jest to żarcik]

Możesz spodziewać się tego, że spotkasz kilku znajomych mieszkańców w STALKER 2. Jak widzieliśmy na trailerze E3, szybkie, prawie niesłyszalne, często niewidzialne pijawki wróciły (niestety, ponieważ są straszne jak diabli) i możesz liczyć na to, że znowu wpadniesz na zakapturzone, karłowate Burery, wciąż gotowe by wyrwać broń z twoich rąk i wypuścić fale telekinetycznymi mocami. Ale STALKER 2 również wprowadzi nowe mutanty i potwory i coś co początkowo brzmi niegroźnie, może się wkurzyć i stać się śmiertelnym zagrożeniem.
Zazwyczaj w grach survivalowych z otwartym światem, jeleń jest kombinacją kawałka miłej dla oka scenerii (och, jeleń!) i zasobu (smaczny!). W większości gier te delikatne stworzenia są po to, by je podziwiać z daleka lub złowić dla mięsa, skóry czy innych zasobów do craftingu. Na radioaktywnym pustkowiu, nawet nie spodziewałbyś się jelenia; napromieniowanego, zmutowanego jelenia, który byłby niczym więcej niż nieszkodliwą ucztą.
Ale mówimy o świecie STALKERa. Zmutowany jeleń nie jest w STALKER 2 czymś, co można lekceważyć. Właściwie to biorąc wszystko pod uwagę, lepiej żebyś go unikał. Po pierwsze, jeleń wygląda absolutnie kozacko, z oczami świecącymi spod masywnego kłębu poszarpanego poroża. Jeżeli myślałeś o powrocie z twojej wyprawy łowieckiej z przytulnym, ciepłym futrem z jelenia, to możesz o tym zapomnieć; większość futra jelenia wypadła, pozostawiając tylko kilka kępek wyrastających spomiędzy opancerzenia, które przypomina zmutowaną kość wystającą ze skóry zwierzęcia. Ten jeleń wygląda wrednie i nawet niezbyt smacznie. Jego zbrojona powłoka oznacza, że zwykły strzał go nie powali - będziesz musiał znaleźć słaby punkt gdzieś na jego ciele, jeżeli chcesz go zabić. I nie będzie to tak, że on będzie stał i skubał trawę kiedy strzelisz: jeleń ten może zaatakować ostrymi kopytami - z tyłu i przodu - i tą chaotyczną koroną postrzępionych rogów.
Jednak to tylko część problemu. Jeleń ze STALKERa 2 nie zmutował tylko fizycznie, ale także mentalnie. Tak, jest to nadprzyrodzony jeleń i nie tylko potrafi na ciebie wysłać fizyczne i psi ataki, może również przywołać z pobliska średniej wielkości mutanty by pomogły. Oznacza to, że obranie sobie za cel pojedynczego jelenia może prowadzić do przybycia fali jeszcze innych paskudztw.
Nie martw się, jest jeszcze gorzej. Jeleń, którego odważyłeś się spróbować ustrzelić teraz okazuje się wieloma jeleniami, ponieważ ten potwór potrafi stworzyć iluzoryczne kopie samego siebie. Teraz nie tylko walczysz z tłumem mutantów-pomocników, ale także próbujesz się domyślić, który z tych kilku jeleni jest tym prawdziwym, a który jest iluzją. Jak mówiłem, biorąc pod uwagę wszystko, możesz chcieć uniknąć jelenia w STALKER 2.


Materiały Anomalne

Oczywiście, główny powód dlaczego idziesz do Zony i stawiasz czoła uzbrojonemu psi-jeleniowi, to poszukiwanie artefaktów. Artefakty są rzadkimi, cennymi i często niebezpiecznymi przedmiotami, które nabyły niezwykłe właściwości przez anomalie w Strefie. Jeżeli byłeś już wcześniej w Zonie, znasz się z anomaliami, ale ta znajomość może nie pomóc na tyle na ile myślisz.
"Anomalie działają praktycznie w ten sam sposób, jak wcześniej, ale stały się bardziej niebezpieczne i bardziej zróżnicowane", mówi Grygorowicz.
Anomalie są ekstremalnie niebezpieczne, niejednokrotnie będąc śmiertelnym zjawiskiem mającym miejsce w Zonie. I często mają miejsce wcześniej niż dopiero, gdy sobie uświadomisz, że w nie wszedłeś. Pojawiają się w różnych formach: czasami są wybuchowe, będące ognistym widowiskiem, które usmaży cię do mięsa z miejsca gdzie stoisz, albo grawitacyjne wiry, które wyniosą cię i zaczną tobą kręcić jakbyś został złapany przez tornado. Mogą one występować pojedynczo, mogą gromadzić się w polach anomalnych; występują tam także archanomalie, takie jak ognisty wir, które reprezentują jeszcze bardziej śmiertelny rodzaj niebezpieczeństwa.
Specjalne detektory pomagają wykryć anomalie i będą prowadzić cię do kosztownych artefaktów w środku nich, ale nie są gwarancją, że uciekniesz w jednym kawałku lub z przedmiotem, którego szukałeś. I niektóre sztuczki radzenia sobie z anomaliami z wcześniejszych gier STALKER mogą okazać się nieopłacalne, tak jak jedna, której każdy próbował raz po raz, czyli “nagle zdajemy sobie sprawę, że anomalia dochodzi do stanu krytycznego i uciekamy gdzie diabli”. Bieg przez pole anomalii może uratować twoje życie, ale nie będzie to stałym rozwiązaniem. Nawet jeżeli przetrwasz, twój ekwipunek może zostać poważnie uszkodzony lub nawet doszczętnie zniszczony. Jak to Grygorowicz dosadnie określił "Twoja zbroja zamieni się w pył" po kliku sprintach przez pole anomalii. Jako że ekwipunek dobrej jakości jest ciężki do zdobycia w grze, będzie cię to drogo kosztować jeżeli spróbujesz pójść na skróty przez pole anomalii zbyt wiele razy.
Co do archanomalii, takich jak ognisty wir, "Nie chcemy zdradzić rozwiązania, ale jest sposób na capnięcie artefaktu". Zgaduję, że potrzeba będzie czegoś bardziej wytrzymałego niż wymyślnych kuchennych rękawic.


To gliny!

Razem z mutantami, potężna i straszliwa frakcja powstała przez lata twojej nieobecności w Zonie. Ta nowa grupa została napomknięta w trailerze E3, gdzie spostrzegawczy widzowie zauważyli graffiti na ścianie napisane po Ukraińsku, które zawierało słowo "Straż".
Ta nowa frakcja nazywa się Warta [przy. zostawiłem kalkę z ukraińskiego. Dogłębne tłumaczenie pozostawię profesjonalnym tłumaczom]. Przedstawiając się w ten sposób: jeżeli Zona jest dzikim zachodem, a bandyci ludźmi wyjętymi spod prawa i rabusiami, to Warta jest stróżami prawa. Może nie mają cynowych gwiazdek przypiętych do piersi, ale definitywnie są postrzegani jako policja przez resztę Zony.
Liderem Warty jest Pułkownik Aleksander Korszunow, znakomity i doświadczony żołnierz, który osobiście rekrutował członków frakcji z grup wysoce wyszkolonych najemników i zamienił ich w prawdziwą armię. Jako zdyscyplinowany przywódca, nie toleruje nielojalności u swoich żołnierzy i zdradzenie go jest złym pomysłem.
Warta brzmi trochę podobnie do Powinności, innej paramilitarnej frakcji z wcześniejszych gier STALKER, ale Powinność postrzega Strefę jako zagrożenie dla ludzkości i walczy, by ją zniszczyć. Natomiast Warta chce kontrolować niebezpieczeństwa Zony, aby mogli służyć ludzkości poprzez wiedzę naukową z niej wyciągniętą. Jako rezultat, celem Warty jest ochrona ważnych odkryć mających miejsce w Naukowym Instytucie do Badań Czarnobylskiej Strefy Anomalnej. Nie patrzą przychylnie na bandytów i to uczucie w stosunku do nich jest odwzajemnione.
Jeżeli gracz zdecyduje się stanąć po stronie Pułkownika Korszunowa i Warty, lub lidera i członków jakiejkolwiek innej frakcji w STALKER 2, będzie to dla niego ciężki i ważny wybór, według słów Grygorowicza. "Kilka postaci z sprzecznymi ze sobą ideologiami będzie można znaleźć nawet w jednej frakcji", mówi. "Nawet w [GSC Gameworld], widzę jak ludzie dyskutują o wyborach, które [ich współpracownicy] podjęli."


Zestaw przetrwania


Jak zawsze, przetrwanie jest wyzwaniem i nie tylko ze względu na potwory, mutanty czy wędrujących bandytów. Kiedy większość systemów przetrwania STALKERa 2 będzie brzmieć znajomo, tak jak używanie bandaży żeby zatamować krwawienie, medykamenty by odzyskać zdrowie i różne typy odzieży ochronnej lub zbroi by uniknąć śmiertelnych dawek promieniowania, dosypano kilka nowych elementów przetrwania, które sprawią, że utrzymanie się przy życiu będzie jeszcze trudniejszym, nawet kiedy do ciebie nikt nie strzela, nic nie wybucha i nie jesteś śledzony przez psi-jelenia.
Tak jak zwykle to miało miejsce, będziesz musiał się dobrze odżywiać. Ciągnięcie bez jedzenia zbyt długo spowoduje więcej niż tylko obniżenie punktów zdrowia. Będą także drugorzędne efekty głodu, w które wliczają się większe problemy z celowaniem i utrata wytrzymałości. Twój żołądek może nawet głośno burczeć jeśli pominąłeś zbyt wiele posiłków. Natomiast z pełnym brzuchem będziesz mógł poruszać się szybciej i przemierzać dłuższe dystanse w krótszym czasie.
Sen również będzie grał dużą rolę w zachowaniu zdrowia i efektywności w Zonie. Jeżeli STALKER nie będzie spał dłużej niż przez jeden dzień, będzie on odczuwać efekty zmęczenia i jeśli przez większy okres czasu będziemy rezygnować ze spania to tym bardziej poważne staną się dolegliwości. Efektami zostanie dotknięty wzrok, nasza postać będzie tracić wytrzymałość i może nawet zacząć doświadczać halucynacji słuchowych. W Zonie jest już dosyć dźwięków powodujących ciarki, przerażających i niepokojących: z pewnością nie chcesz dodać ich więcej, po prostu nie dając sobie spać.
Są oczywiście rozwiązania krótkoterminowe na radzenie sobie z negatywnymi efektami głodu lub braku snu. "Jakiekolwiek osłabienie może zostać zniwelowane jakimś przedmiotem na krótki okres czasu," mówi Grygorowicz. "Na przykład, negatywne efekty z powodu braku snu mogą zostać tymczasowo usunięte poprzez wypicie energetyka. Ale jeżeli nie zaspokoisz potrzeb swojej postaci, suma efektów braku ich spełnienia będzie znacząco utrudniać rozgrywkę." Możesz odstawić rzeczy takie jak sen i posiłek na chwilę, innymi słowy - patrząc na to, że Zona nie jest świetnym miejscem na drzemkę, w końcu i tak będziesz musiał. Ale ostatecznie i tak cię to dorwie.


Zfriendzonowany

Grygorowicz oczekuje, że gracze będą mogli spędzić 100 godzin aby zobaczyć wszystko, co STALKER 2 ma do zaoferowania, włącznie z zawiłą akcją i nieliniową fabułą. Z różnymi wyborami do podjęcia, na przykład po stronie której frakcji stanąć. Mówi że to "niemożliwe" zobaczyć wszystko w ciągu jednego przejścia gry. "Mamy 30 projektantów narracji pracujących konkretnie nad fabułą i zadaniami" mówi Grygorowicz. "Tworzenie nieliniowej fabuły jest najcięższym wyzwaniem w grach i traktujemy fabułę jako jedną z głównych cech tej gry. Jesteśmy naprawdę dumni z tego, jak ją kształtujemy."
W grze będą także elementy multiplayer, takie jak PvP, Deathmatch, Team Deathmatch dodane po premierze. Jednakże jeżeli liczyłeś, że przymierzysz Zonę razem z kompanem u twego boku, to karty tego nie przewidują. Jeżeli chodzi o STALKER 2, to kooperacja jest pomysłem bez szans. "Niemożliwym jest dodanie kooperacji bez zrujnowania doświadczenia, którym jest zmierzenie czoła trudności przechodząc przez nie samemu," mówi Grygorowicz. Jeżeli chodzi o przetrwanie w Zonie, musisz dokonać tego samemu, Stalkerze.

 

Edytowane przez stalker1997
  • Super 1
  • Dodatnia 5
  • Za szczególną pomoc 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym podziękować @Meta za wniesione poprawki do artykułu :) Znalazło się kilka drobnych błędów, które wyeliminowała.
Przy okazji postanowiłem przenieść tutaj post z tłumaczeniem całego artykułu od @stalker1997. W temacie z dyskusją ogólną o S2 może zostać przez niektórych pominięty, a trzeba go zachować dla potomnych.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.