Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, wariat napisał:

@boberm Hmm, cóż... Tak sobie twórcy moda wymyślili i takiego go zrobili, takie ich zbójeckie prawo:happy:

Poza tym nikt nikogo nie zmusza do wykonywania tych zadań. Do samej gry też nie. Jak się komuś nie podoba mod to może sobie odpuścić i nie grać.

Ależ ja tego nie neguję. Przy czym z tym "niewykonywaniem zadan pobocznych" - to tez mam raczej tzw odrębne zdanie .

A tak całkowicie z innej beczki : analiza psychologiczna  twórców tego - jakby na to nie patrzeć -  całkiem fajnego dzieła  , jako magisterium to pryszczyk , dobry psychoanalityk z tych klocków to i doktorat wystruga :biggrin:.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, boberm napisał:

Przy czym z tym "niewykonywaniem zadan pobocznych" - to tez mam raczej tzw odrębne zdanie .

Tzn o co Ci chodzi? Bo nie bardzo rozumiem?

Ja jak nie chcę wykonywać jakiegoś pobocznego zadania, to wcale go nie biorę. 

3 minuty temu, boberm napisał:

twórców tego - jakby na to nie patrzeć -  całkiem fajnego dzieła

No widzisz:happy: Każdy mod ma swoje plusy i minusy i Op 2.1 nie jest wyjątkiem.

Prawda to, że można by napisać książkę o trudnościach i przegięciach w tym modzie.... Ale można też napisać książkę o tym, że pomimo tylu przegięć mod i tak wciąga jak bagno, chce się w niego toczyć i jest.... krótko mówiąc świetny.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba sie nie zrozumieliśmy ( choc to ja raczej żle napisałem ) - całkiem fajne dzieło to .. Solianka .Cała reszta  w warstwie fabularnej do opowieści o Muszkieterach Trzech kompletnie nic nie wnosi (a warstwa fabularna - chociazby dla mnie - jest najwazniejsza - bo to w końcu jest rąbanka z pierwszej osoby) .Ot - jakieś pierdoły typu latające wyspy , schowane schowki w schowkach schowków ,  et consortes.... Aczkolwiek chwała Twórcom Opka za kompletną poprawę stabilności całego konstrukta ze sczególnym uwzględnieniem Soli i jej zakończenia

A dlatego napisałem o zdaniu odrebnym , ponieważ kazde zadanie wykonane pomyslnie daje fanty które -biorac pod uwage dostepnośc tychże - czasami  ratują tzw "zad" w sytuacjach podbramkowych. Np - extra ammo , granaciki lub apteczka.

Edytowane przez boberm
  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, boberm napisał:

całkiem fajne dzieło to .. Solianka

Nie zapominajmy, że Soljanka to co najwyżej 50% tego moda.... Także ten tego.... Jakby nie patrzeć, to tylko część, nie cały mod:)

 

5 minut temu, boberm napisał:

warstwa fabularna - chociazby dla mnie - jest najwazniejsza

Zadania które dostajemy od npc z lokacji z Zewu też są fabularne. Ja wiem, że opierają się one głównie na szukaniu trudno dostępnych schowków.... Ale fabularnie są ciekawe i powiązane w jedną całość.

 

8 minut temu, boberm napisał:

jakieś pierdoły typu latające wyspy , schowane schowki w schowkach schowków ,

Ale tu trzeba też uchylić czoła twórcom moda za oryginalność:) Bo takich latających wysp to pewnie w żadnym innym modzie byś nie zobaczył:happy: I po raz kolejny twórcy udowodnili i pokazali, że Zona to cudaczne miejsce i tu wszystko jest możliwe:) I w tym właśnie tkwi sekret sukcesu modów z serii Narodnaja Soljanka i OP:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówimy tu o nieszablonowych rozwiązaniach które do samego końca trzymają w napięciu grę... Jest to coś jak dla mnie wspaniałego.

Nie są to mody od Zaurusa które są kiczowate proste i mega nudne.

Ten mod do samego końca daje Ci możliwość rozwoju wykonywania wielkiej ilości zadań. I radości z gry. ale też zmusza do uwarzania praktycznie w każdym momencie.. Bo może się okazać, że psedo przeciwnik posiada jednak M60 albo Pieczenigę i zostaje z Ciebie krwawa masa... :D

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CEA 1, CEA 2 Prypeć  i jedna i druga czasami Jupiter :D Proszę Cie bardzo od wyboru do koloru. Na pierwszych lokacjach to się tego tony walają.

 

Martwe miasto :D Wyjazd na wycieczkę do bandytów i likwidacja obozu. Czy obaj muszą przeżyć te typki.. Bo jeden mi zginął i ten lider wsi nie chce ze mną gadać ... ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maro myli zadania. Te skaty to na zadanie na chipy jest... tam masz jeszcze km przynieść i dostaniesz czip od Artioma.

Zadanie dla Fanata na pomoc obronie zakłada zdobycie kamizelek. Dotarłeś do chorążego? On ci wszystko powie...

Spoiler

Pójdziesz do podziemi powalczyć ze Specnazem i je zdobędziesz.. Oddziały Irbisu bodajże..

Idź tak jak Cię fabuła prowadzi :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szerstiuk jest jedną z tzw questowych postaci . Tzn - musi przeżyć poniewaz jego zadania sa istotne dla dalszej rozgrywki. 

A ten pancerz to  :- kamizelka taktyczna  ( w j rosyjskim тактическая бронeжилет ) przy czym jak opisano to w spawnerze - diabli wiedzą . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.