aaa1112 Opublikowano 15 Października 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2024 Witam. Prosiłbym o podpowiedź, w jaki sposób można modyfikować obrażenia zadawane przez mutanty, a konkretnie przez pijawkę. Czy ktoś może wie jaki parametr za to odpowiada? W tym modzie pijawki zadają tak silne obrażenia, że na poziomie trudności "stalker" po jednym machnięciu łapą gracz traci jakieś 90% zdrowia nawet w dobrym kombinezonie, przez co jakakolwiek walka w bliskim starciu nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 15 Października 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2024 @aaa1112 Wydaje mi się że to będzie linijka wound_immunity w pliku actor.ltx , Jeżeli grasz na poziomie stalker to będzie w obrażeniach po sekcji [actor_immunities_gd_stalker]. W tej linijce musisz sobie zmienić wartość na niższą niż masz, a jeśli ustawisz na 0 to nie będziesz otrzymywać danych obrażeń. Tylko nie jestem pewien czy aby to ta linijka odpowiada za obrażenia od pijawek, ale to już sprawdzisz sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano 16 Października 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2024 Dzięki, ale to co mówisz określa odporność naszej postaci, a ja chciałem zmniejszyć siłę obrażeń zadawanych przez pijawki. Pobawię się, może coś znajdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Października 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2024 Bo z pijawkami to ja walczę nożem (nóż bohater, kula głupia) albo na odległość z teleskopem na broni wyłapującym cele żywe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaa1112 Opublikowano Piątek o 20:44 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano Piątek o 20:44 Witam ponownie. Zrobiłem drugie podejście do tego moda, ale siła obrażeń, jakie zadają pijawki wyklucza jakąkolwiek grę. Jakby autorowi się coś popieprzyło w parametrach. Są miejsca, gdzie nie ma możliwości strzelania snajperskiego z daleka (podziemia Agropromu). W starciu bezpośrednim, gdzie trzy pijawki na raz pojawiają się nagle 2 metry ode mnie nie ma jakichkolwiek szans na obronę ani ucieczkę. Nie zamierzam kopać się z koniem... Nie chcę też grać na poziomie trudności "niezniszczalny", który jestem w stanie stworzyć za pomocą modyfikacji parametrów własnej odporności, bo to nie ma sensu, ale chciałbym mieć jakiekolwiek realne szzanse w starciu z tym przeciwnikiem. W związku z tym prosiłbym o podpowiedź, jeśli ktoś się może tym kiedyś bawił i pamięta: który parametr w pliku definiującym postaci NPC określa intensywność obrażeń zadawanych przez tę postać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano wczoraj o 04:38 Zgłoś Udostępnij Opublikowano wczoraj o 04:38 @aaa1112 grałem w tego moda sporo ale nie pamiętam takich problemów, a może właśnie, a może to właśnie wina "strzelania snajperskiego"? Bo w niektórych modach strzelby są o wiele bardziej efektowne przeciw mutantom niż broń automatyczna, z której trzeba wywalić taczkę amunicji. A co do zmiany parametrów mutanta to chyba musisz zmniejszyć jego hit_power. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 23 godziny temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 godziny temu Zazwyczaj z odległości - swd lub swds, czasem ptrd lub wydech (fonetycznie wychłop) - ten moment gdy widzisz ją/je z daleka, są widoczne, strzał w głowę z podwyższenia, drzewo, kamienie itp., z bliska gładkolufowa lub nóż. Pewne mechanizmy są niezmienne, to ty masz ją zobaczyć pierwszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.