Jump to content

Ubywające zdrowie


chszarz
 Share

Recommended Posts

Witam. Mam dziwny problem z ubywającym non stop zdrowiem. Pasek zdrowia stopniowo po woli zjeżdża w dół. Problem zauważyłem podczas wykonywania misji znajdywania artefaktów dla Felczera przy stadionie w Prypeci. Najpierw myślałem, że uległem napromieniowaniu. Zastosowanie leku przeciwpromiennego nie pomogło, nie pomaga też użycie apteczki naukowców, ani przespanie się. Po śnie 8 godzin pasek robi się pełny ale od razu zaczyna powoli zjeżdżać. Tak samo po apteczce. Oprócz tego nie można biegać. Mam obciążenie 48 kg i po przebiegnięciu dosłownie kilku kroków mój zawodnik robi się zmęczony. Proszę o pomoc...   

Edited by chszarz
Link to comment
Share on other sites

@chszarz w tym modzie bardzo szybko można było dostać bardzo duże dawki promieniowania. Nie pamiętam czy od początku w inwentarzu mamy dozymetr czy trzeba go było kupić ale z nim od czasu do czasu podczas gry trzeba sprawdzać ile dawek promieniowania przyjeliśmy. Włączało go się Tabem czy może Caps Lockiem.

Leki chyba bardzo słabo zbijają promieniowanie, jak załpiesz dużą dawkę to na pasek musisz wrzucić ile się da artefaktów zbijających promieniowanie i poczekać, aż spadnie.

  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

Dzięki. Okazało się, że po przyjęciu zastrzyku zdrowie początkowo spada trochę w dół, ale potem przestaje już ubywać. Ale... problem jest dalej. Już myślałem że na tym koniec i będzie dobrze, dlatego edytuję posta. Po może minucie gry patrzę na pasek zdrowia a tam ledwo 1/4... Nie chodziłem w tym czasie po obszarach napromieniowanych i dozymetr nic nie pokazywał ani nie odzywał się. Mogę do woli brać leki, apteczki, jeść konserwy i w kółko dzieje się to samo. Kojarzę, że w jakimś  innym modzie był błąd polegający na tym, że po napromieniowaniu się mimo wyleczenia poziom utrzymywał się ciągle w stałym dużym położeniu i trzeba było wpisać do jakiegoś pliku formułkę, która to poprawia. Tutaj wygląda mi to na to samo.

Sorry za zamieszanie ale chyba już odkryłem przypadkiem przyczynę tego zjawiska. Okazało się, ze problem zniknął jak oddałem Charonowi paczkę z lekami, którą niosłem dla niego z Prypeci. To najprawdopodobniej ona miała takie "cudowne" właściwości :)

Edited by chszarz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity