Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie.

Jak spoglądałem na poradnik to widziałem ze te teleporty powinny być Widoczne, ale dla mnie są kompletnie niewidzialne, jak to zrobić zeby pokazywały sie jak te teleportery na CEA 2?

17396399363260940288_screenshots_20200919155533_1.thumb.jpg.0e62b2c87dcd2948df954bcb7085f049.jpg17396399363260940288_screenshots_20200919155745_1.thumb.jpg.3445026492b4edf08b7ff1527231d53a.jpg

I jeszcze jedno... Batia (quest na leki matki kuzki) Powiedział o magazynie wojskowym, i ze gdzies na zakładzie są skrzynki Gdzie to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 Chodzi o teleporty do wysp? Ja nigdy nie widziałem żeby były widoczne. Zawsze są niewidocze. No chyba, że ktoś był tak mądry i sobie zrobił takiego czita....

Schowek Batii... W fabryce Jupiter, ta wielka hala, gdzie jest wejście do podziemi. Przeszukaj kontenery, w jednym z nich znajdziesz "trzmiele". W tym kontenerze ścianka jest zastawiona drewnem, wystarczy w to strzelić i masz schowek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wariat napisał:

@Samotnik67 Chodzi o teleporty do wysp? Ja nigdy nie widziałem żeby były widoczne. Zawsze są niewidocze. No chyba, że ktoś był tak mądry i sobie zrobił takiego czita....

Chodziło mi o coś takiego :1.thumb.jpg.d871162e957d54150b0188057a116239.jpg

Na AMK pisze że w gamedacie Doberbulla pod punktem 15 "Widoczne teleporty" czy gościu uzył tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 No widzisz, to był czit. A Zona cziterów za bardzo nie lubi....:happy:

Ja, z resztą tak jak wielu wielu innych grających z takich usprawnień nie korzystałem. Chociaż, w sumie.... Nie są mi potrzebne. Jako że 2.1 jest niemalże bliźniacze z 2.0, w ogromnej mierze grałem w 2.1 z pamięci.

Może przy następnej wersji coś pozmieniają (liczę na to) wtedy się będę musiał uczyć od nowa... Ale to tylko dodatkowa zagwozdka do gry:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy Salwador z Generatorów bedzie do jakiegos zadania potrzebny? Ciągle wpada w miny i sie zabija albo ginie od mutantów próbowałem go niańczyc ale robi to ze swojej woli i ciągle tam włazi

17396399363260940288_screenshots_20200924201545_1.jpg

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 Do głównej linii fabularnej nie będzie potrzebny. Ale daje cykliczne za które można dostać osiągnięcie. No i jakby nie patrzeć zawsze to jakiś kwestowy, więc jego zejście może mieć wpływ na końcowe, globalne osiągnięcia. Ale jeśli na osiągnięciach Ci nie zależy, to nic nie stracisz.

Tak poza tym, po zadaniach na Generatorach i odblokowaniu drzwi na dół (do Warlabu) pojawi się on w laboratorium. Jak odblokowałeś to wejście, to może oddal się stamtąd, wtedy on powinien w trybie "offline" zejść do labu, a tam nic mu już nie grozi.

Edycja: @Samotnik67 Tyle tylko że nie pamiętam tego tak dokładnie czy cykliczne w Warlabie daje Solwador czy może Andersen.... Pisząc powyższe mogłem się troszkę pomylić. Al co do drugiej kwestii, to wciąż jest kwestowy, jak umrze to może Ci się to odbić w statystykach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, wariat napisał:

Edycja: @Samotnik67 Tyle tylko że nie pamiętam tego tak dokładnie czy cykliczne w Warlabie daje Solwador czy może Andersen.... Pisząc powyższe mogłem się troszkę pomylić. Al co do drugiej kwestii, to wciąż jest kwestowy, jak umrze to może Ci się to odbić w statystykach.

Andersen daje Cykliczne na rękawiczki w zonie, Gumowe, zółte, niebieskie itp

Nagrodą od niego jest Transmutator, ponieważ transmutator bedziemy musieli oddać informatorowi zeby zrobic Ufologa.

Edytowane przez Samotnik67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Samotnik67 No to wychodzi na to, że Solwador nie daje cyklicznych.

Ale może się wliczać do globalnych osiągnięć.

A jak Ci umrze, spróbuj go ożywić Żywym sercem i zobacz jak się wtedy będzie zachowywał, czy dalej będzie szukał atrakcji na polu minowym:happy: czy pójdzie spokojnie tam, gdzie jego miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wariat napisał:

A jak Ci umrze, spróbuj go ożywić Żywym sercem i zobacz jak się wtedy będzie zachowywał, czy dalej będzie szukał atrakcji na polu minowym

Niewiem co go ciągnie na to pole minowe, może ma poprostu Wybuchowe zachcianki, ale tym razem jak tylko Sapsan i wolnosciowiec bedą rozmawiali pojde w siną dal i poczekam aż skonczą gawędzic

a z tym zywym sercem też jakoś srednio wychodzi nie chce wkrzeszać martwych stalkerów, no chyba ze chodzi o precyzje wyrzucenia artu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Samotnik67 napisał:

a z tym zywym sercem też jakoś srednio wychodzi nie chce wkrzeszać martwych stalkerów, no chyba ze chodzi o precyzje wyrzucenia artu

Normalnych, zwykłych randomowych npc nie da się wskrzesić, nie ożywisz każdego. Wskrzeszenia można dokonać tylko na kwestowych npc. A to proste, stajesz na trupa i wyrzucasz art z plecaka.Warto wziąć pod uwagę, że po wyrzuceniu czegoś z plecaka, art/item ląduje na ziemi po prawej stronie GG, warto mieć to na uwadze. (kto robił zadanie anihilacji dla Arhary ten wie).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ziomkowsky I tak i nie:happy:

Jeden z Powinnościowców po jego uratowaniu, osiada na posterunkuna Wysypisku i daje cykliczne zadania. Taka ciekawostka.

Ale jeżeli zginą/ nie uratujesz ich, to nie ma żadnego wpływu na główną fabułę. Jedynymi liczącymi się powinnościowcami w Dm jest nabój i jego kumpel, Maks Luber (Ten drugi będzie potrzebny do zadania Doktora.)

Jeńcy nie są potrzebni do żadnej linii fabularnej, więc jak chcesz możesz ich olać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie ignoruje bo zrobiłem dość duży postęp od tamtego momentu. A tak nawiązując to będą jeszcze jakieś podobne momenty w tym modzie gdzie przed zrobieniem czegoś powinienem się przygotować? Np. w tej sytuacji śmierć ich obojga była w moim przypadku kompletnie nieunikniona, nie uzbierałbym 40k w tak krótkim czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ziomkowsky Powiem tak - zawsze spodziewaj się niespodziewanego:)

Ta opcja z więźniami to taki ewenement, niewiele takich akcji będzie. Głównie jest tak, że jak będziesz musiał się do czegoś przygotować, to będziesz miał na to zadanie, żeby zebrać ammo, broń, części mutantów itp do jakiegoś następnego zadania. OP jest prosty i dość jasno określa zadania i zadaniami podpowiada, co robić dalej.

Życzę Ci powodzenia i sukcesów:)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie, przepraszam że tak dupe zawracam ale kompletnie nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedzi na nie.

 

Jak się naprawia broń białą? Zauważyłem że młotek jest dość efektywnym orężem choćby i przeciwko chimerze, jednak całkowicie go zepsułem i nie mogę go już używać, nóż też mi się lada moment złamie.

Zestawy remontowe nie działają, Sidorovich też niechce naprawić, czy po oddaniu narzędzi mechanikom na zapleczu Baru będę mógł naprawić nóż i młotek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Ziomkowsky napisał:

Jak się naprawia broń białą? Zauważyłem że młotek jest dość efektywnym orężem choćby i przeciwko chimerze, jednak całkowicie go zepsułem i nie mogę go już używać, nóż też mi się lada moment złamie.

Zestawy remontowe nie działają, Sidorovich też niechce naprawić, czy po oddaniu narzędzi mechanikom na zapleczu Baru będę mógł naprawić nóż i młotek?

Na bagnach ponoć Wassilij naprawia broń białą, ale skoro że ja już jestem daleko w grze nie widze tej opcji dialogowej u niego, niewiem czy naprawia kiedy ma humor ale mam dla ciebie rozwiązanie ( nie chce mi sie już z nim męczyć z tym naprawianiem u niego)

Radze sobie skopiować folder z op-em gdzies w inne miejsce w razie popełnienia błedu

Wchodzisz na tą strone :  https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyryaemsya-v-faylah-op-21/

Najpierw potrzebny bedzie ci zmodyfikowany silnik, znajdziesz  na tej stronie

Zmodyfikowany silnik: Gotowe modyfikacje --> mod Engine dla 8k.2, reszte sobie juz poradzisz,

Dodatek na nie tępiącą sie broń białą ( nie bedziesz musiał naprawiać )

Potem wchodzisz w zakładke Gotowe modyfikacje --> Kompilacje zmian wprowadzonych przez graczy w łatce 8k.2 --> zbudowane przez @DoberBull --> Pobierasz to, Wchodzisz w gamedate, config, weapons --> Znajdziesz tam plik "Knife" kopiujesz to do swojego folderu z OP-EM, w folderze OP powinno wygladać tak Gamedata --> Config --> tworzysz folder "weapons" i wklejasz tylko plik "Knife" Gotowe, broń biała nie bedzie sie niszczyć, i bez wyrzutów sumienia możesz zainstalować ten dodatek

i jeszcze jedno, jak masz zniszczoną broń białą do całosci, to Remzestaw Broni Białej naprawi, bo sprawdzałem zdejmij go ze slotu broni białej, zebys miał w plecaku, potem Przeciągnij Remzestaw na tą broń białą powinno zadziałać.

Edytowane przez Samotnik67
  • ? 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedni powiedzą, że nie :D ja twierdzę że już chyba tak @wariat

coś tam jeszcze zostało.. muszę to ogarnąć ale większość zrobione. Napisze na pewno recenzję :D

 

No i tak jak kolega @Samotnik67napisał naprawki dla broni białej są do zdobycia za zadania cykliczne u postaci ale...

mod jest tak skonstruowany abyś nie biegał z młotem od początku do końca tylko ze zwykłym bagnetem kupionym za 5000 od Pietrenki albo innego handlarza :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ziomkowsky Używałeś jakichś czitów albo usprawnień do tego moda, czy grasz na czystej wersji?

Istnieją usprawnienia, że można naprawiać mocno uszkodzoną broń, jest też takie które powoduje że broń biała się nie zużywa. I wiele innych:happy:

Jak masz czystą wersję, zerknij do tego tematu, tam jest dokładnie opisane jak zdjąć antycheat, jest też link do strony z różnymi dodatkami do OP 2.1.

Jeśli znasz rosyjski to bez problemu powinieneś wszystko znaleźć, ale jak będziesz miał jakieś problemy albo pytania, mów śmiało, pomożemy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.