Skocz do zawartości

Obrażenia zadawane przez mutanty


aaa1112

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Prosiłbym o podpowiedź, w jaki sposób można modyfikować obrażenia zadawane przez mutanty, a konkretnie przez pijawkę. Czy ktoś może wie jaki parametr za to odpowiada? W tym modzie pijawki zadają tak silne obrażenia, że na poziomie trudności "stalker" po jednym machnięciu łapą gracz traci jakieś 90% zdrowia nawet w dobrym kombinezonie, przez co jakakolwiek walka w bliskim starciu nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aaa1112 Wydaje mi się że to będzie linijka 

wound_immunity

w pliku actor.ltx , Jeżeli grasz na poziomie stalker to będzie w obrażeniach po sekcji [actor_immunities_gd_stalker]. 

W tej linijce musisz sobie zmienić wartość  na niższą niż masz, a jeśli ustawisz na 0 to nie będziesz otrzymywać danych obrażeń. Tylko nie jestem pewien czy aby to ta linijka odpowiada za obrażenia od pijawek, ale to już sprawdzisz sam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam ponownie. Zrobiłem drugie podejście do tego moda, ale siła obrażeń, jakie zadają pijawki wyklucza jakąkolwiek grę. Jakby autorowi się coś popieprzyło w parametrach. Są miejsca, gdzie nie ma możliwości strzelania snajperskiego z daleka (podziemia Agropromu). W starciu bezpośrednim, gdzie trzy pijawki na raz pojawiają się nagle 2 metry ode mnie nie ma jakichkolwiek szans na obronę ani ucieczkę. Nie zamierzam kopać się z koniem... Nie chcę też grać na poziomie trudności "niezniszczalny", który jestem w stanie stworzyć za pomocą modyfikacji parametrów własnej odporności, bo to nie ma sensu, ale chciałbym mieć jakiekolwiek realne szzanse w starciu z tym przeciwnikiem. W związku z tym prosiłbym o podpowiedź, jeśli ktoś się może tym kiedyś bawił i pamięta: który parametr w pliku definiującym postaci NPC określa intensywność obrażeń zadawanych przez tę postać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aaa1112 grałem w tego moda sporo ale nie pamiętam takich problemów, a może właśnie, a może to właśnie wina "strzelania snajperskiego"? Bo w niektórych modach strzelby są o wiele bardziej efektowne przeciw mutantom niż broń automatyczna, z której trzeba wywalić taczkę amunicji.

 

A co do zmiany parametrów mutanta to chyba musisz zmniejszyć jego hit_power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj z odległości - swd lub swds, czasem ptrd lub wydech (fonetycznie wychłop) - ten moment gdy widzisz ją/je z daleka, są widoczne, strzał w głowę z podwyższenia, drzewo, kamienie itp., z bliska gładkolufowa lub nóż.

Pewne mechanizmy są niezmienne, to ty masz ją zobaczyć pierwszy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.