Agrael Opublikowano 17 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca Platforma: Nieznana Autorzy: VIVIENT - TEAM Planowana data premiery: 2024 r. Ekipa VIVIENT Team zapowiedziała nową modyfikację pt. „Атрибут” („Atrybut”). Fabuła przybliży nam losy żołnierza i jego młodszego brata, którego protagonista będzie musiał ocalić przed nową sektą, jaka nawiedziła Zonę. Wraz z zapowiedzią do sieci trafił pierwszy materiał (link znajduje się w podanym źródle) prezentujący jedną z początkowych cutscenek. Warto zaznaczyć, że na tym etapie rozwoju trwają prace nad aktorstwem głosowym, a ich jakość wraz z lokacjami, obiektami oraz oprawą graficzną nie jest jeszcze dopracowana. Nie podano daty premiery, ale modderzy spodziewają się, że nastąpi w połowie bieżącego roku. Przypomnijmy, że wcześniej założyciel ekipy trafił do wojska, ale niedawno wrócił ze względu na stan zdrowia. Źródło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 19 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca Może być ciekawy mod, poczekam. https://ap-pro.ru/forums/topic/8545-anonsirovana-modifikaciya-«atribut»/?tab=comments#comment-344376 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 19 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca Lubię ich produkcje Video: https://vk.com/video-75209887_456239155 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia Kolejny krótki filmik, który możemy zobaczyć na VK. Według informacji jest to miejsce, które znajduje się poza Zoną. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 16 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia Coś jakby laboratorium z True Stalker. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 21 Kwietnia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Chłopaki z Vivient Team przedstawili kolejną lokację - НИИЧАЗ. NIICHAZ to Instytut Badań nad Czarnobylską Strefą Anomalną i według informacji bazuje on na lokacji o tej samej nazwie z anulowanego S2. Jak wiemy НИИЧАЗ znajduje się poza Strefą Wykluczenia. Dodatkowy wpis: Należy podkreślić, że jakość nie jest ostateczna - oświetlenie zostanie dopracowane i stworzy unikalne otoczenie z własnymi warunkami pogodowymi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Fajnie wygląda ta lokacja - NII (Agroprom) CAZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 6 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja W modzie będziemy mieć do dyspozycji własne radio. Jak podkreślają modderzy, cała muzyka będzie autorska. Demo jednego z utworów jest już dostępne do odsłuchu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 7 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja Dwa nowe zrzuty. W zasadzie tylko tyle. Źródło - KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 10 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja Nowy screen i "nowy" mutant. Oczywiście został zaczerpnięty z Metro 2033 i kojarzę, że pojawił się w kilku modach. Tzw. "Wartownik". Źródło - KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 22 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja Screen przedstawiający wygląd interfejsu. Źródło - KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 27 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja Jest i drugi zwiastun. Możemy na nim zobaczyć fragment zadania i udźwiękowienie postaci. Chłopaki z VIVIENT - TEAM dodali, że grafikę poprawią na końcu, gdy będzie się zbliżała premiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 21 Czerwca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca "Przybyliśmy tu w jednym celu, moi bracia! Aby przynieść światło duszom tych zagubionych dla świata dzieci!". Tak przynajmniej twierdzi jeden z członków sekty, która przejęła kontrolę nad Zoną Na dokładkę nowy screen i coś do posłuchania w źródle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca W opisie (źródło w/w) jest trafne porównanie do ekipy Grzech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca I znów nowy screen. Lokacja widoczna na zrzucie to prawdopodobnie jakiś podziemny kompleks. Informacje w lewym dolnym rogu wskazują, że w modzie będziemy mogli zdobywać osiągnięcia. Źródło - KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 19 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca Autorzy ujawnili całkiem sporo nowych informacji na kolejnym filmie, podczas którego możemy zobaczyć fragmenty rozgrywki. Fabuła będzie stanowić odgałęzienie historii z Łapacza snów i ma miejsce w momencie, gdy laboratorium zostaje wyłączone przez Asystenta. Pewien żołnierz - Woland - wpada w anabiozę, po czym spotyka swojego starego przyjaciela Szeryfa i próbuje uratować brata Witalija z rąk sekciarzy, którzy działają na obszarze Zony. Nie licząc podziemnych lokacji, autorzy stworzyli jedną dużą, po której można poruszać się samodzielnie lub prosić kierowców o podwiezienie w odpowiednie miejsce - coś w rodzaju mechaniki szybkiego podróżowania. Mod zadebiutuje prawdopodobnie w sierpniu lub wrześniu bieżącego roku, ale może ona zostać przesunięta ze względu na zbliżającą się premierę S.T.A.L.K.E.R.-a 2 oraz ciągłe dodawania nowej zawartości. Spoiler Źródło - KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 28 Lipca Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca W modzie pojawią się posterunki i wiele obiektów interaktywnych. Posterunki zostaną umieszczone w grze na wzór gry Far Cry i prawdopodobnie posłużą jako źródło cennego sprzętu. Natomiast grą na gitarze oraz pianinie, możliwością siedzenia na krześle i innych interakcji ze światem, autorzy inspirowali się różnymi grami MMO i serią Fallout. Tego typu elementy będą opcjonalne i zostaną przystosowane do tematyki Stalkera. Jeśli chodzi o zadania, gracze mogą spodziewać się zarówno questów polegających na podsłuchiwaniu lub śledzeniu kluczowych postaci, jak i detektywistycznych dochodzeń. Szczególną uwagę poświęcono opracowaniu pobocznych wątków fabularnych, które będą miały wpływ na świat gry. Akcja w modzie rozgrywać się będzie na trzech naziemnych i sześciu podziemnych lokacjach. W planach jest również zmiana interfejsu i dodanie nowych ikon w PDA, co zostało zaprezentowane na powyższym screenie. Źródło - KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia Tym razem 2 obrazki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia I kolejna porcja screenów z lokacji. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Września Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września Dobrze, żarło i zdechło? Projekt zostaje zamrożony na czas nieokreślony przez problemy w życiu osobistym (autor pisał, że jest cały wydziarany i nie może roboty znaleźć 😏). Nie wiadomo kiedy mod wyjdzie, chciałby żeby ta przerwa nie trwała dłużej niż miesiąc bo pasowałoby moda wydać przed premierą Stalkera 2. Ostatnio były informacje, że w modzie mają być 4 zakończenia, dodatkowo miały trwać prace nad freeplayem i zadaniami pobocznymi. Wrzucono też obrazek jak będzie wyglądało okno dialogowe. Także na razie to tyle z nowości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada Атрибут - Demo Build, zew 1602 Z Ap - Pro Spoiler Instrukcje uruchamiania: Osnowa: Wewnątrz archiwum znajduje się folder: atrybut-mod - należy go rozpakować na dysk, na którym zwykle przechowujesz gry, najlepiej nie na systemowy. Rozpoczęcie modyfikacji: WAŻNE! Odbywa się to poprzez plik znajdujący się w folderze atrybut-mod - ATTRIBUTE.exe (dla wygody utwórz skrót na pulpicie). Uruchom ten plik, a program uruchamiający otworzy się przed tobą. Tam wybierasz pierwszy przycisk z napisem: Rozwijaj Kiedy spróbujesz nacisnąć DEBUG, prawdopodobnie nastąpi awaria. Soft: Upewnij się, że masz zainstalowany plik oanlist.exe (możesz go po prostu znaleźć w Internecie - pobierz/zainstaluj) Link do OpenAL: https://vk.cc/48WrGO A także możliwe biblioteki Microsoft i oczywiście DX9 (DirectX). Link do Visual C++: https://vk.cc/cEDCJ7 Link do DX9: https://vk.cc/cEDuxC UWAGA: Zdecydowanie odradzam grę w ARCHIWUM! Lepiej rozpakować mod, tak, tak. Mod wydaje się stabilny, ale... Jednak co do cholery nie żartuję! Zaraz po wejściu do gry, w zakładce USTAWIENIA ustaw parametry graficzne potrzebne do komfortowej rozgrywki. Następnie zapisz (zastosuj) zmiany i wejdź ponownie do gry: Wyjdź do Windows - Uruchom grę - W launcherze - rozwijaj (pierwszy przycisk). Jeśli nagle nastąpiła awaria (nie daj Boże) lub coś nie zadziałało, scenariusz, scena itp. Zepsuły się. itp. - Napisz do nas na grupie PILNIE! Wskazane jest przesłanie dziennika: Znajduje się w folderze z modem - userdata - logs - xray_nameUserName Dodatkowe informacje: Zmień położenie rąk cam\fov: Aby to zrobić wpisz w konsoli podczas gry: g_cam_fov - Twoje wartości. g_hud_fov - Twoje wartości. Dostępne kody! Aby to zrobić wpisz w konsoli podczas gry: g_god on - nieśmiertelność. g_unlimitedammo on – nieskończona amunicja. Инструкция по запуску: Основа: Внутри архива находится папка: attribute-mod - её нужно распаковать на диск, где вы обычно храните игры, желательно не на системный. Запуск модификации: ВАЖНО! Осуществляется через файл внутри папки attribute-mod - ATTRIBUTE.exe (для удобности создайте ярлык на рабочий стол). Запускаете этот файл и перед вами открывается лаунчер. Там и выбираете первую кнопку с надписью: Develop При попытке нажать DEBUG - СЛОВИТЕ СКОРЕЕ ВСЕГО ВЫЛЕТ. СОФТ: Убедитесь что у вас установлен oanlist.exe (найти его просто в интернете - скачал\установил) Ссылка OpenAL: https://vk.cc/48WrGO А так же, возможные библиотеки microsoft и конечно же DX9 (DirectX). Ссылка на Visual C++: https://vk.cc/cEDCJ7 Ссылка на DX9: https://vk.cc/cEDuxC ВНИМАНИЕ: Крайне не советую играть в АРХИВЕ! Лучше распаковать мод, да-да. Мод вроде и стабилен, но... Однако чем чёрт не шутит! Как только зайдёте в игру, во вкладке НАСТРОЙКИ - поставьте нужные вам параметры графики, для комфортной игры. После чего сохраните (применить) изменения и перезайдите в игру: Выйти в windows - Запуск игры - В лаунчере - develop (первая кнопка). Если вдруг случился вылет (не дай бог) или что-то не срабатывает, сломался скрипт, сцена и т.д. и т.п. - СРОЧНО напишите нам в группу! И желательно скинуть ваш лог: Он в папке с модом - userdata - logs - xray_названиеИмениПользователя Дополнительная информация: Изменить расположение cam\fov рук: Для этого, введите в консоли во время игры: g_cam_fov - ваши значения. g_hud_fov - ваши значения. Доступны читы! Для этого, введите в консоли во время игры: g_god on - бессмертие. g_unlimitedammo on - бесконечные патроны. Mod: Загрузить «Атрибут - Demo Build» с ФО: Yandex Disk | Google Drive | Торрент #1 | Торрент #2 [11 ГБ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.