aaa1112 Opublikowano 15 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października Witam. Prosiłbym o podpowiedź, w jaki sposób można modyfikować obrażenia zadawane przez mutanty, a konkretnie przez pijawkę. Czy ktoś może wie jaki parametr za to odpowiada? W tym modzie pijawki zadają tak silne obrażenia, że na poziomie trudności "stalker" po jednym machnięciu łapą gracz traci jakieś 90% zdrowia nawet w dobrym kombinezonie, przez co jakakolwiek walka w bliskim starciu nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 15 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października @aaa1112 Wydaje mi się że to będzie linijka wound_immunity w pliku actor.ltx , Jeżeli grasz na poziomie stalker to będzie w obrażeniach po sekcji [actor_immunities_gd_stalker]. W tej linijce musisz sobie zmienić wartość na niższą niż masz, a jeśli ustawisz na 0 to nie będziesz otrzymywać danych obrażeń. Tylko nie jestem pewien czy aby to ta linijka odpowiada za obrażenia od pijawek, ale to już sprawdzisz sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano 16 Października Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października Dzięki, ale to co mówisz określa odporność naszej postaci, a ja chciałem zmniejszyć siłę obrażeń zadawanych przez pijawki. Pobawię się, może coś znajdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Października Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października Bo z pijawkami to ja walczę nożem (nóż bohater, kula głupia) albo na odległość z teleskopem na broni wyłapującym cele żywe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.