Jump to content

stalker1997

Weteran
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

104 Przyjacielski

About stalker1997

Contact Methods

  • Skype
    Tropiciel2013
  • Steam id
    menelito
  • GG
    0

Profile Information

  • Ruble
    354
  • Frakcja
    Stalkerzy
  • Procesor
    AMD FX-4100 Quad-Core Processor 3.6 GHz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rościnno
  • Broń Główna
    FT 2000
  • RAM
    8 GB
  • Karta graficzna
    Nvidia GeForce GTX960 2GB VRAM
  • System operacyjny
    Windows 7 Professional 64

Recent Profile Visitors

1154 profile views
  1. @Monolithalian Szulga nie jest w Janowie. Z tego, co można dowiedzieć się od przywódcy wolności, Lokiego. @Grim Reaper, fragment dialogu z Lokim w spoilerze w luźnym tłumaczeniu:
  2. @vidkunsen Gameplay jest trochę za stary, żeby faktycznie mógł pokazać cokolwiek nowego. Nagranie jest z października i serwer jeszcze wtedy bazował w całości na Area of Decay (temat moda jest już założony tutaj). Trzeba poczekać na coś konkretnego, żeby zobaczyć, że ten serwer faktycznie się wyróżnia na tle konkurencyjnego moda. Szkoda tylko, że projekt prawdopodobnie będzie modem-izolatką, czyli dostępnym tylko na serwerze autora i nigdzie indziej. Co do trailera, to jedynym, czym się na razie wyróżnia od innych serwerów AoD to mapa i system anomalii, które w obecnym stanie na reszcie serwerów są trochę prymitywne. Co do mutantów, jeszcze bez zaskoczenia, jako że bazują cały czas na zachowaniu zedów z DayZ.
  3. Na kanale twórców pojawił się już gameplay dziewięciominutowej rozgrywki w otwartym świecie:
  4. @Monolihtalian Efekty masek i szkła podstawowo działają od DX9 w górę, jeśli się nie mylę. Jednakże, jest modyfikacja dla DX8 i efekt jest podobny. Możesz pobrać ją tutaj.
  5. Logs do not really only appear while you completely crash to the desktop. Try looking for the logs folder inside the game files to give people here a hint that something appeared inside of it, we will certainly try to help you with the issue. If there is multiple amount of logs, then try looking for the logs with the last date and send the strings over here. You can also specify at what settings have you played before. DirectX setting is very important for many STALKER modifications, probably for that one too.
  6. Zajawka trybu gry w otwartym świecie: Dziewięciominutowy gameplay zostanie wypuszczony później. Na razie jest on dostępny dla subskrybentów Boosta.
  7. @krokietov Grałem w Dead Air na podstawowych 60-cio hercowych monitorach, nic nie musisz spełniać w kwestii monitora. Ewentualnie mógłbyś odhaczyć opcję częstotliwości 60 Hz w menu. I jeśli mogę zapytać, gdzie przeczytałeś o tym wymogu 85 Hz, bo pierwsze słyszę o takim czymś?
  8. GSC opublikował zajawkę w celu upamiętnienia trzynastej rocznicy wydania Cienia Czarnobyla. Logo silnika może sugerować, że to rzeczywisty screenshot. źródło
  9. Od niedawna z portali pobrać można hybrydę Misery 2.2.1 i Gunslingera. Linki wstawiam tutaj: Hybryda z dysku Google Hybryda z Yandexa Patch (Bardzo ważny dla osób, których sprzęty katują się przy gęsto ustawionej trawie) Tutaj także dodatek dla osób bardziej anglojęzycznych, z ModDB Dla Państwa co nie gęsi i swój język mają, jest także możliwość "zmieszania" polonizacji Gunslingera autorstwa DaimeneXa oraz MISERY - dostępnych tutaj na forum. Zabieg działa w pewnym stopniu, ale nadal można się spodziewać dużo krzaków. W spoilerze, na dowód, że hybryda działa @Monolithalian Z repackiem powinno Ci odpalić. Na pewno na statycznym, ale możesz spróbować na wyższych. EDIT: Nie wiem jak będzie w przypadku innych użytkowników, ale opcja graficzna w hybrydzie Force Lens/Wymuś efekt soczewki katuje mi sprzęt niemiłosiernie, do granic możliwości. Jeżeli gra wam strasznie spowalnia, to prawdopodobnie ta opcja może być prowodyrem.
  10. @Grimm Motion blur. Żeby go wyłączyć, kliknij tyldę i wpisz: r2_mblur 0. Zatwierdź i motion blur powinien się wyłączyć.
  11. @Monolithalian Tak jak przedmówca, potyczki offline wykonują kompletne czystki. Zona się wydaje pusta na samym początku, ale szybko zaczynają się odradzać, nawet z włączonymi potyczkami. Ja sam grałem na współczynniku odradzania 0.5 dla Stalkerów i 1 dla mutantów. Po około 3 dniach ludzi już było dosyć dużo. Z mostem i stacją mogło Ci się też przytrafić, że został wystrzelany. Raz zdarzyło mi się, że na samym początku południowy Kordon został w 10 minut wyczyszczony z bandytów przez wojskowych i przez połowę dnia nie zajmowali oni nasypu ani parkingu po prostu wycofując się po robocie do posterunku. Potem dopiero na moście siedział snajper. Co do nibypsa, to zależy od sytuacji. Jeżeli grasz na niskim poziomie trudności, to jest duża szansa, że go właśnie zabiłeś od tych 2 - 3 kul, nie trafiając w fantomy. Nawet na ciężkim poziomie trudności można tego dokonać Makarowem, pod warunkiem, że trafisz wszystkimi pociskami w głowę. Możliwe też, że trafiłeś na już zranionego, i wystarczy było go dobić.
  12. @Monolithalian Na niektórych benchmarkach tej karty zapewniają, że można grać z niektórymi ustawieniami na pełnym suwaku, póki pozostaniesz na statycznym oświetleniu. Na DX9 nie ma już takiej gwarancji a wyżej nie ma już mowy. Jeżeli czujesz, że gra chodzi przyzwoicie, możesz przeciągnąć takie ustawienia jak detale tekstur, modeli, itp. nie bojąc się o drastyczny wzrost temperatury lub o spadek klatek.
  13. @Monolithalian Na statycznym oświetleniu nie powinieneś mieć problemu. Chyba nawet bez modowania tekstur się obejdzie.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity