Jump to content

Prawidłowe zakończenie moda


Recommended Posts

W poprzednich moich grach miałem problem z zakończeniem gry w moda rozmową z Wędrowcem-Kreslarzem na bagnach. Musiałem wybierać drugie rozwiązanie, gdzie finalna rozmowa była prowadzona w Martwym Barze przy pianinie.

W tej grze postanowiłem sprawdzić moje przypuszczenia i one okazały się prawdziwe. Jest w modzie taka niefortunna sytuacja, kiedy po zakończeniu zadania z aktywacją Artefaktów Śmierci jesteśmy teleportowani na Bagna tuż Przy Wędrowcu, który próbuje rozpocząć dialog. Poprzednio w ten dialog wchodziłem, a że nie było nic do gadania kończyłem rozmowę, a on rozpoczynał wędrówkę na Bagna. I obojętne, czy mu jakiś czas w tym towarzyszyłem pomagając wybijać wszystko co żywe, czy od razu szedłem do duplikata na Stacji Naukowej, to gdy tu wracałem, jego nie było, ani nawet jego trupa. Raz na rus grze, dostałem tylko informację, co może być tego przyczyną. Mając to na uwadze, teraz gdy pojawiłem się po teleportacji tym urządzeniem żyroskopowym w labie, od razu zacząłem wycofywać się w stronę teleportu na Agro. Wędrowiec szedł za mną, a kiedy minął płot i szedł jakby chciał skorzystać z teleportu, ominąłem go z daleka i pognałem do teleportu na Kordon.

I widocznie to odciągnięcie go aż pod tele na Agro spowodowało, że żaden enpec czy mutant nie spowodował u niego potrzeby wędrówki na Bagna, gdzie ginął.

Kiedy tu wróciłem po kolejnym odwiedzeniu Stacji Naukowej, znalezienia tylko trupów i poznania dokąd prowadził dotąd nieaktywny teleport, co zmusiło mnie do wykonania zadania na broń generała Powinności, Wędrowiec wracał od tele na Agro i był już rozmowny o zakończeniu moda.

Może są to nadal tylko moje przypuszczenia, ale jeśli komuś z kolejnych grających po teleportacji z labu aktywacji artów Włóczęga zacznie kierować się na Bagna, to niech lepiej powtórzy ten krótki fragment gry od zapisu przed teleportem i odciągnie Wędrowca pod tele na Agro.

:viva:

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Wędrowiec na Bagnach odchodzi od nas w głąb lokacji z jednego powodu. Po teleportacji stajemy przed nim z bronią w ręku, z resztą jak zawsze po wejściu na nową lokację. To go zniechęca do rozmowy. Powtarzając ten fragment w którymś podejściu usłyszałem nawet - schowaj broń. Samo pozbycie się broni niczego nie załatwia. Robimy to za wolno. Jedyne wyjście to nagły zwrot i odejście w stronę przejścia na Agro. 

Spoiler

ss_admin_12-30-21_23-14-18_(marsh).thumb.jpg.d4529aa747bc92189ad36304b7666ece.jpg

   

Spoiler

ss_admin_12-30-21_23-17-00_(marsh).thumb.jpg.4f9a938b28f4aa5d3c28a683f62c44b4.jpg

No i człapie za mną.

  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

@DaarMoo  Czyli potwierdziłeś moje przypuszczenie jak wybrnąć z tej pułapki. Tyle tylko, że nie trzeba robić zwrotu, bo to już zabiera i tak ograniczony czas, ale po pojawieniu się na Bagnach natychmiast dać "wsteczny bieg" . Nasz protagonista stoi tak, że na płot nie wpadnie.

Dopiero za płotem trzeba nim pomanewrować tak, aby Wędrowiec też wlazł za płot i polazł aż pod teleport. Wtedy pędem w stronę północnej wioski tak daleko, aby zniknął z minimapy. Można śmiało biec po tej stronie płotu. A to już daje pewność, że nie polezie na Bagna. Krytyczną sytuację ( złośliwość ERa ? ) mamy za sobą.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity