Skocz do zawartości

Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone


Szczepan9205

Rekomendowane odpowiedzi

Salut :salute: pobrałem moda i byłoby wszystko git gdyby nie dwie irytujące sprawy . Po pierwsze zawsze gdy klikam lewym przyciskiem myszy cały ekran miga na biało , nawet w menu . Po drugie nie mogę przeładować żadnej broni  ani zmienić amunicji . 

Edytowane przez Robert4466
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Robert4466 napisał(a):

Po drugie nie mogę przeładować żadnej broni  ani zmienić amunicji .

@Robert4466 Musisz najpierw przełożyć amunicję na pas.

12 minut temu, Robert4466 napisał(a):

Po pierwsze zawsze gdy klikam lewym przyciskiem myszy cały ekran miga na biało nawet w menu

Ja tak miałem przy niektórych ustawieniach w ReShade.
Zmień je na jakieś inne. Np. te z gammy.
Ustawienia ReShade chyba włączało się przyciskiem HOME, nie pamiętam już. Z każdym włączeniem gry jest gdzieś tam na górze napisane jakim.

Edytowane przez LisKot
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, LisKot napisał(a):

@Robert4466 Musisz najpierw przełożyć amunicję na pas.

Ja tak miałem przy niektórych ustawieniach w ReShade.
Zmień je na jakieś inne. Np. te z gammy.
Ustawienia ReShade chyba włączało się przyciskiem HOME, nie pamiętam już. Z każdym włączeniem gry jest gdzieś tam na górze napisane jakim.

Pomogło :) Dziękuję bardzo za pomoc , 🍺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Otóż mam taki problem, zdarza się to coraz częściej i muszę wczytywać jakiś bardzo daleki sejv. Jakieś pomysły?
 

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I != levels().end()
[error]Function      : GameGraph::CHeader::level
[error]File          : g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 171
[error]Description   : there is no specified level in the game graph : 158
 

stack trace:

0023:65F2460A xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:630AFF2C xrGame.dll, GameGraph::CHeader::level(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h, 171
0023:6331A461 xrGame.dll, CMovementManager::process_game_path(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\movement_manager_game.cpp, 64
0023:63319BC3 xrGame.dll, CMovementManager::update_path(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\movement_manager.cpp, 212
0023:6335FDF6 xrGame.dll, CControlPathBuilder::update_schedule(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\ai\monsters\control_path_builder.cpp, 111
0023:6335C0D1 xrGame.dll, CControl_Manager::update_schedule(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\ai\monsters\control_manager.cpp, 122
0023:6337A847 xrGame.dll, CPoltergeist::shedule_Update(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\ai\monsters\poltergeist\poltergeist.cpp, 193
0023:002353AD XR_3DA.exe, CSheduler::ProcessStep(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrsheduler.cpp, 352
0023:00235135 XR_3DA.exe, CSheduler::Update(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrsheduler.cpp, 468
0023:633ED67B xrGame.dll, CGamePersistent::OnFrame(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\xrgame\gamepersistent.cpp, 470
0023:0021E49D XR_3DA.exe, CRegistrator<pureFrame>::Process(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\pure.h, 86
0023:002654F8 XR_3DA.exe, CRenderDevice::FrameMove(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 520
0023:002656A8 XR_3DA.exe, CRenderDevice::on_idle(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 341
0023:0026558A XR_3DA.exe, CRenderDevice::message_loop(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 417
0023:00266270 XR_3DA.exe, CRenderDevice::Run(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\device.cpp, 462
0023:002326F1 XR_3DA.exe, Startup(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\x_ray.cpp, 384
0023:002323A7 XR_3DA.exe, WinMain_impl(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\x_ray.cpp, 979
0023:00231F06 XR_3DA.exe, WinMain(), g:\projects\valerok\ladc_weapon_pack\xray-svn-trunk\xr_3da\x_ray.cpp, 1032
0023:002307CF XR_3DA.exe, __tmainCRTStartup(), f:\dd\vctools\crt\crtw32\dllstuff\crtexe.c, 618
0023:75CA6839 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk()
0023:77A9906F ntdll.dll, RtlGetFullPathName_UEx()
0023:77A9903D ntdll.dll, RtlGetFullPathName_UEx()

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Mam pytanie odnośnie misji dla Żwawego. Nie mogę znaleźć kombinezony Łowcy PS5, lokacje, które podaje w zadaniu przeszukane dokładnie jak również inne(bardzo dokładnie). Znalazł może ktoś miejsce gdzie jest ten strój z góry dziękuję za pomoc. Dodam, że jedynymi lokacjami jakiś jeszcze nie przeszukałem to Prypeć, Elektrownia, Generatory.

Edytowane przez Henkie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Pytam z ciekawości, dlaczego żaden przewodnik nie chce prowadzać do żadnej części północnej oprócz starej drogi? na moim przykładzie, byłem w opuszczonej fabryce a nie chce mnie tam zaprowadzić żaden przewodnik (pytałem w kilku lokacjach) i muszę dymać na radar i caaaałą wiochę muszę przejść żeby się tam dostać, przy okazji tracąc apteczki i amunicje

co znaczy napis na drodze?

ss_cez137_12-05-23_18-53-12_(la10_radar)_w_cgim_dark_2_15_00_to_cgim_gsc_base_16_00_gt_15-24.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, mam pytanie, właśnie "pracuję" nad drugą próbą dostania się do X16 i zdobycia emiterów, pierwsza mi nie wyszła ponieważ doszedłem do wniosku że nie jestem dostatecznie dozbrojony, dozbroiłem się no ale jak teraz zszedłem na sam dół i zorientowałem się jakie tam "towarzystwo" mnie zaatakowało no to nie wiem co tu teraz robić, to jest wgl do przejścia? czy może trzeba coś zrobić/coś zdobyć żeby to przejść? już pal licho promieniowanie bo na drabinach przy zejściu jest max i tu nie pomagają antyrady i same meduzy na pasie, ale chyba wszystkie dostępne mutanty mi wyskoczyły, nawet nie zdążyłem się rozejrzeć jak już mnie ubiły, jest coś o czym nie wiem? może czegoś nie mam?🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.